~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

TINNULLE tuhat halia ja voimia!!!! Ompas taas epäreilua :(

LOTTAINEN Kyljelles tunniksi ja kaikki töytäisyt/liikahdukset yms (ei hikkaa) onnyks liike. Jos ei tunnin aikana tule 10 liikettä tai enempi niin juo/syö mehua/sokeria tms ja laske vartin päästä seuraava tunti. Jos 10 liikettä tulee vartissa tai alle tunnissa, kaik ok ja voi lopettaa siltä erää laskemisen. Jos ei tule 10/1h niin soitto synnärille. Ottavat ultraan tarvittaessa. Ja laskentaa siis tehään vaan jos herää huoli, että onkohan se nyt ees liikkunut tai jos ollut jotenkin vaisu päivä. Ja muistaa, että vauvat liikkuu välillä enempi välillä vähempi. Ja loppua kohden tilan puute muuttaa liikkeet.

MANDALA Oli tarkoitus messuilla vain muutama tunti etenkin, kun takana oli huono ja kivulias yö. Mutta niin se vaan hujahti, kun lapsella oli kivaa. Mies ja mukelo siis kävi temppuradat yms ja mä kiertelin sillä aikaa "pakollisia" myyntistandejä. Aikasempina vuosina ostanu lähinnä lasten kirjoja, mutta nyt piti saada esikoiselle vaatetta ja kangasta, koska vaaville hommattu jo kaikkee.. Meillä noi messut ollu jo vuos kaudet perinne. Samoin habitare. Mutta luulen, että jatkossa pysytään vaan lapsimessuissa. Ja olihan siellä pakko käydä kattoo elukoita, legokaupunki ja radio-ohjattavia autoja :D

LULLABY Jösses, loppusuora häämöttää <3
 
Voi Tinnu :cry: Hiljaiseksi vetää eikä näihin tilanteisiin ole oikeita sanoja. Itse tuon saman kaksi kertaa kokeneena voin vain toivottaa sinulle voimia tähän raskaaseen aikaan, anna surun tulla ja anna itsellesi aikaa. Puhu, itke ja jos vähänkään siltä tuntuu, niin hakeudu juttelemaan ammatti-ihmisen luo sitten, kun sen aika on. Elämä on niin epäreilua, tasan ei näitä kortteja jaella.
 
Ei oo tosi Tinnu :( Mitään sanoja ei oo siihen tuskaan ja itselläni se oli tuskan ja pettymyksen yhteissummana myös raivoa! Muistan kun ajoin ultrasta kotiin ja itkin ja raivosin. Hakkasin rattia ja olin monta oksennusta ja sitä valtavaa pahoinvointia kokenut turhaan. Enää IKINÄ en lähe sinne yksin. On sitä välittömästi tuen tarpeessa kun tuon murskaavan uutisen saa "ei täällä ole elämää" niitä sanoja ei varmasti kukaan meistä unohda! Tinnu, voimia ja anna kaiken tulla pois ja puhu ne pois!
 
Tinnu: olen pahoillani, kovin pahoillani..tää on perseestä!!

Täällä toinen epäonninen..tais olla tässä. Tein aamulla digin uudestaan. Edelleen 1-2 raskaana. Ei mahiksia...ois pitäny olla jo 3+ eikä näytä ees 2-3. Soitin neuvolaan ja kävin aamulla verikokeessa. Huomenna kuulee.. Luin et 1-2:n arvo on 25-200. Viikko sitte oli verikoe 100.. Eli ei toivoa jos yhä on alle 200 arvo. Itkeny koko päivän..töissäkään en pystyny pidättelemään. Miksi näin käy??
 
Ompas täällä nyt murheellisten tunnelmien päivä :( pahoittelut Mamidolle myös, jos nyt verikoe vahvistaa sen pahimman.... mut eikös ne digit ollu kuitenkin viikkojen kans melko epäluotettavia..? Ehkä pienen pieni toivo vielä vois olla tässä.. mut ymmärrän kyllä ettei varmaan liikoja halua enää toivoo.
 
Mamido! Hcg:n erittyminen virtsaan on yksilöllistä. Sellaisiakin meitä on, että raskaus ei näy laisinkaan testissä. Veritestissä kyllä, mutta hcg vaan ei erity virtsaan, tai sitä erittyy hyvin vähän. Ymmärrän kyllä huolen ja epätoivon fiilksen. Eihän tuo kovin hyvältä näytä. Onneksi pääsit heti veritestiin. Voi mitä piinaa elät! Hurjasti voimia!!!
 
Mamido, voi ei :( Onneksi saat tänään verikoevastauksen. Toivotaan, että nämä huonot uutiset olis nyt tässä. On se niin väärin, että hoidoista raskautuneiden pitää vielä kärsiä keskenmenoista. Eilen just tästä avauduin puolisolle ja ihmeteltiin sitä, miten kiitollisia saamme olla, jos tämä toinen lapsi tulee meille elävänä. Ja miten tuntuu ettei ole edes ansainnut niin suurta onnea. Täällä on monia, jotka ovat käyneet raskaammatkin hoidot/samoin hoidoissa olevien palstalla. Voimia teille Tinnu ja Mamido :love: (Paitsi jos Mamidolla ihme olisi tapahtunut ja Digi näyttääkin mitä sattuu..(y))
 
Ai kauhea... Lottainen, Lullaby ja erityisesti Tinnu anteeksi kauheesti...:(:eek:
Lueskelin eilen illalla puhelimella palstaa ja se on näköjään päättänyt itekseen pitää kommenttia hauskana :oops: Pyrin välttämään puhelimella lukemista ja juurikin tästä syystä...
 
Tupsuli! Ymmärrän täysin nuo tunteet. Oon sata kertaa miehelle sanonu, että liian satua tää olisi, että raskaus tästä vaan alkaa. Niin pelkään, ettei huonot uutiset ole vielä tässä, vaan täältä on tulossa lisää. Tissikipu lieventynyt ja etominenkin heittelee ihan hirveesti. Tuntuu ettei ole enää niin nälkäkään.
 
Ai kauhea... Lottainen, Lullaby ja erityisesti Tinnu anteeksi kauheesti...:(:eek:
Lueskelin eilen illalla puhelimella palstaa ja se on näköjään päättänyt itekseen pitää kommenttia hauskana :oops: Pyrin välttämään puhelimella lukemista ja juurikin tästä syystä...
Jos vahingossa tulee reagoitua epähalutulla tavalla jonkun kommenttiin niin voi klikata vaan sitä samaa reaktiota uudestaan niin se poistuu, eli tässä tapauksessa sitä "hauska" reaktiota.

Ja minä myös jaan nuo Tupsulin ajatukset. Itse asiassa välillä olen tuntenut vähän syyllisyyttä tai jotain vastaavaa negatiivisuutta kun kuitenkn nyt tuntuu meilläkin tärpänneen nopeasti ja monet joutuu hoidoissa juoksemaan kerta toisensa jälkeen. Me ehdittiin olla vähän reilu vuosi hoidoissa vaikka toki luomuyrityksineen ja taukoineen lasta on yritetty 2011 vuoden alusta asti. Kyllä niitä siirtojakin ehti kertyä jonkin verran jo, mutta silti tuntuu pahalta muita kohtaan ja kuitenkin uskomattoman onnekkaalta olla tässä tilanteessa. Ja se heijastuu vieläkin välillä niin, että oletan jotain vieläkin menevän pieleen koska 'eihän tää onni nyt meille voi' jne.
 
Voi ei Mamido :(. Olipas eilen tosiaan surkea päivä täällä. On se niin väärin!

Tunnistan itsessänikin tuon että ei kai meille näin hyvin voi käydä, kun ei olla edes vuotta oltu hoidoissa. Tosin onhan tässä jo tänään aika suuri mahdollisuus huonoihin uutisiin. Mies oli eilen helpottunut että meni miten meni niin tänään on panikointi ohi, ei oikein ymmärtänyt että tästähän se saattaa vasta kunnolla alkaa.. Lopuksi totesi että tulee aika pitkä vuosi.
 
Joo, onneks pystyy laittaan sen "undo" jos tulee vahingos väärä arvio :)

Itellä kun niin pitkään menny jo pieleen tässä hommassa ja ravannu hoidoissa vuoskaudet niin aattelee et kai tässäkin vielä mun tuurilla jotain kerkee käymään... nytkin aamusta jostain kumpus heti hirveetä tappiomielialaa kun en 15 minuuttiin heräämisestä tuntenu oikein mitään liikkeitä, et tässäks tääkin sit oli....! Yleensä kuitenkin siinä ajassa alkaa kääntyillä kun itekin kääntyilen sängys ennen ylösnousua ja ootan aina et pari kertaa vähintään potkasee ennenkun nousen ylös. Onneks niitä sit alko tuntuun... ottaskohan ne tänään siitä jotain sydänkäyrää tms. mistä pystys päätteleen vähän sen vointia..
Lottainen kyseli lapsen ääniin reagointia.. mulla se tuntus virkistyvän eniten ihan puheesta ja esim. kun yskin (voi tietty se hytkyminenkin saada liikkuun), mutta viime viikkoina kaikkein herkimmin kosketukseen kun silittelen mahaa..ainakin kun on hereillä. Voikohan se muka oikeesti jo tuntee niin helposti sellasta ihon ja kohdunseinän läpi :eek:

Nyt vielä kaikki (y) Mamidon verikokeeseen!! Samoin tän päivän ultraan menijöille, mar80 ja oliko muitakin vielä..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Neuvolalääkärissä kaikki kunnossa. Protskut tikussa yhdellä plussalla, mutta mulla on kyllä aikamoista tuo vetisen valkovuodon määrä, että varmasti siitä johtuu. Kohdunsuu oli ihan kiinni ja bebe oli kuin olikin pää alaspäin :love: lääkäri vielä varmisti ultralla. Viimeksi sama lääkäri selosti että ei siellä ole ultrakoulutusta mutta nyt sentään kaksi sekuntia osasi ultrata, että varmisti pään olevan alhaalla :rolleyes:

Mamidon verikokeiden tuloksia odotellen!

35+2
 

Yhteistyössä