40 + so what, wol 14 (2019)

Mullahan noi one stepit näytti viivanpaikkoja viime kierrossa. Joka toiseen tuli jotain ja aikaisin sain ne. Lopetin kyl sit testaamisen 27/29 eli en tiä et olisko viivanpaikkoja tullut sit vielä. Mul oli ihme oireita kyl yhden päivän verran just silloin ku näkyvimmät viivat tuli. Ja oudointa et ne alkoi pariin testiin piirtyä heti.
 
Vai oliko sittenkin aamun testi joku viallinen.
En kyllä muista kävinkö yöllä mihin aikaan vessassa. Kuuden aikaan tein ton testin sitten aamulla.
Äsken tuhlasin yhden viiden tunnin pissasta.
Eilinen oli myös pidemmästä pissasta.
Tuossa on selkeä viiva! ❤
 
Onnittelut Mammakatri! Nätisti punertaa :love:

Kirsillevauva: Reilu pari vuotta on oltu ilman ehkäisyä eli kuopuksen syntymästä saakka. Mitään erityistä yritystä meillä ei ole ollut, yhden kerran testasin ovista joskus vuosi sitten :ROFLMAO: Olin jo siinä luulossa, etten enää raskaaksi voi tulla, mutta toisin kävi.

Mulla siis nyt 6+ jotakin. Ensi viikolla ultra, jossa selviää, onko siellä mitään. Raskausoireita ei ole, joten olen itse kallistunut uskomaan, että tuulimuna/ keskenmeno. Sittenpähän tuon näkee.
 
@KeltainenSeepra ihan kuin muistaisin sut 2016 vuodelta. Eikö oo kierto palautunut vai miksi epäilit ettei raskautta tuu ?
Niin ja - Onnea tietysti! Toivotaan että asian niin kuten haluatte ultrassa
 
@Mammakatri, nyt ei tarvitse tihrustella. Kerro, kun lisään sut plussanneihin :)

ja @KeltainenSeepra myös :)

Hitsit, että on hormonit! Yksi asiakas oli niin ilkeä, että aloin itkemään ja ajoin sen mun huoneesta. Sit se vaan sanoi, ettei se välitä mun itkemisistä! Ei helvetti, kuinka tätä olisi jaksanut vuosikausia? Myötätunnolla ajattelen vuosien hoidoissa olleita <3 Itsellä vasta toinen lääkkeellinen hoitokerta.
 
@Mammakatri kyllä tuo plussa on, varhainen, mutta plussa. Onnea!

Ja onnea myös @KeltainenSeepra :lle plussasta! Toivottavasti ultrassa kaikki hyvin eikä oireettomuus ole sitä mitä luulet. Olen lukenut monien kirjoituksia oireettomasta raskaudesta.

@kirsillevauva ei mitään draamaa, vuoto alkoi ja kesti aikansa, ei ollut niin runsas kuin edellisellä kerralla kun viikkojakin oli nyt pari vähemmän. Eikä testiviiva ollut koskaan kontrollia vahvempi, yhtä tumma muttei vahvempi ja oireet loppui kuin seinään ja jotenkin sen vaan tiesi. Josko kolmas kerta toden sanoisi, on sit muuten viimeinen kerta. Sen olen päättänyt, et jos ei onnistu seuraavasta plussasta niin otan kierukan ja nautin olosta ilman menkkoja (jotka mullakin runsaat kuten sullakin). Hurjasti sulle tsemppiä hoitoihin, pidän peukkuja!!
 
Helmiina, on mulla kierto ollut ihan ok. Oon vaan aina aiemmin tullut niin helposti raskaaksi, että nyt kun kaksi vuotta meni näin, niin aloin epäillä, että se juna meni jo. Mullahan ei ole koskaan ollut ongelmia raskautumisen kanssa, mutta riesana on ollut nuo keskenmenot. Silloin 2016 olin täällä tosiaan aktiivisemmin, kun tätä meidän kuopusta yritettiin.

Kyllähän sitä pieni toivon kipinä elää, vaikka järki sanoo, että ei tämä todennäköisesti maaliin asti mene. Mulla ei koskaan ole ollut oireetonta alkuraskautta, ei edes niissä keskenmenneissä, joten oudolta tuntuis, jos mahassa kaikki hyvin olisi.

Mukavaa viikonloppua jokaiselle :love:
 
Täällä tosiaan näyttää tulevan plussakuukausi onnea plussanneille ❤
Mulla menossa kp 13 ja ovis näillä näppäimillä joten puuhaa riittää
Ajatukset vaeltavat uskon ja epäuskon väliä ja tunteet samaa rataa. Miten voi yhtä aikaa haluta ja toisaalta pelätäkin raskautumista. Pelkoa tuo lähinnä oma ikä ja viimeisin synnytyskokemus. Vuodin verta aika reippaasti ja pelottaa että sama toistuu pahempana. Siis mikäli ylipäätään ikinä enää raskaudun Kunpa voisi vain hypätä näiden epävarmuutta luovien välivaiheiden yli ja saisi syliin valmiin pienen paketin mutta toisaalta juuri tämä epävarmuus ja pelotkin tekevät tästä vielä fiktiivisestä lapsesta arvokastakin arvokkaamman.
 
Mun viivanen hävisi tänään aamulla. En saa edes kameraan.
Oikein pidättelin pissaa aamuyöstä, että vahva pissa teststessa.
Kemialinen siis taisi olla.
Vuotoa odotellessa siis. Dpo 10 vasta, eli varmaan saa joitain päiviä odotella.
Tulos tälläinen
https://aijaa.com/KaffJO
Ei niin mitään näy.
Lieneekö sitten jotain häikkää minussa. Kun luetaalivaihe ollut tosi lyhyt useamman kerran ja nyt sitten näin.
 
Mammakatri, voi hitsi. Toivottavasti on viallinen testi. Voimia odotteluun, oli tulos sitten kumpi tahansa!

Onnittelut KeltainenSeepralle! Toivottavasti ultra antaa toivotun tuloksen ja pikkuinen pysyy matkassa mukana!

Mymmeli43, kai se pelko on itsesuojeluvaistoa pettymyksen varalle. Itse täällä painin samoissa ajatuksissa, kun tuo viimeisin raskaus päättyi keskenmenoon rv 21+2. Toisaalta toivo on siellä yhteisen nyytin tuoksuissa, mutta pelko keskenmenosta on takaraivossa. Pystyykö sitä enää ylös pääsemään, jos sattuisi sama tapahtumaan... Pakko ajatella, että pystyy, ei tätä muuten jaksaisi jatkaa.

Tatti55, tsemppiä yritykseen! Toivottavasti se tuo pysyvän plussan.

Kirsillevauva, onneksi ne hormonaaliset muutokset eivät ole pysyviä. Yksilöllisiä on nekin. Itse olen säästynyt pahemmilta tunnekuohuilta. Hoidoissa oli enimmäkseen turvotusta ja pitkät jonotusajat nakersivat mieltä. Tsemppiä tulevaan siirtoon!

Täällä ovis on ilmeisesti ollut eilen, kun limat loppuivat ja alakerrassa tuntui nippailuja illalla. Saatiin vielä hyvillä mielin hempeiltyäkin illalla ilman mun painostusta (tästä olen ylpeä nyt itsestäni, kun sain pidettyä mölyt mahassani). Kyllä tämä tästä taas taitaa tasoittua.
 
@Mammakatri Kyllähän tuossa haamu on. Oisko kuitenkin vaan huonolaatuinen testi? Periaatteessa hcg puoliintuu samaan tahtiin ku tuplaantuu, et eilisestä hyvästä ja selvästä viivasta puoliintuminem vuorokaudessa ois mun mielestä liian nopeeta. Ja sit toki veressä eri arvo kun pissassa ja joskus eritys virtsaan saattaa olla ihan eritahtista. Siis voi vaihdella päivän mukaan ihan oikeasti. Ja oikeestihan Vain verestä tehtävä raskaustesti on kelvollinen arvioimaan raskauden tilaa.
Meinaan siis, et yhden testin takia ei kannata luovuttaa. Vasta useamman samansuuntaisen testituloksen tulkitseminen voi antaa osviittaa raskauden jatkumisen suhteen. Kunpa kaikki olisikin hyvin.
Ja vielä yks huomio... Oon havainnut et plussan ollessa kyseessä 4h pissa antaa paremman plussa kuin joku 10h pisukka. Mulla näin ollu monesti. En yhtään osaa sanoa et mist johtuu, miettinyt et voiko hcg hajota jo rakossa seisoessaan...?!
 
@Mammakatri varmaankin aamuinen testi oli viallinen.
Mä testaan aina aamun tokasta pissasta, eikä siinä ole kulunut kuin ehkä tunti ekasta. Silloin olen saanut parhaan tuloksen, jos on ollut tarvetta testata.
Rakkoon jää aina vähän ”vanhaa”. Ei se tyhjene täysin koskaan.
Uskon, että olet raskaana edelleen.
 
Mä lopetan testailun nyt.
Menee vain hermot. Taas ei PC testissä oikeastaan mitään. Oli samaa erää, kun eilinen johon tuli selkeä viiva, eli eri erää, kun se eilinen aamun.
Tää on kyllä hiton outoa.
Tänään en testannut aamusta lainkaan.

Onko tämä nyt kemiallinen? Vai onko muka useampi viallinen testi ja eri erissä.
Alan kuitenkin uskoa, et ehkä tämä kuitenkin on kemiallinen.
 
@Mammakatri Sinuna silti eläisin niin, että olen raskaana. Tiedän useamman tapauksen jossa testit olleet plussaa ja miinusta vuorotellen, ja lopulta on hengenlähtö ollut lähellä kohdunulkoisen vuoksi. En tarkoita pelotella missään nimessä, mutta huoli heräsi minulla sinusta ehdottomasti. Varmasti joku siellä sinussa hcgtä erittää, tuollaisia tuloksia ei ilman hcgtä tule.
Eikö sinulla dpo6 tullut ekat haamut? Jos näin, niin se saattaisi viitata sen kohdunulkoisen puolesta: aikainen kiinnittyminen lisää riskiä munajohtimeen kiinnittymiseen. Kauheeta kun mun puheet kuulostaa pelottelulta, mutta kuten sanoin, huoli minussa heräsi. Olisiko sinun mahdollista päästä lääkäriin jos vuoto pysyy pois? Toki kyse voi olla normaalistakin raskaudesta, näistä viivoista kun ei oikein mitään varmaa voi päätellä.
 
@Mammakatri Sinuna silti eläisin niin, että olen raskaana. Tiedän useamman tapauksen jossa testit olleet plussaa ja miinusta vuorotellen, ja lopulta on hengenlähtö ollut lähellä kohdunulkoisen vuoksi. En tarkoita pelotella missään nimessä, mutta huoli heräsi minulla sinusta ehdottomasti. Varmasti joku siellä sinussa hcgtä erittää, tuollaisia tuloksia ei ilman hcgtä tule.
Eikö sinulla dpo6 tullut ekat haamut? Jos näin, niin se saattaisi viitata sen kohdunulkoisen puolesta: aikainen kiinnittyminen lisää riskiä munajohtimeen kiinnittymiseen. Kauheeta kun mun puheet kuulostaa pelottelulta, mutta kuten sanoin, huoli minussa heräsi. Olisiko sinun mahdollista päästä lääkäriin jos vuoto pysyy pois? Toki kyse voi olla normaalistakin raskaudesta, näistä viivoista kun ei oikein mitään varmaa voi päätellä.
Joo se eka haamujen haamu tai mikä lie tuli tosiaan dpo 6. Se oli vieläpä raskauskeijun liuskalla.
Pitänee tässä seurailla ja josko ensi viikon lopulla soittais jonnekin, jos ei muuten selvyyttä tule.
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita

Yhteistyössä