Anteeksi, mutta nimimerkki "lucifer" ärsyttää suunnattomasti, eikö muita?

  • Viestiketjun aloittaja ei voi mitään
  • Ensimmäinen viesti
Mitä, jos laitettaisiin jokaiselle harmaana vidhuilijalle oma ketju, kunhan nämä anonyymina mieltänsä puhdistavat ja muita mollaavat ensin rekkautuvat ihan omalle nimimerkille. Sen jälkeen aletaan joukolla kiusaamaan ja aukomaan päätä ja ihan huolella .|O

Tsemppiä Lucifer :heart:
 
"vieras"
Mitä, jos laitettaisiin jokaiselle harmaana vidhuilijalle oma ketju, kunhan nämä anonyymina mieltänsä puhdistavat ja muita mollaavat ensin rekkautuvat ihan omalle nimimerkille. Sen jälkeen aletaan joukolla kiusaamaan ja aukomaan päätä ja ihan huolella .|O

Tsemppiä Lucifer :heart:
Pitääkö tämä tulkita niin, että kun on rekisteröity (anonyymi) nimimerkki, niin sitten voi huudella niin paljon kuin jaksaa ja kiusata muita?
 
Mitä, jos laitettaisiin jokaiselle harmaana vidhuilijalle oma ketju, kunhan nämä anonyymina mieltänsä puhdistavat ja muita mollaavat ensin rekkautuvat ihan omalle nimimerkille. Sen jälkeen aletaan joukolla kiusaamaan ja aukomaan päätä ja ihan huolella .|O

Tsemppiä Lucifer :heart:
Juu ja jokaisen harmaan pitäisi rekkautumisensa jälkeen kertoilla hieman elämästään, arvoistaan ja maailmankatsomuksestaan sekä vastata vielä pakollisiin kysymyksiin imetitkö, ovatko lapset päiväkodissa, paino, kuinka paljon käyttää eineksiä, onko asuntolainaa yms. Voin olla ihan varma että jokaisen elämästä löytyisi aihetta vittuiluun.
 
[QUOTE="vieras";28180950]Pitääkö tämä tulkita niin, että kun on rekisteröity (anonyymi) nimimerkki, niin sitten voi huudella niin paljon kuin jaksaa ja kiusata muita?[/QUOTE]

Nyt kyllä taidat tulkita juuri, niin kuin haluat. Olisi tosi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon joku sama harmaa nimimerkkion rekkautuneen kimpussa lynkkaamassa omien mielipiteidensä takana seisovaa! Ja vielä: joo, mun nimimerkki on tosi tyhmä, idioottimainen, eikä mua voi ottaa vakavasti.. Erään harmaan ahdistelijan sanoin :).
 
"vieras"
Nyt kyllä taidat tulkita juuri, niin kuin haluat. Olisi tosi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon joku sama harmaa nimimerkkion rekkautuneen kimpussa lynkkaamassa omien mielipiteidensä takana seisovaa! Ja vielä: joo, mun nimimerkki on tosi tyhmä, idioottimainen, eikä mua voi ottaa vakavasti.. Erään harmaan ahdistelijan sanoin :).
Miten se pitää sitten tulkita?
 
"vieras"
Nyt kyllä taidat tulkita juuri, niin kuin haluat. Olisi tosi mielenkiintoista tietää, kuinka paljon joku sama harmaa nimimerkkion rekkautuneen kimpussa lynkkaamassa omien mielipiteidensä takana seisovaa! Ja vielä: joo, mun nimimerkki on tosi tyhmä, idioottimainen, eikä mua voi ottaa vakavasti.. Erään harmaan ahdistelijan sanoin :).
Vakavasti otettava pieru? Oikeesti?
 
"vieras"
Juu ja jokaisen harmaan pitäisi rekkautumisensa jälkeen kertoilla hieman elämästään, arvoistaan ja maailmankatsomuksestaan sekä vastata vielä pakollisiin kysymyksiin imetitkö, ovatko lapset päiväkodissa, paino, kuinka paljon käyttää eineksiä, onko asuntolainaa yms. Voin olla ihan varma että jokaisen elämästä löytyisi aihetta vittuiluun.
Eh.. Kerrot itse vapaaehtoisesti itsestäsi asioita sadoille/tuhansille vieraille ja kasvottomille ihmisille ja dissaat heitä, jotka eivät siihen koe tarvetta? Oikeasti?
 
"vieras"
Mitä, jos laitettaisiin jokaiselle harmaana vidhuilijalle oma ketju, kunhan nämä anonyymina mieltänsä puhdistavat ja muita mollaavat ensin rekkautuvat ihan omalle nimimerkille. Sen jälkeen aletaan joukolla kiusaamaan ja aukomaan päätä ja ihan huolella .|O

Tsemppiä Lucifer :heart:
No mutta luciferhan se vidhuilullaan on saanut jotkut ärsyyntymään.
 
[QUOTE="vieras";28180989]Eh.. Kerrot itse vapaaehtoisesti itsestäsi asioita sadoille/tuhansille vieraille ja kasvottomille ihmisille ja dissaat heitä, jotka eivät siihen koe tarvetta? Oikeasti?[/QUOTE]

En mielestäni dissaa ketään. En vain pidä aikuisen ihmisen käytöksenä sitä että anonyymiteetin takaa räksytetään ja herjataan niitä jotka uskaltavat elämästään, mielipiteistään ja ongelmistaan kertoa. Kuten jo aikaisemmin totesin että jokaisen elämästä varmaan löytyisi sitä vittuilun aihetta.
 
"vieras"
En mielestäni dissaa ketään. En vain pidä aikuisen ihmisen käytöksenä sitä että anonyymiteetin takaa räksytetään ja herjataan niitä jotka uskaltavat elämästään, mielipiteistään ja ongelmistaan kertoa. Kuten jo aikaisemmin totesin että jokaisen elämästä varmaan löytyisi sitä vittuilun aihetta.
Ihan varmasti löytyy. Siksi itse valitsen olla levittämättä niitä aiheita kaikkien heikkopäisten revittäväksi. Joku toinen valitsee toisin.
 
[QUOTE="siis";28181217]? miksi valitsit tuon nimimerkin jos et halua että siitä kysellään?[/QUOTE]

Saat toki kysellä, mun ei tarvitse vastata sulle yhtään mitään :). Oikeastaan en ole tällä foorumilla tilivelvollinen edes sinulle :).
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28181408]Mikäs tän pierun edellinen nimimerkki oli? :popcorn:[/QUOTE]


Pääsenkö julkisesti lynkattavaksi :) ? Kyllä mut saa helpomminkin häädettyä täältä. Systemaattisesti täältä on porukkaa häädettykin, hyvin onnistuttu.
 
"vieras"
Saat toki kysellä, mun ei tarvitse vastata sulle yhtään mitään :). Oikeastaan en ole tällä foorumilla tilivelvollinen edes sinulle :).
Sinun ei tarvitse vastata eikä kertoa yhtään mitään, mutta muiden sen sijaan täytyy mielestäsi kertoilla kaikenlaista elämästään? Et ole tilivelvollinen mutta muut ovat :LOL:

Ja mikä juttu se on, että harmaana kirjoittavat ovat anonyymejä mutta rekkautuneet muka eivät? Yhtä anonyymejä ne on nekin, ellei sitten poislasketa niitä, jotka ovat kertoneet nimeään ja asuinpaikkaansa myöten kaiken.
 
"vieras"
Lucifer luulee olevansa jotain hyvin hyvin erikoista ja uniikkia. Jotain mitä ei ole tällä palstalla ennen nähty. Ja kuvittelee olevansa jotenkin paljon parempi kuin muut ja siten muiden yläpuolella.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28181699]Lucifer luulee olevansa jotain hyvin hyvin erikoista ja uniikkia. Jotain mitä ei ole tällä palstalla ennen nähty. Ja kuvittelee olevansa jotenkin paljon parempi kuin muut ja siten muiden yläpuolella.[/QUOTE]

Niin ja vidhuilee itse aika paljon ja ilkeästi. Ja on sitä mieltä, että se ei ole ilkeän kirjoittajan ongelma, jos joku loukkaantuu, vaan lukijan oma häpeä.
Tämmöiset koukuliusaajan moraalilla varustetut tyypit hiukan kyllä ärsyttää, mutta enimmäkseen säälittää.
 

Yhteistyössä