Anoppi lähetti 2 joulukorttia kahdelle lapsenlapselleen. Meidän perheessä asuu neljä lasta...

rietas
Aivan. Koita kuitenkin olla kuvittelematta kaikesta jotain ilkeitä taka-ajatuksia ja etenkin lapsille voi selittää asioissa ne tolkun puolet. Eli että esim. tässä tapauksessa anoppi ei suinkaan halua dissata ketään vaan ilahduttaa omia lapsenlapsiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: kielletty
"vieras"
Kyllä tässä omalla tavallaan on useampi ihminen oikeassa. Lapsiasiat ovat minulla vain kovin pinnassa, ja onhan tämä meidän perhe vielä kovin nuori, osa hakee edelleen paikkaansa mutta mukavastihan tässä on kuitenkin yhteen hitsauduttu.
Anna aikaa. Myös sille anopille :)

Ja itse siellä perheen sisällä pyritte tasoittamaan, jos joku jää vähemmälle tai tulee jotain vastavaa. EI se anoppi välttämättä pahaa tarkoita. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kielletty
[QUOTE="vieras";27706689]Anna aikaa. Myös sille anopille :)

Ja itse siellä perheen sisällä pyritte tasoittamaan, jos joku jää vähemmälle tai tulee jotain vastavaa. EI se anoppi välttämättä pahaa tarkoita. :)[/QUOTE]

Kyllä nyt rauhoituttuani alkoi taas järki puhua :) Miulle vaan tosiaan lapsiasiat on tosi tärkeitä ja uusperheessä joutuu monesti käymään kipeitäkin taisteluita läpi että oikeus tapahtuu - eikä se silti välttämättä aina tapahdu. Mutta tämä on minun valintani ja meidän perheemme, enkä vaihtaisi sitä mihinkään :heart:
 
[QUOTE="vieras";27706781]Tosiaan muistaako miehesi ex-anoppi eli miehesi lapsen äidin äiti myös teidän koko perhettä korteilla? Myös niitä sun lapsia?[/QUOTE]

No sen verran mitä siitä tiedän niin ei muista edes omaa tytärtään, mutta ei siitä sen enempää.
 
vieras ihmeissään
Kysymykseni: "Huomioiko ex-miehesi vanhemmat myös perheen nuorimmat lapset? Tai omat vanhempasi miehesi lapsen?"

Vastauksesi: "Perheen pienin on meidän yhteinen joten kyllä. Ja omani kyllä huomioivat miehen lapsen, ei puhettakaan muusta."

Puhuin ex-miehesi vanhemmista eli ex-anoppisi siis huomioi pienimmän lapsesi, joka on ex-miehesi... ?
 

Yhteistyössä