Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset


Keskiviikko 18 .6 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................6/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............32/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............3/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget mm77................8/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............7/28............yk20........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................37/??............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................9/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................39/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...14/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............42/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................17/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................9/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............18/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............18/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................19/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............64/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................67/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................14/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................14/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Tanjusha82.........2/30..............yk8............kolmas............clomit+terot


Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]

[/quote]

[/quote]

 
heips, täällä ollut puhetta laihduttamisesta.. kuinka monella se on ajankohtaista ja vaikuttaakohan se siihen ettei ole tärpännyt?? itsellä pituutta 176 ja painoa sellaset 70 kg. keskenmenon jälkeen en ole jaksanut liikuntaa harrastaa kun sellasissa parin viikon putkissa ja herkkuja tulee syötyä AIVAN LIIKAA :ashamed: sitten tuon vaalen jauhon ja perunoiden yms. pois jättäminen ei mulla ole helppoa, kun olen keliaakikko :/ jos joku osaa sanoo hyviä terveellisä ruokavinkkejä otetaan vastaan!! :D

voi vitsit kun jännittää :eek: koko päivän kohdun alueella tuntunut välilllä kovaakin tunnetta, enää ei sivuilla niinkun ennen ovista(jos se nyt oli) ja yöllä oli tosi kova kipukohtaus..voi kun se oliskin sitä tiettyä :saint: testaan varmuudeksi huomenna-aamulla, josko näkyis..ollaan mökille menossa huomenna. tuskin näkyy ja jos näkyy, niin edelleen sama kemiallisen mahdollisuus kun viimeksi :ashamed:
 
Nonni... tänään taas lääkäris käyty. Nyt sitten seuraavien kuukausien ajan ootellaan aikaa naistentautien puolelle, jossa tutkitaan sit lisää. Miehen sperma ilmeisesti rimaa hipoen ok!!!! Ei pitäs olla kuulemma sen puolesta ihan mahdotonta!!??!! Lääkäri oli piru vie joku kesätyöläinen elmeisesti, se ei tienny mistään mittää... jäi vähän paha mieli tost käynnist!?! :/
Muutenki toivo menny... en taida nyt ees hetkeen ovista tikutella tai muutakaa.. ei se kuiteskaa yhtää mitää auta!!!!!
 
JJ-t Mul laihduttaminen ei tarpeellista. Mä oon oikeestaan kans alipainonen. Mut mulla toi PCO siis syy, vaik toisaalta usein PCO:laisethan on kyl ylipainosia. Eli se ei ainakaan vaikuttanu raskautumiseen.
milo Eks julkiselle pidä siis olla se vuosi yritystä enneku ottavat tutkimuksiin??! Meil oli niin, tosin ei sit julkisella käyty. Me mentiin yksityiselle kun yritystä oli vasta joku vajaa puoli vuotta kun epäilin syytä. Siinä sit tutkittiin samalla mieskin ja heti sain clomit. Niitä söin jonku reilu puoli vuotta, mut siis kiertojahan tohon ei mahtunu ku kolme vai neljä. Sit ite väläyttelin inssiä ja se toteutettiin sit heti seuraavassa kierrossa. Oikeestaan jo ekalla käynnillä lekuri kysy et mitä me ITSE halutaan ja inssi ois tehty aiemminkin jos oltas ite pyydetty. Eli yksityisellä pääsee vähä omaan tahtiin. Julkisella ne tekee varmaan tietyssä järjestyksessä. Meki oltiin julkisella jonossa ja oltiin jo saatu aikakin ensikäynnille, mut sillon oli sit viä toi inssi yksityisellä siinä odotteluaikana ja sehän sit tärppäs.
Eilen oli kyllä sellanen olo taas VAIHTEEKS et menkat alkaa. Illalla jomotti niin pirusti ku olin jumpassakin. Piti ihan kesken tunnin lähtee vessaan kattoon et onko vuoto alkanu, olin siitä ihan satavarma. Mut eipä mitään sit näkyny!! :( ELi ne nyt antaa odotuttaa itteensä. Me aletaan tänään juhannuksen vitto kun tulee vieraita. Hyvät Jussit siis kaikille, jos en kauheesti nyt pariin päivään ehi täälä käymään!!!
 
Hei,

mahtuuko tänne mukaan kuumeilemaan?

Ollaan mieheni kanssa molemmat 23-vuotiaita, yritystä on ollut viime vuoden syyskuun alusta asti, nyt yk8 menossa. Elokuun puolella on tutkimuksia tulossa, kun ei ole sitä plussaa näkynyt. :( Välillä yritys on aktiivisempaa ja toisinaan taas mielen valtaa hällä väliä-ajatukset. Nyt olisi kuitenkin tarkoitus ottaa rennosti ja odottaa noita tutkimuksia. Voihan olla, että se kauan kaivattu plussa tulee sitä ennen! :)

Kierrot on olleet ihan hyvän pituisia, 33, mutta nyt sitten ei kuukautisia näy eikä kuulu, kohta viikon myöhässä. Joten voisin odotella niitä, ja ilmoittaa sitten nuo kiertopäivät tuohon listaan. Lukuisista testeistä huolimatta kahta viivaa ei ole ilmestynyt. Plaah.

Mukavaa juhannusta kaikille ja yritän päästä mukaan juttuihinne!
Pikaisia plussia meille kaikille! =)

Emili
 
heippa pitkästä aikaa.lukenut olen juttuja, mut en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa. mieli on täällä vielä hiukan maissa. tää kesä ja juhannus on kyllä tuonut uutta toivoa myös. tikuttanut olen ovista nyt kun menkat suvaitsi taas kerran tulla.
niistä tikuista ei oikein ota selvää. aika varmaa kyllä on etten ole ovista bongannut VIELÄKÄÄN. vuoteen ei ole sit ovista ollutkaan, eikä tietysti raskausaikana. mihin lie on hävinnyt :'(
jos nyt tän ja ens kierron vielä tutkailis ja soittelis sit taas lekurille. mvenyyköhän kierto taas tosi pitkäksi, luultavasti ilman ovista niin käy :headwall:
 
VOI HELEKATTI..kaks krtaa jo onnistunu pyyhkiin tekstin!!! :kieh:
Tanjusha82 Mulle tuli viime kuussa elämäni ekasta Clomista ällö olo. Sitä kesti jonku tunnin ja lisäks oli jotenki tuskanen olo ja kuuma koko ajan. Mut kyl sen ihan hyvin kesti. Se meni sit iltaa kohti ohi, eikä seuraavana päivänä toisen tabl.kohalla uusinu. Kuin on menny??

Mulla muuten listassa päivät väärin (en itte osaa päivittää :ashamed: ), nyt menossa 5/34.

Tänään alotin siis taas Clomit. Saa nähä mitä niistä nyt seuraa, väsyny oon ainaki jo. Ja joo..taitaapa se "pala" tulla taas kurkkuun..voi voi! No, sepä on vaan nyt kestettävä! :x

Hani- Mulla oli myös kierto aivan sekasin ennen Clomeja. kävin yksityisellä, josta ne sit kirjotettiin mulle. Eka kokeiltiin paria keltarauhashormonia, eikä ne auttanu. Sit siirryttiin suoraan Clomeihin ja vuoto tuli ku tuliki! Lääkäri sano sillon, et ei apäsäännöllisellä kierrolla ovuloida, et turha toivoakkaan. :(

Nyt tuliki menoa, moi.
 

Sunnuntai 22 .6 .2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



Piglet...................10/27...........yk8..........esikoinen..ter.+clomit+met.
Aurora72.............36/30-39.......yk3.........1.yhteinen...primilut+clomit
Solina83..............7/28.............yk14........kolmas..........clomit+luget mm77................12/n.27..........yk20kk.....toinen...........terot
mama-84.............11/28............yk20........toinen...........ei vielä mtn
Milo......................7/??............yk 6.........esikoinen......clomit
suikku..................13/29-32......yk12........esikoinen......clomit+terot
JJ-t.......................43/n.32.........yk07/07...esikoinen......clomit
Rouva Pikkumyy...18/28-29......yk 2.........1. yhteinen....luget
pilvilinna...............46/28-?........yk10........esikoinen.....clomit+luget
juttis.....................21/30-33...........yk2..........esikoinen
Rosetta................14/38-48.....yk 10..........esikoinen.....ei vielä mtn.
Tähtisäde.............22/26..........11/07.......esikoinen......clomit+
....................................................................terot+femostanit
Milliäinen..............22/35...........yk??........esikoinen.....clomit+terot
Julietta.................23/37...........yk 2.........esikoinen.....ei vielä mtn
Stella82...............68/30-32......yk 9.........esikoinen.....terot
Nuusku................71/26............yk...........neljäs...........clomit+terot
kaa.....................18/34-36........08/07......esikoinen...ei vielä mtn.
Hani-...................18/??..............11/07......toinen........ei vielä mtn.
Tanjusha82.........6/30..............yk8............kolmas............clomit+terot
Emili.....................??/??............yk8.............??

Imettävä kuumeilija:
Muisku78..................................................toinen



Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä
Velvet Kiss, yritys jatkuu syksyllä
Linna, yritys jatkuu syksyllä
Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........??/1.2009...............yk9.........esikoinen
Äippä-75.........??/??......................yk?..........toinen
Lappitar..........10/1......................yk7..........toinen............
Sirpula.............16.1......................yk10........esikoinen
pilviini............??/??.......................................toinen
haavemamma73..4.2.2009................yk11...esikoinen
[/colour]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
heippa kaikille :wave: toivottavasti on ollut mukava juhannus!! mitäs ootte touhunnut? me kotiuduttiin mökiltä jo tänään. kokkoa poltettiin kaatosateessa, mutta hyvin paloi :D muutaman lasin join punkkua ja sitten kun ei päähänkään noussut niin ajattelin jättää siihen (jostain kuullut että on raskausoire, pientä toiveajattelua :ashamed: ) mies ja isä joikin sitten meidän muiden edestä, onhan se mukavaa että viihtyy yhdessä, raukat istui kaatosatessa katsomassa kokkoa ja puhumassa "miesten juttuja" :LOL:

siitä myöhäsestä oviksesta päätellen menkkojen pitäis alkaa torstaina :/ toivotaan että torstaina jotain tapahtuu, mielummin tietty plussa :saint: oireita ei oikeestaa ole, rintoja on aristanut sitten oviksen ja kurkku on ollut kipeä, niin ja lämmöt koholla oikeestaan nousee koko ajan :/ mitäköhän se meinaa..?? :saint: no tästä kierrosta ei odotuksia enää ole, niin sekasta touhua ollut :headwall:

Emili :wave: tervetuloa porukkaan!! lisäsin sut jo listalle, ilmottele sitten kun saat päivät tietoon! paitsi jos plussa pärähtää :D mulla vähän sama kun sulla, bongasin myöhäsen oviksen (vaikka söinkin clomit) ja kierron pituudeksi tulee luultavasti 47 päivää :kieh:

hani mulla kanssa ongelma ovuloimattomuus, se tulee joskus ja jouluna eikä osaa oikeen ennustaa millon, kieerrot venyy ylipitkiksi ja siksi peruspiinailu ei onnistu. tyyliin menkat, ovis, menkat/plussa. vaan testejä kuluu kun kierrot venyy ja epätoivo iskee :kieh: clomienhan pitäs tohon auttaa, mulla eka kierto onnistui ja tää toinen taas venyi :headwall: luteaalivaihe mulla on oikeen pituinen, joten munisten kypsymisessä on se vika..ei siis oikeestaan ovulomattomuus vaan ovulaatiohäiriöt :/

milo mulle clomeista tulee oireita lähes koko kierron ajan, ei vaan sillon kun niitä syö! pahimmat on kuumat aallot ja huimaus..oireet ei ollut läheskään niin pahat nyt tokalla kierrolla, kun ekalla, johtuiskohan siitä ettei toiminut :/
 
Emili :wave: Tervetuloa!
Tääläkin Jussit vietetty. Kaverit oli kyläilemässä. Omalta osalta meni aika rauhallisissa tunnelmissa. Syötiin ja pelailtiin ja likan hoito jäi tietty mulle kun mies kuitenkin otti. Tosin hyvin kohtuudella hänkin...olin ihan yllättynyt. Mutta siis, ihan kiva kun sai olla vaan kotona. Ilmat vaan ei oikein suosinu, mut muuten.
Ja sit tähän varsinaiseen asiaan... eipä siinä muutosta. Olen kyllä ihan tietoisesti alkanut nyt vähentään noita imetyskertoja. Jospa kesän aikana sais lopetettua kokonaan, tai ainakin niin et sit syksllä ois enää ehkä kerran tai kaksi imetystä päivässä. Ei luulis enää sen vaikuttavan menkkoihin. Mua kyllä rassaa tää juttu ihan kauheesti, siis se että alkaako ne menkat ylipäätään ihan itekseen vai joudunko suorilta hakeen jotain troppia siihenkin. Jos vanhaan malliin jatkuu niin tuskin tarvii ootella itestään alkavaks.
 
JJ-t meinasikko, et ei tullu ollenkaan ovista tässä kierrossa, vai? Piän sulle kumminki peukkuja siitä plussasta! :) On nimittäin tosi outo tuo sun tilanne! :eek:

Tanjusha82 ton pissimisen unohinki mainita; mä hyppään kans jatkuvasti..no yöllä ei oo vielä tarttenu kertaakaan nousta.

Mä vaan toivon, et juhannus loppus jo! :(
 
milo siis ovis tuli tuntemusten mukaan kp 33 :eek: kun clomien kanssa olis pitänyt tulla viimestään kp 20! mutta kyllä se tuli, kun merkit oli niin selvät ja sitten tää lämmönnousu sen vielä todisti.. mikä on kun haluaisit juhannuksen jo loppuvan??

itse oon selvinnyt tästä aika hyvin, la olisi ollut 26.6 :'( mutta sanottiin kaikille että juhannuksen aikaan se syntyy..ja nyt ei edes raskaaksi uudelleen tule, tää on aika rankkaa :ashamed:
 
JJ-t me ollaan In-Tiimissä Jyväskylässä, eli yksityinen.. ollaan aivan älyn tyytyväisiäniihin.. gyne on mahtava ja muukin henk.kunta on ihania.. julkiselle ei mennä koska siellä asiat ei etene niinkuin haluu ja kuullut muutenkin huonoja kokemuksia siitä puolesta.. mullahan niitä syitä on vaik kuin, pco, endo, kilpirauhasen vajaatoiminta, vatsan alueen leikkauksia.. pidän peukkui sulle et tulee se + r-testiin :heart:

mulla vaan ei ovis+ tuu :headwall: jääköhän se kokonaan tulematta kun en syö niit clomei :kieh: parempi ois ruveta tulee kun lähen ens torstaina äitin luona käymään niin sitten asialle ei voi tehdä mitään.. taas hätäilen tän kans niinku viime kierroski :headwall: mua vaan rupee tympii tää koko homma kun ei mitään koskaan tapahdu.. teet itse mitä vaan, parhaas mukaan niin mikään ei auta.. ja multa loppuu tikutki kesken :headwall: että tämmöst :kieh:
 
G : Väestöliitto Tampere (tai siis oltiin tuola ja aattelin et samaan paikkaan takas jos/kun taas on tarvetta). Julkiselle oli rahasyistä jo haettu sit kun vajaa vuosi Väestöliitossa, mut sit tulikin tärppi. Ja syitä oikeestaan vaan mun PCO vaik miehenkin simpoissa oli jotain, mut se ei kuulemma ollu viä esteenä raskautumiselle.
 
Tampereella julkisella, eli Taysissa. Ihan rahan takia ensin pakko kokeilla tää puoli. Jollei niin sitten myöhemmin ehkä väestöliitto. Siellä katottiin jo miehen näyte. Suht tyytyväisiä tähän saakka oltu kummankin palveluun (riippuu aika paljo lääkäristäki, kuka sattuu oleen..).
Alkuun ei oikein ilmenny selkeetä syytä, miehellä hitaat siittiöt, mutta ei pitäs olla niin estävää.. no ohut limakalvo näky jo kesällä06 tarkastuksessa vaikkei oo sen kummemmin sanottu että estäis sekään, ja nyt keväällä paljastu viimein endokin, jota kyllä olin epäilly ite jo paljo aiemmin.. kilpirauhasarvokin oli vaan noussu vuodentakasesta (2,5), vois olla parempikin, joten ehkä silläkin voi olla osuutensa tilanteeseen missä ollaan.
 
Kiitos vaan kaikille tervetulotoivotuksista! =)
Täällä juhannus on mennyt hiljakseen; mikä kumma siinäkin on, että alkoholi ei enää maistu tässä yrityksen lomassa?! Toisaalta, hyvähän se on... :whistle:

JJ-t Mä en edes tiedä, onko koko ovista tässä kierrossa ollut, kun ensimmäistä kertaa yrityksen aikana kiertopäivät karanneet tällaisille lukemille. Eli nyt kp 41/33, esikoista yritetään. Ja testit näyttävät kyllä negaa, joten odotellaan niitä kuukautisia sitten..Huoh

G: Pk-seutu, julkisella puolella elokuussa alkaa tutkimukset. Syytä plussattomuuteen ei ole tiedossa; yhdessä kierrossa olen ovistestiin selkeän plussan saanut (kolmessa kierrossa yrittänyt etsiä ), joten luultavasti ainakin silloin tällöin ovuloin. Katsotaan, mitä tutkimuksissa selviää.

Huomenna alennusmyynteihin. Jesh! Mitäköhän turhaa sieltä tarttuu mukaan... =)
 
Voe rähmä tota keliä! Ei tiedä sataakko vai paistaa!! Likka päikkäreillä ja mä taas pyörin koneella. Jos jaksais ni vois siivoilla juhannuksen jälkiä, muttaku ei jaksa! |O Tänää soitettiin töistä. Kysyvät haluunko vaihtaa työni toiseen. Ei kyl paljo kiinnostais, mut toisaalta pelkään et siinä entisessä "toimipisteessäni" ei mulle enää oo samaa työtä odottamassa...jotain ..skahommia vaan kuitenkin vaik eikös se laki sano et samaan hommaan palataan, mut aina niilla on jotkut kommervenkit mielessä. Ja mun paikalle oli halukkailta sillon viime kesänä, eli en tiä. Ketuttaa koko töihin meno!! :kieh: Onneks on viä kesä aikaa siihenki.
Alennusmyynnit odottaa muakin jahka toi neiti herää ja sisko tulee meitä hakemaan. Rahaa vaa ei oikei olis :|
 
Heips!

Ajattelin josko minäkin tähän joukkoon sopisin mukaan.

Vauvasta on haaveiltu viime vuoden syyskuusta lähtien, mutta pillereiden lopettamisen jälkeen luomukiertoja ei ole kuulunut ollenkaan. Maaliskuussa kävin yksityisellä gynellä ja perustutkimusten jälkeen sain lähetteen julkiselle puolelle. Espoossa sinne pääsi oikeastaan yllättävän nopeasti - eka käynti toukokuussa, ja Clomit aloitettiin kesäkuun alussa. Ekassa ultrassa ei vaan vielä näkynyt mitään vaikutusta, ja nyt on taukoa elokuulle.

Menkat mulla on tullut siis vain Terojen avulla, kierrosta ei ole edelleenkään oikein havaintoa. Lääkäri totesi että monirakkulaisuus yleensä vaikuttaa niin, puhui PCO-tyyppisyydestä. Vähitellen olen alkanut uskoa että hiukan alhainen painoindeksi (19) saattaa olla osasyy asioihin, ja yritän nyt sillekin tehdä jotain... reilummin jäätelöä ja muita kesäherkkuja =) onkohan täällä ketään muita joilla ongelmaa siihen suuntaan?
 
tervetuloa titonia sä oot tosi laiha.. mulla on laihdutus käynnissä.. ei mitenkään orjamaisesti mut kuitenki.. mulla myös pco..

tänäänkään ei ovis+ :kieh: missä se viipyy.. ja tikutkin loppu :kieh: taidan hylätä koko vauva ajatuksen koko kesäks.. tästä kuitenkaa mitää tuu :'( :kieh:
 
Teretulemast titonia!! Saman tyyppisiä vaikeuksia oli mulla kun esikoista altettiin yrittään. Menkkoja ei näkyny eikä ovista. PCO mulla siis on. Oon kans alipainonen...tai no, tällä hetkellä painoindeksi on 18.5 ja Sydänliiton sivuilla normaalipaino oli 18.5 - 24 ja jotain, eli normipaino sit viä, mut melko hoikka. Imetys on vieny mulla kilot, mut siis kun raskautta alettiin yrittään oli indeksi siis 19 ( - 19.5) myös. Ikinä en kyllä oo kuullu et tolla indeksillä ois viä vaikutusta raskautumiseen. Ehkä sit jos oikeesti ois ihan tosi alipainonen, mut mulle ei ainakaan lääkärit oo ikinä vihjassu asiasta mitään, et en tiä. Puolitoista vuotta yritystä ja inseminaatio sit autto meitä ja tuo tyty on nyt 8kk. Kovasti pukkaa vaan kakkoskuumetta :)
Ota nyt sit ihan rennosti kesä viä jos kerran clomeista on taukoa elokuulle. Se tekee ainakin hyvää päälle ja varmasti myös tolle oman kropan toiminnalle. Niin mä ainakin yritän uskoa ja tehdä (kun noita menkkoja ei mullakaan näy). Ja suikulle samat sanat!! :D
 

Yhteistyössä