Ärsyttävin Huippumalli haussa?Suosikkisi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ärsyttävimmät: Blanche, niin itseään täynnä. Janina, rasittavan kanamainen höslö ja Suvi, hirvee hissukka, ihme piipittäjä.

Suosikkia täl hetkel ei oo, mutta Riina ja Laura tuntuu kiinnostavilta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ärsyttävimmät: Blanche, niin itseään täynnä. Janina, rasittavan kanamainen höslö ja Suvi, hirvee hissukka, ihme piipittäjä.

Suosikkia täl hetkel ei oo, mutta Riina ja Laura tuntuu kiinnostavilta.
ja unohdin, se Nanna(?) skeittipimu on ihana :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun suosikki on kyllä nanna! :D ihana ihminen =)

enkä tykkää yhtään siitä suvista(? ), siitä jonka puheesta ei saa mitään selvää ja on olemukseltaan muutenkin sellanen "anteeks että oon olemassa" :$
Mustakin tämä on kauhea :x.

http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/suvi.html

Pikkusen väärässä kilpailussa :whistle:...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun suosikki on kyllä nanna! :D ihana ihminen =)

enkä tykkää yhtään siitä suvista(? ), siitä jonka puheesta ei saa mitään selvää ja on olemukseltaan muutenkin sellanen "anteeks että oon olemassa" :$
Mustakin tämä on kauhea :x.

http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/suvi.html

Pikkusen väärässä kilpailussa :whistle:...
Musta ulkonäköö ois, mutta toi yleinen olemus...ei hyvää päivää...
 
hupeli
Oon nähnyt vain ekan jakson viikko sitten, ja siitä jäi mieleen Blance ärsyttävänä. Ihan ok että ihmisellä on itsetuntoa, mutta täydellinen itsekritiikittömyys ei ole hyvä asia. Eikä sovi mallille, silloin on vaikea parantaa otteitaan jos luulee jo olevansa täydellinen.

Riinasta pidin, ja Nannasta myös. Pitääpä katsoa boxilta tämän päivän jakso kunhan ehtii niin tiedä, olenko edelleen samaa mieltä :)

Oli joku muukin josta pidin, mutten muista nimeä enkä edes sitä, pääsikö 11 joukkoon :eek:
 
vieras
En osaa sanoa, nuoria tyttöjä kaikki, persoonallisuuden kehittyminen vielä kesken. Monet noin 20 veet on vielä sellaisia hihittäviä tai ärsyttäviä, maailman napoja, kyllä useimmat siitä kypsyy...
Mieleen kuvauksista jäi kyllä monta tosi hienoa mallia, mm. Nanna, Laura, Anastassia, Blanche, Riina, Anna-Kaisa (wow, mikä kasvojen luusto)...
Harvinaisen monta hienoa tyttöä. Ihmettelen vain Suvin jäämistä, ei ole yhtään mallityyppiä...
 
höm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En osaa sanoa, nuoria tyttöjä kaikki, persoonallisuuden kehittyminen vielä kesken. Monet noin 20 veet on vielä sellaisia hihittäviä tai ärsyttäviä, maailman napoja, kyllä useimmat siitä kypsyy...
Mieleen kuvauksista jäi kyllä monta tosi hienoa mallia, mm. Nanna, Laura, Anastassia, Blanche, Riina, Anna-Kaisa (wow, mikä kasvojen luusto)...
Harvinaisen monta hienoa tyttöä. Ihmettelen vain Suvin jäämistä, ei ole yhtään mallityyppiä...
Pahan näköinen se Anna-Kaisa ainakin tässä kuvassa on, näyttää ihan yli nelikymppiseltä :eek:
http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/annakaisa.html

 
Nanna oli ihanan oloinen ja sydämelliseltä vaikuttava tyttö! Hänelle soisin menestystä kisassa.
Itsellä tahtoo hermoon käydä niiden nuorempien likkojen hössöttäminen. Piti ihan välillä käydä tiskikonetta täyttelemässä :D
 

Yhteistyössä