Clomittaret 2012

Huh, täällähän tapahtuu!

Ansku, ompa tosi tympeen kuulonen vaiva ollu sulla! Hyvä että on paranemaan päin, mutta ihme juttu, mistä sinä nyt tollasen tempasit!

Elikkäs mitä oon ynnäilly niin ainakin Pettunia, Calliope, Aniit, Kassiopeia ja Magda on suht samoissa mun kanssa. Ovistikkujen kanssa puuhailtu ja kytätty plussaa. Mulla tosiaan näytti sillon tiistaina suht vahvasti plussaa, vahvempaa ku maanantaina, joten oletan ovulaation tapahtuneen. Tai ainakin mulla on lämmöt noussu. Tänään ollu parhaillaan 37,1 vaikka kipeä en olekaan. Ihan hirvittävän kamala väsy ja huimaus vain ja ihme tuntemuksia alavatsalla. Kai se piinailu tästä siis hiljalleen alkaa. Olishan se aika hurja jos ekasta "kunnon kierrosta" raskautus. Vahvasti siis luulen että tää kierto on ensimmäinen koko yrityksen aikana ku ovulaatio on (?) tapahtunu.

Mään meen kanssa Kassiopeia verikokeisiin ens viikolla ja pliispliis, olispa ovis ollu!

Noista ovistesteistä vielä, mistä olette kovasti puhuneet. Mulla oli nytten käytössä niitä halpis Davideja, ja kyllähän nuo punasta viivaa näytti, mutta oli mahdoton sanoa, oliko viiva tasan yhtä vahva kontrolliviivan kanssa. Ajattelin tästä viisastuneena ens kerralla tikuttaa eka noilla halpiksilla ja kun viivaa alkaa näkymään niin sitten tehä Clearbluen jota ei toivonmukaan tarttis sitte arpoa. Ja ompa tosi kurja undercovergirl, että sulle on sattunu maanantaikappale niissä! PÖH!

Hieman ollu tässä mylläkkää viime päivinä muutenkin. Meillä tulee kevään lopulla muutto pohjoseen ja hoitopaikaksi vaihtuu täten Oys. Pitääki pyytää lähete ensitilassa sinne, jottei jouvu enää mihinkään jonoon notkumaan...
 


maanantai 5.3.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Vauvaton.........kp 42/???............ya12/08..........................7.clomi
JeNski91............kp 31/??..............yk8.............................2.clomi
Inkeri84.............kp 29/??..............yk6.............................3.clomi
Lumihiutale92.....kp 28/??..............yk2.............................1.clomi
toiveajatus.......kp 24/??.................yk11...........................2.clomi
Kassiopeia........kp 24/??...............ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 24/32-33..........ya1/10...........................
Kuume82...........kp23/~30.............ya1/11.........................2.clomi
Nana2012.........kp 23/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 20/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 19/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 19/30..............ya6/10/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 17/30-33?......yk10...............................2.clomi
Aniit..................kp 16/?..............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 15/??..............ya6/10.........................1.letrozol
Ansku83.......... kp 4/31.............yk13/ya11/10...................2.clomi
AamuTorkku.....kp 4/30..............yv3................................3.clomi
P12..................kp2/30...............yk12..............................1.clomi
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Lumihiutale92.......dpo 13
toiveajatus...........dpo 5
Calliope...............dpo 3




Ghostbusters






PLUSSANNEET


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Tänään sain kun sainkin selkeän plussan ovistikkuun. Vähän arveluttaa, että minkälaatusia folleja siellä oikein on, kun lääkäri kuitenkin ennusti, että oviksen olis pitänyt tapahtua keskiviikkona tai torstaina ja nyt se tapahtuukin joskun sunnuntain kieppeillä. No tästä se piinailu nyt sitten alkaa, eli mulle saa päivittää dpo-1
 
Heips.

Mä päätin eilen alottaa terot, ja tänään sit yllätys yllätys ovistestiin lähes yhtä vahva viiva. kp40. mä oon ihmeissäni. tosiaan eka kierto 3lla clomilla ja kp13 oli kaks 10mm follia vaan ultrassa. No peittoja ei tarvii ennen maanantaita heilutella erinäisistä syistä joten toivotaan et sillon vielä mahiksia...
 
P12
Kp1 löysi tiensä tänne vihdoin, hyppään siis listoille :)

Rivi olisi 1/30 yk12 ja 1.clomi.
Folliultra on kp11. Yhdellä tabulla aloitetaan kp3-7. Ovuloin luomustikin mutta myöhään kierrossa, kp24-32 välillä. Katellaan nyt auttaisko clomit edes lyhentämään kiertoja jos ei jopa raskautumaan :)

Pettunia tuttuja ollaan juu, onnea sulle ovisplussasta! :) Eihän tuo kp17 kamalan myöhään ole? Minä kp:nä syöt clomeja?

Onnekkaita kiertoja kaikille! :)

-P12
 
Pikainen omanapailu. Ovis oli ja meni vissiin toissapäivänä. Ei jaksanut kiinnostaa mitkään kylvöhomaat sillä meidän todella rakas koira joudutaan lopettamaan alkavalla viikolla. :'(
Iso ja aktiivinen koira jolla pamahti polvesta kaikki mahdollinen sen juostua kuoppaan koirapuistossa. Ell ei paljoa toiveita antanut että paranisi edes parin tonnin leikkauksella. :headwall:
Joten suuri suru tässä on, pitää vaan yrittää olla urhea kultapojan vuoksi. Se on kuitenkin kuin mun vauva, en mä voi pitää sitä tuossa kärsimässä ja juoksemassa kolmella jalalla vaikka itsekkäästi sen tahtoisin pitää aina luonani.
Nopeena yhteenvetona, vituttaa ja tämä kierto tais mennä totaalivituilleen... Että näin tänään :stick:
 
Heip! Vaikka en kärkisijoilla piinailussa olekaan, ajattelin innostua ihmettelemään tänne Pettunian rohkasusta. :)

Mulla on keskiviikosta asti ollu lämpöä. Korkeimmillaan 37,4 ja kipeä en ole. Sen sijaan aivan jumalaton uupumus ja väsy, välillä tuntuu että taju lähtee. Samoin alavatsa on alkanut elämään omaa elämää. Menkkakivun tapasia tuntemuksia, samoin tuntuu painavalta ja lämpimältä. Ja ylös noustessa viiltäviä kipuja. Tunnen itteni idiootiksi ku näitä listaan, mutta ei nämä millään oman kuvitteluni tuotostakaan voi olla. Saa nähä mitä on, testit ei varmasti vielä hetkeen puhua pukaha, kahtellaan...
 
toiveajatus jänskäillään sit tuloksia kokeesta yhtä aikaa :) kova luotto siihen, että kaikki ok molemmilla. tässä tilanteessa ja elämän vaiheessa kaikki vähänkin oireet lasketaan, kehon seuraaminen ei ole turhaa ja miltä tuntuu on varmasti oikein. pidän peukkuja sulle d:)b saitko ovisplussan millon?

Pettunialle onnittelut plussasta, hienoa. tervetuloa piinailemaan ;)

P12 toivotaan, että clomit tuo sulle toivotun tuloksen

under voi ei :( Pahoittelut :hug:
 
Hienoa lukea noita plussauutisia, oli ne sitten mihin testiin vaan.

Mä päätin jotenkin jo luopua toivosta tältä erää ja ajatella, että me ei nyt yritetä. Kun clomit ei oo jotenkin tuntunut toimivan ja kun ei pääse minnekään seurantaan tai voi muuttaa annostusta tai mitään. Alkaa käydä niin raskaaksi.

Siitä huolimatta ajattelin kyllä syödä samoja lääkkeitä ja tarkkailla kiertopäiviä ja jopa jatkaa ovistestien tekemistä. Että sinänsä tuo luovuttaminen on enemmän sellaista itsensähuijausta, että jaksais paremmin. Yritän jotenkin hakea lohtua siitä ajatuksesta, että mitään enempää en nyt voi tehdä ja joskus päästään vielä yrittämään oikeasti, kun päästään taas hoitoon.

Mulla oli muuten eilen elämäni ensimmäinen haamuplussa ovistestissä (kp 27). Yllätyin todella paljon. Oon niin paatunut jo niihin negatiivisiin tuloksiin, että välillä unohdan jo melkein lukea ne. Tänään ovistesti oli jälleen kerran negatiivinen, että enpä tiedä kannattaako tuosta niin kauheasti innostua. Mutta olihan se kiva saada edes kerran edes haamu. Sitä edeltäneen päivän tulos oli nega. Toivottavasti ovulaatio ei olis ollut ainakaan tota haamuplussaa ennen, sillä meillä oli just seksitauko siinä.

Meni nyt aika omaan napaan. Mutta kyllä mä ainakin tykkään lukea teidän muiden tilanteista :)

Tsemppiä kaikille!
 
Tosi isot pahoittelut Under. Vaikean, mutta tärkeän päätöksen jouduitte tekemään. Harmi, että ovisaika osui juuri samalle kohdalle.

Kiitos ovisonnitteluista. Tänä aamuna oli vieläkin vahvempi plussa. Irtoais nyt vaan. Meidän turnauskestävyys alkaa olla koetuksella, kun se lääkäri mokoma povas ovista tapahtuvaksi paljon aikaisemmin. Tänään vielä, mutta sen varaan taitaa jäädä, ei voi mitään.

Toiveajatus, hyviltä kuulostaa sun oireet. Lupaavilta. Kyllä siellä nyt oikeita asioita tapahtuu. Hyvä hyvä.

P12 ei tosiaan normisti kp17 ole paha ovisajankohta. Mulla on suht pitkät kierrot. Mutta kun lääkäri ultras kp13 ja silloin oli jo johtofolli 19,5 milliä, niin mietin vain miten näin pitkä lisäkypsyminen on vaikuttanut sen laatuun. Oli siellä kyllä myös toinen 15,5 millinen, joten jos se vaikka olis nyt sitten irronnut. Mä en voi enää käyttää clomeja, joten mulla on vastaava lääke eli femar ja siitäkin käytännössä halvempi rinnakkaislääke lezorol. Söin sitä kp5-9.
 
Viimeksi muokattu:
Pettunia, hymyilyttää tuo turnauskestävyys. Toden totta, sitä se on! Koittakaa vielä jaksaa! Määkin olen ilonen että mahdollinen ovulaatio tuli ja meni, ei tartte enää hampaat irvessä...

Jospa sulla olisi todella se 15,5 millinen irronnu nytten ja yheksäntoistamillinen päättäny kuihtua pois. Toivottavasti ei molemmat kuitenkaan! ;) Ja mukava ku tuut piinaileen. :)

On tosi hyvä tietää tuon Femarin rinnakkaslääkkeen nimi. Lezorol, lezorol.... sitä aijon minä kans pyytää lääkäriltä jatkossa, sillä noita Clomeja en niitten karmeitten sivuoireitten takia pysty enää syömään.

Kassiopeia, jänskäillään todellakin! Eikös sulla se verikoe ollutki jo huomenna maanantaina? Piän peukkuja. :) Mää meen sitten keskiviikkona perästä! Mulle plussa tikkuun tuli maanantai-iltana ja oli mielestäni vahvempi vielä tiistai aamupäivällä. Illasta se oli sitten hiipunu jo pois, joten oletan oviksen olleen varmaan keskiviikkona. Olisiko nyt sitten dpo 4. Eli matkaa on mihinkään raskaustestauksiin, huoh!

Miten sulla oli ovisplussa? Entä onko ollu tuntemuksia?
 
Onko tuo Femar muuten idealtaan samanlainen lääke kuin Clomifen? Onko teillä tietoa minkätakia Clomi on yleensä se, mitä ensimmäisenä kirjoitetaan.

Mitä eroja noilla lääkkeillä on?

Sori kyselyikä, mutta kaikki tieto kiinnostaa :)
 
Täällähän on kertakaikkiaan vilkasta :D Ja aika hyviä uutisia ollut monellakin. Hienoa! :) Nyt kaikille tsemppiä ja plussatuulia matkaan. Alettais olee ansaittu lisää plussia pinoon jos minulta kysytään.

Täällä olikin useampi joilla menee kierto aika samoissa kun itsellä. Jännää! :D Pikaisesti omaa napaa, taas.:ashamed: Torstain ovistesti oli mulla joo siinä rajoilla oliko plussa vai ei ja olin jo ihan rikki että nyt menee ovis ohi kokonaan mutta perjantai aamuna pärähti kyllä selkeä plussa sitten. Mutta ollaan oltu hiukan huonosti aktiivisia tässä kierrossa erinäisistä syistä joten harmittaa aika paljon koska ovis selkeesti kyllä oli koska pe ja la oli aikamoista alavatsakipuilua. Toiveet ei siis ole kovinkaan korkealla tämän kierron suhteen nyt. :( Parasta silti täytyy toivoa. Mutta kaiketi se on piinailtava sitten ja tänään kai olisi dpo 2 ehkä sitten. Inhottavaa että taas joutuu odottamaan kaksi pitkää viikkoa tulosta. Alavatsakipua on edelleen mutta siihen voi olla sata muutakin syytä kuin toivottu tulos. Ja lämmön kohoaminen asteella on tällä kertaa todennäköisesti lenssua koska se puskee päälle oikeen kunnolla täällä.

Mutta kuten sanoin, kaikille tsemppiä! Ihanaa että kevät alkaa hiipiä tänne pohjoiseenkin pikkuhiljaa! Väkisinkin on iloisemmalla mielellä kun arska paistaa :D
 
Mulla on tää aamu ollu tosi kovaa vatsakipua, meinaako se ovista? Aiemmissa kierroissa mulla ei oo nimittäin ollu mitään tollasta. Enkä luomukierroilla oo mitään tollasta huomannu. Pregnyl siis lauantaina pistetty. Mies on edelleen sitä mieltä ettei vielä siirrytä insseihin. Ehkä toukokuun kierrossa jo olis valmis siihen. Mulla usko on kierto kierrolta vaan vähentyny.

Pettunia hymyilin sun turnauskestävyydelle. :D

Undercovergirl:hug:

vauvaton voihan pee. Eikun tänään sit vaan kuitenkin peittojen heilutukseen!

Todellakin tarvittais plussia tähän pinoon! :D
 
Undercovergirl: todella ikävä uutinen, oon itse tosi eläinrakas ja koira on kyllä perheenjäsen. voimia raskaaseen kokemukseen sinulle:hug:

Aniit: kyllä se varmaan ovista merkkaa :) tsemppiä!

Calliope: ihan samois mennään, mulla vahva ovisplussa kans perjantaina ja hirveet (ehkä puoleen vuoteen pahimmat) alavatsakivut koko päivän. yhdynnät oli päivää ennen eli torstaina ja sitten lauantaina, toivotaan että nyt olis vihdoin meilläkin tärpännyt!!!

Inkeri84: kyllä Femar on samanlainen lääke, kai clomeja kirjotetaan siksi et niitä on eniten käytetty? ja ehkä pisimmän aikaa?

Toiveajatus ja Pettunia: toi turnauskestävyys on kyl niin koetuksella välillä, varsinkin sillon kun luulee et ovis on aiemmin kun testi näyttää melkein yhtä tummaa toista viivaa, ja sit viikon päästä tuleekin "oikea" ovisplussa, niin ei auta ku jatkaa kyntämistä :D

Nyt kun itsellä clomit loppuu niin oon koittanu henkisesti jo alkaa valmistautumaan siihen miten pärjään jos kuukautiset taas alkaa. silloin ennen clomeja oli näistä niin toiveikas, et edessä on varmasti pahin pudotus jos ei nyt onnistu. huh. kyllä me naiset joudutaan raskas polku kulkemaan, toivotaan ettei se oo kellään enää kovin pitkä!!
 
Tuli tuosta naisten raskaasta osuudesta mieleen. On se janna, etta aikaisemmin ajatteli naisen raskaan roolin sisaltavan kuukautiset, raskaudet ja synnytykset. Mutta aikamoista taisteluahan tama toden totta on, etta yksikaan noista edes toteutuisi!
 
Heippa! Kovin montaa vanhaa tuttua nimeä en uusimmalta listalta bongannut, mutta tulin kuitenkin kertomaan uusimman tilannepäivityksen. Kuukausi sitten päätin keskittyä opiskeluun ja lykätä vauvahaaveita parilla vuodella, kun puolen vuoden clomihoidot ei tuottaneet tuosta. Ihmettelin tässä loman aikana muutaman päivän kipeytyviä rintojani, ennen kuin tajusin alkaa laskeskelemaan päiviä, ja niinhän siinä sitten kävi, että juuri kun olin sisäistänyt ajatuksen, ettei meille ihan heti tule uutta vauvaa, niin olinkin raskaana. Kiertopäivistä ei ole nyt hajuakaan, en kuollaksenikaan muista koska edelliset menkat oli, mutta joskus marraskuun alussa olettaisin olevan lasketun ajan, mikäli kaikki menee niin kuin toivoisi menevän. :) Aurinkoista ja plussien täyteistä kevättä kaikille.
 
Inkeri84 täälläkin on joku todennut, että ilman ovisplussaa voi tulla raskaaks eikä testit autuaaks tee. Tsemppiä vaan.

Pettunia ja toiveajatus mulla tuli kans seinä vastaan, ei vaan jaksa enää painaa ja käskyttää ukkoa. kyllä ihanuus oli siitä kaukana :) Toivotaan Pettunia, että hienoista folleista onnistuis!

toiveajatus nyt on annettu putkilo verta pois. torstaina saa tuloksen siitä, jännittää. tsemppiä sulle omaan kokeseen! oon tainnu laskee vähän väärin sillä sain plussan testiin keskiviikkona kp19 joten ovis kai on ollu to-pe tai jos testiin on uskominen. mulla on kai vasta dpo 3 nyt. mulla ei ollu oviksesta mitään tuntoja, ei edes sinnepäin. kai sitä voi ovuloida ilman tuntoja, voihan? eikä mulla oo mitään muitakaan oireita. ainut mikä nyt on tullu on n. viikkoa ennen menkkoja oleva tissikipu, joka on mulla AINA :( joten luotto onnistumiseen ei oo kovin korkeella. luon tässä sulle kovia paineita ;) pitkä aika tosiaan siihen, että asiaan saisi varmuuden. Malttia toiveajatus, malttia :)

Calliope piinailu alkaa sullakin. Peukkuja ja odottele rauhassa. pidä toivoa yllä.

Aniit mulla ei oo oviksesta ollu koskaan mitään oireita, jos oviksia on edes ollu. oireet, oli ne mitä tahansa, kuulostaa aina hyvältä. tietää, että jotain oikeeta tapahtuu. ei tässä auta kuin uskoa ja porskuttaa eteenpäin. Tsemppiä

Kuten Nana2012 totesi niin ollaan me kyllä aika teräsnaisia. kaikki tämä on niin raskasta fyysisesti ja henkisesti, mutta emme silti ajattele vain itseämme vaan kannustamme toisiammekin. Sisters, together we'll make it through!
 
Kassiopeia, noni, nyt ei auta kuin oottaa vastausta. Mutta miten kummassa sen saamisessa menee noin kauan? Nyt on maanantai ja torstaina vasta! Miksi kaikki vaatii niin paljon aikaa? Hmph!

Mää en taida olla paras asiantuntija noissa ovulaatioissa, mutta tässä uskossa olen, ettei niistä kaikille tuu yhtään mitään tuntemuksia. Joten toivoo on! :) Ja mulla on kans sama, aina viikko ennen kuukautisia tissit kipeytyy. Tosin noitten terojen ja primojen ja muun sälän kanssa neki on oireillu miten sattuu.

Mää tunnen itteni paranoidiseksi noitten oireitten kyttäämisessä. JA rehellisyyden nimissä nyt ei ole kyllä yhtään mitään. Lämpö ollu vähä korkeemmalla vielä ku yleensä, mutta ei muuta. Yöllä särki kovasti vatsaa, mutta tässä pco:ssa se lienee sääntö kuin poikkeus. Ja pissalla saa ravata kokoajan, mutta sekin voi olla mitä vaan! Huoh, sitä kärsivällisyyttä...
 

Yhteistyössä