40+ so what wol.13

Valitettavasti näyttää siltä että ei tästä plussaa tule... Tiputtelu hiljalleen lisääntyi ja väriltään kirkastui, kuitenkin vielä eiliseen asti melko niukkana vuotona pysyen, mutta nyt on jo ihan selvät menkat. :cry: Eilen aamulla eli päivää etuajassa tein testin, ekaksi näytti negalta mutta sitten kun tosi tosi tarkkaan katsoi, saattoi erottaa hyvin hailakan viivan. Soitin klinikalle ja kävin siellä verikokeessa. Eilen iltapäivällä olin haljeta jännityksestä kun odotin soittoa vastauksesta ja lopulta soitto tuli. HCG ei ollut ihan nolla, mutta vain 13. Lähinnä viittaisi kemialliseen raskauteen / kiinnittymisyritykseen. Näin huono HCG yhdistettynä vuotoon on kyllä aika selvä peli, mutta kumminkin varmuuden vuoksi vielä perjantaina verikoe uusitaan. Olen nyt viimeisen vuorokauden aikana alkanut hiljalleen hyväksyä sen, että uuteen hoitoon on tässä varattava aika ja aion ajanvarauksen tehdäkin nyt perjantaina klinikalla asioidessani.

Kiitos kaikille tsempeistä ja @Rusakkonen myös ehdotuksistasi progesteronin suhteen, mutta koska mulla on lääketuki muutenkin ihan kohta loppumassa (eilinen oli vika Terolut-päivä) niin en lähtenyt enää klinikalta kysymään siihen muutosta. Sen olen joskus aiemmin kysynyt, että voiko Terolutin jatkamisesta testipäivää pidempään olla jotain hyötyä eikä kuulemma ole. Pitää seuraavaa hoitoa suunnitellessa puhua siitä, tarvitsisinko vahvempaa tukilääkitystä (vai onko nyt vain niin, että alkio ei ollut kyllin laadukas kiinnittyäkseen eikä sille mitään voi).

@Karoliina74 , tervetuloa taas linjoille ja onnea projektiin, toivottavasti on tärpännyt! :love:

@Hulbertiina , tsemppiä piinailuun! Yllättävän nopeasti ne päivät kumminkin kuluu. Mä en aiemmilla kerroilla ole testannut ennen määräaikaa kun siihen saakka oon ikään kuin saanut rauhassa ajatella että voin olla raskaana ;) mutta nyt tosiaan testasin päivää ennen kun toi hitsin vuoto alkoi.

@Rusakkonen , olen onnellinen puolestasi kun sinäkin pääsit nyt piinailemaan. :love: Ihanaa! Toivottavasti pian kuullaan plussauutisia.

@kirsillevauva , toivotaan että miehesi ei enää muuta mieltään. Ehkä hän on tätä nyt jonkin aikaa jo miettinyt ja ehtinyt siis tehdä ihan rauhassa harkitun päätöksen joka pitää:).
 
Katti75, voi harmi jos nyt jäi vain kiinnittymisyritykseksi. Pahoittelut! ❤

Rusakkonen, toivottavasti piinapäivät kuluvat nopeasti ja pikkuinen tarraa lujasti kiinni!

Täällä päivät tuntuu tosi pitkiltä, kun aamukuuden jälkeen ei enää saa nukuttua ja yötöiden jälkeenkin uni on ollut tosi pinnallista ja vähän väliä on herännyt. Väsyttää kyllä, mut kunnon unta ei tule. Tänään piinapäivä 6/alkiolla ikää 8 pv. Olotila ei kerro puoleen ei toiseen mitään. Eikä omakantaankaan ole tullut vieläkään tietoa miten niille neljälle alkiolle kävi.
 
  • Tykkää
Reactions: Katti75
Klinikalta tuli tietoa, etta kaksi blastokystia oli mennyt tanaan pakkaseen, ja yhta alkiota viela jatkoviljellaan huomiseen! :love: Muistan, kun toisella palstalla joku mainitsi, etta hanelta jatkoviljeltiin 7. paivaan; no, meilta nyt sitten samalla tavalla jatkoviljellaan viela yksi! :)(y)
 
Katti75, kurja kuulla, etti näytä vauvaa tulevan :( Miten moneen yrityskiertoon teillä on valmius; henkinen ja taloudellinen?

Hulbertiina, tsemppiä odotteluun!

Rusakkonen, hienoa, että saitte kavereita pakkaseen :) Jospa niitä ei tarvitsisis käyttää ja tämä kyytiläinen pysyisi loppuun saakka matkassa <3

Itsellä loppui vuoto tiistaina ja huomenna on veri- ja pissakoe.
 
Tanaan voisi olla kiinnittyminen. Minulla oli mielenkiintoinen oire. Yhtakkia tuli niin HIKI, ettei tottakaan. Huomasin lopulta, etta hikipisarat suorastaan valuivat ihollani puseron alla. En oikeastaan tehnyt siina vaiheessa mitaan fyysista eika tallainen hikoilu ole minulle tyypillista. Yhdessa vaiheessa tuntui myos vihlaisu... Ja ainakin tuo hikoilu oli ihan selkeaa. Se meni noin tunnin kuluessa ohi, ja sitten oli taas ihan tavallisen kylma ja paikallaan maatessa saa laittaa villatakin ylle. Jannaa... :)(y)

Pistin tana illalla Gonapeptylin. Aikaisemmin soin jonkin verran tummaa suklaata, ja asken soin kaksi parapahkinaa. Kiinnity, pikkuinen kulta, kiinnity! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Kiitos kaikille myötätuntoisista sanoista! Päädyin tänään alkuillasta tekemään kotona testin, ja nyt se on aivan vitivalkoinen, ei kerrassaan mitään haamua enää. Näin ollen mun mielestä on turha mennä verikokeeseen huomenna. Soitan aamulla klinikalle ja varaan uuden suunnitteluajan. @kirsillevauva , oon itse ajatellut että haluaisin yrittää ainakin kaksi hoitokierrosta vielä. Saadaan kyllä rahat jotenkin raavittua kasaan, täytyy sitten vain välttää muita isoja menoja ja joutuu lohkaisemaan säästöistä, mutta en halua myöhemmin katua että ei edes yrittänyt.

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille piinailijoille! :love: Jään luultavasti reilun viikon ajaksi vähän takavasemmalle, kun ollaan menossa miehen suvun mökille isommalla porukalla. En varmaankaan sieltä käsin paljon kirjoittele, mutta käyn kyllä täällä seurailemassa mitä teille kuuluu, ja toivottavasti palaan uudistunein voimin kohti uutta yritystä!
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Herkistyykö muillakin hajuaisti AINA kierron lopussa?
Mulla herkistyy, mutta haistan VAIN ERITTEET herkemmin. Tosi kivaa kun joka paikassa haisee pahalle. Ihasn ulkonakin haistan koirien kuset ja pa***t! Nuorimmainen harrastaa lätkää.... se löyhkä varusteissa!
Normaalisti en haista näitä, ellen varta vasten keskity haistamaan.
Voisi nyt hyvätkin hajut/tuoksut käydä nenään, niin olisi mukavampaa. =D


... en siis haistele ulkona koirien eritteitä tarkoituksella.... =D =D
 
Kettu75, hienoa että teillä on mahdollisuus vielä yrittää. Ei nää tosiaan halkopa hoitoja ole. Mä aion käydä yhden hoitokierroksen läpi. Siis käyttää kaikki alkiot, mitä luovuttajalta saadaan, kunnes tärppää. Olen paljon miettinyt sitä kaksosasiaa, Saa nähdä, miten lääkäri suhtautuu kahden alkion siirtoon.

Yöeläjä, mulla ei ole hajuaistissa muutoksia kierron mukaan. Kauhee pahoinvointi vaan ennen kuukautisia! Jospa olisit raskaana?

Rusakkonen, toivon sydämestäbi, että saat plussaa jo tästä kierrosta, mutta onneksi on varalla vielä kaksi alkiota :)

Kettuperhe, ihanaa odotusta <3. Voi suloisuus, pikkuprinsessa :)

Meillä mies sanoi, ettei enää muuta mieltä, vaan on sitoutunut hoitoon. 7.9 on spermalabra ja psykologi :) En millään jaksaisi odottaa siihen joulukuuhun, vaikka hyvähän se on nyt pudottaa painoa.
 
Kettuperhe, oot jo ihanasti pitkällä. Rentoutta loppuodotukseen!

Rusakkonen, toivottavasti pikkuinen tarraa lujasti kiinni! Nopeasti kuluvia piinapäiviä!

Kirsillevauva, ihanaa että miehesi on nyt päätöksensä tehnyt ja saatte jatkaa hyvillä mielin. Aika kuluu kuitenkin yllättävän nopeasti vaikkei siltä tunnukkaan.

On: tänään on dpo12/pp10 ja aamuisessa testissä näkyy hailura viiva. Virallinen testipäivä on vasta torstaina, joten sitä odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Hulbertiina: voi kun nyt tulisi se plussa. Peukut on pystyssä! (y)

Kirsillevauva: tosi hienoa, että mies on nyt päättänyt ja on samaa mieltä sun kanssa. Tosi hienoa!

Katti75: pahoittelut! Ja oikein rentouttavaa mökkilomaa:)

Yöeläjä: mikä tilanne siellä? Mulla on herkkä hajuaisti aina eikä menkkojen allakaan muuksi muutu.

Rusakkonen: peukut pystyssä myös sulle! :)

Täällä odotetaan menkkoja ja sitä myöten gyneajan varaamista. Jännä miten parissa viime kierrossa olen pari yötä ennen menkkojen alkua nähnyt unta että menkat alkaa. Varmaan joku vatsakipu sen tekee tms. Mutta aina ne sieltä on sit tulleet, joten varmasti nytkin:poop:.
 
Karoliina: mullakin kuopus saatu clomeilla mut nyt yks lääkäri sanoi ettei niitä enää käytetä kun ovat vaarallisia? Käytkö seurantaultrissa?

Mä luulen, että mulle riittäisi just clomit tai letrot kun munasoluja kyllä tulee reippaasti molemmilta puolilta. Veikkaan et ne ei vaan irtoo. No, ens viikolla tai jo viikonloppuna pitäs menkat alkaa ja sit varaan sen ajan jonnekin kp 15 tietämille kun ovis pitäisi olla.

Ihana kuulla teidän muiden jutuista! Pidän kovasti peukkuja, että nyt se plussalistakin alkaa täyttyä:)
En tiedä, mikä niissä on vaarallista.. mikään muu ei tehonnut ja nuo sai erityisluvalla! ja nyt varovainen haamuviiva 2 kiertoa myöhemmin!! varovainen, koska pitänee huomenna ottaa vielä aamuvirtsasta testi! Ja jos olisin heti tiennyt, että clomifeneja on mahdollista saada erityisluvalla niin olisin hakenut ne samantien. Turhaan puoli vuotta kaikkea muuta yrittänyt syödä
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Hulbertiina, ja Karoliina 75 - kuinka jännittäviä hetkiä teillä. Kumpa nyt lähtisi molemmilla viivat vahvistummaan!

Karoliina75, millä perusteella sait lääkkeen? Vaadittiinko jotain tutkimuksia ensin? Kuka sen määräsi?

Tatti55, toivotaan, ettei sinnekään menkat tule vaan plussa :) Aiotko tavalliselle gynelle varata ajan vai lapsettomuusklinikalle?
 
Alkaakohan nyt niitä plussia tulla?!!!
Se olisi mahtavaa.

Mulla ei vielä ole menkat alkanu. Ehkä huomenna. On semmoista tuntemusta vatsassa. Ainakin kierto pidentyisi päivällä.
Olen ehkä siinä vaiheessa, että kierrot alkavat pidentymään ennen kuin loppuvat.
En ole ostanut mitään testejä pitkään aikaan, kun aina ne menkat ovat kumminkin tulleet, joten en ole testannut. Huomenna voisin hakea, jos ei mitään ole päivän aikana tapahtunut. Eipähän kierto venyisi turhaan.
Mutta kuten sanoin, niin tuskin tarvitsee tuntemuksista päätellen.

Tsemppiä kaikille ja peukut pystyssä piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Meilläkin tapahtuu, siirrettiin psykologin aikaa tälle torstaille, ja miehen spermanäyte otetaan samalla. Siltähän on otettu toisella klinikalla jo monta vuotta sitten :)

Kävin veri- ja pissakokeessa ja lääkäri soittaa keskiviikkona. Eli tällä viikolla tapahtuu ja paljon. Ja oviksen pitäisi olla huomenna, ja halut on ainakin siihen malliin koholla, että varmaan onkin :)
 
@tatti55 ei ole mitään lääkitystä kokeiltu. Pitäis kyllä mennä kysymään, kun on ollut tiputteluvuotoa ennen menkkoja, paitsi nyt. Keltarauhashormoonia varmaan, tai sitten kaikkia mahdollisia.
Nyt vaan on akuutti rahattomuus, mutta kunhan se helpottaa.

@kirsillevauva sullahan alkaa jännät paikat!
Kohta asiat lähtee rullaamaan vauhdilla.

Täällä sitä käyn kurkkimassa vähän väliä kuulumisia Rusakkosesta, Hulbertiinasta ja Karoliinasta.

Onko multa mennyt ohi Virkin tilanne? Eikö heillä jatkunut vielä hoidot? Muistaako joku?
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Yöeläjä, voi harmi, kun ei tärpännyt. Pahoittelut!

Meillä kävi nyt niin, että jäi vain yritykseksi. Eilen illalla testissä näkyi juuri ja juuri erottuvaa viivantynkää, mutta tämän aamuisessa testissä ei enää kuvittelemallakaan näy mitään. Äsken vessassa käydessä jäi jo vertakin paperiin. Soitin polin vastaajaan ja oottelen nyt hoitajan soittoa.

Toivottavasti muilla on parempi onni!
 

Yhteistyössä