Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Moikka! Mun täytyy päivittää listani vasta tiistaina kun edelleen ollaan kyläilemässä niin en huomenna pääse puntarille.

Täällä on mennyt ihan mukavasti, jumpat on jääneet nyt vähemmälle mutta on tullut ulkoiltua jonkin verran. Karkkeja ja muita herkkuja ei ole edes haluttanut vaikka niitä olisi ollut tarjolla melkeinpä jatkuvasti. Mikähän siinä muuten on että kun yrität olla syömättä kaikkea epäterveellistä niin sillon sitä on jatkuvasti tarjolla ( täälläkin esim. karkkia, sipsiä, jätskiä ym ) mutta sillon kun sulla oikeasti haluttais jotakin hyvää niin ei varmasti kellään sitä ole? :D
 
IhanaValo
Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg ->lopullinen: alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 84,1kg (10.1)
Pudotettu: -0,7kg
Viikkopudotus: -0.7kg
 
Nyt on ihana ketoositila, ei ole nälkä ja energiaa on vaikka muille jakaa. Olo on mitä mainioin ja nutreilla aion tätä edelleen jatkaa.
Vaaalla odotti aivan älyttömän kiva yllätys, vaikkakin mulla on diettiä takana nyt reilu viikko kun aloittelin sunnuntaina 2.1. mutta otin tämän maanatin punnituspäiväksi kun muillakin on. =)

Nikki: miss.piggy
Pituus: 179 cm
Aloituspaino: 113kg
Tavoitepaino: 1. tavoite paino 99kg 2.tavoite paino 85kg
Paino nyt: 107,9
Pudotettu: -5,1
Viikkopudotus: -5,1

Nestettä onkin ollut mukavasti elimistössä, mutta kyllä tsemppaa jatkamaan! =)
 
Huomenta!

Täällä mennään samoilla fiiliksillä kuin Miss.Piggy. Energiaa riittää ja muutenkin on ollut hyvä olo. Mullakin vaaka näytti kivan lukeman eli -5,6kg viikon takaiseen. Illalla menen tapaamaan omaa konsulenttia ja sieltä saan "viralliset" lukemat mutta tänne päivittelen oman vaaan antamat lukemat. =)

Nikki: Olkkis74
Pituus: 168cm
Aloituspaino:135.9kg (3.1 aamu oma vaaka)
Tavoitepaino: Päästä alle 100kg:n
Paino nyt: 130.3kg
Pudotettu: 5,6kg
Viikkopudotus: 5,6kg
Matkaa tavoitepainoon: 31kg
 
Moi! Hienoja pudotuksia!!
Itselläni ei paino juuri ole laskenut nimeksikään, mutta parempi kuitenkin että on miinusta kuin plussaa.. Liikuntaa en ole vielä lisännyt yhtään, eli en ole liikkunut muuta kuin töissä, toistaiseksi.
Nikki: glaudia
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 96,3kg (1.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 90kg, 2. tavoite 85kg, 3. tavoite 80kg, 4. tavoite 75kg
Paino nyt: kg (1.1.11)
Pudotettu: 1,4kg
Viikkopudotus: 1,4kg
matkaa tavoitteeseen 6,3kg --> 21,3kg
 
Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: 64-67kg eli normaalipaino
Paino nyt: 88,0kg (10.1.11)
Pudotettu: 0,3
Viikkopudotus: 0,3

Mulla on viikolla ollu jo yli kilon pudotus, mutta eilen mies kyllä teki viimeisen tempun! Lähti kaupungille kauppaan ja kun tuli takaisin niin oli perhana ostanut roskaruokaa kertomatta mulle mitään! Niin vahva en ole että olisin voinut vastustaa kun annos oli jo kotona joten söin jonkun verran, en onneksi kaikkia. Uskoisin että tuo suola on turvottanut sillä koko päivän kalorit ei kuitenkaan menneet yli vaikka ei kyllä mitään vajettakaan jäänyt. Huomenna voi olla tilanne jo toinen mutta halusin ilmoittaa tuloksen tänään kun lupasin, itsensä huijaamista se olisi jos en ilmottaisi. Ja opinpahan olemaan ilman roskaruokaa ennen punnitusta!

Hienoja pudotuksia muilla!
 
Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 125.8kg
Pudotettu: 6kg
Viikkopudotus: 6kg
Matkaa tavoitteeseen: 25.8kg

Mulla kanssa illalla tapaaminen ja punnitus konsulentin kanssa, mut ajattelin kanssa että päivitän painon tuon oman vaakan lukemien perusteella.

Eilen oli huono päivä. Vähän huono olo ja huimas. Aamulla oli kamala nälkä, joten oli otettava pirtelö heti heräämisen jälkeen vaikka yleensä olen ottanut ekan vasta tossa 10-11 välillä. Mutta jospa se taas tästä =)
 
Hienoja pudotuksia teillä! Itse en voi sanoa samaa kun tulos on plus-miinus-nolla. Vaatteet kiristävät kyllä huomattavasti vähemmän, joten en aio luovuttaa. Vähän harmittaa silti, kun alkuviikosta vaaka lupaili paljon pienempää lukemaa, mutta ehkä ensi viikon tulos olisi sitten parempi. Tavoittelen suht maltillista puoli kiloa viikossa -tahtia.

Nikki: mutru
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 75,7 (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 73kg, 2. tavoite alle 70kg, 3. tavoite 67kg, 4. tavoite 63kg
Paino nyt: 75,7kg
Pudotettu: 0kg
Viikkopudotus: 0kg
Matkaa tavoitteeseen: 12,7kg
 
IhanaValo
:flower: Hienoja pudotuksia, ja tsemppiä kaikille tälle viikolle!

Minuu vähän huolettaa, kun yleensä paino alkaa pudota niin että joku kilo-pari lähtee ihan hyvin, sit tulee joku syöppöyskausi ja sitten se tulee takas, pahimmillaan korkojen kera ja pitää taas alottaa alusta.:ashamed:
Pitäs vaan jaksaa tsemppaa..
 
KOHTI KEVÄTTÄ KEVENEVÄT VKO 2

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin
Paino nyt: 85kg (4.1.-11)
Pudotettu: 2,5kg
Viikkopudotus: 2,5kg
Matkaa tavoitepainoon: 5kg ekaan tavoitteeseen

Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg ->lopullinen: alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 84,1kg
Pudotettu: 0,7kg
Viikkopudotus: -0.7
Matkaa tavoitepainoon: 4.1kg

Nikki: Olkkis74
Pituus: 168cm
Aloituspaino:135.9kg (3.1 aamu oma vaaka)
Tavoitepaino: Päästä alle 100kg:n
Paino nyt: 130.3kg
Pudotettu: 5,6kg
Viikkopudotus: 5,6kg
Matkaa tavoitepainoon: 31kg

Nikki: Elina85
Pituus: 174 cm
Aloituspaino: 94 kg (1.1.2011)
Tavoitepaino: 80 kg
Paino nyt: 89,5kg (9.1.2011)
Pudotettu: - 4,5 kg
Matkaa tavoitteeseen 9,5 kg

Nikki: Henrietta-80
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 81,3kg
Tavoitepaino: n.70kg eli normaalipaino
Paino nyt: 81,3kg (4.1.11)
Pudotettu: -
Viikkopudotus:
Matkaa tavoitteeseen

Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: 64-67kg eli normaalipaino
Paino nyt: 88,0kg (10.1.11)
Pudotettu: 0,3
Viikkopudotus: 0,3
Matkaa tavoitteeseen

Nikki: Ella-Stiina
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 57,7kg (3.1.-11)
Tavoitepaino:52kg
Paino nyt: 56kg (10.1.-11)
Pudotettu: -1,7kg
Viikkopudotus: -1,7kg
Matkaa tavoitteeseen: 4kg

Nikki: glaudia
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 96,3kg (1.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 90kg, 2. tavoite 85kg, 3. tavoite 80kg, 4. tavoite 75kg
Paino nyt: kg (1.1.11)
Pudotettu: 1,4kg
Viikkopudotus: 1,4kg
matkaa tavoitteeseen 6,3kg --> 21,3kg

Nikki: horrorpop
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 79 kg (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 75 kg, 2. tavoite 70 kg, 3. tavoite alle 70 kg...
Paino nyt: 76 kg (10.1.11)
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus: 3 kg
Matkaa 1. tavoitepainoon: 1 kg

Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 125.8kg
Pudotettu: 6kg
Viikkopudotus: 6kg
Matkaa tavoitteeseen: 25.8kg

Nikki: Pyrrhula
Pituus: 167 cm
Aloituspaino: 88,3 kg (3.1.)
Tavoitepaino: 75 kg (näin aluksi)
Paino nyt: 85,9 kg
Pudotettu: 2,4 kg
Viikkopudotus: 2,4 kg
Matkaa tavoitepainoon: 10,9 kg

Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg (2.1.11)
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 61kg (11.1.11)
Pudotettu: 1,5kg
Viikkopudotus: 1,5kg
Matkaa tavoitteeseen: 4kg

Nikki: miss.piggy
Pituus: 179 cm
Aloituspaino: 113kg
Tavoitepaino: 1. tavoite paino 99kg 2.tavoite paino 85kg
Paino nyt: 107,9
Pudotettu: -5,1
Viikkopudotus: -5,1

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 72,8kg (10.1.11)
Pudotettu: 0,2kg
Viikkopudotus: 0,2kg
 
Viimeksi muokattu:
Aivan mahtavia pudotuksia porukalla!!

Täällä meni lauantai vähän herkuttelun puolelle, mut ei kuitenkaan ihan niin pahasti kuin "entisessä elämässä" olis käyny... Eli suht kohtuudella kuitenki.

Ja vaaka näytti pikkasen vähemmän kuin viikko sitten, eli ihan tyytyväinen olen, kaikki on pois päin, vaikka nesteitä onkin. Jotenkin epäilen, et tän alkurytinän jälkeen vauhti hidastuu huomattavasti...

Nikki: horrorpop
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 79 kg (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 75 kg, 2. tavoite 70 kg, 3. tavoite alle 70 kg...
Paino nyt: 76 kg (10.1.11)
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus: 3 kg
Matkaa 1. tavoitepainoon: 1 kg
 
Hei! Pääsiskös mukaan porukkaan? Aloitin vähähiilarisen ruokavalion 3.1. ja tavoite olis saada paino laskuun ja muutenkin olo paremmaksi.

Tässä mun tiedot:
Nikki: Pyrrhula
Pituus: 167 cm
Aloituspaino: 88,3 kg (3.1.)
Tavoitepaino: 75 kg (näin aluksi)
Paino nyt: 85,9 kg
Pudotettu: 2,4 kg
Viikkopudotus: 2,4 kg
Matkaa tavoitepainoon: 10,9 kg

Koitan päästä ekaan tavoitteeseen huhtikuun alkuun mennessä, mutta oon alle 80 kg:n painoonkin tyytyväinen. Oon ikuisuuslaihduttaja ja toivon että tällä kertaa natsaa ja itsekuria löytyy tarpeellinen määrä. Kolmisen vuotta sitten laihdutin puolessa vuodessa 30 kg ja siitä on 15 kg tullut takas. Eli kokemusta on näistä hommista ja joskus on sitä itsehillintääkin löytynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Ei perse, että mie oon pettyny !! :( Paino _lähti putoamaan_ mutta miepäs sitten söin viikonloppuna ihan mitä sattuu ! Jätskiä, sipsiä, pullaa, kaikkea. Ja kaiken ihanuuden lisäks kävin lauantaina kaverin kanssa kupittelemassa, kaloreita tuli sitten siltäkin osin.. Eli nyt näyttää tältä:

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 72,8kg (10.1.11)
Pudotettu: 0,2kg
Viikkopudotus: 0,2kg
 
Olisko kiva ottaa joka viikolle uusi pino?? :)

Tässä oma rimpsuni,eka viikko takana :D

Nikki: Henrietta-80
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 81,3kg (4.1.2011)
Tavoitepaino: n.70kg (normaalipaino)
Paino nyt: 79,2kg (10.1.11)
Pudotettu: -2,1kg
Viikkopudotus: 0,2kg
 
Henrietta-80: Joka viikolle tulee uusi pino kunhan vaan ehdin sen tekemään.

Kävin äsken konsulentin punnittavana ja sen vaaka näytti painon pudonneen jopa 100g enemmän kuin oma vaakani. Pitäydyn kuitenkin tuossa oman vaaan lukemassa, on sekin ihan hieno. =)
 
Täällä paino tasan saman verran kun viime viikolla, ens viikolle sitten lupaankin enempi pudotusta!

mites ois, tiputettasko me 1kg tällä viikolla jokainen...saatas melkein 10 kiloa pois ;) laskin tuossa yhteispudotusta kuluneelle viikolle ja laskinkohan oikein mutta YLI 25 kiloa ois porukalta kadonnut VIIKOSSA, HUIMAA!!!!!! minäkin haluan kantaa osani kekoon ensi viikolla (aloitin nutrauksen) joten, kuulumisia tästä matkan varrelta...aamupaino taas siis sen 84,2kg....

tsemppiä kaikille, ja kiitos päivityksistä!
 
Huomenta

Mäkin haluan listaan mukaan. ;)

Vaikka vaaka näytti upeita lukemia, niin kauhea mieliteko oli taas eilen ehtoosti kun tein hernekeittoa ja siihen tuli kauhea himo, mutta sain hillittyä itseni. Mutta unissani sitten söinkin vaikka mitä herkkuja.
Tuo tapa onkin kyllä kevyt. ;)

Nälkä ei kyllä ole yhtään mutta jotkut ruoat vain haisevat niin hyvälle. Olen tuolla nutrilla kahtena päivänä vaihtanut 2 pussia yhteen patukkaan, niin se on vähän helpannut tuohon herkutteluhimoon.

Mutta ihanan kevyt ja pirteä olo on kyllä, että tästä on kyllä hyvä jatkaa.
 
Mietin tässä että olisko parempi että pistäisitte mulle yksärinä noita listan tietoja niin tulis helpommin huomioitua ne? Tää on niin sekava tää pino muuten eikä huomaa mikä kuuluu mihinkin. Kaikki on kuitenkin rekisteröityneet niin sen ei pitäis olla ongelma =)
 
Neila : Toi oli hyvä idea ! Miekii yritän :)

Tänää syöny aamupalaks 1 ruisleipä pala kalkkunaleikkeel ja kurkul, jogurtti. Lounaaks: puolet lautasest salaattia, ruokalusikallinen keitettyi kasviksia, 1 kalkkunapihvi ja jälkkäriks ananasrahkaa. Ja vettä tulee juotuu paljo, vessas saa juosta koko ajan ! :D

Tsempit kaikille ! :)
 
Huomenta!

Nyt on päästy painonpudotuksessa sitten uudelle kymmenluvulle. Vaaka näytti tänään 129.5kg. Kilot siis karisee hyvää vauhtia ja kun on vauhtiin päästy niin antaa mennä kun on alamäki. =) Ihan tuntuu uskomattomalta että näin nopsaan nää kilot lähtee, tosin arvaan ja tiedän että mitä enemmän saa kiloja pois, sitä tiukemassa ne sitten on.
 
Täällä ei ole taas pariin päivään piitattu yhtään syömisistä! Löytyi nimittäin syy tuohon olkapääkipuun ja kiertäjäkalvosimen repeämähän siellä on ja leikkaus edessä... Mulla tuo tunne syöminen pukkaa aina päälle ku huonoja uutisia kuulen ja niin nytkin. Ilmeisesti en kuitenkaan ole ihan kamalia määriä syönyt sillä paino on silti pudonnut puolisen kiloa maanantaista. Eilen sain myös poljettua kuntopyörällä sen 20 min ja tänään voitaisiin mennä pojan kanssa vaunulenkille.

Julkisella puolellahan tuota jonoa on leikkaukseen ja niin varmaan nytkin ainakin se 6kk. Nää järkyt kivut vain altistaa tunnesyömiselle tosi paljon ja saan kyllä taistella itseni kanssa että en joka päivä söisi herkkuja pahaan mieleen. Mulla oli jo niin hyvä draivi päällä ennenku sain kuulla että vika onki oikeasti olkapäässä eikä mun korvien välissä.:| Nimittäin tämä olkapää on ollu tällanen jo 1,5 vuotta ja olen hypännyt TK:ssa harva se kuukausi koko tuon ajan ja mitään ei muka löytynyt (kun ei edes tutkittu ikinä!) kunnes menin yksityiselle. Nyt sitte pelkään että tuota olkapäätä ei saa enää kuntoon kun se on ollu rikki noinkin kauan.:kieh::'(

Mutta tsemppiä kaikille tähän viikkoon ja minä myös otan tavoitteeksi kilon pudotuksen tälle viikolle!
 
Halleluuja!!! Vaaka näytti aamulla 124.2kg. Siis aivan uskomatonta, pudotus 8päivässä 7.6kg!!! Kyllä taas motivaatio hyppäs uusille ulottuvuuksille, kun eilinen ilta menikin ihan mieli maassa, kun otti niin paljon päähän kun ei saa syödä. Mut nyt on taas hyvä fiilis!! Nyt paino olis sama kuin ennen tuon kuopuksen odottamista.

Illalla on vesijumppa ekan kerran joululoman jälkeen, sitä oon niin odottanut. Pitää ottaa sykemittari mukaan, niin saa selville paljon se kuluttaa kaloreita =)

Hyvää päivänjatkoa kaikille =)
 

Yhteistyössä