Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuuntelen etätyöpäivän iloksi sitä slovenialaista radiokanavaa, joka ensimmäisenä soitti EW:n. Kuunnellessa alkoi huvittaa, että kaikenlaista Sloveniaan liittyvää olenkin oppinut vajaassa vuodessa. Kanavalla näet mainostettiin jonkin (sentään minulle tuntemattoman) bändin keikkaa Križankessa. Olin heti että Križanke: Jesjes, kiva, kun on keikka noinkin isossa paikassa, siellähän Joksutkin ovat esiintyneet 😅

MRS=3 😄
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Kuuntelen etätyöpäivän iloksi sitä slovenialaista radiokanavaa, joka ensimmäisenä soitti EW:n. Kuunnellessa alkoi huvittaa, että kaikenlaista Sloveniaan liittyvää olenkin oppinut vajaassa vuodessa. Kanavalla näet mainostettiin jonkin (sentään minulle tuntemattoman) bändin keikkaa Križankessa. Olin heti että Križanke: Jesjes, kiva, kun on keikka noinkin isossa paikassa, siellähän Joksutkin ovat esiintyneet

MRS=3
😄

Osaatko sloveniaa? 😊
 
vierailija
Mä olen pari kertaa nähnyt B:stä jotain random unta ja kaikilla kerroilla niistä on jäänyt tosi lämmin fiilis. Mukavaa vaihtelua oudoille unille ja painajaisille. Viime yönä näin jotain unta B:stä ja se fiilis kesti pitkälle päivään. Kaikissa on toistunut että hänen uniolemuksensa on mukava, lämmin ja valoisa. Aamulla työpaikalla mietin että oispa työkavereista joku edes murto-osan uni-Bojanin mukavuudesta. Mutta ei, ristiriitoja koko työpaikka täynnä.
 
vierailija
Mainly a thread for disappointed shippers and shit-stirrers. Please don't go there, it will bring your mood down and make you lose hope in humanity.
It isn’t totally true, it started quite nicely, the conversation was s lot about B and D and if they have something going on or not. It wasn’t until later that the people who like to bash others came. I don’t like that either, now it depends on the moment what the conversation is like. Try to read the start of the thread, so you seevhow it was like first. When the arguing is going on it’s similar than other threads here during arguing.
 
vierailija
Mainly a thread for disappointed shippers and shit-stirrers. Please don't go there, it will bring your mood down and make you lose hope in humanity.
My message went into moderation, so another try. First it was thread a where you could talk also about Damon. It started out quite nicely until the people who like to bash others came. Now it depends on the moment if the conversation is ok or are people arguing. The arguing is similar than in the other threads here sometimes. Try to read it from the beginning. That should be ok.
 

Yhteistyössä