Auta köyhää!

vierailija
Mihin hiton turvanumeroon??? Kun prepaidin saldo on 0€ sillä ei soiteta muualle kun hätänumeroon 112. Ja minkä ihmeen väärinkäytösten??? Se on väärin, jos haluaa soittaa... tiesithän, että prepaidilla ei voi soittaa maksullisiin "viihde tms." numeroihin.
Kivaa kyykyttämistä täällä.
Joo, kyllä mä pärjään. Kiitos ja anteeksi!
Ainakin Telian ja DNA:n prepaideihin voi määrittää pari numeroa, mihin voi soittaa lyhyet puhelut vaikka saldokin olisi lopussa.
Prepaidin toimiminen riippuu paljon sen saldosta. Alle tietyn saldon sen käyttö on tosi rajoitettua. Tuli aikoinaan koettua, kun tyttö sai ensimmäisen älypuhelimensa, niin sen päivitys käyttökuntoon ei onnistunut alle 10 € saldolla, piti ladata lisää saldoa ja liittymäkin on vaihtunut erilaiseen tuon jälkeen. Tuo prepaid tuli hankittua, kun hänen tuota edeltävä puhelin oli simlukittu tietylle operaattorille ja prepaidkin kelpasi siihen. Isovanhemmat olivat saaneet tuon kännykän jonkin muun liittymän kylkiäisinä.
 
Toinen köyhä
Mitä hemmetin marjoja? Ettekö te lue mun tekstiä ollenkaan? Marjastan, keitän hillot ja mehut eikä mulla ole pulaa ruuasta. Elän ja elätän kolme isompaa lasta minimituloilla, tt tuen alle jäädään, sitä en ole hakenut, koska en sitä saa. (koska omaisuus)
Tilaa alivuokralaiselle ei ole. Kyllä täällä tulee niin fiksuja neuvoja taas. Myy asunto ja muuta pääkaupunkiin jotain hanttihommia tekemään... ja nosta asumistukea enemmän kuin nyt työttömyyskorvausta, kun palkka ei riitä järjettömiin vuokriin... eihän siinä oo järkeä?
 
vierailija
Mitä hemmetin marjoja? Ettekö te lue mun tekstiä ollenkaan? Marjastan, keitän hillot ja mehut eikä mulla ole pulaa ruuasta. Elän ja elätän kolme isompaa lasta minimituloilla, tt tuen alle jäädään, sitä en ole hakenut, koska en sitä saa. (koska omaisuus)
Tilaa alivuokralaiselle ei ole. Kyllä täällä tulee niin fiksuja neuvoja taas. Myy asunto ja muuta pääkaupunkiin jotain hanttihommia tekemään... ja nosta asumistukea enemmän kuin nyt työttömyyskorvausta, kun palkka ei riitä järjettömiin vuokriin... eihän siinä oo järkeä?
Kuten toimeentulotukea hakiessakin sanotaan; ensin myyt omaisuuden pois. Ei auta kerjätä jos on rikkaampi kuin he joilta kerjäät. En muuten ymmärrä miksi jankkaat siitä puheajasta koska sinulle voi silti soittaa. Pärjäät pari viikkoa mainiosti ilman puhelinta.
 
vierailija
Kuten toimeentulotukea hakiessakin sanotaan; ensin myyt omaisuuden pois. Ei auta kerjätä jos on rikkaampi kuin he joilta kerjäät. En muuten ymmärrä miksi jankkaat siitä puheajasta koska sinulle voi silti soittaa. Pärjäät pari viikkoa mainiosti ilman puhelinta.
Kokeilepa ite olla pari viikkoa ilman puhelinta? Ai niin mutta nyt kirveleekin se, että toisella on oma asunto ja sä asut siellä vuokrapaskassa ja maksat jonkun muun asuntolainaa pois. Ei voi mitään, elämä on!
 
vierailija
Kokeilepa ite olla pari viikkoa ilman puhelinta? Ai niin mutta nyt kirveleekin se, että toisella on oma asunto ja sä asut siellä vuokrapaskassa ja maksat jonkun muun asuntolainaa pois. Ei voi mitään, elämä on!
Olen ollut aikoinaan ilman puhelinta, ei tehnyt heikkoakaan kun en ole läheisriippuvainen. Olen maksanut oman asuntoni ihan omalla rahalla, en perinnöllä niin kuin sinä (y) En kyllä sinuna yrittäisi kehua omalla asunnolla jos sitten ei ole prepaidiin varaa, mutta elämäsi on :ROFLMAO:
 
Kokeilepa ite olla pari viikkoa ilman puhelinta? Ai niin mutta nyt kirveleekin se, että toisella on oma asunto ja sä asut siellä vuokrapaskassa ja maksat jonkun muun asuntolainaa pois. Ei voi mitään, elämä on!
Jos netti löytyy niin voi ilmaseks soittaa ja laittaa viestiä esim Whatsapilla. Toki vaatii sen että kaverillakin on se, mutta eikös se ole nykyään ihan kaikilla.
 
vierailija
Kuten toimeentulotukea hakiessakin sanotaan; ensin myyt omaisuuden pois. Ei auta kerjätä jos on rikkaampi kuin he joilta kerjäät. En muuten ymmärrä miksi jankkaat siitä puheajasta koska sinulle voi silti soittaa. Pärjäät pari viikkoa mainiosti ilman puhelinta.
Tämä. Lisäksi netti näyttää toimivan, sitä kauttaa saa kyllä yhteyden. Sitä paitsi vaikea kuvitella, että yhtä kymppiä ei löydy puheaikaan.
 
vierailija
Ja mä olen edes viittäkymmentä eikä mulla ole eläessäni ollut ensimmäistäkään älypuhelinta. Eikä sitä whatsappiakaan.
Oikeesti niitä ei tarvikaan, usko pois!
Ota selvää, mihin se kuluttaa v i r t a a niin paljon, vaikkei sitä käytä ollenkaan? Päivittäin täytyy ladata, vaikkei puhuisi yhtään puhelua tai ei lähettäisi yhtään viestiä. Outo juttu, eikö?
 

Yhteistyössä