Äiti=rupsahtanut nainen

  • Viestiketjun aloittaja Nynny
  • Ensimmäinen viesti
Nynny
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
 
Häirikkö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!

:LOL: :LOL: Dodii akat, sutinaa kehiin!
 
No niimpä.
Aina ei kyllä kertakaikkiaan ehdi suihkuun ja meikkaamaan, vaikka niin kovasti suunnitteleekin. Kaikki ei ainkaan vauva-perheessä mee niinku suunnittelee. Ja raskauden jälkeen jää yleensä kiloja, niin ei tee mieli ostaa isompia hienoja vaatteita, vaan laihduttaa niihin vanhoihin hienoihin...

Itse meikkaan ja yritän kulkee siistin näkösenä, mutta meillä onkin perheessä myös 8-vuotias, joka kattoo vauvaa esim. mun suihkun ajan/meikkaamisen ajan.

Mutta jos on ihan karseen väsyny valvomisesta yms. ei sitä ees jaksa miettiä välillä, miltä näyttää. Oon senkin koken esikoisen vauva-aikana. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:30 Sähköjänis kirjoitti:
ja mun kaveri pääs just mua haukkumasta kun meikkasin: se sano mulle, ettei äitien kuulu meikata, VARSINKAAN ripsiväriä enempää... :eek: :LOL:
:LOL:
Itse olen huomannut, että nämä aneemisimman näköiset äiti-ihmiset ovat nuoremmasta päästä. 3-kymppiset joutuvat varmaan jo pakon edestä katsomaan peiliin vähän tarkemmin... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:34 pirttihirmu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:30 Sähköjänis kirjoitti:
ja mun kaveri pääs just mua haukkumasta kun meikkasin: se sano mulle, ettei äitien kuulu meikata, VARSINKAAN ripsiväriä enempää... :eek: :LOL:
:LOL:
Itse olen huomannut, että nämä aneemisimman näköiset äiti-ihmiset ovat nuoremmasta päästä. 3-kymppiset joutuvat varmaan jo pakon edestä katsomaan peiliin vähän tarkemmin... :whistle:
Ei suinkaan. Välttelen peiliä aina kun voin! Siellä on joku ryppynen akka! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:36 juuei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:34 pirttihirmu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:30 Sähköjänis kirjoitti:
ja mun kaveri pääs just mua haukkumasta kun meikkasin: se sano mulle, ettei äitien kuulu meikata, VARSINKAAN ripsiväriä enempää... :eek: :LOL:
:LOL:
Itse olen huomannut, että nämä aneemisimman näköiset äiti-ihmiset ovat nuoremmasta päästä. 3-kymppiset joutuvat varmaan jo pakon edestä katsomaan peiliin vähän tarkemmin... :whistle:
Ei suinkaan. Välttelen peiliä aina kun voin! Siellä on joku ryppynen akka! :D
Mitä joko se on tullut sinnekin peiliin! \|O ;)
 
minä olen
mua alkaa kyrsimään tuo yleistäminen.Johtuiskohan ihan siitä et ihmine on yksilö,ja hän tekee itselleen mitä haluua,tai on tekemättä.

Joskus ei vaan kiinnosta pukee itseään nätisti,ku läskit on tiellä.Hiuksia on rasittava alkaa peseen,ku ei niit oo enää paljoo.Meikkauskin tuntuu inhottavalta huonosti nukutun yön jälkeen.Vaatteet ovat siks p*skaset,ku ei oo vaan yksinkertaisesti ehtinyt pestä pyykkii.tai oon vaan unohtanu vaihtaa vaatteet lähtiessäni kylille,koska lähden ulos niin kiireellä sillon ku pääseen viimein sinne yksin.

Vauvaarki on väsyttävää.mut en mä silti itteeni oo mihinkään kadottanut,täs mä istun likasena ja haisevana,mut ah niin onnellisena!
 
Ehkä se johtuu siitä, että monet äidit ovat lasten isien kanssa naimisissa, ja sanotaan, että ajanmittaan aviopuolisot alkavat muistuttaa toisiaan... :whistle:
*mietin vaan, miksi nainen ois viimeisenpäälle kuin muotilehdestä, jos mies kotiin tullessaan vaihtaa verkkarit jalkaan ja mätänee lopuniltaa sohvannurkassa* :ashamed:
 
Nynny
onko pakko päästäää itteää rupsahtamaan??

Onko se sitten mikään ihme ku miehenne juoksee parempien perässä ku kotona kiljuu kakara ja nainen näyttää... en edes viitsi sanoa

tehkää itsenne eteen jotain!

Hävettää teidän puolesta
 
No kyllä ne muutkin kuin vain äidit rupsahtaa jossain vaiheessa. Mutta pitää nyt tähän oikein kehua, että aikas usein saan ihmetteleviä kommentteja, että onko mulla jo kaksi lastakin ja että näytän niin nuorelta ja pirteältä. Nii-i, että ei voi yleistää. Enkä taatusti luule olevani ainut ei-rupsahtanut äiti! Ainiin, ja onhan sitä toki välillä rupsahtaneempikin ja ne syyt nyt ainakin kaikki äidit tietää yövalvomisineen yms. Onkohan tämä ap muuten äiti itse lainkaan? Taitaa hänellä itsellään kyteä pelko siitä, että muuttuu kohta kalmanvalkoiseksi ja rupsahtaneeksi, ilottomaksi kummitukseksi :D
 
häh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:41 Nynny kirjoitti:
onko pakko päästäää itteää rupsahtamaan??

Onko se sitten mikään ihme ku miehenne juoksee parempien perässä ku kotona kiljuu kakara ja nainen näyttää... en edes viitsi sanoa

tehkää itsenne eteen jotain!

Hävettää teidän puolesta
jos se siitä johtuu,niin kerrotko miks niit hyvännäkösii sit petetään? :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:36 juuei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:34 pirttihirmu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:30 Sähköjänis kirjoitti:
ja mun kaveri pääs just mua haukkumasta kun meikkasin: se sano mulle, ettei äitien kuulu meikata, VARSINKAAN ripsiväriä enempää... :eek: :LOL:
:LOL:
Itse olen huomannut, että nämä aneemisimman näköiset äiti-ihmiset ovat nuoremmasta päästä. 3-kymppiset joutuvat varmaan jo pakon edestä katsomaan peiliin vähän tarkemmin... :whistle:
Ei suinkaan. Välttelen peiliä aina kun voin! Siellä on joku ryppynen akka! :D
Onneksi et nää mun peiliin! :whistle:
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:41 Nynny kirjoitti:
onko pakko päästäää itteää rupsahtamaan??

Onko se sitten mikään ihme ku miehenne juoksee parempien perässä ku kotona kiljuu kakara ja nainen näyttää... en edes viitsi sanoa

tehkää itsenne eteen jotain!

Hävettää teidän puolesta
Taas on se kuuluisa purjekala syvällä ahterissa. MIKSI OI MIKSI kukaan jaksaa tuota sama fraasia AINA kun tulee kyse siitä miksi nainen ei jaksa nähdä AINA vaivaa ulkonäkönsä eteen -"Onko se mikään ihme ku miehenne juoksee parempien perässä kun kotona....." Ai anna mun kaikki kestää :LOL:
 
minää
HAHAH TÄSSÄ TEILLE MAMMAT VANHAT HARPUT!! SIIS MINÄ OLEN UPEA NAINEN KERTAKAIKKIAAN IHANA KAUNIS JA UPEA ILMESTYS. KERÄÄN KATSEITA MISSÄ IKINÄ MEENKIN..KUN TE HOIDATTE KOTONA LASTA ,MIHENNE VIETTÄÄ LAATU AIKAA MINUN KAHVISEURASSA KÖH...
NAUTIN KUN ESIMERKIKS KAUPASSA MIEHENNE ISKEE MULLE SILMÄÄ JA TE VANHAT RUPSAHTANEET JOITA UKKONE PANEE ITKU KURKUSSA KATSOO MINUA JA ISKEE SILMÄÄ--
:heart:
 

Yhteistyössä