Anteeksi, mutta nimimerkki "lucifer" ärsyttää suunnattomasti, eikö muita?

  • Viestiketjun aloittaja ei voi mitään
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
[QUOTE="vieras";28181699]Lucifer luulee olevansa jotain hyvin hyvin erikoista ja uniikkia. Jotain mitä ei ole tällä palstalla ennen nähty. Ja kuvittelee olevansa jotenkin paljon parempi kuin muut ja siten muiden yläpuolella.[/QUOTE]itseasiassa ei luule, on aina sanonut olevansa maalaisjuntti joka ei tiedä mistään mitään. en ole ikinä sanonut olevani muuta, mainostan nimen omaan sitä että olen kaenuulainen juntti joka asuu korvessa ettei kukaan vain erehdy luulemaan että olisin jostain kotoisin.
 
"..."
Mitä, jos laitettaisiin jokaiselle harmaana vidhuilijalle oma ketju, kunhan nämä anonyymina mieltänsä puhdistavat ja muita mollaavat ensin rekkautuvat ihan omalle nimimerkille. Sen jälkeen aletaan joukolla kiusaamaan ja aukomaan päätä ja ihan huolella .|O

Tsemppiä Lucifer :heart:
Miten joku harmaa nimimerkki eroaa siitä, että joku keksii jonkun mitäänsanomattoman nimimerkin, esim. "saatana" ja kirjoittaa sillä?
Eri asia, jos rekkautuneet oikeasti kirjoittaisivat omilla nimillään, mutta käsittääkseni ei ainkaan tämän lucifer-nimimerkin kohdalla ole mitään eroa siinä, kirjoittaako harmaana vai mustana.
 
[QUOTE="vieras";28181749]Niin ja vidhuilee itse aika paljon ja ilkeästi. Ja on sitä mieltä, että se ei ole ilkeän kirjoittajan ongelma, jos joku loukkaantuu, vaan lukijan oma häpeä.
Tämmöiset koukuliusaajan moraalilla varustetut tyypit hiukan kyllä ärsyttää, mutta enimmäkseen säälittää.[/QUOTE] Kumma tämä vidhuilu-sana, en ole ennen kuullutkaan (merkitys kyllä ihan selvä). Paitsi. Hmm... Juuri tuossa ylempänä Flatuksen käyttämänä. Myös lievä lukihäiriö sattumalta teillä molemmilla? Ettet vain itse ole sitä mistä muita syytät...

Joo, yritän leikkiä salapoliisia. :D
 
lucifer
[QUOTE="...";28181918]Miten joku harmaa nimimerkki eroaa siitä, että joku keksii jonkun mitäänsanomattoman nimimerkin, esim. "saatana" ja kirjoittaa sillä?
Eri asia, jos rekkautuneet oikeasti kirjoittaisivat omilla nimillään, mutta käsittääkseni ei ainkaan tämän lucifer-nimimerkin kohdalla ole mitään eroa siinä, kirjoittaako harmaana vai mustana.[/QUOTE]on siinä se ero että tämä lucifer ei harmaile.ja täällä on moni huutanut tietävänsä kuka olen ja tuntevansa ja olen sanonut tarjoavani kaffet ja pannu on ollut kuumana ja päytä koreana kun olen odottanut kylään, mutta ei ole ketään näkynyt eikä kuulunut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: pookypooh
lucifer
[QUOTE="vieras";28181926]kyl keltainen neste voi nousta kainuulaisenkin päähän jos sitä massii on[/QUOTE]jaffa on hyvää,just ostin pari pulloa tänään kun kävin kaupassa.
 
lucifer
[QUOTE="...";28181944]Mutta miten eroat muka kirjoittajana jostain harmaasta kirjoittajasta?
Et mitenkään.
Kukaan ei tiedä nimeäsi, ei sitä miltä näytät, eikä mitään muutakaan, mistä sinut voisi tunnistaa. Eli ihan sama, vaikka kirjoittaisit harmaana.[/QUOTE]
kerkesit kainata tuota ennen lisäystäni, täällä on moni huutanut tietävänsä kuka olen ja tuntevansa ja olen sanonut tarjoavani kaffet ja pannu on ollut kuumana ja pöytä koreana kun olen odottanut kylään, mutta ei ole ketään näkynyt eikä kuulunut.
 
"vieras"
kerkesit kainata tuota ennen lisäystäni, täällä on moni huutanut tietävänsä kuka olen ja tuntevansa ja olen sanonut tarjoavani kaffet ja pannu on ollut kuumana ja pöytä koreana kun olen odottanut kylään, mutta ei ole ketään näkynyt eikä kuulunut.
Joo joo, kaikkihan me tiedetään kuka olet kun olet niin helvetin tunnettu ja kuuluisa. Ettet nyt vaan ihan pikkusen luulisi liikoja itsestäsi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28181921:
Kumma tämä vidhuilu-sana, en ole ennen kuullutkaan (merkitys kyllä ihan selvä). Paitsi. Hmm... Juuri tuossa ylempänä Flatuksen käyttämänä. Myös lievä lukihäiriö sattumalta teillä molemmilla? Ettet vain itse ole sitä mistä muita syytät...

Joo, yritän leikkiä salapoliisia. :D
poimin sanan flatuksen viestistä, ei sen kummempaa.
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28181987]Joo joo, kaikkihan me tiedetään kuka olet kun olet niin helvetin tunnettu ja kuuluisa. Ettet nyt vaan ihan pikkusen luulisi liikoja itsestäsi.[/QUOTE]öööööö.... sitähän määäää just tatkootin että vaikka moni luulee tuntevansa ei sitten kukaan tunnekaan. en ole väittänyt ikinä tuota mitä sinä väitit minun luulevan. lähinnä minua itseäni on huvittaneet nämä tyhjän huutelijat.
 
lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28182025:
Höh. Tylsää. :|
Mä en edes tajua tätä ketjua, mutku ei täällä palstalla muutakaan ole.
et ole ainut, mutta saavatpahan muut rauhan kun olen pysynyt omassa ketjussani kiltisti, niin en pahoita kenenkään mieltä mielipiteilläni. tiedä vaikka joku loukkaantuisi. tai tukehtuisi herneeseen kun en tarjoa poppareita.
 
lucifer
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sen vähän mitä mä luciferista muistan, niin hänellä on pettämätön tyyli ja tarkoitusperät. Itse olen sitä mieltä, että hän on järjestelmällisesti onnistunut tavoitteissaan. Siitähän kertoo sekin, että ap:tä ärsyttää.

Enemmänkin ärsyttää jotkut sellaiset tyypit, jotka eivät yritä ärsyttää ketään, mutta a) joko jauhavat jotakin samaa levyä alati tai b) tietävät jokaisesta avatusta aiheesta kaiken. Ja sitten vilpittömästi ihmettelevät, miksi heidän kirjoituksistaan ärsyynnytään.

Lucifer ei kuulu tähän joukkoon: en koskaan muista hänen ihmetelleen mitään kirjoituksistaan aiheutunutta hämminkiä.
 
"vieras"
Sen vähän mitä mä luciferista muistan, niin hänellä on pettämätön tyyli ja tarkoitusperät. Itse olen sitä mieltä, että hän on järjestelmällisesti onnistunut tavoitteissaan. Siitähän kertoo sekin, että ap:tä ärsyttää.

Enemmänkin ärsyttää jotkut sellaiset tyypit, jotka eivät yritä ärsyttää ketään, mutta a) joko jauhavat jotakin samaa levyä alati tai b) tietävät jokaisesta avatusta aiheesta kaiken. Ja sitten vilpittömästi ihmettelevät, miksi heidän kirjoituksistaan ärsyynnytään.

Lucifer ei kuulu tähän joukkoon: en koskaan muista hänen ihmetelleen mitään kirjoituksistaan aiheutunutta hämminkiä.
Samaa mieltä, minuakin Kepsis ärsyttää joskus, eli kohta b). Ihan vähän vaan :)
 
"..."
kerkesit kainata tuota ennen lisäystäni, täällä on moni huutanut tietävänsä kuka olen ja tuntevansa ja olen sanonut tarjoavani kaffet ja pannu on ollut kuumana ja pöytä koreana kun olen odottanut kylään, mutta ei ole ketään näkynyt eikä kuulunut.
No eikö tuo tyhjä kahvipöytä osoita, että kukaan ei tiedä, kuka olet. Eli ihan yhtä hyvin voisit kirjoittaa harmaana.
 
lucifer
[QUOTE="...";28182336]No eikö tuo tyhjä kahvipöytä osoita, että kukaan ei tiedä, kuka olet. Eli ihan yhtä hyvin voisit kirjoittaa harmaana.[/QUOTE]
itseasiassa en voisi.
 

Yhteistyössä