Äiti=rupsahtanut nainen

  • Viestiketjun aloittaja Nynny
  • Ensimmäinen viesti
aikansa kutakin, lapsen myota kiinnostus meikeista ja vaatekaupassa kiertelysta on siirtynyt ihan muihin kohteisiin.

ennen elamansisaltona oli katsella itseaan peilista etta saadaan meikki soinnitettua hyvin istuvien vaatteiden kanssa, kayda viikottain manikyyrissa ja hierojalla ja pedikyyrissa ja miettia kavereiden kanssa missa farkuissa persus nayttaa pienimmalta. jaksoin kuunnella kosmetologin juttua uuden voiteen ihmeitatekevista ominaisuuksista, kayda sovittamassa kymmenen kertaa erilaisia vaatteita ja ihmetella miten joku voi olla lakkaamatta kynsiaan.

onneks ei tarvi enaa ;) <br><br>
 
Jaahas. No meillä on kyllä miehellekin tullut iso maha, eikä myöskään pahemmin laita itseään minun iloksi. Minä sentään olen edelleen normaalipainoinen ja hiukset pesen ja käyn suihkussa. Mitä se kenellekään kuuluu miltä muut näyttää. Jos vaivaa, niin osta kaverille lahjakortti kampaajalle/kosmetologille kun hänellä synttärit ja tarjoudu katsomaan lapsia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:53 familia kirjoitti:
aikansa kutakin, lapsen myota kiinnostus meikeista ja vaatekaupassa kiertelysta on siirtynyt ihan muihin kohteisiin.

Mua kiinnostaa edelleen vaatteet ja muoti :)

Käyn ulkona tyttökavereiden kanssa ja hassuttelen,hih.
Äitiys ei tarkoita automaattisesti sitä,ettei ole enää kiinnostunut muista asioista.Ainakaan omalla kohdallani.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:02 kolmen äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 20:53 familia kirjoitti:
aikansa kutakin, lapsen myota kiinnostus meikeista ja vaatekaupassa kiertelysta on siirtynyt ihan muihin kohteisiin.

Mua kiinnostaa edelleen vaatteet ja muoti :)

Käyn ulkona tyttökavereiden kanssa ja hassuttelen,hih.
Äitiys ei tarkoita automaattisesti sitä,ettei ole enää kiinnostunut muista asioista.Ainakaan omalla kohdallani.
Ei kaikkien tarvitse silti olla kiinnostunut itsensä laittamisesta. Jotkut voi väsyä kahden lapsen hoitamisesta ja kotitöistä ja ruoan laittamisesta. Mielestäni on työtä etsiä aamuisin vaatteet itsensä lisäksi kahdelle lapselle, harjata kolmet pitkät hiukset ja kolmet hampaat. Laittaa aamupalat ym. ei vaan jaksa kiinnosttaa kovin suuri panostus omaan ulkonäköön.

Mieluummin luen sen aikaa päiävn lehteä. Mutta kukin tavallaan ja omien kiinnostuksen kohteiden mukaan. Jos on nuori, ei väsy ehkä samalla tavalla monenkaan lapsen hoidosta ja kotitöistä ja ainaisesta ruoan laitosta ja siivoamisesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:28 Nynny kirjoitti:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
Muista en mene vannomaan mutta pidän kyllä huolta hygieniastani ja meikkaan melkein päivittäin.. haluan vain näyttää sievältä =) Pidän myös fyysisestä kunnostani/ulkoisesta olemuksestani huolta lenkkeilemällä.
Mutta että vaatteet eivät istu (? :LOL: ) ja ovat rypyssä? --> Mitenköhän tuo liitetään äitiyteen? Kyllä, vaatteeni tosiaan saattavat rypistyä! :D
Tulee mieleen että olet kateellinen kun täällä mammapalstalla liikut ja valitat ettei muuta puheenaihetta ole kuin vauva :( Kun on tuore äiti ja vauva ihan "uusi", tuskin mistään muusta on tarvettakaan puhua ;)

Naiseus ja äitiys kunniaan :attn: Äitikin voi pitää huolta itsestään - kaikenlisäksi äitiys on suuri etuoikeus :heart: <br><br>
 
hmmm.. mulle ainakin tulee itsellekin parempi olo kun viitsin laittautua, siis että olen saman näköinen kuin ennenkin tai noin.. ja minun mielestäni on kivaa jutella näitä tyttöjen juttuja, että missä farkuissa peppu näyttää parhaalta. ja tälläkin hetkellä haaveilen eniten rakennekynsien laittamisesta, enkä ollenkaan häpeä sitä sanoa, vaikka joskus tuntuu että jotkut ihmiset tuntuvat miettivän että eikö ÄIDIN elämässä ole tärkeämpääkin. siis nimenomaan sillä tavalla sanottuna että kun tulee ÄIDIKSI, nämä turhamaisuudet tulisi unohtaa.. ja kakat. äidithän sitä vasta tarvitsevatkin elämäänsä niin paljon kaikkea kivaa kuin mahdollista :)
mutta taitaa olla ihmisestä kiinni, uskon että ne jotka eivät ennen ole niin välittäneet näistä jutuista, eivät välitä niistä senkään vertaa kun saavat lapsia,tai muuten vain "iän myötä". en tiedä, tämä on minun mielipide :) :)
 
Hellurei
Alkuperäinen kirjoittaja Nynny:
onko pakko päästäää itteää rupsahtamaan??

Onko se sitten mikään ihme ku miehenne juoksee parempien perässä ku kotona kiljuu kakara ja nainen näyttää... en edes viitsi sanoa

tehkää itsenne eteen jotain!

Hävettää teidän puolesta
ETTEI tässä vain kirjoittele se TOINEN NAINEN. Lapseton tietty!!! Tulet vielä itse kokemaan sen väsymyksen järisyttävän aallon joka vie "pupu-tytöt" mennessää.
 
Minä en ole noihin rupsahtaneisiin kyllä törmännyt...taitaa olla ihan lapsettomia tapauksia ne ripsarit poskilla valuvat korkokengissä sunnuntai aamuna hoipuvat ja pahalle haisevat tuolla kaupungin laitamilla. noh, leikki leikkinä.
Minusta hyvin monelle äitiys tuo sitä itsevarmuutta mitä ei kyllä millään meikillä saa korvattua, ja se huokuu kyllä uloskinpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hensku-80:
Minä en ole todellakaanrupsahtanut vaikka pian kuuden lapsen äiti olenkin!
Lasten iät 6v6kk 5v5kk 4v4kk 3v3kk 2v2kk (kuudetta pukkaa) =)
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Miehellänikin on musta pitkä ja paksu tukka :p .
:LOL: :D totaaaa, onko henskun lapset vaihtaneet ikänsä vai onko se lopettanu palstailun ja joku muu ottanu sen nikin? Eipä olleet ennen lapset noin tasasesti syntyneet, ihme kyllä :whistle: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nynny:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
Mistä sä päättelet että musta tuli sellainen vasta lasten jälkeen? paitsi että ennen lapsia mä en puhunut lapsista vaan koirista :LOL: :kieh:
 
Daa..minä olen äitinä ollu aika hot. Mutta lapsen kuoleman jälkeen olen ollut surkea näky, rupsahtanu. Kun laittaa suklaalevyn kokonaisena poikittain suuhun ei kuulu itku. Kyllä siellä rupsahtamisen takana on aika usein masennus. Olen pääsemässä pinnalle, kiitos ihanien ihmisten ympärilläni. Tänään sain kassillisen seksyjä vaatteita ja iloiten kokeilen uusia pitsisiä alusvaatteita mieheni iloksi. Silti kuulen mielessäni pienokaiseni rinnoista käyttämän nimityksen "Pompom" ja silmään tulee kyynel. Lapseni muistoa kunnioittaen nousen pohjalta.
 
rokkimamma
Neljä muksua enkä vieläkään suostu kulahtamaan... kotoa kun ulos lähden, nätit vaatteet ja meikit kuuluu asiaan, muuten tunnen itseni harmaaksi hiirulaiseksi. Entisiin mittoihin on jumpattu myös joka muksun jälkeen, en tunne itseäni omaksi itsekseni pullukkana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nynny:
Mikä siinä on että lapsen saatuaan naisesta tulee meikitön, iloton, haluton...?

Itse naisena katselen kauhulla kakaroitaan lastenvaunoissa työnteleviä kummituksia: hiukset likaiset ja roikkuu silmillä tai ponnarilla vain, ei meikkiä, vaatteet ei istu ja ovat rypyssä...

Mistään muusta ei osata puhua kuin vauva sitä vauva tätä...

Mihin kadotatte itsenne, naiset?

Naiseus kunniaan!
ÄITIYS MAAILMAN PARAS ASIA !päässä viiraa jos ei itsestään huolta pidä
 
No tietyllä tavalla taidan olla poikkeus...
Kyllä mua vaan panettaa ja usein ja pidän ihan siistejä vaatteita.
Vaikka kylläki kroppa on rupsahtanut niin mieli ei :D
Edeleen koen olevani nainen.
Ja todellakin puhun enemmän niistä muista asioista kun mitä meidän "lissu"on tänään syönyt yms..koska tiedän,että lapsi syö ja kakkii yms..
Sitten jos ei niin tee niin soitan lääkäriin... :D
 
tossuliini
No, en mä tunne itteeni rupsahtaneeksi vaikka lähentelen jo 50 v, se on millä asenteella ittensä kokee. Mä en meikkaa kun en yksinkertasesti jaksa niitä pestä sitten illalla pois, vaatteet vaihdan aina kun siltä tuntuu eli lähes päivittäin, hiukset pistän ponnarille kun tuntuu olevan helpoin tapa mutta oon suhtkoht onnellinen vaikka välillä väsyttääkin, myönnetään.
 
haukankatse
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Daa..minä olen äitinä ollu aika hot. Mutta lapsen kuoleman jälkeen olen ollut surkea näky, rupsahtanu. Kun laittaa suklaalevyn kokonaisena poikittain suuhun ei kuulu itku. Kyllä siellä rupsahtamisen takana on aika usein masennus. Olen pääsemässä pinnalle, kiitos ihanien ihmisten ympärilläni. Tänään sain kassillisen seksyjä vaatteita ja iloiten kokeilen uusia pitsisiä alusvaatteita mieheni iloksi. Silti kuulen mielessäni pienokaiseni rinnoista käyttämän nimityksen "Pompom" ja silmään tulee kyynel. Lapseni muistoa kunnioittaen nousen pohjalta.
Tämä oli aika koskettavaa, liikutuin.
 
itseäni en ainakaan tunne kovin rupsahtaneeksi kahdenkaan lapsen jälkeen. Eilenkin olis ollut baarissa vientiä nuorten poikien keskuudessa, eikä niitä näyttänyt edes hidastavan vaikka mieheni kanssa olin liikenteessä :LOL: :LOL:

 
niii..ei kai sitä aina tuu panostettua ulkonäköö mut kyl mä kuitenki tukan laitan jos lähetää vaikka kauppaa tms.
yleensäkää en meikkaa koskaa..ei mulla etes oo meikkejä ku ne piti heittää roskii ku ripsiväriki oli jo monta vuotta vanha :whistle:
enkä oo sit ostanukkaa niitä ku ne jää kuitenki käyttämättä..joskus ois kyl kiva meikata mut en mä kuitenkaa.. :/
 

Yhteistyössä