Äitiyspakkauksen makuupussi 1984

Alkuperäinen kirjoittaja Luuta-Lempi:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
No vuosina 1979-1980 oli jaossa tummanruskea makuupussi valkeilla palloilla :)
Niin muuten taisi olla,mulla on yksi kuva kun äiti lähti mun kanssa laitokselta.
Vitsit kun jollain olis sellainen mulle myydä :whistle:
Mulla on, mut arvaa vaan myisinkö? :p
Myykää joku mulle pliis,yv.tä saa laittaa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Mun pikkusisko s.28.11.1981, ja sillä marjapuuronvärinen. äiti on säästänyt meille meidän pakkausten makuupussit.
Ilmeisesti äitiyspakkaukset on vaihtunu ennenkin vähän koska sattuu. Että kahta eri pakkausta on saatu samana vuonna. Onneksi mä sain vielä marjapuuronpunaisen :D Mä olen syntynyt 14.2.1982
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä haluaisin tietää minkänäköinen on vuoden -79 makuupussi =)
1979 oli tälläinen
Onko toi sun makuupussi? =)
Ei valitettavasti. Huuto.Netistä joskus kopsattu kuva.
Jes,mäpäs meen katsomaan sinne :p Jos siellä olisi tollanen myynnissä =)
 
kaunista oli
Ainoa tytäreni poikien jälkeen syntyi 84 mutta en kyllä muista millainen oli. vuorasin sen punapohjaisilla valkeilla sydämillä ja vaunun sisustus vaaleanpunaista.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
huutonetistä löytyy tuo kyseinen pussi

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=91758686
Hei!Meiän äitillä on talles tollanen makuuåussi,ja se on sit vissiin mun pakkauksesta,kun oon syntyny -84,pitäisköhän ottaa se äiteeltä itelle,ja lyödä rahoiks:D
 
ite oon syntynyt lokakuussa 1985 ja mulla oli semmoinen vaaleansininen jossa pieniä valkoisia epäämäräisiä kukkia.. Hyvin toimii vieläkin, oma tyttäreni nukkui tänään sen kanssa päiväunet :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Mun pikkusisko s.28.11.1981, ja sillä marjapuuronvärinen. äiti on säästänyt meille meidän pakkausten makuupussit.
Ilmeisesti äitiyspakkaukset on vaihtunu ennenkin vähän koska sattuu. Että kahta eri pakkausta on saatu samana vuonna. Onneksi mä sain vielä marjapuuronpunaisen :D Mä olen syntynyt 14.2.1982
poikani syntyi kesäkuussa -82 ja väri oli tummanruskea ja kuosi sama. Tallessa on. Niinkuin kaikkien muidenkin lapsieni pussit. -85,-87,-90 ja -98
 
mummimamma
mun esikoinen on syntyny v. 1979, ja keltainen oli makuupussi silloin ainakin siinä pakkauksessa, mikä saatiin. Saattoi olla, että meidän pakkaus oli edellisiltä vuosilta jäänyttä.

Pakkauksen muut tavarat: emalivati, potkareita, keltainen huopa. kirja, kortsuja, lakanoita, kietaisupaitoja, kynsisakset, vesilämpömittari, pumpulia, sideharsovaippoja, En muista nyt muuta, oli kai siinä jotain muutakin.

Seuraava lapsi syntyi joulukuussa-80 ei saatu makuupussia, vaan sen tilalle oli sellainen pussi, jonka sai sitten haalariksi.
Ja .84 syntyneelle makuupussi oli sininen ja myös sininen pussi, jonka sai sitten ommeltua haalariksi.
 

Yhteistyössä