Aika Pommi tuli.

  • Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyvämuistinen:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ei ajatellut... mutta etsii avioliittoa ja sitä oikeaa rinnalleen?!

Nyt ap käytä tuo pyhä vihasi joko ukon viskaamiseen pihalle tai uuden asunnon löytämiseen. Jätä se säälittävä runkkari tyytyä leikkimään tietokoneella kun sinä alat ELÄÄ!

Miten mulla on sellanen muistikuva että sunkin mies harrasti jonkinnäköistä leikkimistä. Ja annoit anteeksi.

En nyt ketään tuollaisesta rupeasi pihalle heittämään. Mutta asia täytyy selvittää ja varmaan ap selvittääkin kunhan on ensikiukustaan selvinnyt.
No just sillä tää aihe koskettaakin, vaikka meidän tapaukset eivät nyt ihan identtiset olekaan. Jos en olisi huomannut olevani raskaana juuri noihin aikoihin en varmasti olisi anteeksi. Enkä itse asiassa ole kyllä antanut vieläkään, yli vuosi tapahtuneen jälkeen sitä aina aika ajoin puidaan.

En tiedä pääsenkö koskaan yli. Huomaanko kymmenen vuoden päästä että sama asia raastaa edelleen? Tuntuu tosi ahdistavalta ajatukselta.
 
joku
Sanotaan tähän vielä, että jos minulla olisi mies, joka haluaisi pääsyn sähköposteihini, niin joutuisin lähtemään hänen luotaan, kun tuntuisi, että "tukehtuisin" siihen valvontaan ja yksityisyyden puutteeseen.
 
df
Jos on jo aiemmin pettänyt ja nyt tuli ilmi tuollaista, niin ei muuta kuin homma kimpsut ja kapsut kasaan vaan. On jo todistanut, ettei tule tuosta mihinkään koskaan muuttumaan. Tekee samat asiat aina uudelleen ja uudelleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsittämätöntä miten helpostu toisilta käy puolisoiden sähköposteihin tunkeutuminen.
jep meillä on kyllä puolin ja toisin salasanat s posteihin ette se tunkeutuminen ollu...
Jos olisin sun mies, niin en suostuisi moiseen! Ainakin mun sähköpostit on mun yksityisasia! Olen niin luotettava, että minulla on siihen varaa! *koputtaa puuta*
Joo no jos mä olisin ap:n mies niin en mäkään suostuisi moiseen! Ettei muija saa selville pettämisaikeita!
 
sessir
voimia ja jaksamista.. itse lähdin lapsen kanssa 2kk sitten miehen luota.. epäili että olin pettänyt (?) ja jne kunnes sitten selvisi että hän oli itse ollut se petkuttaja..
Eka kuukausi rankkaa mutta nyt helpottaa ja olen erittäin tyytyväinen että näin kävi :)
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsittämätöntä miten helpostu toisilta käy puolisoiden sähköposteihin tunkeutuminen.
jep meillä on kyllä puolin ja toisin salasanat s posteihin ette se tunkeutuminen ollu...
Jos olisin sun mies, niin en suostuisi moiseen! Ainakin mun sähköpostit on mun yksityisasia! Olen niin luotettava, että minulla on siihen varaa! *koputtaa puuta*
Joo no jos mä olisin ap:n mies niin en mäkään suostuisi moiseen! Ettei muija saa selville pettämisaikeita!
Mulla ei ole pettämisaikeita enkä ole koskaan pettänyt, mutta silti haluan yksityisyyteni!

Ap:n mies on jo ap:n sanojen mukaan pettänyt ja mitä ilmeisimmin näyttää jatkavan valehteluaan, joten ap:n tapaus näyttäisi aika pässinlihalta.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja df:
Jos on jo aiemmin pettänyt ja nyt tuli ilmi tuollaista, niin ei muuta kuin homma kimpsut ja kapsut kasaan vaan. On jo todistanut, ettei tule tuosta mihinkään koskaan muuttumaan. Tekee samat asiat aina uudelleen ja uudelleen.
Niinpä. Ja pettämis historiaa miehellä on eksänsä kanssa myös. Kertoi mulle ihan suoraan joskus aikoinaan että petti eksäänsä yli 14naisen kanssa ja osa niistä hu*ria... Oon ollu niin sinisilmäinen. Ennen tuo ex juttu ei vaivannut mutta nyt tuntuu siltä että tekee sitä mullekkin parhaillaan.... Ei pysty tähän enää... Olenpa mimmoinen haukka tahansa mutta siinä vaiheessa jos löydän deitti sivustoja mun koneelta enkä itse ole niissä käynyt niin teen vaikka "rikoksen" saadakseni sen selville. Ja tässä tapauksessa tää ei ollut rikos kun kerran lupa on sähköposteihin mennä. Enkä mä ollut sähköpostissa vaan RUNKKARIN deitti profiilissa. Että haastakoot oikeuteen!!!
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
tyhmä toi on jos laittaa treffisivustoon tota postia. niin fiksu tapaus että tajuis varmaan luoda kokonaan uus, salainen. :D
Jos se haluaakin jäädä kiinni? Odottaa, että muija heivaa pihalle, ettei hänen itsensä tarvitse nostaa persettä penkistä erotakseen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
tyhmä toi on jos laittaa treffisivustoon tota postia. niin fiksu tapaus että tajuis varmaan luoda kokonaan uus, salainen. :D
Jos se haluaakin jäädä kiinni? Odottaa, että muija heivaa pihalle, ettei hänen itsensä tarvitse nostaa persettä penkistä erotakseen.
Mutta miksi se pyytelee anteeksi ja parkuu jos meinaan lähteä... Se tietää että luultavasti jään en tiedä miksi. Tämä oli kyllä viimeinen niitti eikä nyt kyllä parkunut mutta silti. Haluaako se että jään tänne satutettavaksi??? :/
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
tyhmä toi on jos laittaa treffisivustoon tota postia. niin fiksu tapaus että tajuis varmaan luoda kokonaan uus, salainen. :D
Jos se haluaakin jäädä kiinni? Odottaa, että muija heivaa pihalle, ettei hänen itsensä tarvitse nostaa persettä penkistä erotakseen.
Mutta miksi se pyytelee anteeksi ja parkuu jos meinaan lähteä... Se tietää että luultavasti jään en tiedä miksi. Tämä oli kyllä viimeinen niitti eikä nyt kyllä parkunut mutta silti. Haluaako se että jään tänne satutettavaksi??? :/
:(

Ehkä se ei edes itse tiedä mitä lopulta haluaa.
 
heh
aika karmiva tapaus kyl sun miehes mut mua silti huvittaa kun mietin miten tyhmä pitää ihmisen olla joka haluaa pettää niin käyttää vaimon nimeä salasanana..oikeasti,hehee
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
tyhmä toi on jos laittaa treffisivustoon tota postia. niin fiksu tapaus että tajuis varmaan luoda kokonaan uus, salainen. :D
Jos se haluaakin jäädä kiinni? Odottaa, että muija heivaa pihalle, ettei hänen itsensä tarvitse nostaa persettä penkistä erotakseen.
Mutta miksi se pyytelee anteeksi ja parkuu jos meinaan lähteä... Se tietää että luultavasti jään en tiedä miksi. Tämä oli kyllä viimeinen niitti eikä nyt kyllä parkunut mutta silti. Haluaako se että jään tänne satutettavaksi??? :/
:(

Ehkä se ei edes itse tiedä mitä lopulta haluaa.
Tai sitten voi olla että tottumus jää päälle ku on ollu aina joku joka siivoo pitää huolen kaikesta tekee ruoat yms, ni yhtäkkiä ne kaikki tarviiki tehdä ite...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsittämätöntä miten helpostu toisilta käy puolisoiden sähköposteihin tunkeutuminen.
jep meillä on kyllä puolin ja toisin salasanat s posteihin ette se tunkeutuminen ollu...
Miks ihmeessä?Ei mitään yksityisyyttä..
Mitä tuommosella yksityisyydellä tekee kuin ap:n tapauksessa?
NO jos on tuollainen utelias haukka ni enpä ihmettele mitä mies tekee.. :/
Tuleehan sitä epäileväiseksi, jos ukko on pettänyt.

 
vieras
Huh! Meillä on kans molemmilla pääsy ihan vapaasti toistemme posteihin, mies tietää mun salasanan ja minä miehen. On mun miehellä joskus ollutkin deitti profiileita, mutta ne oli ihan harmittomia, meillä meni sillon todella huonosti ja oltiin suuriinpiirtein eroamassa.

Mut jos nyt itellä ois tuommonen tilanne niin menisin ja kirjautuisin sinne deittisivustolle ja kävisin muokkaamassa miehen ilmoitusta pikkusen vihasen "parempaan" muotoon.. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh! Meillä on kans molemmilla pääsy ihan vapaasti toistemme posteihin, mies tietää mun salasanan ja minä miehen. On mun miehellä joskus ollutkin deitti profiileita, mutta ne oli ihan harmittomia, meillä meni sillon todella huonosti ja oltiin suuriinpiirtein eroamassa.

Mut jos nyt itellä ois tuommonen tilanne niin menisin ja kirjautuisin sinne deittisivustolle ja kävisin muokkaamassa miehen ilmoitusta pikkusen vihasen "parempaan" muotoon.. :D
Mies poisti kaikki profiilit... Joka sivustolta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh! Meillä on kans molemmilla pääsy ihan vapaasti toistemme posteihin, mies tietää mun salasanan ja minä miehen. On mun miehellä joskus ollutkin deitti profiileita, mutta ne oli ihan harmittomia, meillä meni sillon todella huonosti ja oltiin suuriinpiirtein eroamassa.

Mut jos nyt itellä ois tuommonen tilanne niin menisin ja kirjautuisin sinne deittisivustolle ja kävisin muokkaamassa miehen ilmoitusta pikkusen vihasen "parempaan" muotoon.. :D
Mies poisti kaikki profiilit... Joka sivustolta
Ihan turhaan poisti, kuitenkin laittaa takas sitten kun sä lähet. Vai meinasitko jäädä? Muista, kerran pettäjä, aina pettäjä!
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh! Meillä on kans molemmilla pääsy ihan vapaasti toistemme posteihin, mies tietää mun salasanan ja minä miehen. On mun miehellä joskus ollutkin deitti profiileita, mutta ne oli ihan harmittomia, meillä meni sillon todella huonosti ja oltiin suuriinpiirtein eroamassa.

Mut jos nyt itellä ois tuommonen tilanne niin menisin ja kirjautuisin sinne deittisivustolle ja kävisin muokkaamassa miehen ilmoitusta pikkusen vihasen "parempaan" muotoon.. :D
Mies poisti kaikki profiilit... Joka sivustolta
Nytkö kaikki on sitten "hyvin"? Ihan turha toimenpide mielestäni...
 
sama tilanne
Kaksi ja puoli vuotta yhdessä,miehellä kaikissa mahdollisissa treffimestoissa ilmoitus missä on vapaa sinkku,yh.isä ja etsii vakavaa seurustelusuhdetta.Raivostui kun asiasta mainitsin.Joka päivä käy senssi-ilmoituksensa kyttäämässä.Vahtimalla vahdin koska on kirjautunut.
Lähtölaskenta on ukolle alkanut,alkaa riittää.Nainen kun olen,odotan vaan pahinta mahdollista hetkeä hänelle iskeä takaisin.Se on tässä parin kuukauden sisään tulossa.Eläköön sitten niiden teinipillusivujensa kanssa kun kuvittelee sieltä löytävänsä naisen.Minulla on ottajia kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Sanotaan tähän vielä, että jos minulla olisi mies, joka haluaisi pääsyn sähköposteihini, niin joutuisin lähtemään hänen luotaan, kun tuntuisi, että "tukehtuisin" siihen valvontaan ja yksityisyyden puutteeseen.

Minusta taas sillä joka noin tarkkaan vaalii yksityisyyttään avio/avoliitossa on paljon salattavaa, eikä ole luotettava kumppani.

 
sama tilanne
Meillä poisti sivuhistorian koneelta niin alkoi mietityttämään että millä sivuilla käy kun salata piti.
Aloin etsiä ja kas,johan on profiili monella sivustolla.Taustana myös yksi pettäminen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh! Meillä on kans molemmilla pääsy ihan vapaasti toistemme posteihin, mies tietää mun salasanan ja minä miehen. On mun miehellä joskus ollutkin deitti profiileita, mutta ne oli ihan harmittomia, meillä meni sillon todella huonosti ja oltiin suuriinpiirtein eroamassa.

Mut jos nyt itellä ois tuommonen tilanne niin menisin ja kirjautuisin sinne deittisivustolle ja kävisin muokkaamassa miehen ilmoitusta pikkusen vihasen "parempaan" muotoon.. :D
Mies poisti kaikki profiilit... Joka sivustolta
Nytkö kaikki on sitten "hyvin"? Ihan turha toimenpide mielestäni...
Kerroin miehelle että älä turhaan poista sä tarttet niitä vielä.
 
:hug:
Mun ex-miehen pettäminen selvisi samalla tavalla, Ensin löysin deitti-lmoja pitkin nettiä ja kun aloin selvittää asiaa ei totuus mikään kaunis ollut. Koko avioliitto oli ex:lle pelkkä kulissi, ollut aina. Kymmenen vuotta olitiin yhdessä ja ilmeisesti koko ajan oli pettänyt.
Paljolta olisin säästynyt jos kaikki olisi paljastunut jo vuosia sitten. Elämä on :/
:hug:
 
Öh
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ei ajatellut... mutta etsii avioliittoa ja sitä oikeaa rinnalleen?!

Nyt ap käytä tuo pyhä vihasi joko ukon viskaamiseen pihalle tai uuden asunnon löytämiseen. Jätä se säälittävä runkkari leikkimään tietokoneella kun sinä alat ELÄÄ!
"Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee kuten minä käsken".
Sä et todellakaan ole paras henkilö sanomaan miten tossa tilanteessa pitäisi toimia :LOL:
 
näin
miksi olette yhdessä kun ilmi selvää että toinen ei välitä ,vaan katsellee uutta.....
myöntäkää molemmat että on aika lopettaa ja lähteä eri suuntiin elämään sitä omaa elämää.
huonossa suhteessa voi molemmat huonosti.
 

Yhteistyössä