Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

JJ-t Mä pitän sulle peukut pystyssä että saisit sen plussan siihen testiin pian. Ainakin noi sun oirees kyllä kertoo jostain, ei ihan normikierrossa tollasta pitäs olla. Jospa se tosiaan ovis oli vasta ja oot raskaana vaik siis testit ei sitä viä näytä. Eli peukkuja!!! :)
 
JJ-t :hug:

Aikoinaan alettiin kaverin kans yritykset samoihin aikoihin, no kaveri tuli tietysti heti toisella kertaa, ja mitä kauemmin meni että mulla ei oo tapahtunu mitään niin siitä kaverista on jotenki aina vaan enemmän etääntyny.. :ashamed: on vaan niiin erilaiset elämäntilanteet, eikä se vois kuitenkaan ymmärtää mitä mä joudun käymään kokoaika/joka kuukaus läpi..
Masentavaa kun joskus tulee mieleen miten asiat vois parhaimmillaan olla, meille ois varmaan tulossa jo kolmaskin (!) :D yhteinen lapsi jos kaikki ois menny juuri niinkun on haluttu.. mutku ei, alkupisteessä aina vaan! :'(
Joo, ei mullakaan se lasten näkeminen niinkään, no ehkä semmoset ihan pikkuvauvat kirvelee eniten, mutta tosiaan ne pystymahat...että naiseus on jotenki menny kun en siihen enää normaalitavoin, luonnostaan pysty! :( ehken milläänkään tavoin?!
Katteltiin tossa ukkelin kans tänään elokuva jossa pikkuvauva asu jossain narkkarien luolassa ja yks päivä se löyty kuolleena pinnasängystään!! :'( :'( no okei, se oli vaan elokuvaa, mutta oikeestikin, että miks jokkut tollaset kaikenmaailman narkkarit, väkivaltaset, rikolliset ja muut saa niitä mut ei meijänlaiset jokka oikeesti haluttas ja voitas tarjota lapsille kaikki hyvä elämä ja oltas niin valmiita huolehtiin viimesen päälle...grrrr!!! Haikara eksyny ihan vääriin osotteisiin! Kyllä tuli siitäki taas paha mieli.. :x

Huh.. tulipas taas purkauduttua..! :LOL:
 

Sunnuntai 15 .6 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................3/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............29/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............31/28.............yk13........kolmas..........clomit+luget mm77................5/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............33/28............yk19........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................34/??............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................6/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................36/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...11/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............39/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................14/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................13/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............15/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............15/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................16/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............61/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................64/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................11/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................11/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
ertsi

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
maaruska sut on poistettu, ilmotathan jos haluut takasin :hug:

tanjusha olin lukevinani että tulisit listalle mukaan, mutten jaksa etsiä viestiä enään :ashamed: voisitko laittaa tietos uudestaan niin päivitän sut mukaan :D

kiitos kaikille haleista :saint: tämä tyttö on ihan sekasin että missä mennään...eilinen testi muuttu sitten selväksi plussaksi roskiksessa, mutta eihan se tarkota yhtään mitään, en silti voi olla ajattelematta sitä :headwall:

en testannut tänään, huomenna aamulla sitten!! elikkä tänään piinaillaan :kieh: jos se huomenna ei oo plussa tai jos ei vuoto ala/ oireet lopu niin pitäskö sitä sitten ajatella että se ovis oli vasta..mutta eihän nyt vielä voi olla oireita :headwall: en tiä mitä ajatella..voi kun alkukierto olikin ihanaa kun en ajatellu asiaa yhtään |O
 
Kaa
JJ-t :lle on täällä molemmat peukut ja pottuvarpaat pystyssä!

Nyt hieman leikkimielisesti; mie olen aloittanut ekan "apuni". :D Ostin siis GLA-kapseleita (helokkiöljyä ) avittamaan ovulaation huomaamisessa. En tiedä onko noista minulle mitään apua, mutta syön tuon yhden purkin loppuun. Siinä onkin kolmeksi kuukaudeksi syömistä. Katsellaas miten noi auttaa... Km:n jälkeen kaikki oviksen merkit katosivat. Ennen sitä ovulaatio oli hyvin, hyvin selvä tapaus. Kadonnutta ovulaatiota siis metsästämään!
 
Tähtisäde
Kaa: Aiotko syödä helokkeja kuukauden ympäri vaiko vain kierron alun ovikseen saakka? Mäkin ostin niitä viime viikolla ja nyt pohdiskelen, että voiko niitä syödä jatkuvasti, kun jostain olen lukenut, että vain ovikseen saakka.

JJ:t: Tuuthan tänne sitten kertomaan miten kävi!!! Mukava kuumeilla täällä muita, vaikka itse onkin jämähtänyt ovuloimattomuuteen. :wave:
 
JJ-t joko se plussa pärähti :heart:

mä en tajuu kun mun alavatsa on ihan hirvee, turpoaa.. vatsa ei muutenkaan toimi kunnolla.. aattelin tänään käydä ostaa kehon puhdistuskuurin.. jos se auttais.. viime kerralla auttoi.. ja tänään alkaa laihdutuskuuri.. oltiin kaverin mökillä viikonloppuna ja kuulin kuinka tylsiä me ollaan nykyään.. kaveri rupes aika aikasi lauantaina vetämään kaljaa ja viinaa.. sen poikaystävä joi vaan muutaman kaljan niinkuin munkin mies.. itse join muutaman sidukan myös.. sitten illalla se kaveri oli yksin ihan lärvit ja valitti kuinka minusta ja miehestäni on tullut kamalan tylsiä.. ja mun syyhän se on kun mieheni ennen kävi niiden kanssa juomassa mutta kun tulin kuvioihin niin ei enää maistu sillekään.. huomasin kyllä että nauttisin paljon enemmän perhe-elämästä.. vauvan kanssa mökkeilystä ja kun saisi sitten samanlaisia kavereita.. mun tuli niin sääli sitä kaveria kun oli yksin ihan lärvit ja valitteli sitten siinä kaikenlaista.. suunnitteli jussia et sinne mökille menee niin ja niin paljon porukkaa ja viinaa ja kaljaa ostettava yms.. ei ole todellakaan mun juttu enää, ei ei.. ennemmin olen yksin kuin tuollaisten kavereiden kanssa jotka sitten haukkuvat tylsiksi ym jos ei ryyppää päivät pitkät enää niinkuin silloin joskus.. unelmat toteutuu sitten joskus kun sen pienen nyytin vihdoin syliimme saadaan :heart:
 
Jee, tyty oli yön syömättä! =) Tai puoli7 sen imetin ku mies lähti töihin ja likka meinas alkaa kans heräileen ni tainnutin sen viä maidolla sitte. Eilen ja yöllä oon tuntenu taas mahassa pienoista juilintaa, vähä niinku menkkakipua. Oiskohan ne kuukautiset sieltä alkamassa VIHDOIN!!! Vaik oon vissiin kymmenen kertaa aiemminkin tuntenu tätä jomotusta eikä oo menkkoja näkyny. Voi että mä kaipaan niitä alkavaks! :D
suikku Tuttuakin tutumpaa! Mä aloin jo pari vuotta ennen raskautta tunteen itteni väsyneeks tohon ainaseen juhlimiseen ja riekkumiseen. Sain myös aina kaiken paskan niskaani kun minä aina olin se ilonpilaaja joka ei ryypänny ja halus aikasin kotiin. Ajan myötä aloin miehellekin jo asiasta huomautteleen ja hänkään ei sitten minun takia viittiny enää ottaa paljoo ja sit mä sain taas kahta kauheemmin kuulla kuinka nipo olin. Raskaus anto sit hyvän syyn olla juomatta, mut nyt kun tyty "jo"8kk ni alkanu kamut vonkuaan et "kai sä ny voit jo lähtee baariin..." jne. Ehkä joskus ihan hetken aikaa tekis mieli päästä johonkin tuulettuun, mut en mä kyllä mitään bile-elämää todellakaan kaipaa. Kai tämäin sitä vanhuutta sitten. :)
 
Muisku just noin.. saa itse syyn kaikesta niskaansa.. ihan sama mikä olisi syy ettei lähdettäisi esim. baariin, minä se syy olen enkä päästä miestäni minnekään.. vaikka olisi miehen päätös että ei jaksa tai kiinnosta.. baarissakaan ei olla tosi pitkään aikaan käyty ja kun viimeksi käytiin niin niitä just 18v täyttäneitä paikat pullollaan.. kuka jaksaa? en minä ainakaan.. eipä sellaisen kaverikaan jaksa olla kenen kanssa ei pahemmin ole yhteistä, toinen haluaa ryypätä ja ryypätä ja mä en enää jaksa eikä kiinnosta.. typerää..
 
Mä oon niin samaa mieltä sun kanssa suikku, miehen kaverit varmaan vihaa mua, kun en "päästä" ukkoa mihinkään. Mun omat kaverit on jo aikalailla rauhottunut ja tosi mieluusti hengailen heidän ja lapsiensa kanssa selvin päin biletyspyhiä jos vaihtoehtona on kauhean kännisen p..n jauhamisen kuuntelu. Nytkin lähinnä ärsyttää kun tulee juhannus ja toisena päivänä varmaan mennään miehen kavereille.
 
Me Ollaan menossa Juhannuksena miehen kolmen poikamies kaverin kanssa mökille ja luultavasti olen ainut naipuolinen siinä porukassa =). Miehen kaverit varmaan jonkun verran juovat ja kyllä mekin varmaan muutama olunen juodaan, mutta mikään känni meiniki ei todellakaan kiinnosta. Sinällään olen ihan mielelläni sinne menossa, koska ei olla noita kavereita tavattu kuin viime kesänä meidän häissä. Monta juhannusta ollaan oltu kullan kanssa kaksistaan mökillä niin ihan mukavaa vaihtelua. Saa nähdä olenko samaa mieltä vielä ensi maanantaina :LOL: .

Jtt: Kovasti plussaa toivon teille*peukuttaa*
 
Mulle voi vihdoinkin päivittää kp 1/28 laittaa nyt kuitenkin tuon 28 vaikka nyt kierto venyikin. Johan tätä vuotoa on odotettukin kun kuitenkin jo viimekeskiviikosta asti on tiennyt että raskaus meni samantien kesken.
Perjantaina kävin vielä neuvolassa testissä ja negaahan se näytti. Lauantaina alkoi sitten pieni ruskea vuoto ja tänään sitten alkoivat ihan kunnolla.

Harmittaahan tämä. Mutta loppujen lopuksi on ihan ok fiilikset. Ainakin lääkkeet toimivat. Eli tiputteluvuoto pysyi poissa. Ja nyt ainakin tietää että näillä lääkkeillä ja annostuksilla on raskauskin mahdollinen. Eli toivoa on taas taas.
Jos tiputteluvuoto ei palaa kuvioihin tai muita ongelmia ei tule. Mennään vielä 3 clomi+luge kiertoa ja sen jälkeen alkaa pistoshoidot. Joihin ollaan nyt saatu säästettyä rahaakin...kiitos miehen ylitöiden ( joihin se muuten jää taas kokoillaksi)

Kiitos kaikille halauksista ja kannustuksesta. Onhan tämän kokeminen kurjaa. Mutta joskushan sen piti kohdalle sattua.

Ja nyt ainakin tiedetään että miehellä on varmasti simpat kunnossa. Niitä ei ole ikinä nähty tarpeelliseksi tutkia. Mutta tämä oli nyt kolmas kerta kun tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi kun lääkitys saatiin kohilleen. Eli eiköhän meillä toivoa ole kunhan mulla on lääkitys kohillaan ja on onnea matkassa.



Tähtisade :hug: tiedän miltä sinusta tuntuu. Kun ei saa edes mahdollisuutta siihen raskauteen. Kurjaa.
Mutta jo tämä että löytyy oikea lääkitys antaa niin paljon toivoa ja jaksaa taas paremmin.
Toivotaan kovasti että teilläkin pian löytyisi oikea hoito ja saisitte apua.

iiiiiso :hug: kaikille jotka ovat kohdanneet tädin tai saaneet muuten huonoja uutisia. Toivotaan kovasti että pian tulisi parempia uutisia kaikille ja saisi tämä listakin vähän auringonpaistetta osakseen.


Tulee pitkä viesti kun en ole täällä moneen päivään käynyt ja koettaa sitten kertoilla kuulumisiaan ja kommentoilla muille.
Mitenköhän sitä pärjäisi ilman tätä listaa. Kun en minäkään näistä asioista viitsi muille kertoa. Ja varsinkin kun on jo 2 lasta niin mihinkäs me sitä kolmatta enää tarvitaan...... :p

Kaa, minulle ei ole ollut missään vaiheessa mikään ongelma aloittaa lääkkeitä. Ei edes esikoisen kohdalla. Mutta ehkä se johtui siitä että kun on selvä vika joka ihan oikeasti vaikuttaa jo arkielämäänkin. Niin tiesi heti ettei ole muita vaihtoehtoja kuin aloittaa hoidot.

Noita pistoshoitoja olen kyllä kovasti miettinyt. Että onko mitään järkeä vaihtaa järeämpiin ja kalliisiin hoitoihin jos tämäkin lääkitys toimii minulla. Mutta toisaalta, eipä noita clomeja voi loputtomiin napsia.

Muisku78 Synnytys oli ainakin paljon vaikeampi ;) Mutta, olihan se esikoisen tulo kaikista suurin muutos tähän perheeseen. Kakkonen kun syntyi asiat olivat jo tutumpia ja tiesi mitä tehdä. Jotenkin vaikka tuo meidän esikoinen oli vauvanan superhelppo niin silti kaikkeen sai kulutettua tuhottomasti aikaa. Ihan siis vauvan kanssa olemiseen ja kaaos todellakin valtasi talon.
Kakkonen kun taas syntyi, noh, hän on hyvinkin haastava ja vaativa vauva. Mutta silti meillä oli siistimpää kuin aikoihin.
Että vaikka vauva oli vaatimampi niin ehkä arki oli helpompaa kun siihen oli jo tottunut.

Tai sitten aika vain kultaa muistot ja muistelee enää sitä ihanaa vauvantuoksua ja pientä tuhisijaa. :D

Muisku ja Suikku. Minä olen myös meillä se kamala pirttihirmu joka ei laske miesparkaa minnekkään ryyppämään ;) ;) Mutta ei sitä tosiaankaan itseään ( eikä miestä ) ole enää vuosiin kiinostanut mitkään ryyppyjuhlat. Ja tätähän on menen vaikea ymmärtää mies on vasta 24v ja minä 25v Mutta ollaan nyt vain molemmat tälläisiä kotona lastenkanssa viihtyviä tyyppejä. Ja meistä hyvä näin.


Monet täällä miettineet juhannussuunnitelmia. Meillä on edelleen auki. Eilen vielä puhuttiin että jos oltais juhannus ihan kotosalla. Mutta nyt lapset alkoivat kysellä mökille menoa... että pitäiskö sitä sittenkin harkita sinne lähtöä. Katsellaan nyt....

Miun äitini oli käynyt ennustajalla. Oli ennustanut että joku hänen läheinen saa poikavauvan leikkauksessa. Toivotaan että se olen minä. Ja kun leikkauskin olisi takuuvarmasti tulossa.
Tuo samainen ennustaja osui oikeaan siinä että mein poika syntyy sektiolla. Vaikka alatiesynnytys oli suunnitelmissa ja sillä lähdettiinkin liikkeelle. Mutta niin vain mut kiidätettiin hätäsektioon.

Mutta, johon mä olen varmaan yhden sivun verran kirjoittanut tänne. Joten palaillaan ja aurinkoista juhannusviikkoa kaikille.
 
heips, aamulla testattu taas nega ja lämpö vaan nousee nousemistaan ja tissit kasvaa edelleen :/ nyt alankin jo oleen sitä mieltä, että se ovis oli vasta ja nyt olis dpo 5. ja nää mun oireet johtuu sitten jostain ihan muusta!! :headwall: repimiskipuja ei ole tullut sitten toissayön. koko ajan tunne, että menkat alkaisi ja valkkaria tulee lorisemalla :ashamed:

onko tietoa voiko ovisoireisiin kuulua rintojen muutokset, siis oviksen jälkeen ja koska kohdunkannattimet alkaa venyä? heti hedelmöittymisen vai kiinnitymisen jälkeen?? en tiedä mitenkä muuten näitä mun oireita selittäisin :headwall:

nyt pitää vaan jaksaa odottaa, testaan taas torstaina kun juhannuksena saatan pari lasia punkkua nauttia. muuten viikon päästä torstaina, jos menkat ei ole alkanut/ plussaa tullut niin sitten on jokin tosi oudosti!! :kieh: elikkä en voi muuta kun odotella |O
 
JJ-t mulla ainakin joskus rinnat on ollu tosi kipeet oviksen jälkeen, yleensä nän nit kipeet ja tuntuu isoimmilta (ehkä ton viimisen voi kuvitellaki toiveissaan,kai) mut kuitenki.. jospa sulla oli ovis myöhemmi.. paitsi voiko se olla jos clomit? tikuttelitko sitä?
 
Kiitti Solina kun vastailit mulle! Noin mäkin sen vähän aattelin ehkä menevän sitten jos meille toinen lapsi tulee joskus.
JJ-t Kyllä se nyt on ihan selvästi niin että ovis oli viime viikolla ja oireet nyt sit saattas olla sitä itteensä. Toivottavasti ennen juhannusta testissä jo jotain näkyis ettet sit mieti sitä sillon. Vaik eipä tuo pari punkkulasia pahaa tee vaik oisitkin sit raskaana. Tsempit edelleen!!!
 

Maanantai 16 .6 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................4/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............30/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............1/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget mm77................6/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............5/28............yk20........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................35/??............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................7/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................37/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...12/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............40/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................15/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................6/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............16/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............16/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................17/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............62/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................65/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................12/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................12/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Tanjusha82.........??/??..............yk??............??............clomit


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]

 
joo kyllä mullakin aina ennen ovista tulee nännit kipeeks, siitä oon sen aina huomannutkin, että se on tulossa. nyt viime tiistaina tuli ekan kerran kipeeks ja se vaan voimistui päiväpäivältä. joka päivä lämmöt mittasin (en mittaa aamulämpöjä, vaan useampaan kertaan iltapäivä-ilta) siitä on tullut sellanen tapa ja kyllä selvästi huomaa vaihtelut ja erot. lämmöt on ollut tasaista 36.2 ja keskiviikkona lämmöt romahti 35.9, kun torstaina taas 36.5. eilen oli jo 37.1.

sillon puolivälissä kiertoa mittailin lämpöjä ja tikutin ovista. ei mitään muutosta ja ajattelin että se meni jotenkin multa ohi tai ei tullut. meidän petipuuhat on jäänyt tosi vähiin tässä kierrossa :ashamed: viimesin ennen oletettua ovista oli kp 14, kun odotin ovista viimestään kp 18. seuraava pupuilu olikin kp 25 (se oli humalaisten touhua porukoitten luona pikkuveljen ylppäreiden jälkeen :ashamed: olo oli kun teininä :LOL: ) sillon mies ei tullut, joten todella pieni todennäköisyys että mitään pääsi sisään :/ siitä seuraava olikin sitten nyt torstaina iltapäivällä, tunti tämän jälkeen lämmöt oli jo noussut.

kaikella todennäköisyydellä, jos olisin tullut raskaaksi tästä oletetusta kp 18 oviksesta, niin testissä olisi näkynyt jo! ja sitä suraavasta pupuilusta onkin jo yli kaksi viikkoa, joten senkin pitäisi jo näkyä testissä! ja tämä viimesin onkin ihan hilkulla, että ehdittiinkö ajoissa :headwall: huvikseni ovista tikutin kahtena päivänä viimeviikolla olisko ollut ma ja ti. sillon tuli aika selkee viiva, muttei tarpeeksi selvä..

lämmöthän joillain romahtaa ennen muniksen irtoamista ja nousee sitten nopeasti. mulla siitä kun mittasin alhaisen lämmön siihen kun mittasin korkean aikaa oli kulunut korkeintaan 20 tuntia. joten mahdollisuuksia olisi :saint: selvää irtoamista en tuntenut niinkuin viime kierrossa, mutta lämmöt sen nyt paljasti!!!

nyt sitten vaan ihmetellään ja odotellaan, että oliko liian myöhäistä. eniten ihmetyttää selkeet oireet. huonoa oloa ja väsymystä löytyy. sitten nämä tissien muutokset ja repäisykivut.

mietin sitä, että jos simpat ehti ajoissa niin laskujen mukaan hedelmöittyminen olisi tapahtunut juuri sinä yönä kun tunsin moneen otteeseen repäisykipuja ja seuraavana aamuna herätessäni rinnat oli täynnä ja kipeet. josko kroppa reagoisi jo siihen hedelmöittymiseen ja kiinnittyminen olisi ihan toinen juttu :/

ärsyttää niin piruna, kun juuri tämän takia lähdin hakemaan apuja ja lääkitystä, kun kierto ei pysynyt normaali rajoissa!! ja nyt kahden clomin annostuksella ja "ovis" tulee kaksi viikkoa myöhässä tai kierto venyy venymistään!!! kahden viikon kuluttua tulee vuosi siitä kun yritys aloitettiin ja vielä YHTÄÄN kiertoa en ole voinut piinailla, niinkuin normaalisti ihmiset piinailee, eli menkat tai plussa!! :kieh:

ekaks kierto 42 päivää, sitten plussa kp 54, sitten km rv 10+5, sitten kierto 40 päivää ja "menkat" tosi niukat, sitten kierto 65 päivää, sitten kierto 26 päivää, sitten ekat clomi ja kemiallinen ja nyt tokat clomit ja kp 37!!! :kieh: :headwall: ei oo normaalia!!! ja ton kaiken oon vuodessa kerennyt kokemaan..mitään vikaa ei musta löydy, mutta kierto ei vaan selkene! syytän kyllä 6 vuoden pillerien syöntiä :kieh:

kirjotin taas sellasen romaanin, ettei tarvi lukea jos ei jaksa :ashamed: välillä kirjotan omaa napaa melkein vaan ittelleni, tekee hyvää purkaa ja myöhemmin voi lukea mitä sitä on ollutkaan..tämä käy päiväkirjasta :D
 

Yhteistyössä