Äitejä tampereelta?

Täällä olisi 28v äiti Tesomalta, lapset 9v, 7v ja 4kk. Tampereelta en tunne ketään ja olisikin kiva tutustua uusiin ihmisiin. Missä täällä suunnalla äidit "puistoilee"?
Olisiko joku seuraa vailla? Kahville? Lenkille? S-postin vaihtoon? Jotain? :))
 
Tervehdys!

Hittolainen.. Nyt vasta löysin tämmösen palstan.. :)
Olen siis 26-vuotias 4-kuisen tyttösen äippä. :) Kalkunvuoressa asustellaan. Täällä tais joku ollakkin tältä suunnalta? :)
Uudet tuttavuudet ei olis kyllä meillekkään pahasta sillä päivät ollaan kaksin tytön kans kotona kun mies vetelee unia.. Tekee siis vallan yötyötä.
Liikutaan paljon kaupungissa ja bussilla liikkuminen ei ole ongelma. Myös auto on lähes päivittäin käytössä, toki riippuu miehen menoista. :)
 
Tervehdys!

Hittolainen.. Nyt vasta löysin tämmösen palstan.. :)
Olen siis 26-vuotias 4-kuisen tyttösen äippä. :) Kalkunvuoressa asustellaan. Täällä tais joku ollakkin tältä suunnalta? :)
Uudet tuttavuudet ei olis kyllä meillekkään pahasta sillä päivät ollaan kaksin tytön kans kotona kun mies vetelee unia.. Tekee siis vallan yötyötä.
Liikutaan paljon kaupungissa ja bussilla liikkuminen ei ole ongelma. Myös auto on lähes päivittäin käytössä, toki riippuu miehen menoista. :)
Moi!!Mites ootte kalkussa viihtyneet??mekin ollaa siel joskus asuttu mut muutettii pois kun oli saatava isompi asunto.Meillekkin kyllä seura kelpaa ja bussilla pääsee tosi helposti oikeastaa ihan mihin vaan.Missä ja koska haluaisit/ehtisit treffata??vai pitäskö järjestää niin tapaaminen johon kaikki halukkaat osallistuis :)
 
Moikka kaikille! :)

Minäkin ihan uutena täällä, ei oo ennen tullut kirjauduttua, mutta nyt piti sekin tehdä ja olis kiva saada seuraa sekä tietty poitsulle, että itsellekin: kyläily, kahvittelu tai ihan mitä vaan muuta kivaa keksitään! Kesällä sitten tietty puistoilut! :) Itse oon 23, poika 4-vuotias ja tammelassa siis asustellaan.
 
Tesoma/Kalkku yms.. onko joku käynyt siinä avoimessa päiväkerhossa ristimäenkadulla? Kehtaako sinne 5kk ikäisen kanssa mennä :D
Millaisia paikkoja sellaiset on... ?
Jos tapaamista suunnittelette, olisin mielelläni mukana :))
 
Hei! Olen ihan uusi täällä foorumilla niin päätin täällä "esittäytyä".. :D Nyt asumme Tampereella, mutta ensi kuun alussa muutamme Ylöjärvelle. Itse olen 20v. (samanikäinen on myös mieheni) ja poikamme on 6kk. :) Olisi kiva joskus tapailla muitakin äitejä ja vauvoja. :)
 
Täällä olis yksi tuore äippä kalevasta, meidän neidillä on ikää 4 viikkoa.
Ollaan muutama viikko sitte muutettu tampereelle ja olis kiva jos löytyis muita äitejä lähistöltä.
Ois kiva tutustua ja ystävystyä. :)
Ikää itselläni on 21.
 
hip hei!

kirjoittelin tänne jo odtusaikana, mutta sitten se vähän jäi. Noh nyt on tyttö maailmassa ja ikää on 1kk. Asustellaan Lukonmäessä ja vaunuillaan pitkin pitäjiä 12-16 välissä (tytön päiväuni merkeissä). Puistoilemaan meistä ei vielä ole, mutta tämä äitee kyllä kaipailisi juttuseuraa, kun ei nuo koirat ja tyttö paljoa vastaile kun niille juttelee :whistle:
 
Hei!
Täällä 24-v tuleva äiti hervannasta. Laskettuaika on 1.9, joten pikkasen aikaa siihen vielä. Deviili, sä ainakin asustelet tässä ihan lähellä. Musta sais juttuseuraa, mutta päivisin opiskelen, joten päiväaikaan ei onnistu.
 
Moikka! Täällä olis 24-v äiti tesomalta ja poika 2v :) Ollaan muutettu tänne vuosi sitten ja kaivattaisiin uusia ystäviä, päivät käyvät välillä pitkiksi kotona joten olisi todella kiva saada juttu-ja puistoiluseuraa! Voi laittaa viestiä :)
 
Heippa

Täällä esikoista odotteleva 25 vuotias äiskä keskustan alueelta. Meillä la kesäkuussa. Olisi mukava saada samanhenkistä seuraa. Itse tykkään vapaa-aikana lenkkeillä ja urheilla sekä sisustusjutuista nautiskelen :) Musiikki on myös harrastuksenani ja pikkuisenkin kanssa ajattelimme muskariin hakeutua syksyllä.
 
Heimoi!

Vieläkös oli Jankalaisia mammoja seuraa vailla? Ollaan maaliskuussa tähän muutettu ja poika 3v 9kk ja tyttö 2v 5kk (ja äiti 25v :)) olis hyvin kiinnostuneita tutustuun muihin äiteihin lapsineen ulkoilun ja muun mukavan merkeissä.
 
Heips!

Täällä yksi seurankaipuinen Tampereen mami lisää :) Hakusessa ovat erityisesti pienten lasten äidit - omani on 10kk ja hyvin sosiaalinen, ihana olis saada neidillekin leikkiseuraa.
Jonha: Asutaan mainitsemillasi suunnilla, kiva olis tutustua!
 
Heimoi!

Vieläkös oli Jankalaisia mammoja seuraa vailla? Ollaan maaliskuussa tähän muutettu ja poika 3v 9kk ja tyttö 2v 5kk (ja äiti 25v :)) olis hyvin kiinnostuneita tutustuun muihin äiteihin lapsineen ulkoilun ja muun mukavan merkeissä.
Kiva olis tutustua sinuunkin, kun melki naapureita ollaan :) Itse olen 24. Jos haluat ni laita mulle vaikka privana mailiosoittees, suunnitellaan joku puistopiknik tjsp! :)
 
Moi, täällä olis yks äiti lisää! Olen 5kk ikäisen tyttövauvan äiti (itse oon 22v), ja elokuussa on muutto Tampereelle, Tampellaan.. Olis mahtavaa tutustua muihin äiteihin, esim. puistottelun tai kahvittelun merkeissä. Tampere on mulle ihan uus paikka, eli olisin opasta vailla. Että mitäs kivoja paikkoja Tampereella oikein olis? :)
 

Yhteistyössä