Äitiyspakkauksen makuupussi 1984

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
ite oon syntynyt lokakuussa 1985 ja mulla oli semmoinen vaaleansininen jossa pieniä valkoisia epäämäräisiä kukkia.. Hyvin toimii vieläkin, oma tyttäreni nukkui tänään sen kanssa päiväunet :)
Huhtikuussa 1985 syntynyt, samanlainen pussi!

Ja 10/1983 syntyneellä isosiskolla oli (sini)harmaa pussi jossa valkoisia palloja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossa se keltaruskee kukka:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=90380874
Kiitos linkistä! Itse en huutonetistä tätä(kään) löytänyt....mutta tuollaisessa itsekkin olen köllötellyt jokunen vuosi sitten :whistle:

Hei, pitäisköhän noi nykyiset pussit säilöä, huuteleekohan lapsen lapsen lapset joskus niitä sikahinnoilla netistä :D
 
kaunista oli
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Eiks kellään muulla ole muistikuvaa tuosta ruskeasta missä oli selkeitä kukkasia....oranssia ja mustaa ja valkoista niissä kukissa :wave:
Kun oikein pinnistän muistie olisiko ollut 73. Esikoinen kuoli kätkytkuolemaan niin ehkä huuhtoitunut mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja tossa se keltaruskee kukka:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=90380874
Kiitos linkistä! Itse en huutonetistä tätä(kään) löytänyt....mutta tuollaisessa itsekkin olen köllötellyt jokunen vuosi sitten :whistle:

Hei, pitäisköhän noi nykyiset pussit säilöä, huuteleekohan lapsen lapsen lapset joskus niitä sikahinnoilla netistä :D
Kyllä mä aattelin ainaki säilyttää lasten pussit, mutta en ihan aatellu että niillä sit alkasivat rahastaa! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:
Olisiko kenelläkään kuvaa tai tietoa millainen makuupussi tuolloin oli?
Tiedätkö, minulla on ollut vauvana vuoden 1984 äitiyspakkaus, ja myöhemmin bongasin kirjasta Aino ja pakkasen poika (1985 julkaistu) kuvituksesta pakkauksen juttuja: sininen haalari (jossa tosin terenauhan paikkaa siirretty hiukan), makuupussi, keltaiset sukat, pallokuvioinen paita, vaaleansiniset sukat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luuta-Lempi:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja tossa se keltaruskee kukka:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=90380874
Kiitos linkistä! Itse en huutonetistä tätä(kään) löytänyt....mutta tuollaisessa itsekkin olen köllötellyt jokunen vuosi sitten :whistle:

Hei, pitäisköhän noi nykyiset pussit säilöä, huuteleekohan lapsen lapsen lapset joskus niitä sikahinnoilla netistä :D
Kyllä mä aattelin ainaki säilyttää lasten pussit, mutta en ihan aatellu että niillä sit alkasivat rahastaa! :D
Kyllä mä olen valmis maksamaan jotain jostain minkä haluan =)
 
Mun äiti muuten antoi edesmenneelle koiralleni nukkumapeitoksi sen "viltin" mikä oli myös pakkauksessa...tai sellainen sininenköhän se oli...peitto. Siellä sisällä oli sellaista harmaata täytettä kun berni sitten raateli sen täkin :whistle:
 
Mulla on ne kolme retroruskeaa
eli nallet, pallot ja kukat.
kaksi ostettu huutonetista ja yksi kirpparilta.
ei myynnissä
lisäksi on oma pussi vuodelta 70, turkoosi jossa köynnöskuvioita
 

Yhteistyössä