40+ so what wol.13

Kiitos Virkki kysymästä. Ihan itsekseen lähti. Näin mulla on aina käynyt, eli kroppa siinä kohdin on toiminut, että spontaanit km:t on tullut kyllä kaikki ulos kertaheitolla.
Nytkin naurattaa jäkikäteen kuukupin kanssa touhuilu, vaikkakaan eilen e naurattanut. Kävi nimittäin niin, että kun laitoin kuukupin, koska alussa on ollut aina ensin vähän ruskeaa vuotoa, joka sitten on muuttunut kertaheitolla putoukseksi. Sitten istuessani siinä sohvalla alkoivat tutut supistelut, ja tiesinkin, että nyt sieltä tullaan ulos.
No menin sitten vessaan ja tippuihan sinne pönttöön pieni pussukka jne. Kun pääsin pöntöltä pois, ja aloin kaivamaan kuppi, niin vasta siinä muistin, että helkkari sehän oli jo mulla. Joo, sinne sekin meni, vessanpöntöstä alas. Toivottavasti ei nyt kiinnity mihinkään putken seinään sitten (n)

Miten voi ihminen olla noin sekaisin, että ei muista mitä on alapäähänsä tunkenut. No kai se pussukan jamuun raskausmateriaalin ulostulo siinä hämäsi niin, ettei tullut ajatelleeksi asiaa.

Nyt on sitten uusi kuppi tilattu, onneksi oli tarjouksessa, sillä näiden rättien kanssa touhuaminen ei jatkossa innosta. Tietenkään km:n aikana ei varmaan suositella käytettäväksi kuppia, mutta kun tiesin, että holahtaa kerralla, niin ajattelin saavani vähän aikaa vessaan siirtymiseen.

Mutta perhana, periksi en sitten kuitenkaan taida antaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Bugsy! Tervetuloa! Mä muistan sut jostakin vaiheista :)!

Keltsille tsemppejä sinne raskauteen :)!

Meibijees. .no joo. .ollaan me "pantu" joka toinen pv tässä lähipäivinä joten mikäli kääkkä-siittiöt ja rupu-munis osaavat romantisoida ja hekumoida keskenään (ehkä paremmin kuin itse äiti ja isä) niin onhan tässä teoriassa mahdollisuus :ROFLMAO: en vaan jotenkin usko.

Joo, ovis se oli. Nyt on lämmöt koholla niinku tässä monena pv aikaisemminki mutta erona on, että palelee ja on se "sisäinen " vilu koko ajan. Aikaisemmin ei näin ollu niinku taisin kirjottaakin.
Mulle voi halutessaan päivittää piinailemassa dpo1
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
BUGSY! Ja täällä taas :ROFLMAO: Oot hurja! Pakko oli kirjautua ja tulla kommentoimaan, senkin vanha kana :LOL: Minä kun oon ollu täällä se toisiks vanhin kana ja synkimpinä hetkinä aina ajattelin et jos Bugsy kerran hautoo ni kyllä minäkin! Ja minun tyttö kohta 3 kk :) Oot kyllä tosi hedelmällinen tyyppi, tartuta nyt toi meininki muihinki täällä. Ja onnea sinulle jatkoon! Ite käyn täällä vaan lueskelemassa, mies haluaisi että yritettäis toista yhteistä, minä en... mut vähän tulella leikkien synnytyksen jälkeen ilman ehkäisyä mennään :whistle: On tää ihme palsta kun Joposta lähtien me kaikki vanhat konkarit norkoillaan täällä vielä.

Hyvää ystävänpäivää tasapuolisesti kaikille :love: !
 
Bugsy , tervetuloa takaisin! Mukava kuulla sinusta. Oletkin se, joka on tällekin vanhalle kanalle tuonut toivoa että jospa ihme voisi mullekin tapahtua (vaikkei toistaiseksi toivo ole tuottanut tulosta). Taidat tosin olla meikäläistä huomattavasti hedelmällisempää sorttia, itse kun en kolmessa vuodessa ole saanut kuin yhden raskauden aikaiseksi ja sekin meni kesken. Mutta edelleen toivon sitä ihmettä. Onnea myös sinulle yrittämiseen! :)

Plussiakin on tänne tullut, ONNEA!

Itsellä KP 8 ja kohtapuolin aloitetaan taas festit. :D

Hyvää ystävänpäivää kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Kyllä kai tämä vanha kana on siihen saakka täällä kunnes tämä kanala lopetetaan, eli tuskin poistun koskaan :ROFLMAO:

Tämä vauvakuume on semmonen, että se tuppaa nousemaan viimeistään silloin kun tällä palstalla majailee.

Näköjään olen sitten ihan tosissani mukana, koska tilasin geleet ja nyt vielä kartottamaan, mitä muuta voisi syödä/juoda. Greippimehu ei mulle passaa, kummasti vaan kuivattaa, vaikka pitäis nostaa limoja, mutta toisella toimii toinen juttu ja toisella ei.

Tulkaa nyt kaikki muutkin vanhat kanat hautomaan, että en tunne itseäni ihan mummoksi täällä nuorten tipujen keskellä. Kuoriutukoon kultaiset munamme!
kaikille tipuille ja kanoille kuitenkin ihan samaa toivon, että saamme iloita jokainen omista poikasista.

Kyllä kai minä jonkin sortin hullu olen, mutta mahtuuhan meitä tänne (y)

t: Pesän rakentaja bugsy, heinät jo kannettu, ja omat korret kekoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Onnea plussanneille!

Itsella tama kierto mennyt harakoille miehen toiden ja oman sairastumisen kanssa. Ovis vissiin oli viimeyönä. Ei ole peittoja heiluteltu sitten kp10. Mulla paa niin tays rakaa, kova kuume ja köhä ettei edes voi ajatella festeja. Ja ens kuin aikataulu ei nayta yhtaan paremmalta toiden puolesta, ja 42 pyykki lahestyy niin lujaa, et eikohan mun kuumeilut jaa nyt tahan rakataudin potemiseen.
 
Voe vanha muna sentäs! ;) Tervetuloa, Bugsy, muistan että olit juuri plussannut, kun mä tulin tälle palstalle kolmivitosista. Toivotaan onnea!
Katotaan vaan, niin Sahriskin kohta täällä ;)

Mitäs tosiaan Babez?

Pirtsi: no niin, touhu käyntiin! Jes! Mä en pistänyt Gonalia vaan Menopuria, sitä 300 yksikköä. Ja Synarela oli tukena ja jarruna, eka 2x aamuin illoin, sitten 1x aamuin illoin ja sitten kun taas lykättiin punktiota niin 2x aamuin illoin. Eilen pistin Pregnylin, oli pelottavat ne ampullit kun tuntui että hajoavat käsiin.
Mulla ei ole oikein mistään tullut erikoisia oireita. Synarelasta tuli kutitusta satunnaisesti, ihottumaa joka tuli ja meni saman tien. Hävisi kokonaan aika pian. Vähän myös sydämentykytystä, ehkä, vaikea sanoa, kun sitä saattaa tulla muutenkin jostain tyyliin yskänpastillista. Joita olen kyllä myös syönyt, nimim. Neljän viikon yskä eikä loppua näy. Hoidon alkaessa oli sellainen "lääkitty" olo, ja maha on ollut toki outo ja vieras etenkin iltaisin. Eilen tuntui erityisen ahdistavalta, mutta kun join litran vettä, niin helpotti. Juon koko ajan vettä. Päätä on vähän särkenyt välillä, mutta ihan samanlaista se on kuin silloin, kun en harrasta liikuntaa. Ja nyt en ole tehnyt mitään, jumittanut vaan melkein kotona, työskennellyt huonoissa asennoissa, kun mies sairasti työhuoneessa.

Huomenna se on menoa!
 
Maimei paljon tsemppejä ja peukkuja!

Mua masentaa. Taas tää hetki kuusta kun tää kaikki ottaa pannuun ja koko touhu on perseestä. Joskus tekis mieli häipyä koko parisuhteesta jonnekin sinkkusaarelle ja yrittää ehkä joskus yksin lasta. Mies ei oo mukana näissä haaveissa ja pläh..Jotenkin taas kaikki itkettää . En tiedä mikä näissä oletetun oviksen aikaisissa hetkissä tekee tän masis olon.
 
Mullakin on välillä katkeria tunteita miestä kohtaan, koska osittain hänen takiaan tässä kärsitään ja pistellään itseä. Mä voisin ilolla adoptoida ja toimia sijaisvanhempana ja mitä vaan, mutta hän ei suostu. Ja hänen takiaan ei voi edes koiraa ottaa. Ja aika monena kuuna hänen takiaan ei ole tämäkään projekti onnistunut, kun juuri h-hetkellä ei nappaa tai pitää tapella tai muuten ei vaan mikään toimi, ja muutenkin kaks kertaa per kuu on ihan maksimi...

Ai niin, olihan mulla yksi oire lisää: rinnat ovat tosi kipeät. Varmaan estrogeeni. Ja muuten, limoja tulee sitten about viikon, et ei kannata hätääntyä, että ovis ennen aikojaan!
 
Maimei. Kuulostaa tutulle.

Mä mietin ihan oikeasti mikä ajaa ihmisen hakkaamaan päätä seinään. Mä en jaksa toivoa ja pettyä ja jännittää. En tätä että oksettaa ja väsyttää viiteen otteeseen kuukautiskierron aikana. En sitä että menkat vuotaa härän kurkusta. Eikö olis vaan järkevää pistää kierukka ja unohtaa koko touhu :cry:
 
Sunnuntai 14.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Koivutar75 (40)...................3.............33kp/23-27
Athina (41)..........................6.............30kp/28-30
Katayana (38)....................3..............26kp/
Tammityttö (39)..................................26kp/
Heinäpelto (42)...................2.............26kp/24-25
Minzi (39)............................3.............25kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............24kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............24kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............21kp/28-30
Elotar74..............................3..............21kp/26
Fazerina74 (41)................. 3..............20kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............17kp/
MaiMei (40).........................2.............16-17kp/26
Joyzy..................................................15kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 12kp/26-28
Jimima (44).........................2...............8kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6...............6kp/27-28
Vuorikristalli (39).................6..............5kp/28
Pirunpelto (40)....................1.............5kp/28
Esteri1 (42).........................2.............4kp/30
Virkki (39)...........................2..............4kp/26
Oodikas (37) ......................2.............3kp/28
bugsy (45) ........................?...............2kp/30

Piinailupäivät:

Athina (41)..........................................dpo 18
C. rotundifolia (40)..............................dpo 9
Kolibrinorsu (38).................................dpo 7
Tammityttö (39)...................................dpo 1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Hei taas, minä taas...

eli päivitin listaa, ja ajattelin tiputella tuolta taustailijoista pois lähes kaikki, koska suurin osa on sellaisia, jotka ovat olleet siellä jo todella kauan.

Jos joku haluaa palata taustalistalle, niin laittakaa tietoa, ja en tällä toiminnalla halua kenenkään mieltä pahoittaa, vaan ajattelin, että vähän lyhentyisi, niin olisi kivempi päivtellä listaa.

Mutta siis ilmoitelkaa, niin heti pääsette takaisin taustailijoihin.
Zini76 muistaakseni ihan vasta pyysi päivittämään taustajoukkoihin, joten siksi listalla.
ja Tammitytölle laitettu dpo 1.

Palaillaan taas.
p.s. tilasin muutes poimulehtiteetä, kun löysin jostain sivulta, että se auttaisi tärppikierrossa, myös vadelmanlehtiteetä suositeltiin, mutta vain tärppiin asti, sen jälkeen EI saa nauttia.

kaikkeen sitä näköjään tohinoissaan ajautuu....

t. bugsy
 
Ja Tammityttö, tiedän tunteen. Olen niin monta kertaa ollut samassa tilanteessa, välillä ajatellut, että antaa olla, ja sitten täällä taas ollaan..
ja miksi aina just silloin kun pitäisi peiton alla tapahtua, niin on vuosisadan suurin riita? Ei voi ymmärtää.....
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Hi, te kaikki tyttöset:p.. Pimu 3kk ja kaksi viikkoa vetelee päikkäreitä vaunuissa ulkona. Tunti vielä olis ideaali, että jaksaisi illalla hyväntuulisena seurustella.
Ihan Bugsyn takia kirjauduin minäkin:sneaky:. Palstaa/oja lueskelen säännöllisen epäsäännöllisesti. Peukuttelen lisää menestystarinoita ja bugsylle ehdottomasti tsemppiä. Ei siihen tarvita kun se yksi hyvä munasolu. Ja tietty ne simpat valmiina odottelemassa justiin sillä kertaa. Tosiaan meillä ei edes ollut enää ohjelmassa kaikkien keskenmenojen jälkeen vuosia sitten. Ehkäisyä ei käytetty koska mitään ei kuulunut enää anyway.
Ja muistakaa, että plussa on testissä plussa oli viiva kuinka haalea tahansa. Joissain testeissä jopa mainitaan, että viivan vahvuudella ei juurikaan ole väliä. Itse olen aikanaan edellisten lasten kohdalla testannut vaan kerran ja molemmissa sellainen tuskin silmällä havaittava viivanen.

Onnea kuumeiluun teille kaikille:love:
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Kiitos Bugsy päivityksestä :)

Voi elämä. Mua väsyttää niin että en pääse lattialta ylös :sleep:Ihan kuin olisi 40 kuumetta, pää ihan pöhnä. Alamahaa vihloo ja kohdunkaulan alueella/emättimessä tuntuu ihan todella kova paine, kuin joku työntäisi toosasta nyrkkiä läpi. Tätä oli viimeks just ennen plussatikkua mutta nyt tää ajankohta on outo. Veikkaan tämän johtuvan hormoneista ja siitä että mulla on varikoosia (suonikohjuja) kohdun alueella. Keltarauhanen ehkä lisää verenkiertoa tms ja aiheuttaa kivut ja paineen.
Lämmöt on 37:ssa.
Nännit on niin kipeet että ei kärsi hipaista.
Ärsyttää alkaa toivoa mitään hyvää ovista ja iloista lopputulosta koska näitä ihme kp24+ oviksia on ollu joskus aikaisemminkin eikä ne ole olleet mistään kotoisin. Menkat alkaa viimestään kp31.
Päästäkää tästä turhasta olosta :unsure: kun olis tälle edes hyvä syy niin ottaisin ilolla vastaan. Nyt menee treenit ja kotihommat ihan päin mäkeä. :notworthy: mieskin vituttaa niin että tekis mieli muuttaa jonneki pois :ninja::mad:
 
Huomenta ja tervetuloa uuteen viikkoon meille kaikille.
Minun viikkoni alkaa dpo0 päivällä. Taitaa parhaillaan jotain tapahtua. Kävin "vähän" viihteellä lauantaina ja eilen aamulla raahauduin vessaan ysin aikaan, pissin tikkuun ja hymynaama pärähti ja rfsu:ssa kontrollia vahvempi viiva. Samalla reissulla sit halailin vielä pönttöä ja sitä pöntön halailua jatkuikin koko päivän. Ehkä ois vähän vähemmän voinu nautiskella vapaaillasta. Vieläkin heikottaa. Ei oo tollanen riekkuminen ollu koskaan mulle sopivaa, ku tulee niin hirveet darrat. Mies oli sitä mieltä, että myrkytin itseni. Mut eikös se munasolu aika suojassa tuolla ole ja ei siihen pitäis alkoholin nauttiminen hirveesti vaikuttaa? Vai miksi niitä kännisähellysvauvoja sit syntyy :)

Bugsy: Muistan sut tuolta odottajien puolelta! Tervetuloa.
MaiMeille tsemppejä.
Tammiksella on kyl omituinen kierto, mutta eihän se välttämättä huono juttu ole.

Tietääkö joku kohdun limakalvon paksuudesta sellaista, että mikä on optimi mihinkin kierron vaiheeseen?
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Heippa hei tänne :). Täällä taas jännätään. Menkat jo tavannomaisesta (24-25 yleensä) myöhässä ja kp.26 tai 27, eikä tiputteluakaan ole ollut ollenkaan. Mutta herkkä raskaustesti kuitenkin yhä näyttää negaa :/. Ovulaatioajankohta tässä kierrossa jäi hiukan epäselväksi ja täälläkin esittelin tikkuni. Kiitos niitä kommentoineille :). Mahdollisesti voisi olla nyt dpo 11, mutta tikut ei ihan vakuuttanut mua. Seurasin siis useamman päivän, eikä vahvimpien viivojen jälkeen tipahtanut heti negaksi vaan jäi haamuilemaan.

Mulla on jalkasieni riehahtanut toisessa kintussa. Nyt sitten yritän selvittää, onko turvallista käyttää sienivoidetta ja mitä niistä. Nizoral lienee turvallisimmasta päästä?

Plussakelejä kaikille! <3
 
Härremunjee Bugsy :D Ihana nähdä sinun postauksia :love: Pahoitteluni keskenmenosta ja Onnea tulevalle! Aivan Mahtavaa!

Ja kappas... kukahan se täällä kans käy kurkkimassa :rolleyes: Meidän Olkkarissa. Välistä kurkin ikkunoista ja välistä olen raahannut säkkituolini nurkkaan. Olen kuumeillut täällä Bugsyn kanssa samoihin aikoihin. Kolme lasta olen saanut aikaiseksi Kaksplussan hyvässä seurassa. Tää on kuulkaas Arvon Kanaset aika koukuttava paikka!

Ihanasti sanottu:
"Tulkaa nyt kaikki muutkin vanhat kanat hautomaan, että en tunne itseäni ihan mummoksi täällä nuorten tipujen keskellä. Kuoriutukoon kultaiset munamme!
kaikille tipuille ja kanoille kuitenkin ihan samaa toivon, että saamme iloita jokainen omista poikasista."

Ikuinen kuumeilija minäkin... Niin olisi ihana vielä pientä sydämen alla kantaa ja kasvattaa <3 Mutta minulla on alkanut uudet kujeet, perimenopaussi :confused: Pian imetyksen lopettamisen jälkeen iski amenorrea, monta kuun kiertoa ilman Räähkää, hikipuuskia, unettomuutta ja FSH yli 40:notworthy: Tuosta nuin vain, se tuli ja veti maton jalkojen alta. Tulipas vain tutuksi Café Kuukkeli ja sen anti vaihdevuosista.
Ja päästäkseni siihen, miksi täällä silti edelleen kurkin, minulle kierto palautui, epäsäännöllisenä, mutta kuitenkin. Ja jopa ovuloin :) Viimeisessä FSH mittauksessa arvo oli hitusen päälle 2! Raskautuminen on siis mahdollista, mutta epätodennäköistä. Näillä eväillä mennään ja kaakatetaan ja katsotaan tippuuko muna vai ei ;)

Oliivitar 45
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Pikaisesti punktiopäivittelyä! Tuleville punktiolaisille hyviä uutisia: on mahdollista, ettei satu yhtään! Mulla oli ihana kokemus :) Raukea ja mukavasti pökerryttävä tunne kipulääkkeistä, kaunista musiikkia, hoitajat pitivät huolta ja kädestäkin kiinni, toimenpide oli nopeasti ohi ja aamiainen maistui! Voisin tehdä uudelleen vaikka heti! Kanyylin laitto ja poisto oli ainoa, joka tuntui hieman kipeälle. Juuri nyt ei myöskään ole mahassa juurikaan erikoista, tässä istun kotityöpöydän äärellä ihan normaalisti.

Ja se tulos sitten: 5 kypsää munasolua. 10 ottivat yhteensä, mutta kuten tiesinkin, osa oli liian pieniä. Lääkärin mielestä hyvä tulos. Kai se tällä AMH-arvolla (0,5) onkin. Joten tällä hetkellä jee! Miehen kuumeilusta huolimatta myös sperma oli jees. Nyt vain odotellaan huomista puhelinsoittoa ja tietoa hedelmöityksestä. En osaa pitää toiveita kovin korkealla, mutta nautin tästä päivästä, siitä, että punktio meni niin helpottavan kivasti ja että soluja kuitenkin tuli!

Voi, Tammikselle kovasti tsemppiä! Ja Heinikselle myös, harmi!!

MaiMei
 
Maimei, kiva kuulla, että kaikki meni noinkin kivuttomasti. Hyvästi myös tuli munasoluja! Saitko muuten sairaslomaa? Miten paljon? Osasiko ne arvioida, millon se siirto suunnilleen tehdään? Paljon kysymyksiä! Itse olen menossa IVF-suunnitteluun.

Heinis, plaah! Tylsää! Tammikselle tsempit masentavaan jaksoon.

Pirtsille tsempit ultraan! Oliko se huomenna?
 
Virkki: sairaslomaa olisi saanut peräti 5 päivää halutessaan, mutta koska olen yrittäjä itse, en tarvitse (= voi ottaa) yhtään. Pystyn kuitenkin tekemään töitä sisään / sängyssä, joten oma tilanne helppo. Miehellä paljon haastavampaa, mutta eihän se nyt ole kuin klo 8-12/13 pois mieheltä yhtenä päivänä, siirtoon ei miestä tarvita (mutta saa toki tulla ja monet varmaan tulevatkin, meillä ei...).

Siirto on jo varattu torstaille aamupäivälle eli pari päivää solut saavat jakautua, jos niin pitkälle päästään.
 
Tiistai 16.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Koivutar75 (40)...................3.............35kp/23-27
Athina (41)..........................6.............32kp/28-30
Katayana (38)....................3..............28kp/
Tammityttö (39)..................................28kp/
Heinäpelto (42)...................2.............28kp/24-25
Minzi (39)............................3.............27kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............26kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............26kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............23kp/28-30
Elotar74..............................3..............23kp/26
Fazerina74 (41)................. 3..............22kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............19kp/
MaiMei (40).........................2.............18-19kp/26
Joyzy..................................................17kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 14kp/26-28
Jimima (44).........................2...............10kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6...............8kp/27-28
Vuorikristalli (39).................6..............7kp/28
Pirunpelto (40)....................1.............7kp/28
Esteri1 (42).........................2.............6kp/30
Virkki (39)...........................2..............6kp/26
Oodikas (37) ......................2.............5kp/28
bugsy (45) ........................?...............4kp/30

Piinailupäivät:

Athina (41)..........................................dpo 20
C. rotundifolia (40)..............................dpo 11
Kolibrinorsu (38).................................dpo 9
Tammityttö (39)...................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 

Yhteistyössä