Auta köyhää!

vierailija
Soita skypellä, whatsappilla tmv. Ei kukaan enää normipuheluita soittele.
Todellakin soittelee. Kun on könttämaksu (mobiilinetti samassa) voi sillä kk maksulla hölöttää vaikka 24/7. What up on aivan perseestä. Syö luurin akunkin hetkessä tyhjäksi ja teinien hömpötyksiä. Ystäväpiirissäni (noin 20 henkeä) ei kenelläkään ole wirään fuck uppia, eikä tarvita. Viestit kulkee ihan txt viesteinä yhtä hyvin.
 
Todellakin soittelee. Kun on könttämaksu (mobiilinetti samassa) voi sillä kk maksulla hölöttää vaikka 24/7. What up on aivan perseestä. Syö luurin akunkin hetkessä tyhjäksi ja teinien hömpötyksiä. Ystäväpiirissäni (noin 20 henkeä) ei kenelläkään ole wirään fuck uppia, eikä tarvita. Viestit kulkee ihan txt viesteinä yhtä hyvin.
Outo ystäväpiiri. Kannattaa ehkä tutustua yhdessä uusiin viestintäsovelluksiin, saatatte yllättyä.
Voitte esim perustaa "junasta jääneet" -ryhmän whatsuppiin, niin saatte yhdellä viestillä haukuttua aina uusimman sovelluksen koko ryhmälle :D
 
vierailija
Eikö edes "parhaat kirosanat" -ryhmä innosta? Liitätte mukaan lapsianne, niin opitte heti ensimmäisinä uusimmat haistattelusanat :D
Ei innosta, luuri ei meille ole sitä varten (ollaan 35-50v ikäsiä) Voihan jollain olla se Fuck Up luurissaan, ei sitä kielletty ole. Itse en halua sitä akkua kuluttamaan. Skype toki löytyy, millä soittelen ulkomaille ja sietokoneessa se on kovassa käytössä.
 
Ei innosta, luuri ei meille ole sitä varten (ollaan 35-50v ikäsiä) Voihan jollain olla se Fuck Up luurissaan, ei sitä kielletty ole. Itse en halua sitä akkua kuluttamaan. Skype toki löytyy, millä soittelen ulkomaille ja sietokoneessa se on kovassa käytössä.
Kukin tyylillään.
Itse tykkään noista pikaviestiohjelmista. Tulee enemmän keskustelunomaista jutustelua.
Ja ryhmät oikeasti ovat hyviä. Itse kuulun mm fillariryhmään, jossa voi ilmoittaa ajosuunnitelmansa, jos joku vaikka haluaa lähteä kaveriksi.
 
vierailija
Kukin tyylillään.
Itse tykkään noista pikaviestiohjelmista. Tulee enemmän keskustelunomaista jutustelua.
Ja ryhmät oikeasti ovat hyviä. Itse kuulun mm fillariryhmään, jossa voi ilmoittaa ajosuunnitelmansa, jos joku vaikka haluaa lähteä kaveriksi.
Kappas, meillä on kanssa fillariporukka. Mut jotenkin hauskenpaa soitella porukoille, et kuka lähtee lenkille kuin lähettää persoonaton kollektiiviviesti. Sama juttu geokätköilyssä. (usein joka lenkillä haetaan ainakin yksi purkki)
 
vierailija
Ylipäätään asiat on helpompi sopia puhumalla, se on nopeaa, jos vertaa siihen, et alkaa säätää 10 viestiä, että homma saadaan käyntiin. Eikö ihmiset enää osaa puhua?

En muutenkaan ole ihmisiä, jotka koko ajan näplää sitä luuriaan, se on naurettavaa.

C:Geo ohjelma ja karttaohjelmat lienee mulla niitä mitä eniten käytän. Ja muutamat musaradiot juoksulenkeillä, lähinnä di.fm

Ja tietysti sport tracker :)
 
Ylipäätään asiat on helpompi sopia puhumalla, se on nopeaa, jos vertaa siihen, et alkaa säätää 10 viestiä, että homma saadaan käyntiin. Eikö ihmiset enää osaa puhua?

En muutenkaan ole ihmisiä, jotka koko ajan näplää sitä luuriaan, se on naurettavaa.

C:Geo ohjelma ja karttaohjelmat lienee mulla niitä mitä eniten käytän. Ja muutamat musaradiot juoksulenkeillä, lähinnä di.fm

Ja tietysti sport tracker :)
Watsapissa voi laittaa myös ääniviestejä tai soittaa videopuheluita (y)
Mä laitan aina yhden kaverin kaa ääniviestejä, kun ollaan olevinaan niin kiireisiä, ettei keretä normaaleja puheluita soittelemaan :LOL:
 
Ylipäätään asiat on helpompi sopia puhumalla, se on nopeaa, jos vertaa siihen, et alkaa säätää 10 viestiä, että homma saadaan käyntiin. Eikö ihmiset enää osaa puhua?

En muutenkaan ole ihmisiä, jotka koko ajan näplää sitä luuriaan, se on naurettavaa.

C:Geo ohjelma ja karttaohjelmat lienee mulla niitä mitä eniten käytän. Ja muutamat musaradiot juoksulenkeillä, lähinnä di.fm

Ja tietysti sport tracker :)
Joo, yhden ihmisen kanssa on. Paitsi silloin, kun on tilanteessa, että ei voi puhua.
Ja jos useamman tyypin kanssa pitää jotain sopia, niin ihan ylivoimaisesti helpompaa jollain ryhmäsovelluksella. Tällöin ei tarvitse soitella eestakaisin, että kuka sanoi mitä.

... mikä tämän ketjun aihe muuten alkujaan oli? Ei mitään muistikuvaa :LOL:
 
vierailija
Joo, yhden ihmisen kanssa on. Paitsi silloin, kun on tilanteessa, että ei voi puhua.
Ja jos useamman tyypin kanssa pitää jotain sopia, niin ihan ylivoimaisesti helpompaa jollain ryhmäsovelluksella. Tällöin ei tarvitse soitella eestakaisin, että kuka sanoi mitä.

... mikä tämän ketjun aihe muuten alkujaan oli? Ei mitään muistikuvaa :LOL:
Harvoin tarvii niin isoa ryhmää liikeelle, vai lähteekö sulla sitten aina 50 ihmistä lenkille. Viesteillen ei hommasta tule kun känsiä sormiin.

Hei, lenkille?
...
Ai 20:00 ei käy

21?
....
Missä tavataan

.......

Ei oikeen käy, oisko?

........

Käydäänkö samalla purkeilla?

.....

Vedetäänkö rennosti vai täysiä?

.....


Tuon saman ilman sitä, että hinkkaa hurmoksessa kännykkää hoitaa puhelulla alle minuutissa, noin 30 sekunnissa. Jopa alle.
 
Harvoin tarvii niin isoa ryhmää liikeelle, vai lähteekö sulla sitten aina 50 ihmistä lenkille. Viesteillen ei hommasta tule kun känsiä sormiin.

Hei, lenkille?
...
Ai 20:00 ei käy

21?
....
Missä tavataan

.......

Ei oikeen käy, oisko?

........

Käydäänkö samalla purkeilla?

.....

Vedetäänkö rennosti vai täysiä?

.....


Tuon saman ilman sitä, että hinkkaa hurmoksessa kännykkää hoitaa puhelulla alle minuutissa, noin 30 sekunnissa. Jopa alle.
Tai sitten näin:
Sinä; moi liisa, lähdetäänkö tänään lenkille 18:00? Kysyin maijaakin mukaan.
Liisa: joo mennään vaan. kävisikö 19:30 mielummin, niin kerkeän paremmin.
Sinä: ok, kysyn maijalta sopiiko, kun sovittiin jo tuo 18:00.
Maija: menee liian myöhäiseksi.
Sinä: liisa; maijalle ei käy noin myöhään, onnistuisiko millään aikaisemmin?
Liisa: no joo, kiirehdin, niin onnistuu 19:00.
Sinä maijalle: kerkeätkö 19:00?
Maija: ei oikein, menen mielummin yksin aikaisemmin. Mutta paula kyseli juuri lenkkiseuraa myöhäisemmäksi, sanoin että olette menossa, pyytäkää sitä mukaan.
Sinä: moi paula, lähdetkö meidän kanssa lenkille 19:00

Jne jne
 

Yhteistyössä