Äitejä tampereelta?

Mä voin kans ehkä lähtee jos ehdin millään kun oon sopinu jo tänne muotialaan yhet puistotreffit ja sit toiset sinne turtolaan ja postissakin pitää ehtii käydä ennen iltaa kun illalla aateltii suunnata ideaparkkiin kattoo hevisaurusta :)
 
Heippa!
Onko täällä ketään esikoista odottava tai juuri saanut ensimmäisensä? Itsellä on laskettu aika ylihuomenna, ja olisi ihana vaihtaa kuulumisia "samassa tilanteessa" olevan kanssa. Asun tampereella,ja olen 26v ja muutenkin olisi mukava tulla kahvitteleen heti kun päästään pikkusen kanssa ulkoilemaan, kunhan se nyt suostuu tulemaan ulos masusta :)
 
missäpäin asustelet elmis? Mulla on supistuksia alkanut tuleen tänään vasta kunnolla ekaa kertaa, ois niin ihanaa jos tänää pääsis tositoimiin :D huomenna neuvola mut toivottavasti ei tarttis mennä vaan illalla svolle!! Peukut pystyyn!! Naamalla koko ajan hölmö hymy :)
 
Heips!
Täällä myös yksi tampereen mami! :) Olen 23 v ja prinsessani 3kk. Kiva olis tutustua teihin muihin, mammaseuraa ei ole ikinä liikaa <3
chocoladedream Asutaan jankassa myös, joten meistä saa sikäli helposti seuraa kun ollaan naapureita :) Koska sinun masuvaava aikoo ilmestyä maailmaan?
 
Kappas, täällä on kovasti keskusteltu, minä luulin että kukaan ei oo enää jatkanut mitään ja en tajunnut käydä myöhemmin kurkkaamassa :headwall:
Mulla alkaa olla jo aika hankala olla, maha painaa ja supistelee ja....ootan vaan että vauva syntyy :heart:
Nendrah: Moikka! :wave: Olisi kiva saada juu seuraa naapurin mammoista :) Mun vauva aikoo tulla vasta joulukuun alussa maailmaan...mutta luulen ja toivon että tulee aikaisemmin, muutaman viikon päästä on viimeinen lääkärineuvola niiin näkee mitä noi supistukset on saaneet aikaan.

Joss87:
Moikka :wave: Meillä menee lasketut ajat melkein yksiin, mulla on täällä kaverina 7 vuotias reipas ekaluokkalainen tyttö :) Mikäs sulla on vointi? Jaksatko joskus lähteä taapertamaan keskustaan tapaamaan toista isomahaa :D
 
Täältä Hervannasta ilmottautuu kans yks äiti :) Olen 21v ja poitsu ihan justiinsa 7kk :)
Kavereita ei hirveesti ole kun ei kauaan olla täällä asuttu. päivät on todella tylsiä , varsinkin viikkoisin!

Uudet kaverit on tervetulleita :)!
 
Moikka! Täällä ois Raholasta 22- vuotias 7kk ikäisen pojan äitykkä. Ollaan asuttu Tampereella vasta kuukausi joten ois kiva tutustua uusiin ihmisiin, ketään kun en täältä tunne. Kävin vaklimassa keskusteluja ja täällä näytti olevan mielenkiintoista porukkaa joten olihan se sitten pakko rekisteröityä :)
 
Mäkin voisin tulla joskus mukaan, kun alkaa olo pikkuhiljaa paranemaan, ja hengitys kulkemaan, taitaa vauveli olla muuttanut asentoaan :)
Tämä viikko vähän huono, kun on syysloma ja tuo ekaluokkalainen on kotona, tai siis kavereiden kanssa se painaa pihalla, mutta mun pitää päivystää kotosalla. Ensiviikolla sopisi kyllä, aamupäivällä kun se on koulussa :)
 
Moikka :wave: täällä olis innokas äippä tapaamisiin myöskin...
Olen 26 vee 4 kk tytön yksinhuoltaja Linnainmaalta, todellakin olis seura tervetullutta kun äitikavereita Tampereella ei ole... Siispä jos mukaan sopii niin messissä ollaan =)
 

Yhteistyössä