40+ so what wol.13

Katti75, onpa harmillisia uutisia. Kovasti täällä edelleen sormet ja varpaatkin ristissä on, että huomenna tulee vain hyviä uutisia ja saatte molemmat pakkaseen. Aina se rassaan meiltä, kun tulee viivytyksiä, mutta olemme vahvoja suomalaisia naisia, jotka menevät läpi harmaan kiven saavuttaakseen haluamansa. Voimia ajatusten keräämiseen ja odotteluun!

Kirsillevauva, tutkimusten mukaan siittiöt voivat elää naisen elimistössä jopa 5 vrk, joten on aivan hyvin mahdollista että ne ovat hedelmöittämässä munasolua vielä sittenkin kun sulla on kp 12. Itsehän en ovuloi luonnollisesti, joten nuo sovellukset eivät ole käytössä, mutta en ole letrokierroissa ovista tikkuihinkaan saanut kunnolla. Siitä huolimatta yksi raskaus saatiin aikaan, mutta se jäi biokemialliseksi, kun varhaisraskauden ultrassa kohdusta ei löytynytkään mitään. Ilmeisesti oli kiinnittynyt jonnekkin munanjohtimeen ja vuoto alkoi itsekseen muutama päivä ultran jälkeen. Peukut pystyssä myös sun odotusten täyttymiselle!
 
Katti75, mikä tilanne? Saitteko pikkuisia pakkaseen?

Roxanne, käytin joskus vuosia sitten ovistestejä, mutta kyllästyin koko hommaan. Nyt viisi vuotta yrittänyt, niin tympii koko yrittäminen :( Nyt viime hetken spurtti ennen hoitoja! Meillä oli seksiä eilenkin, joten siemenien puutteeseen tämä kierto ei ainakaan kaadu.
 
Saatiin kuin saatiinkin yksi alkio pakkaseen, eli yksi oli nyt kuudentena päivänä kypsynyt blastokystiksi. Lisäksi on kaksi joita vielä seuraillaan huomiseen. Sikäli hämmentävää, että eilen sanottiin että alkioita on enää 2 jäljellä (tänään tieto tuli tekstarilla omasta toiveestani, joten en tiedä mistä on kyse - onko esim. eilen siellä ollut vielä yksi niin epätoivoinen tapaus että siitä ei edes mainittu, mutta kuitenkin vielä sinnitellyt eteenpäin).

Pääasia on että PAS päästään tekemään seuraavaan kiertoon! Jos tulee enemmän pakkaseen niin se on vain bonusta. Torstaiksi varattu suunnitteluaika. Kiitos teille kaikille tsemppauksesta ja kovasti onnea omiin yrityksiinne! :love:
 
Katti, onpa hyvä juttu, että yksi on pakkasessa ja kahta seurataan. Iso peukku sille! Mulle ei ole lainkaan sopineet nuo tuoresiirrot eli sikäli uskon vakaasti, että pas on hyvä vaihtoehto.

Rusakkonen, teillä on hyvät suunnitelmat! Toivotaan onnistumisia!

Minulla tosiaankin on viimeinenkin toivo mennyt.
Hcg ei ole lainkaan noussut reilussa viikossa, joten peli on pelattu. Nyt odotellaan tyhjennystä ja kaavintaa. Kaikkea hyvää teille. Olkoon onni myöten teille. Jos jollain on tarvetta lutinuksille, niin mulla on niitäkin paketti kaapissa. Laittakaa viestiä!

Seurailen teitä taustalla, kun monella on niin jännittäviä vaiheita tulossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Katti75, ihanaa että on edes se yksi jo pakkasessa. Toivottavasti ne muutkin pääsevät sinne seuraksi. Kummallisia ristiriitaisia tietoja ovat kyllä antaneet tuosta määrästä.

Virkki, voihan harmitus, että se nyt kääntyi kuitenkin noin. Lämmin halaus!

On: ainakaan tänään ei ole tullut pelättyä soittoa, joten kai sitä huomenna saa suunnata auton nokan kohti Tamperetta. Jännittää nyt tuplasti enemmän, kun ekaa kertaa joudun ajamaan sinne yksin. Rakkaani ei kannata ottaa palkatonta pelkän siirron takia.
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
@Virkki Voi miten harmi! :cry: Jatkatteko hoitoja vielä? Muistelin, että sullahan tuli kuitenkin soluja hyvin.

@Katti75 Aivan loistouutisia! Yksi askel taas eteenpäin kohti onnistumista! :love:

Täällä piinailu jatkuu. Tämä eka piinaviikko on ollut yleensä helppo, sillä alkiohan ei voi vielä olla edes kiinnittynyt, eli oireita tuskin olisi. Toka piinaviikko on vaikea, sillä tarkkailen itseäni koko ajan. Oireiden perusteella olen ollut raskaana jo monta kertaa, mutta oikeasti en ole saanut ikinä edes haamua tikkuun. Voi, kun saisin edes pienen merkin siitä, että luomuraskautuminen on mahdollista! :unsure:
 
Tervehdys taaltakin. Testit siis olivat kylla lopulta negatiivisia. Vuoto alkoi eilen ja tanaan tulee jo reippaammin, niin aloitan sitten estrogeenin huomenna. Aloitin jo vitamiinit taas seka DHEA:n yms. Punttikselle en kuitenkaan ihan viela viitsinyt taman verenvuodon kanssa menna. :) Tosin olin siita innoissani, etta vaikka olo olikin ihan turvonnut progesteronin jalkeen, niin yksi kilo oli taman prosessinkin aikana tipahtanut kuitenkin. Ma olen hiukan hitaampi laihduttamisessa kuin @kirsillevauva ! En kylla pysty oikein kuureilemaan! :) Tavoitteena nyt kuitenkin satanen rikki seuraavaksi - viela muutama kilo ja useampi viikko siihen kylla tarvitaan. :) Mieskin puolestaan syo yha niita vitamiinejaan. :)

Kaikille paljon tsemppia ja iso hali niille kaikille, jotka viela tarvitsevat uuden yrityskierroksen... Tosi pahoillani puolestasi @Virkki. Mutta yritetaanhan viela? Onwards and upwards! :)
 
Voi ei Virkki! Ei voi olla totta!
Olisi jo ollut korkea aika teidänkin saada hyviä uutisia ja pikkuinen perheeseenne.
Toivotavasti vielä kumminkin tärppää tavalla tai toisella.
Voimia tyhjennykseen.
Kiva, että jäät kumminkin taustailemaan.
 
Virkki, olen pahoillani teidän puolesta. Kuteen muutkin, kyselen oliko yrittäminen nyt tässä? Poistanko sinut listalta?

Rusakkonen, onnittelut pudonneesta kilosta! Tietty et voikaan kuureilla, kun satasella yritys päällä :) Mulla ehtii kroppa toipua pari kuukautta, jos siirto on silloin joulukuussa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@Virkki äh, kun kurjaa, olen pahoillani :( Paljon voimia tuleviin ratkaisuihin!

@Katti75 Jännäilin taustalla tilannettasi, mahtavaa, että saitte sentään jotain pakkaseen (y)

@Rusakkonen Sinulla on hyvä asenne ja tarmo! Peukkuja tulevaan, suunnitelma kuulostaa ainakin hyvältä (y)

@miumiu_82 ja @Hulbertiina tsempit piinailuun (y) On sekin rankkaa hommaa, mutta on hienoa, että yrittäminen voi jatkua.

@kirsillevauva melkoinen kuuri kyllä sinulla, kun paino putoaa tuollaista tahtia (y) Eiköhän tuo auta tässäkin asiassa (y)

Minä olen pistellyt jo useamman päivän ja pian on ultra, joka kertoo (karun?) totuuden. En uskalla toivoa kovin paljon, mutta olo on ollut kyllä aidosti tukala jo useamman päivän ja pistelyä on tiedossa vielä muutamaksi päiväksi. Viime IVF:ssä ei todellakaan ollut vatsa ja munasarjat tällälailla kipeät ja 'paineiset'. Ei ole kiva istua töissä, ei. Mutta pelkään siis tästä oireilusta, että tämä on "paljon melua tyhjästä" -tyyppinen tilanne. Kun minullahan ekassa IVF:ssä kasvoi vain kolme follia :( Kaameaa, kun nyt jännittää, miten käy :cautious: :eek:
 
Hulbertiina, wau, nyt on pikkuinen kyydissä. Kovasti toivotaan, että tarrautuu kiinni ja tämä viimeinen yritys tuottaa sen kauan kaivatun plussan!

Aamuska, lupaavat oireet sinullakin! Toivottavasti siellä kasvaa kokonainen armeija <3 Tule kertomaan sit ultrakuulumiset!

Itselle ei ihmeitä kuulu. Ovislimoja en bongannut, toivottavasti oli kuitenkin, kun niin urakalla tahkottiin! Olen jo etukäteen iloinen, että tää ovisseksi kohta loppuu! Ensi kierrossa rokotus, ja sit kohta alkaakin jo hoito :)
 
Moi kaikki!

Tsemppiä teille kaikille yritykseen!

Täällä tie päättyi ja kesken meni, ainakin vuodon määrä on järkky. Ultraan ja neuvolaan en ehtinyt, ke ois ollut aika. Varmaan jää meidän osalta tähän ja otan kierukan niin pääsen menkoista, ne on ihan syvältä. Niin on tää hirvee vuotokin. Olen vielä neuvolaan yhteydessä et mitkä on seuraavat askeleet ja varmaan perun sen ajan. Parempaa onnea muille:)

Tatti kiittää ja kuittaa ja poistuu kaikilta listoilta
 
Moi kaikki!

Tsemppiä teille kaikille yritykseen!

Täällä tie päättyi ja kesken meni, ainakin vuodon määrä on järkky. Ultraan ja neuvolaan en ehtinyt, ke ois ollut aika. Varmaan jää meidän osalta tähän ja otan kierukan niin pääsen menkoista, ne on ihan syvältä. Niin on tää hirvee vuotokin. Olen vielä neuvolaan yhteydessä et mitkä on seuraavat askeleet ja varmaan perun sen ajan. Parempaa onnea muille:)

Tatti kiittää ja kuittaa ja poistuu kaikilta listoilta
Otan osaa suruunne, todella kurja tilanne. Voimia ja hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi <3
 
Nimimerkki/ Ikä/ Monettako yrittää


Katti75 (43).........2
yöeläjä (44)..........4
Iid@ (45).......2
kirsillevauva (45).......4
aamuska (41)....1
hulbertiina (41)...3
miumau-82
mirumarumoru (42)....4
Rusakkonen (46).....1
Roxanne (44).......2
lolu (39)....4
 
Päivitin listaa. Otin pois ihmisiä, joista ei ole kuulunut kuukausiin. Jos joku haluaa olla listalla, ilmoittautukaa :) Poistin virkin ja tatin.

Täällä 15/23-26, reilun viikon päästä alkaa menkat taas. Mieliala on jo laskenut, mikä enteilee pms-oireita :( Huomenna on onneksi kampaaja ja tiistaina osteopaatti, mitkä piristävät mielialaa. Ja onhan se lapsettomuushoito taas lähempänä :) Olen kuin uudelleenrakastunut mieheeni, kun hänkin nykyään toivoo vauvaa <3 Ennen oli niin välinpitämätön asiassa.

Mitä muiden kiertoihin?
 
@Virkki ja @tatti55 , teille molemmille pahoittelut. :cry: Olin niin iloinnut teidän puolestanne. Voimia tuleviin pohdintoihin jatkosta, ja kuten @yöeläjä sanoi, tänne voi aina palata jos uusi yritys kuitenkin tuntuisi oikealta.

Ihanaa @kirsillevauva kun miehesi on nykyään innoissaan vauva-ajatuksesta, muistan vielä sen ajan kun huolenasi oli se, ettei hän aluksi sille lämmennyt. Näköjään asia vaati vain jonkin verran lisää kypsyttelyaikaa. Teillä tosiaan hoitoaika tulee koko ajan lähemmäksi, upea juttu!

@Hulbertiina , paljon onnea kyytiläisestä ja toivon kovasti että tällä kertaa pikkuinen nyt kiinnittyisi hyvin ja saisitte vauvan syliin. :love: Pitkiä hermoja piinailuun.

Samoin @miumiu_82 lle tsemppiä piinailuun! Toka piinaviikko on tosiaan hermostuttavampi, mutta oireettomuudesta ei sinänsä kannata olla huolissaan, koska ei niitä välttämättä vielä silloin ole lainkaan (ei ollut muistaakseni esikoista odottaessani tuossa vaiheessa oikein mitään).

@Aamuska , olitko jo ultrassa? Toivottavasti nyt ois hyvä joukko folleja kypsymässä!

@Rusakkonen , onnea uuteen kierrokseen! Enää pari viikkoa siis odottelua ja sitten piinailemaan! :)

@Roxanne , kiitos kannustuksesta! Minkälaiset teillä on muuten suunnitelmat? Onko uuteen siirtoon lähteminen vielä alkanut tuntua ajankohtaiselta?

Meillä on juuri tällä hetkellä asiat mukavasti. Helpotus oli valtava kun saatiin talteen se kuuden päivän ikäinen blasto, mutta seitsemäntenä päivänä tuli viesti, että vielä yksi blasto oli saatu talteen. :love: Meillä on siis pakkasessa nyt 2 blastoa, 6 ja 7 päivän ikäiset!!! Kävin vastaanotolla torstaina ja lääkärini sanoi, että ne ovat käytännössä ihan yhtä hyviä kuin 5-päiväiset, kunhan siirto tapahtuu PAS:sina, jotta saadaan kohdun olosuhteet optimaaliseksi (jos siis olisi tuoresiirretty noin myöhään, kohdun kannalta oikea aika olisi jo mennyt). Kun seuraava kierto alkaa ehkä noin viikon kuluttua, siihen kiertoon sitten tähdätään siirtoa.
 
@tatti55 Suuret pahoittelut, onpa tosi kurjaa, että hyvät uutiset kääntyivät huonoiksi :( Kaikkea hyvää jatkoon!

@kirsillevauva ja @Katti75 Kävin tosiaan ultrassa ja sieltä ei tullut hyviä uutisia. Neljä follia oli kasvamassa ja nekin olivat kasvaneet tosi hitaasti :( Lääkettä (ja rahaa) menee nyt paljon lisää, kun noita yritetään saada kasvamaan ja ensi viikolla on uusi ultra. Neljähän on tosi pieni määrä, mutta olisin sen kanssa ihan ok, mutta kun tässä tulee kasvatuspäiviä useita lisää, niin pelkään, että nuo vähäisetkin alkaa karsiutua. Huonoin fiiliksin siis tätä hoitokiertoa siis eteenpäin.

@Katti75 Hienoa, että saitte lopulta pakkaseenkin jotain (y)

Täällä on kyllä ollut harmillisen paljon huonoja uutisia :( Myös minä toivon, että kaikilla voisi täällä toiveet toteutua.
 
Katt75, hienoa että saitte kaksi pikkuista pakkaseen. Nyt vain uutta kiertoa odottelemaan :)

Aamuska, kurja kuulla ettei ultrassa ollut hyviä uutisia! Oliko lääkäri kuitenkin optimistinen?

Järkky pms-päivä eilen ja tänään. Ja hillitön hiilarihimo! Kuuri onneksi enää kaksi päivää!
 
@kirsillevauva Lääkäri oli oikein kannustava, että kaikki voi mennä oikein hyvinkin. Kyllä niitä onnistujiakin kuulemma on, joku ikätoverikin oli juuri saanut vain pari solua ja oli nyt onnellisesti raskaana. Kyllähän tuo jotenkin lohdutti. Miten olet jaksanut kuuria? Jatkatko jollain ruokavaliolla kuurin jälkeenkin? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@Katti75 Sun kuulumiset olivat tosi piristäviä, toivottavasti toinen (tai molemmat!) alkiot tärppäävät! :love:

@Aamuska Tsemppiä! Ihanaa, että lääkärillä oli lohduttavia sanoja. Kaikki on tosiaan vielä mahdollista!

Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä, eli pelätty piinaviikko nro 2 alkaa. Ei mitään oireita, mutta enpä ole niitä (vielä) odotellutkaan. En ole juurikaan testaillut ennen menkkojen alkamispäivää, mutta mietin, pitäisikö nyt aloittaa. Jos sattuisi edes kemiallinen raskaus kohdalle, niin tietäisi sen sitten. Toisaalta ne negatestit ovat niin masentavia. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuska

Yhteistyössä