Avomieheni on urpo!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tehtiin eilen ruokaa, oli mukavaa ja romanttista, suudeltiin ja juteltiin. Illalla oltiin rupeamassa nukkumaan, riisuin siinä vaatteita ja sammuttelin valoja. Mies selvästi katsoi minua ojennellessani itseäni lamppujen suuntaan alusvaatteisillani. Naurahdin ja keikutin vähän takamusta. Mitä tekee tämä arjen sankari?!?

"Pierases" Ja höhötystä päälle.

Vetäsin vaan yövaatteet niskaan ja kömmin peiton alle.

Ja tähän idiotismiin ja tunnelman pilaamiseen löytyy jatkoa. Esitteli mulle sitten ylpeänä löysää munaansa jonka oli kalsareistaan kaivanut ja tokaisi

"Kiinnostaiskos?"

Törkeän miehen löysä elin? Ai että kiinnostaisko? Hyi että!

Pakko oli avautua. Hyi yäks. Tais lähteä mies vaihtoon...
 
"vieras"
Olenko jotenkin huumorintajuton ämmä kun mun mielestä tollaisessa ei ole mitään hauskaa.

Meillä ei ole ollut tapana piereskellä huumorimielessä, eikä varsinkaan latistaa tunnelmaa tuollatavoin. Ihan suhteellisen korrekti tuo mies aiemmin on ollut, en ymmärrä mistä nuo eilisiltaiset jutut oikein kumpusivat?

Hyiyäk ihan ällöttää kun tietää että tommosen idiootin kanssa pitäs vielä ens yönäkin sänky jakaa...
 
vieras(ap)
vieras: Totesin vaan että "Ällöttää", käänsin kylkeä ja rupesin nukkumaan...

Aamulla asiasta ei keskusteltu. Mut päässä on pyöriny kyllä koko päivän, tuntuu että useemman vuoden suhde vois ihan helposti mennä tällästen juttujen takia katkolle.

Mitähän seuraavaks? "Räplää ittes märäks sillä välin kun käyn vessassa?" Heheheheh. Ei naurata yhtään.

YÄK!
 
[QUOTE="vieras";27470617]Olenko jotenkin huumorintajuton ämmä kun mun mielestä tollaisessa ei ole mitään hauskaa.

Meillä ei ole ollut tapana piereskellä huumorimielessä, eikä varsinkaan latistaa tunnelmaa tuollatavoin. Ihan suhteellisen korrekti tuo mies aiemmin on ollut, en ymmärrä mistä nuo eilisiltaiset jutut oikein kumpusivat?

Hyiyäk ihan ällöttää kun tietää että tommosen idiootin kanssa pitäs vielä ens yönäkin sänky jakaa...[/QUOTE]
Nuku sohvalla, niin ei ahista.
 
"lonely"
No olihan toi vähän urpoa, mutta ainakin
a. katteli sua
b. puhui sulle
c. otti kontaktia (jonkinlaista)
d. oli valmis nauramaan yhdessä

Mun mies ei olis kattonut, eikä mitään muutakaan, ehkä hyvää yötä toivottanut. Masentaa.
 
anna mun kaikki kestää
Siis sun miehesi vitsaili (okei mauttomia juttuja ja huonossa tilanteessa) ja sä aiot ottaa sen takia eron. Vakaalla pohjalla teidän suhde ainakin. Herranen aika, mä joutuisin eroamaan miehestäni monta kertaa viikossa jos noin vakavasti ottaisin kaikki hänen vitsinsä.

Ehkä sä ootkin oikeasti vaan kiukkunen siitä että oisit halunnut seksiä eilen, mutta mies tyri. Jospa sua vaan harmittaa ettet saanutkaan vaikka niin olit olettanut? :D
 
"lonely"
vieras: Totesin vaan että "Ällöttää", käänsin kylkeä ja rupesin nukkumaan...

Aamulla asiasta ei keskusteltu. Mut päässä on pyöriny kyllä koko päivän, tuntuu että useemman vuoden suhde vois ihan helposti mennä tällästen juttujen takia katkolle.

Mitähän seuraavaks? "Räplää ittes märäks sillä välin kun käyn vessassa?" Heheheheh. Ei naurata yhtään.

YÄK!
No älä nyt tee liian isoa numeroa tosta. Olihan hölmöä mieheltä, mutta sä kyllä ylireagoit täysin.
 
munaton ilta
Alkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;27470740:
Ehkä sä ootkin oikeasti vaan kiukkunen siitä että oisit halunnut seksiä eilen, mutta mies tyri. Jospa sua vaan harmittaa ettet saanutkaan vaikka niin olit olettanut? :D
Tästähän se ap:n kenkä puristaa: jäi ilman munaa tiukkapipoisuutensa takia.
 
vieras(ap)
Nyt palsta riemastuu kyl.... Aloitin myös tämän aiheen.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2204228-aloitin-eilen-seksittoman-elaman-muita-kuinka-toimii/

Eli tämä eilisiltainen oli osa isompaa kokonaisuutta, ja miehen "repertuaari" seksin välttelemiseksi on tainnut laajeta huonon intiimihygienian lisäksi näin ällöttäviin juttuihin...
 
anna mun kaikki kestää
Tästähän se ap:n kenkä puristaa: jäi ilman munaa tiukkapipoisuutensa takia.
joo, mun mies heittelee varmaan joka kerta noita räplää ittes märäks, mä käyn paskalla-juttujaan, enkä mä niistä suutu, kunhan repeen vaan. Ei se mies sitä kumminkaan oikeesti tarkota, kyllä hän mielummin mua ite räplää. :D itsekin heittelen urpoja vitsejä tyyliin "hae mulle limppaa tai muuten et saa pimppaa", eikä mies silti oo koskaan luullu et oikeesti jäisilman.
 
vieras(ap)
Eli tarkennuksena, en ollut seksiä vailla siis. Olin vaan mielissäni eilen kun pitkästä aikaa "kipinöitä" oli ollut edes hieman ilmassa. Ehdin jo ajatella, että ehkä tässä joskus vielä lähennytään,pikkuhiljaa.. Ei taideta lähentyä ei.
 
"vieras"
Nyt palsta riemastuu kyl.... Aloitin myös tämän aiheen.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2204228-aloitin-eilen-seksittoman-elaman-muita-kuinka-toimii/

Eli tämä eilisiltainen oli osa isompaa kokonaisuutta, ja miehen "repertuaari" seksin välttelemiseksi on tainnut laajeta huonon intiimihygienian lisäksi näin ällöttäviin juttuihin...
Se nyt ei vain halua nussia sua syystä tai toisesta.
 
"lonely"
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
No jos jollain parilla uppoo kumpaankin joku "räplää pimppaa-pieru" huumori ni hyvä niille. Ite pidän sellasta läppää moukkamaisena ja tollona vaikka en mikään hienohelma olekaan. Sit tollaset ap:n miehen kaltaset ihmettelee kun ei vaimoa kiinnosta. Wonder why?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti

Yhteistyössä