40+ so what wol.13

Äiskä-73, nyyh!! Hyvältä jo näytti... Tsempit! Ja muillekin kärvistelijöille. Kuka nyt räjäyttäis marraskuupankin?! Sahramiiniiii...

Mä olin niin maani myynyt illalla, kun ei vaan mies jaksanut suorittaa... Kesken jäi puuhat... Juuri kun olis ollut kaikkein tärkein päivä! Eikä mitään toivoa hoidella asiaa aamulla tai päivällä, tai edes nyt alkuillasta, mies tulee kotiin vasta klo 22 maissa. Sit kyl het! No, maanantaina on simppalasti toimitettu, ja jospa se munis hetken siellä vapaana elelisi, siis siinä tapauksessa, että sieltä nyt ylipäänsä mitään irtoilee. Tänään on ollut tosi kuivaa, mutta ei ole kunnon kipua vielä tuntunut. Nyt poikkeuksellisesti pieniä tuntemuksia oikealla puolella! Hämmentävää, kun yleensä kaikki aina tapahtuu vasemmalla. Ovisplussa tänään vielä vahvempi kuin eilen, jos mahdollista.

Jos saan hieman purnata, niin on se nyt kumma, jos ei mies kuin kaks kertaa jaksa viiden päivän sisään... Niin nuorikin vielä :) Ja sit heti perään: olin mäkin eilen niiiiiin väsynyt, että enpä jaksanut alkaa erityisemmin piristystehtäviin itsekään. Totesin vaan, että jospa nukutaan.
 
MaiMei, saa purnata! Minun miehellä sama juttu. Se toivoo lasta enemmän kuin mitään muuta, ja kun menkat on ohi, en saa hetkenkään rauhaa. Sitten se oottaa ihan innoissaan että JES, nyt varmaan oot raskaana... ainoo vaan että se jaksaa melkein ovikseen asti... Nytkin ovis kp 13 tai 14 ja se hyyty kp 12:een. Vaikka kuin yritin oviksen aikaan että haloo, tilaisuutesi on NOW, ni ei. Ei sitten millään. Sex kp 9, 10 ja 12 on ihan hyvä, mutta kun alkaa jo paniikki iskeä kun alkuvuodesta tulee 43 v täyteen. Meillä kuitenkin 2 epäonnista raskautta takana, tuntuis niin epikseltä että se jää siihen :( Ja vain siks että herra ampuu väärään aikaan. MaiMei, niin ymmärrän sua!
 
bugsy, bygsyseni ONNEA!!!:heart::flower::heart:
..kuin myös muillehin ihunille plussaajille!:heart:

Voimahalitukset myös uuteen kiertoon joutuneille:hug::heart:

Ihunat, Joulukin se taas tulla jollottaapi:xmas:..tuleva vuosi miulla toivon mukaan jotain ihan muuta kuin 2014..

Läskiä "sulanut" kaikkinensa -43kg..vielä olis tavoitepainoon kuitenkin matkaa: +13kg jäljellä..
M u t t a näillä melko varmasti mennään - nimittäin "roikkoleikkaukseen"..
..ja jos hyvin sattuu jo ennen kesän 2015 sairaalan sulkua(lomia)..tai sitten viimeistään syksyllä.=)
Parisuhdettakin lämmitelty useampi kuukausi ja molemmaiset miettineet kovin syntyjä syviä.. kun rakkautta nyt tuntuisi riittävän, niin vuoden vaihteessa meillä melko varmasti taas sama osoite.
..näin se elo meitä kuljettaapi.

Voikaa hyvin ihunaiset naiset, tänne A I N A toivon paljosta paljon..
..p:heart:l:heart:u:heart:s:heart:s:heart:a:heart:s:heart:i:heart:a!


:heart:*mur-mur*
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73 ja bugsy
Voi ei Sahramiini, I feel you!! Ihan sama, äijä kuumana menkkojen aikaan ja oottaa et joko joko, ja nytkin pantattiin vielä kp10:lle eka kerta. Ettei olis niin rankkaa kuin viimeks. Mut olikin rankempaa! Kyllähän siis ymmärrän ne paineet just ovisplussapäivänä, et NYT ON PAKKO TAI!, mut itellä sit vaan kun puuhaan käy niin kyl se siitä... Ja toki se kans et äääh, miehellä on vaan tuo yksi parin päivän vastuu, mä sit kärsin koko kuukauden ja toivottavasti seuraavat 9kk! Et voi voi kun on niin kauheen kamalaa harrastaa seksiä, jota muuten kyllä just väärillä hetkillä ruinataan ;))

Eilen sitte, illalla noin klo 19.30 tunsin ovulaatiokivut ja sitte tulisilla hiilillä oottelin miestä kotiin... Pahin ajoitus kai, kun 2vrk aiemmin edelliset seksit eli häthätää mitään enää elossa. Ja tietää että nyt voi olla kyse hyvin lyhyestä ajasta... No meni meillä puoleenyöhön et lopulta sai lämmitettyä... Sit olikin kuulemma ihan kivaa! Voe prkl...

Mutta, piinapäivät, DPO1!
 
Heipat kaikille!

Pahoittelut kun taas on päässyt uudet kierrot vauhtiin, mutta jospa viimeistään pukki toisi jotain kivaa...

Mur-mur ihanaa kuulla sinusta!!! Voi aivan mahottomasti painoa tippunut ja mahtavaa, että taas on elämä alkanut luistamaan. Ihanaa, että pääsette saman katon alle. Poikakin varmasti innoissaan. Mutta parempihan se oli aikanaan, että asioita selvititte, vaikkakin varmasti koville otti. Paljon on tosiaan tapahtunut itse kullekin, mutta aivan ihanaa, että käyt välillä kertomassa. Harmi, että tuo kuumeilun jättäneiden ketju on ihan kuollut. Mutta jospa sekin vielä sieltä eloon heräisi.

Täällä on niin tasaista odotusta, ei mistään tiedä, että tosiaan asukki masussa on. Mutta todistettavsti siellä kuitenkin asustellaan.

Kaikille kovasti nyt plussia toivotaan, pakkohan se on tärpätä ennemmin tai myöhemmin, ja nyt on jo se myöhemmin.

Palaillaan taas.

T: bugsy 16+3
 
Torstai 20.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42).......................... 26kp / 26-28
Vauvahaaveita#3 (41)............... 19kp / 28
Jimima (42).............................. 17kp / 28-30
harrastoive (43)........................ 17kp / 18-30
ruutana (39)..............................16kp / 24-32
MaiMei (39).............................. 15kp / 27
Zandi (39)................................ 15kp / 24-30
Marza (44)............................... 10kp / 30
Glearblue (44).......................... 10kp / 25-29
Minttu71 (43)........................... 10kp / 30
vauvatoiveinen (38).................... 8kp / 27-29
Hedelmiina (39).......................... 7kp / 35-40
Tyydeli (41)................................ 3kp / 28
äiskä-73 (41).............................. 2kp / 28-32


Piinailupäivät:

sahramiini (42)............... dpo 13
Jimima (42).................... dpo 5
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 3
MaiMei (39).................... dpo 1


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Vautsi mur-mur oot kyllä hienosti saanot kiloja lähtemään :D
ja hienoa että parisuhde puolikin on taas ruvennut toimimaan :heart:

MaiMei toivotaan että talletukse riittää tuottamaan toivotun tuloksen =)

Ihanaa odotusaikaa sinne bugsy :heart:
 
Onkos tämä nyt sitä vanhuutta, että menkat niukkenee? Kyllähän se nyt vuosi, mutta aika niukkaa jo on, kolmantena päivänä. Niin, että tarkoittaako se sitä, että limakalvot oli ohuet, ei paljoa vuodettavaa?!
Noh, huomenna kuitenkin pääsen labraan, ja saa otettua ne hyytymistekijät ja mitähän muuta se oli. Ja 16.12. lääkäriaika, jolloin saa kuulla tulokset näistä kaikista kokeista.

Ja joo, meinaa unohtua syödä sitä vehnänalkioöljyä... meinaa ehkä tahallaan. Tänäkin aamuna meinasin oksentaa, kun sitä otin. Hyi hitto. Ehkä mä taidan vaan hankkia greippimehua.

Ja mä luulen, että mua helpottaisi suuresti, jos joku, mies vaikka, sanoisi, että ei yritetä enää. Tai jos lääkäri sanoisi, että ei kannata enää yrittää. Kun välillä alkaa kauhistuttaa, että kamalaa, jos kaikki alkaisi alusta, kun tyttö on nyt 2v7kk ja koko arki sujuu niin sutjakkaasti... Mutta. Mutta itse ei pysty sitä päätöstä tehdä. :(
Töissä olokin on ihan jees. Nyt 60% työaika, tammikuusta alkaen 80% työaika. Töissä sopivasti puuhaa, ettei ehdi näitä kuvioita miettiä yhtään. Varsin rentouttavaa siis. :)
 
en tiedä Tyydeli mitä kaikkea voi laittaa vanhuuden piikkiin. Mulla on jo kauan ollut eka vuotopäivä tosi runsas mutta heti toka ja varsinkin kolmas hiipuu vuoto lähes kokonaan. Nyt oli sitten kp15-16 sellaista vuotoa, että melkeinpä luulin menkkojen alkaneen. Sitten loppui kuin seinään tänään. Oliko nuo nyt menkat vai ei? En usko, oli niin vähäistä. Tällaista välivuotoa mulla ei ole ennen ollut. Onko tämä nyt jo lopun alkua? Mun äidillä oli kuukautiset reilusti yli 50v. Muutenkin meillä on ollut "tilanne" päällä nyt useamman päivän eikä mitään romanttista ole tapahtunut. On ollut tiuskimista ja väsyneisyyttä ja keskusteluja. Siitä tulee paineita kun on niin vähän aikaa yhdessä ja odotukset korkealla. Nyt täytyy ottaa viikonloppu rennosti, ehkä se siitä.
 
Olen täällä sen pikaisen plussani jälkeen roikkunut lähes joka päivä, joten päätinpä nyt sitten paljastaa itseni :D Siis täällä hengaillaan ja kaikki teidän viestit olen lukenut.

On se kumma, miten sitä löytää aina toivoa jostain, tällä kertaa siis siitä parin päivän plussasta.

Vuoto kesti sitten loppujen lopuksi viikon. Oli vaan puolen päivän tauko ekan parin päivän jälkeen ja luulin että loppui jo siihen. Uusi kierto lähti kuitenkin hienosti heti käyntiin, sain digiin vahvan viivan ja hymynaaman kp 12 ja sitä sitten vahvasti hyödynnettiin :p
Ja nyt on jo DPO 6 ja tänään alkoi tissit kipuilla ja lämmöt nousta ja vähän sellasta menkkamaista poltetta on ollut alavatsalla. Uskon oviksen siis tapahtuneen ja vauvakuume on taas huipussaan. Ei taida auttaa vastaantaistelu. Näillä mennään taas :heart:

Tyydeli ja Harrastoive, mulla on myös ollu jo aika pitkään vaan kolmen päivän menkat ja niistäkin viimeinen päivä on jo tosi kuiva. Mutta aina kun on ultrattu, mulla on ollut raskautumiseen riittävän paksu limis.

Pahoittelut äiskä-73 ja tsemppiä alkaneeseen kiertoon. Eikös se ollut niin, että marraskuussa saadaan eniten vauvoja alulle.

Onkos teillä muuten kellään sellaisesta kokemusta, että sen puolen tissi kipeytyisin enemmän, miltä puolelta on ovuloinut? Sellasia täällä mietiskelen, kun oikea tissi on kipeempi :kieh: Ja ovuloin todennäköisesti oikealta puolelta. Mietinnän aihe tämäkin :p
 
Nopsaan täältä taustalta (luen teitä kyllä päivittäin...): mulla ilmestyi 4 vikassa kierrossa ekaa kertaa ovulaatiovuotoa...sellaista hailakan vaaleanpunaista erityisesti yhdynnän jälkeen. Ilmeisesti viittaisi estrogeenitason madaltumiseen, joka voi liittyä ikään, mutta siitä huolimatta raskauduin :heart: Toivoa ei siis kannata heittää, vaikka vuotaisi "koko ajan" niinkuin minusta tuntui.

Jopo rv 20+1
 
vauvatoiveinen voi harmin paikka, että sulla piikit ei oo toiminut. Olen kyllä joskus lukenut, että on vaan lähtenyt myöhään kasvamaan, ehkä näin myös sun kohdalla. Toivotaan, toivotaan. Tsemppiä... :hug: ja jokainen kierto on erilainen. Mulla oli kyllä ihan sama, kevyeillä lääkkeillä kasvoi joskus kolmekin isoa follia, menopurilla se yksi vaivainen.
 
Hupsikka voisin laittaa sinut tuonne piinailijoihin vaikka muuten en sinun kiertoa oikeen tiedäkkään... on ainakin mukava seurailla missä mennään :D
Juu ja niinhän se oli että marraskuussa niitä vauvoja pitäs kunnolla alulle saada.. mutta täällä se ei ainakaan onnannu, jos sinulla sitten onnistuisi :heart:

Eikä sahramiini ei nyt sielläkkin :( tsemppiä uuteen kiertoon :)

voi harmi vauvatoiveinen :hug: toivottavasti tillanne ois muuttunut parempaan päin tiistaihin.
 
Perjantai 21.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Vauvahaaveita#3 (41)............... 20kp / 28
Jimima (42).............................. 18kp / 28-30
harrastoive (43)........................ 18kp / 18-30
ruutana (39)..............................17kp / 24-32
MaiMei (39).............................. 16kp / 27
Zandi (39)................................ 16kp / 24-30
Marza (44)............................... 11kp / 30
Glearblue (44).......................... 11kp / 25-29
Minttu71 (43)........................... 11kp / 30
vauvatoiveinen (38).................... 9kp / 27-29
Hedelmiina (39).......................... 8kp / 35-40
Tyydeli (41)................................ 4kp / 28
äiskä-73 (41).............................. 3kp / 28-32
sahramiini (42)........................... 1kp / 26-28


Piinailupäivät:

Jimima (42).................... dpo 6
Hupsikka (?)................... dpo 6
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 3
MaiMei (39).................... dpo 2


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Kiitos äiskä-73 piinailijoihin kirjaamisesta. Yritän olla myöntämättä, mutta kyllähän tässä aika vahvasti piinaillaan. Viime yö meni ihan pilalle, en saanut nukuttua, kun jotenkin hermostutti tämä homma, taas. Yritin kaikki rentoutumiskeinot, mutta eipä oikein auttaneet. Nyt onneksi on päivä mennyt suurinpiirtein rennosti, kun on ollut koko ajan tekemistä. Ja ens yönä luulisi nukuttavan, kun oon ihan poikki. Mutta on tää vaan niin vaikeaa olla stressaamatta taas. Argh :mad:

Jopo-73, ihanaa aina kuulla noita onnistumisia. Onnea odotukseen!
Vauvatoiveiselle pahoittelut. Onkohan Menopurin idea sama kuin Gonal-F:ssä? Siis lisää FHS-hormonia...Toivotaan, että joku folli innostuis kasvamaan reippaasti vielä tässä kierrossa. Tosiaan kierrot voi olla niin erilaisia.
 
No olipas täällä taas harmillisempia uutisia. Sahramiinikin uudelle kiekalle, damn! Ja turhauttavaa varmasti kuulla tuo, vauvatoiveinen! Toivottavasti lähtis kuitenkin siitä rullaamaan hiljalleen, ehkä alku vain vaikeaa!

Tääl ei mitään erikoista, vähän on jotenkin outo maha, lämmöt ei kunnolla nouse ja jotain oloissa taas eri tavoin kuin viime kerralla / kaikilla kerroilla, kuten aina, aina on jotain, mikä on ihan helvetin ärsyttävää!! Jos olis aina IHAN SAMOIN, niin sitten olis helpompi vaimentaa aina nousevaa toivonkipinää...
 
Täällä kp 12 joten pitää alkaa niitä kuuluja ovis limoja nyt bongailemaan milloin olis sitten kohilla jos on.no tänään sauna ilta miehen kanssa joten tiedossa on ainakin pesää hälle heh.vaan hukkaan taitaa mennä.ei tunnu vielä mutään ovis juttuja vaan eipä ole kp päiviäkään riittävästi katselin jostain ovis kalenterista ett huomenna vois olla pilkillä ja sit tiistaina jne mutta kun ei ole niin helppoa säännöllisesti olla pupu tuulella.jos sanon miehelle että illalla sit fit fiu niin voipi olla että nukkumatti kerkee tulla.siks mitään ei suunnitella ollaan aika räväköitä ja kaikki tulee aika hetken mielijohteesta ja parempi niin.olen vain ilta ihminen ja mies olis viriili myös aamuisin ja mulle ei jotenkin aamuseksi nappaa en tiiä miks.joo joku kyseli menkkojen pituudesta täällä yks ilmottautuu mukaan niukentuneeseen kiertoon.kyllä se pari pv vaan vuotaa täällä.toisaalta hyvä kun aina vuotanu todella runsaasti.nyt muksuille ja ulos linnuille antamaan purtavaa
 
Lauantai 22.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Vauvahaaveita#3 (41)............... 21kp / 28
Jimima (42).............................. 19kp / 28-30
harrastoive (43)........................ 19kp / 18-30
ruutana (39)..............................18kp / 24-32
MaiMei (39).............................. 17kp / 27
Zandi (39)................................ 17kp / 24-30
Marza (44)............................... 12kp / 30
Glearblue (44).......................... 12kp / 25-29
Minttu71 (43)........................... 12kp / 30
vauvatoiveinen (38).................. 10kp / 27-29
Hedelmiina (39).......................... 9kp / 35-40
Tyydeli (41)................................ 5kp / 28
äiskä-73 (41).............................. 4kp / 28-32
sahramiini (42)........................... 2kp / 26-28


Piinailupäivät:

Jimima (42).................... dpo 7
Hupsikka (?)................... dpo 7
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 4
MaiMei (39).................... dpo 3


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Huh, kylläpäs kp5 kun kuulostaa kivalle, kun on nyt ylipäätään päässyt listalle. :)

Muutenkin mieli hyvä, tytön kanssa leivottiin pipareita ja laitettiin jouluvaloja ja mies lähti pikkujouluihin.

Ovis menee jonnekin yhdeksän päivän päähän, eli en aio tikkuja roudata reissuun mukaan. Pussin niitä sitten vasta kotona.

Viikonlopun jatkoja kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sunnuntai 23.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Vauvahaaveita#3 (41)............... 22kp / 28
Jimima (42).............................. 20kp / 28-30
harrastoive (43)........................ 20kp / 18-30
ruutana (39)..............................19kp / 24-32
MaiMei (39).............................. 18kp / 27
Zandi (39)................................ 18kp / 24-30
Marza (44)............................... 13kp / 30
Glearblue (44).......................... 13kp / 25-29
Minttu71 (43)........................... 13kp / 30
vauvatoiveinen (38).................. 11kp / 27-29
Hedelmiina (39)........................ 10kp / 35-40
Tyydeli (41)................................ 6kp / 28
äiskä-73 (41).............................. 5kp / 28-32
sahramiini (42)........................... 3kp / 26-28


Piinailupäivät:

Jimima (42).................... dpo 8
Hupsikka (?)................... dpo 8
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 5
MaiMei (39).................... dpo 4


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Täällä luovutusfiilikset. Lämmöt on jo laskusuunnassa ja pientä menkkatunnetta pukkaa. Tissit ei ole vielä luovuttaneet :D , mutta kyllä tämä kierto vetelee selvästi viimeisiään. On muuten tänään DPO 10, mutta eipä väliä.
Ovis ihan varmasti tapahtui ja simppoja laitettiin matkaan kyllä varmasti oikeaan aikaan, mutta kun ei niin ei.

MaiMei, se on juurikin niin ärsyttävää, kun kierrot on aina vähän erilaisia, eikä voi ihan varma olla mistään merkistä tai oireesta. Ja niitä toivonkipinöitä aina välillä jostain ilmaantuu. Meilläkin ois ollu niin paljon helpompaa, kun olis jo joskus vuosia sitten löytynyt joku syy , eikä kukaan voisi sanoa, että kyllä se sieltä voi vielä joskus tärpätä :mad:

Sahramiinille kovasti onnea alkaneeseen kiertoon. Ollaan sitten muodikkaasti kolmen päivän menkkalaisia :D Eipähän tartte montaa päivää niiden kanssa pelleillä.
 
Sama täällä Hupsikka, ei mikään voittajafiilis täälläkään. En usko tämänkään kierron tuottaneen tulosta. Ei sitten mitään oireita, ei suuntaan eikä toiseen. Tosin vasta KP 21, mutta jotenkin tuo toivo on alkanut hiipua minulta nyt täysin. Kohta kaksi vuotta yritetty ja yksi surkea keskenmeno on ainoa tulos. :( Muistan kun alettiin esikoista yrittää, olin kolmen yrityskerran jälkeen jo ihan epätoivoinen ja ajattelin ettei onnistu ollenkaan, mutta neljännellä kerralla sitten tärppäsi. Nyt en pysy edes laskuissa mukana, yli 20 yrityskertaa takana ainakin. Hassua kun tuntee itsensä noin 10 vuotta nuoremmaksi kuin mitä on ja ulkonäön perusteella saan samanlaisia arvioita, mutta sisäpuoli näköjään kuitenkin vastaa ikää. : / Tällä viikolla on myös vastassa tuon keskenmenneen raskauden LA... :'( Alan nyt menettää toivoni. Greippimehut, kuningatarhyytelöt, Maca-kapselit, vitamiinit, ei mitään apua. Paitsi että olen tykästynyt tuohon greippimehuun ja juon sitä oikein mielelläni. :D

Niin, ja pakko sanoa ääneen miten paljon nuo helkutin pop up-mainokset täällä ärsyttävät! :kieh: Joka kertaa kun klikkaa mitä tahansa tällä sivustolla, niin sama mainos hyppää silmille, aargh! Että sellainen maanantaifiilis täällä!

Parempaa alkunutta viikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä