40 + so what, wol 14 (2019)

@kirsillevauva toivottavasti saat ihanimman synttärilahjan ❤ ihanat kaksi viivaa testiin.

Miten minä maltan olla pari loppuviikkoon asti testaamatta. Pitää yrittää olla fiksu. Koska eihän se tilannetta muuta oli se sitten mikä tahansa.
Ihan turhaan noita testejä oikeastaan tuhlaan.
Ovistestin kyllä tein, kun niitä on tuolla ihan älyttömästi. Se oli positiivinen. Mut sehän reagoi raskaushormooniin joo.
 
@kirsillevauva ihanaa, paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! <3 Toivotaan parasta mahdollista synttärilahjaa! :love:

@MatildaM :lle lämpimät onnittelut täältäkin! :love: Tällaiset uutiset lämmittää ihan erityisesti sydäntä, kun joku noin pitkän ja kivisen tien läpikäynyt onnistuu, vaikka toki jokaiselle täällä toivoo lämpimästi plussia.

@Mammakatri , onpas tosi outo ja kinkkinen tilanne siellä! Tuskinpa noin moni testi voi olla viallinen, joten varmasti siellä on jotain tekeillä, mutta voisko sitten olla kemiallinen kyseessä... Toivottavasti nyt ei kohdunulkoinen ainakaan! Kylmiä hermoja odotteluun, toivotaan että tilanne selviää pian ja että olisi kaikesta huolimatta normaali raskaus kyseessä.

Omaa tilannettani en ole tänne hetkeen päivitellyt. Meillä oli viime viikolla alkionsiirto, ja eilen (PP7) testasin siitä tyylipuhtaan negan. :( Vaikka virallinen testipäivä onkin vasta perjantaina, tiedän kyllä kokemuksesta että jotain pitäisi jo nyt näkyä, jos olisi tärpännyt. Yksi alkio on vielä pakkasessa, ja se varmaan siirretään heti seuraavaan kiertoon. Sen jälkeen onkin sitten pakkanen tyhjä ja edessä mietinnän paikka: luovutaanko lapsihaaveesta, jatketaanko vielä hoitoja omilla soluilla vai siirrytäänkö kenties luovutettuihin soluihin... :unsure: Isoja kysymyksiä! :oops::barefoot:

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille täällä, olen hengessä mukana vaikka en aina ehtisikään kommentoida. (y) @Rusakkonen , sinulle vielä erityiset onnentoivotukset tulevaan ultraan, olet ajatuksissa! <3
 
Varhaisultra huomenna 7+2... Tanaan jannitti ja pelottikin, mutta sitten rauhoituin. Jos teilla on aikaa, niin muistattehan minua huomenna. Toivon ja rukoilen, etta siella on elava alkio ihan oikeassa paikassa ja etta talla myos sydan lyo. :love:

Rusakkonen ja Little One 7+1
 
@Roxanne Pahoittelut negasta. Ellei tikku nyt enää plussaksi muutu, niin jospa seuraavassa kierrossa alkaisi teidän ja vauvanne yhteinen matka, eikä rankkoihin mietintöihin ja päätöksiin tarvitsisi ryhtyä.

En voi sille mitään, että herää taas ajatus epäreiluudesta. Vaikkei kenenkään plussa on toiselta pois, niin silti. Meillä olisi nyt kesällä tullut 2 vuotta yritystä täyteen, yksi keskenmeno on takana. Tuo aika on tuntunut pitkältä ja tie välillä niin raskaalta, että olin ajatellut jo monta kertaa luovuttamista. Jokainen negatikku on ollut pettymys, enkä aina kokenut sitä kierrossa noussutta toivetta hyväksi asiaksi. Vaikka toivo kantaa, niin se romahdus on välillä ollut aivan järjetön. Teillä joilla on pitkä taival takana, niin en osaa edes kuvitella niitä kaikkia tuntemuksia mitä olette joutuneet käymään läpi. Toivon niin kovin kaikille teille parhainta lopputulosta. Te naiset olette aivan huikeita!
@Rusakkonen Olette rukouksissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Täällä taustalla seurailen tilanteitanne ja jännitän puolesta. Kovasti voimia ja hirmu paljon onnea matkaan ihan jokaiselle.
Paljon tapahtuu!!:love:

@Rusakkonen olet mielessä :love:

@kirsillevauva Mukavaa ja rentoa piinailua:love:

@Mammakatri Itselläni useat kemialliset eivät kovin vahvaksi vahvistuneet vaikka usean päivän pitikin selkeää viivaa. Tuulimunassa vahvistui mutta digi ei näyttänyt 3+ viikkoa vaikka piti olla. Toisaalta ei se näyttänyt onnistuneessakaan raskaudessa (n) ja tässäkin ihan superviivat tulivat myöhään.
Itse pidän pc testiä luotettavana etenkin jos samoissa lähtökohdista mittaa esim aamulla. Alussa mulla testit näytti vahvempaa illalla kuin aamulla.
Tsemppiä!
 
@Mammakatri Pitkiä hermoja ja peukkuja kinkkiseen tilanteeseen (y) Toivottavasti selviää pian, missä mennään. (Itse en varmaan pystyisi olemaan testaamatta :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:)

@kirsillevauva Onnensäteitä kyytiläisen kasvatteluun! Ihanan positiivinen olet :love:

@Roxanne Pahoittelut negasta! Pidän täällä kuitenkin varovasti peukkuja pystyssä, että tulos vielä muuttuisi (y)

@Rusakkonen Onnea ultraan!

@Palleroita Ei noille epäreiluuden tunteille mitään voi :love: Eikä tässä touhussa varmaan mitään oikeudenmukaisuutta olekaan. Lapsia syntyy perheisiin, joihin niitä ei toivota ja toisiin sitten taas ei, vaikka kuinka toivottaisiin. Tuttuja tunteita itsellekin varsinkin keskenmenojen jälkeen.

@MatildaM Lämpimät onnittelut :love:

Ultrassa käyty heti aamutuimaan. Olin ihan varma keskenmenosta, joten yllätys oli melkoinen, kun siellä sykkikin pieni sydän :love: Ei tosin vastannut ihan viikkoja ja pientä tuhruakin mulla on ollut, joten lääkäri totesi vaan, että seuraillaan tilannetta.

Raskaana kunnes toisin todistetaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mammakatri
Olin ultrassa! Siella ON aivan ihana ja taydellinen baby!!! :love: 1.344 cm pitka, nelja raajaa, ja sydan sykki!!! Ihan oikeassa paikassa oli!!! Mies oli mukana. Olemme niin onnellisia, kiitollisia ja hyvalla tavalla allistyneitakin! :) Olimme siis paikallisella ivf-klinikalla. Ihana laakari ultrasi! (y) Nyt pitaa sitten alkaa varata myos NHS-laakaria (julkinen terveydenhoito).
GOD IS GOOD!!!!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Mammakatri
Voi miten ihania ultrakuuluulumisia täällä.
@Rusakkonen ja @KeltainenSeepra ihanaa ja onnea! ❤

Tämä on niin outoa.
Äsken taas tämmöistä
http://aijaa.com/VsNWrK
http://aijaa.com/88pGJl

Niinpä niin, en pystynyt olla testaamatta.
Tuo viiva on ihmeellisen epätasainen, mutta ei kyllä ole kontrolliviivakaan tasainen.
En osaa sanoa onko ollut noin tumma tuo viiva ennen mikä toi nyt on puoliksi.
Huoh, et ottaa päähän kyllä, kun nää testit käyttäytyy näin ihmeellisesti.
Voi, kun voisi nähdä tulevaa nyt vaikka kuukauden päähän.
 
Kaikkea sitä pyörittelee päässään ja koittaa miettiä syitä miksi testit käyttäytyy näin.
Voisiko kaikki olla kuitenkin ok.
Tälläistäkin mietin, että entäs jos sinne onkin yrittänyt kiinnittyä kaksi.
Siksi näytti niin varhain jo viivoja ja sitten toinen olikin vain hipaisu ja viivat haaleni ja nyt se yksi alkoi tummentaa viivaa uudelleen. Vielä, jos se toinen olisi yrittänyt kiinnittyä aikaisemmin ja tämä mikä nyt viivaa alkoi uudelleen vahvistamaaan olisi kiinnittynyt myöhemmin.
Ehkä kaukaa haettu ja toiveajattelua, mutta kaikkea sitä miettiikin.
Lieneekö tuollainen edes mahdollista?
Vahvin tunne kuitenkin on, että ei tästä mitään vauvaa tule.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Mammakatri Paljonko sulla nyt olisi viikkoja? En vielä heittäisi kirvestä kaivoon, kun tuossa nyt selkeästi väriä on. Minä aikanaan esikoisesta taisin saada vahvan plussan vasta viikolla 7+ jotakin, jos oikein muistan. Myöhään se kuitenkin tuli, koska heti kuukautisten ollessa myöhässä testi näytti vielä negaa.

(Ällövaroitus)

Minä täällä panikoin. Eilen ja tänään on tullut vähän ruskeaa vuotoa. Aamulla oli pikkuhousunsuojassa vahva tumma täplä, ehkä semmonen kahden nuppineulanpään kokoinen läntti. Ja kyllähän sitä vessanpönttöönkin valui. Nyt on taas sitten ollut monta tuntia vuotamatta. Aamulla olin varma keskenmenosta, nyt taas toivo heräilee, vaikka yritän sen taltuttaa.

Kävin tietenkin guuglettamassa. Mulla olis ollut eilen kierron eka päivä, joten voisiko tämä kuitenkin liittyä siihen? Niiiiiiin paljon haluaisin, että tämä pikkuinen kestäisi matkassa :love:
 
@Mammakatri Tuo on vahva plussa dpo 15. Soita uudelleen sinne terkkariin, josko saisit verikokeeseen lähetettä. Siitä voisi jo päätellä jotain. Luulen että lähetteen voisit saada, koska välillä on ollut melkein jopa negatuloksia. Tkssa pitäisi kyllä reagoida tähän.
@KeltainenSeepra Hyvin todennäköisesti harmitonta tiputtelua. Pysyköön nyt vuodot pois, hus!
 
@Mammakatri Tuo on vahva plussa dpo 15. Soita uudelleen sinne terkkariin, josko saisit verikokeeseen lähetettä. Siitä voisi jo päätellä jotain. Luulen että lähetteen voisit saada, koska välillä on ollut melkein jopa negatuloksia. Tkssa pitäisi kyllä reagoida tähän.
@KeltainenSeepra Hyvin todennäköisesti harmitonta tiputtelua. Pysyköön nyt vuodot pois, hus!
Mä olen vaan huomenna aamusta lähdössä reissuun ja palaan sunnuntai iltana, että en pääse mihinkään labraan enää tällä viikolla.
Enkä muuten varmasti ota testejä reissuun mukaan.
Kaukana kaupasta ja apteekistakin olemme, että en pääse testaamaankaan.
Huomenna voin testata, mutta seuraavaksi sitten maanantaina ja maanantaina sitten soittoa jonnekin päin.
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita
Äsken tuli vessassa käydessä pyyhkiessä verensekaista limaa. Näin se vuoto viime kierrossakin alkoi. Erona toki, että en plussaviivoja tehnyt ja testit eivät käyttäytyneet oudosti.
No katsotaan mitä testi maanantaina näyttää.
Jos selvää viivaa, niin sit soitan ja vaadin verikoetta.
Saa nähdä alkaako tässä vuoto vai ei.
Kemialliseksi kyllä melko oudosti testit käyttäytyneet, jos sitä on.
 
@Mammakatri onko noi siis samaa testi sarjaa? Samasta paketista? Omituisia testejä. Mä pitäisin tuota plussana eikä testi todellakaan tiedä onko kemiallinen tai mikä raskaus on. Viiva ku viiva!
Nyt reklamaatiota tai kyselyä tonne firmaan, että onko yleistä heillä ja miten tuon ottaa..
 
@Mammakatri onko noi siis samaa testi sarjaa? Samasta paketista? Omituisia testejä. Mä pitäisin tuota plussana eikä testi todellakaan tiedä onko kemiallinen tai mikä raskaus on. Viiva ku viiva!
Nyt reklamaatiota tai kyselyä tonne firmaan, että onko yleistä heillä ja miten tuon ottaa..
PC:n testejä kaikki, mutta osa eri erää kyllä.
Plussiahan tässä tosiaan on useampi ollut ja haaleampia selvienkin viivojen jälkeen.

Muistan vaan, että minulla kemiallisessa viivat lähti haalistumaan nopeasti ja muuttuikin negaksi. Mutta nyt on kyllä varsin oudosti testit viivaa tehneet.

No nyt kuitenkin jotain limansekausta verta tullut. Et saa nähdä kuinka käy.
 
Joo. Luulis et viivat haalistuisi jo, jos kemiallinen. Kohdunulkoisista en tiedä mut sellaista en toivo tietenkään.
Eli menkat olis pitänyt alkaa, eilen? Kemiallisen luulisi viivästyttävän monta päivää noin vahvalla viivalla?
 
Edellisessä kemialisessa mulla näytti negaa jo ennen vuodon alkua.
Selailin just vanhoja kiertoja FF:stä.
Plussaakin vain neljänä päivänä. Neljäntenä haalistuen. Viides testipäivä toi negan, siitä kaksi päivää alkoi menkat.
Nyt sitten eka haamu jo viime torstaina ja siitä vahvistui ja haaleni ja vahvistui ja haaleni. Ihan ihmeellisesti käyttäytynyt. Tänään sitten varmaan tummin.
 

Yhteistyössä