40 + so what, wol 14 (2019)

Helou!
Mitäs @Mammakatri? Joko sait tulokset?


Mä oon välillä 100 varma raskaudesta (taas) ja välillä vaivun epätoivoon. Mut ehkä enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Jotenkin kohtu tuntuu erityisen voimakkaasti ja paineen tunnetta. (muistuu kuopuksen alkuraskaus mieleen) Voi olla et liittyy ovikseen tämäkin. Joka kierto kun on erilainen - varsinkin nyt kun on yritys päällä. Miten näistä oviksen jälkeisistä oireista selvisi viime vuonna maalia-joulukuun? Ainoo mikä on aina ärsyttänyt, on toki loppukierron turvotus ja kauheet mielihalut,, joihin on syönyt pussillisen herkkuja..
 
Ovistesti näytti melkein plussaa maanantaina ja tiistaina. Lämmöt otti pienen laskun keskiviikkona. Nousi torstaina reilummin ja tänään myös.
Liekkö ovis sitten ollut keskiviikkona? En vaan testillä kiinni saanut.
Tallenneltiin kyllä keskiviikkona
Saa nähdä kuin käy.

Ihme on se nyt miten ne raskaustestit käyttäytyivät mun kohdalka. Veriresti kuitenkin nyt selvä nega.

Tilasin kunnon satsin raskaustestejä raskauskeijulta.
Mitenkäs menikään teidän mielestä
https://aijaa.com/rRuWwI

Nyt mulla on varmaan 100 ovistestiä täällä.
Aikaisemmin sain hyvityksenä uusia ovistestejä, kun aikaisemmin tilatut toimi miten toimi. Se näyttö ei alkanut koostumaan olenkaan, jos uitti ohjeen mukaisen ajan pissassa. Piti uittaa paljon pidempään. Ja sittenkin kostui tidella hitaasti ja tulos tuli näkyviin todella hitaasti.
Videonkin laitoin raskauskeijulle.
 
@Mammakatri niin? sä tilasit raskaustestejä? Ja tuli ovistestejä myös? montako ovistestiä tuli? Mulle ainakin on joka kerta tullut ylimääräisiä testejä vielä niitten kaupanpäällisten lisäksi, joita siellä joskus mainostetaan.
Mul on muuten noita samoja testejä ollut pari kk käytössä, ja nuo 25 näyttää viivanpaikkaa melkeinjoka kerta.
 
@Mammakatri niin? sä tilasit raskaustestejä? Ja tuli ovistestejä myös? montako ovistestiä tuli? Mulle ainakin on joka kerta tullut ylimääräisiä testejä vielä niitten kaupanpäällisten lisäksi, joita siellä joskus mainostetaan.
Mul on muuten noita samoja testejä ollut pari kk käytössä, ja nuo 25 näyttää viivanpaikkaa melkeinjoka kerta.
Joo siis toinen paketti oli vain ovistestejä 42kpl ja siinä kaksi raskaustestiä. Paketissa piti olla 25 ja 10 herkkyys raskaustestejä.
Mulla on aina ovistestien mukana tullyt kaksi herkkää raskaustestiä.

No tässä kävi pakkausmoka. Olisin voinut palauttaa ovistestut tal vaihtoehtoisesti sain lunastaa ne puoleen hintaan. En jaksa palautella, joten lunastin ja lähettävät mulle ne puuttuvat raskaustestit.

Jos sattuisi niin onneölisesti, että ovisyesteille ei enää olisi käyttöä, niin kyllä varmasti saisin ne jollekin eteenpäin.

Juu ja 25 näyttää tosiaan viivanpaikkaa helposti ja noin 10 myös.
Mut kyllä mulla tuolla on clearbluen kaksi testiä ja pc myös.
 
@Mammakatri aa ookoo. Eli ihan väärin meni. Toivotaan ettet tarvi niitä ovistestejä. Mäkin tilasin vielä pari ovistestipakettia; digit ja liuskat. Toivon etten tarvi niitä enää.

Mä oon Dpo9 ja testiä on pissitty. Ihan kuin 10 vahvuiseen tai kahteenkin olisi tullut viivaa. Toivotaan ettei oo noita mammakatrin mainitsemia viivan paikkoja. :notworthy: aikaistahan tämä on. Kuopuksesta sain jonkinnäköisen punertavan kameralla nähtävän 26/29(tai 30)ja nyt on tosiaan vielä 24/30. Testit oli jotain kiinalaisia sekä one steppejä; tosin enää en muista kummat oli kumpia; ne on tossa mulla vielä tallella. Viivatkin näkyy hyvin; toisiin alkoi tulla viivaa 2 päivää myöhemmin. En tajua miks pitää testailla näin ajoissa?! :ninja: Ei se tulos siitä mihinkään muutu testaamalla..
oon katsellut noita amerikkalaisia TTC - videoita ja itsekin haluaisin testata first responsella. :geek::geek: mut jos tilaan niitä sit pari, jos tarvii vielä. Amerikasta sais tilattua melkein 3 kahden hinnalla, mut tuleminen voi kestää 5-6 viikkoa sieltä, mistä tilaisin.
Oireet sopis nyt kyllä raskauteen, mut saapa sit taas nähdä. :cautious:
 
https://aijaa.com/Z6gINl
No nyt näyttää ovistesti selvää plussaa.
Lämmöt menee miten menee.
Mut veikkaan kyllä että tämä pitkä flunssa voi sekoittaa lämpöjä. Tuntuu, että ei helpota ollenkaan.
Tekisi mieli kokeilla raskaustestiä. Ihan siksi et kerran veritesti näyttää negaa ja jos liiskat piirtelisi viivaa, niin voisi todeta, että on yhtiä haista p... liuskoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Helmiina1978 me kuumeilijat ollaan vähän hölmöjä.
Niin, kun miksi oikeasti se himo testata on niin mahdoton monta päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.
Ei siinä oikeasti ole järkeä.
Toisaalta, jos kemialisia tulisi useampi peräkköin, niin sekin olisi hyvä tietää.

Mä kyllä meinasin yrittää, et jos edes siihen dpo 10 tai 11 malttais odottaa.
Mutta tässä kierrossa en taida lämpöihin luottaa, kun ne heittelee.
Yskin keuhkoja pellolle niin, että keuhkot kipeenä ja vatsalihakset.
Ai mitkä vatsalihakset? Ennemmin vatsamakkarat.

Mä näin unen joku aika sitten, , että odotin pientä poikaa. Sillä pojalla näkyi letit ultrassa.
Jos meille vielä vauva suodaan, niin onkohan hän sitten syntyessään paljon hiuksia omaava.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Mammakatri letit ultrassa :D

oma napa... Kaikki vatsaoireet loppui eilein illalla kuin seinään. mitä ihmettä?! ja negaa näyttää nyt aamulla eli toiveet taas 0. Olkootkin vaan dpo10 niin parempi olla pessimistinen kuin pettyä myöhemmin. Ja kyllä olis pitänyt tulla muitakin oireita jo... Ainoa oire on luulotautisuus.:censored: No, testaan jos testaan sit muina päivinä. on nää ollu pitkiä päiviä ja näyttää että seuraavatkin on.
 
Huh huh, että tekee kipeää.
Viime kierrossa kipuili vasemmalta alhaalta.
Vuotoon asti ja sen jälkeenkin. No se olikin se plussa haamu show. Kemialinen taisi tosiaan olla.

Mutta miten nyt sattuu kummallekin puolelle. Ovisplussa toista päivää tänään. Viime kierrossa vain yhtenä.

Se alkaa taas piinailu. Taas niin tyhmä aika kierrosta.
 
@Mammakatri Tärppionnea!! mulla vielä tää edellinenkin piina vielä kesken.
Dpo10 eikä niin mitään tuntemusta missään; kaikki loppui kuin seinään. Öisin toki vielä kuuma ja lämmöt korkealla, mut ei nippailun nippausta missään. Onneksi mulla se spesialisti-lääkäri juhannuksen jälkeen. Jos katottas sit et kaikki toiminnot kunnossa testeillä. Jotenkin toki tyhmää, ku ikää on jo mitä on; mitäs läksit nii - onko pakko?
 
@Helmiina1978
Jep ikää täälläkin alkaa tosiaan olla ja hiukka enemmän, kun sulla (oletan, että olet vm-78.).
Lapsiakin joidenkin mielestä jo tarpeeksi.
Aina minä olen suht helposti raskaaksi tullut, mutta sitten on ollut keskenmenoja useampi ja muutama kemialinen.

Mutta josko me kummatkin päästäisiin helmikuisiin odottajiin.
Ja kaikki halukkaat täältä myös.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tervehdys kaikille! :) Meillä lahjasoluhoito näyttäisi nyt tuoneen toivotun tuloksen ekalla tuoresiirrolla. :love:Olen testannut päivä päivältä vahvistuvaa plussaa viime torstaista lähtien ja alan pikkuhiljaa uskoa, että olen raskaana. Toki tässä on vielä pitkä matka edessä siihen, että saadaan oma nyytti syliin, mutta jotenkin nyt on kovin toiveikas ja luottavainen olo. Oireitakin toki on jos minkälaista, mutta niitähän on ollut ennenkin, mutta omat solut tais olla jo ihan mitä sattuu.. Olis ehkä voinut uskoa vähän aikaisemmin, mutta minkäs teet. Nää asiat vaatii aina sulattelua. Taidan nyt poistua tältä palstalta, mutta käyn varmaan välillä kurkkimassa mitä tänne kuuluu. Oikein paljon onnea ja voimia kaikille tähän haastavaan 40+ -vauvaprojektiin ja ihanaa kesäaikaa! :)

Iid@
 
Täällä uusi kuumeilija. Ikää on 39 vuotta, mutta tähän pinoon mielellään liittyisinkin jos mahdollista. Ennestään löytyy jo 11 ja 8 v. lapset, nyt sitten tuli vielä haave kolmannesta. Yritys aloitettu 3/2019 eli montaa kuukautta ei yritystä vielä takana, mutta hieman epätoivo nostaa jo päätään kun tänään muuttui taas piinailu kp 1:een kun täti kurvasi kylään. Aina on ollut lyhyt kierto mutta nyt kaksi viimeistä ollut vain 22 päivää pitkiä. En tiedä voiko ovulaatiota näin lyhyessä kierrossa oikeasti olla, vaikka tikuilla olenkin sen saanut bongattua. Pitää varmaan varata aika kynelle, jos jotakin apua kierron pidentämiseen olisi mahdollista saada.. Onnea kaikille yritykseen, jospa kesä ja lomat saisivat ihmeitä aikaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
En ole kirjoitellut pitkään aikaan, mutta nyt päivitän kuulumisia.
Sairastuin suolistotulehdukseen jonka takia TT kuvauksessa. Kuvista löytyi samalla 2,5cm kysta oik munasarjasta. Sain kutsun Naikkarille tutkimuksiin. Täytyy toivoa, että on vain harmiton, ettei tarvitse leikata munasarjoja pois, eikä ole syöpää.
Tutkimukset on vasta juhannusta ennen. Tämä kierto on mennyt tarkoituksellisesti ”hukkaan”, koska olen ollut todella kipeä vatsasta eikä löydös mitenkään edesauttanut raskaustoiveita. Pikkusen on lyöty olo.
 
Onnea @Iid@! :love:

@Helmiina1978 mikä sun tilanne on?

@Kolmannen kuumeilija tervetuloa mukaan! Mulla tuntuu kanssa olevan nyt luteaalivaiheen kanssa ongelmaa mutta siihen on kyllä lääkkeitä!

@yöeläjä Tsempit sinne! Toivottavasti on ihan "normaali" kysta. Jos yhtään lohduttaa niin itse olen aikaisemmin tullut raskaaksi kierrossa jossa munasarjassa oli kysta samaan aikaan (ja puhkesi hirveiden kipujen kanssa), pidän täällä peukkuja sulle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Nimimerkki (+ikä) / yritys alkanut / monesko lapsi / keinot

aamuska (41)....1./ ? / IVF/luovutetut solut
hulbertiina (42)...3./ aloitettu1/2015 / Letrozole
miumau-82 (36)....1
Tatti55 (41)... 3./ yritys alkanut 8/2017 / luomu
M4rianne77.................3./ aloitettu 6/2018
emmastiina77 (42)...3./ luomu
Angervo75 (42)............3./ aloitettu 6/2018 / kevyet hoidot
Helmiina1978 (41)...........6./ aloitettu 2/2019 / luomu
Hannele80 (39v)...........2./ aloitettu 3/2019 / luomu
mirumarumoro (43v)........4. / aloitettu 7/2018 / luomu
Silmu75 (43v)................1./ ya 2013 / luomu/ lahjasolut harkinnassa
Mammakatri (40+)..........?/ ya 3/2019 / luomu
Mymmeli43 (43)..........6./ 1/2019 / luomu
Kolmannen kuumeilija (39).....3. / 3/2019 / luomu

Taustalla:
Yöeläjä
Roxanne

Plussanneet:

Marraskuu 2018:
Katti75 (43).........2/yritys alkanut 4/2018 /IVF

Tammikuu 2019:
Momon (39)......5/ aloitettu 1/2018/terolut/ la 14.10

Huhtikuu 2019:
MInttu-82 (37v)..........5./ aloitettu 12/2018/luomu
Mary18 (41)....3./ aloitettu 12/2017 / luomu
Rusakkonen (46).....1/ aloitettu 1/2017/ IVF (luovutettut munasolut ja omat) (la 30.12)

Toukokuu 2019:
Palleroita (39v).........9./aloitettu 6/2017 / luomu (la 21.1.2020)
MatildaM ...............3./ lahjamunasolut
kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ 1. PAS/luovutetut munasolut (la 31.1.2020)

Kesäkuu 2019:
Iid@ (45).......2/ yritys aloitettu 4/2016/ lahjamunasolut
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimät onnittelut, @Iid@ ja kaikkea hyvää raskauteen! <3 Joskus asiat vaatii vähän kypsyttelyä, mutta nyt oli juuri teille oikea aika. :love:

Kävin päivttämässä listan ja muokkasin sitä samalla vähän, mm. poistin ylemmältä listalta plussanneet ja siirsin tiedot alempaan listaukseen, mielestäni loogisempaa näin. :) Mutta kuka vaan muukin voi halutessaan muokata ja päivittää listaa! Itse olin näemmä pudonnut sieltä pois jossain kohtaa, laitoin nyt itseni taustailioihin kun en enää niin kovin usein täällä kirjoittele.

@Kolmannen kuumeilija , tervetuloa mukaan! Toivottavasti tärppäisi pian etkä joudu täällä pitkään notkumaan. ;) Lisäsin tietosi listalle. Jos muuten joku tuolta vielä puuttuu niin laittakaa vain tietonne niin lisään teidätkin mukaan. :)

@yöeläjä , onpas ikävä tilanne siellä ja ymmärrän huolen. :( Mutta eikös munasarjakystat ole aika yleisiä ja yleensä ihan vaarattomia, toivottavasti näin olisi sinunkin kohdallasi. Voimia kovasti stressaavaan tilanteeseen!

Meillä oli eilen alkionsiirto, viimeistä viedään... :barefoot: Eilen siirron jälkeen tuntui menkkamaista jomottelua, vaikka sain erikseen suoneen kohdun supisteluja ehkäisevää lääkettä. :unsure: No, tänään kaikki tuntemukset on olleet poissa. Virallinen testipäivä on 14.6., mutta aion kyllä testailla jo aiemmin. Mulla on tukihoitona pieniä hcg-pistoksia enkä edes tiedä, näkyykö ne testissä ja kuinka kauan, ellen sitä testaamalla selvitä... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä

Yhteistyössä