Clomittaret 2012

Kaikille uusille TERVETULOA! :wave:

Ja P12..IHANAA :heart: Nyt jatkoon kauheesti onnea :)

Lääkäri käski olla stressaamatta ja siks oon niin hiljaa ollu täällä ettei vaan tuu ajateltuu liikaa (aina sitä kyllä aattelee). Oon lueskellu vähän välillä kylläkin.

).( Oon jo tienny viikon, et täti sieltä on tulossa. Sama saakelin tissikipu tuli viime viikolla, joka ennakoi menkkoja ja eiköhän tässä piakkoin taivas aukene :'( Ihan per...stä!!!! Tällä suunnalla ei siis toivoa onnistuneesta lopputuloksesta :( Alkaa tosiaan toivonrippeet hiipua täysin ja yrittelen tässä miettiä, että miten se elämä ilman lasta sit oikein menee...Olen siis kauhean negaiitivisilla mielin :(

Toivon totisesti, että tämä lista pienee uhkaavalla vauhdilla :)
 
Tulin kertomaan meidän kuulumiset. Raskaus oli tuulimuna. Vuoto alkoi kun päästiin kotiin ultrareissulta. Olo on todella epätoivonen. Palailen varmaan tähän pinoon sitten joskus kun se kaikki on taas ajankohtaista.
 
voi itku aniit :( todella surkeaa kuulla että noin kävi :(
*etähalaus* ja ei kun voimia jatkoon!

kassiopeia heh toisilla tuo stressaamattomuus onnistuupi :D ja palstailun vähentäminen!
mie oon yrittäny aatella vain että en mie stressaa, oon vain innoissani. mutta mies silti sanoi että stressaathan sie koko ajan :( sanoi että kun en ikinä lääkäreitä tottele, kun minuakinhan lääkäri kehoitti vähentämään stressaamista.. *halaus sinullekin* :hug: välillä tää lapsettomuus asia on vain niin rankkaa :(
mie toivon kuitenkin plussaa teille :)

on:
mie taisin iloita liian aikaisin ovisplussastani :(
äsken tein vielä viimeisen preg check ovistestin kun semmoinen kaapin pohjalla sattuui vielä olemaan ja se oli aika haalea taas :( eli voiko se ovisaika mennä noin nopeaan ohi ettei kestä kuin yhden vuorokauden jos sitäkään (digi testii en raaski enää tuhlailla, säästyköön ensi kiertoon). nyt mua vasta ärsyttääkin tuo seksittömyystaukoilu, kun jos se ovisplussa oiskin ollut nähtävissä jo kp15 illemmalla kun vielä päivällä ei plussaan asti yltänyt. :headwall:
 
Aniit olen todella pahoillani. oon niin surullinen teidän puolesta. suuri voimahalaus sinulle :hug:

another olen tullut siihen pisteeseen, että uskottelen ittelleni paljon asioita. olin stressaamatta stressaten :) en varmaan saa lasta, mutta uskottelen, että se on mahdollista. huijaan melkein iitteeni. nippaa mahasta, vaikka ei nippaa. ihan hulluks tässä tulee kun on niin epätoivoinen. kaipa tässä on mentävä eteenpäin niinku se kuuluisa mummo lumihangessa.
ja jatkuu...ovis saattaa mennä ilmeisesti nopeestikin ohi. eli jos päivällä plussaa niin seuraavana aamuna välttämättä ei. näin minulle joskus sanottiin. ittelläni on muutamia mystisiä tapauksia sattunu kohalle. yksi kerta sain cb:n testiin kp19 päivällä hymyn ja iltapäivällä muut testit suurinpiirtein ei mitään ja sit kp20 sama juttu. ite en jaksa täysin uskoa testeihin ja siks meillä saatetaan harrastaa viikko seksiä kun testit näyttää jotain ees sinnepäin. tää on välillä tähtitaivaallisen vaikeaa :headwall: ittellä ainaki
 
kassiopeia joo sana vaikea tästä ekana mieleen tulisi, valitettavasti. muut sanat voisi olla toivotonta ja uskomattoman hankalaa. samoin tuo kärsivällisyyden puute, siis vaikka kuinka yrittäis olla miettimättä asioita niin niitä miettii silti. jotenkin sen tiesin itse jo heti alkujaan, mutta siltikin sitä on vaikee uskoa! olis niin helppoa kun aivoissa oikeesti ois off-asento ;)
mutta hei, aina on toivoa! siihen meidän on vain uskottava! :hug:
 
Another, oikein meni :)
Aniit, Mä oon niin kovin pahoillani! Jaksamisia teille :hug:
Tääl ei mitään kaameen erikoista, vähä outo olo, tissit kipuilee edelleen ja iltaisin hiukan kuvottaa. Siihen vielä päälle väsy ja vilu niin hyvä tuli taas, saattaa kyllä johtua siitä et oon ollut kipeenä tässä. En sitten tiedä mitä tän kierron jälkeen, kun tuo parisuhde meni miten meni nyt :(
 
Aniit: Olen valtavan pahoillani.. :( *halauksia*

Kassiopeia ja another: Mielestäni myös ovis saattaa näkyä testissä vain todella pienen hetken. Viimeksi kun mulla oli follikkelikontrolli, ja folli oli kokoa 28mm, niin lääkäri ihmetteli, että eikö todella ole ovistesti positiivinen.. eikä se tosiaan sinä aamuna ollut. Eikä vielä illallakaan. Seuraavana aamuna vasta. Mutta ei enää illalla.
Mutta mulla on kyllä melko selviä merkkejä ollut noiden kahden ovulaationi aikana.. tai pari päivää ennen alkaa tulemaan runsaammin oikein limaista valkovuotoa (kuka halusi tietää?? :D). Mutta siitä sen ainakin tietää, että jotain tapahtuu. Ja sitten joka toinen päivä lakanoihin, niin luulisi onnistuvan.. Meillä tosin ei onnistu, mutta luoja näistä jutuista tietää..
Sitä olen miettinyt, että onko se huono kun menen aina heti yhdynnän jälkeen pesulle..? Pitäisikö sitä oikeasti makoilla jalat taivasta kohti ja tyyny pyllyn alla pitkän aikaa..?

Sitten tuosta itsensä huijaamisesta.. mä ainakin mietin koko ajan, ettei ikinä tulla raskaaksi.. ehkä sillä tavoin huijaan jotenkin itseäni.. jos sanon oikein monta kertaa, että ei tulla raskaaksi koskaan, niin ehkä sitten juuri tullaan. Tai jos ostelen tiukkoja vaatteita ja varmaan jotain extreme-matkoja, niin sitten ainakin ollaan raskaana :)
Mullekin on NIIN moni sanonut, että lakkaa stressaaminen, niin sitten varmasti onnistuu. Olen sitä on/off-kytkintä kaivannut myös. Olen kyllä tietoisesti yrittänyt vähentää stressaamista, en sovi niin paljoa tapaamisia jne.. Mutta eipä tuo mitään auta.

Olin eilen käymässä ystäväni luona, jolla oli eilen laskettu aika.. Voi että miten kateellinen olinkaan :) Onnellinen toki heidän puolestaan, mutta voi itku miten kateellinen.
 
Onpas Jellonalla ollu mahtifolli!

Mä oon tullu siihen tulokseen että jätän ovistestit jatkossakin pois. Mä en halua alkaa stressamaan siitä että koska pitäis peittoja heilutella. Siitä ei tuu mitään..korkeintaan ehkä saadaan peittoja väkisin heilutettua melkein ehkä oikeana päivänä, ja sitten ei muuten kiinnostakaan..
Tiedän että se vaikuttais muhun niin että alkaisin ihan hysteeriseksi jos testais ja tulis ovisplussa.. olis pakko tallettaa.. pakko, vaikka ois paria päivää aikaisemmin talleteltu.

Täälllä oleilut jatkuu ja siltikin tätiä odotellaan paikalle.
15päivää sitten folliultrassa sanoivat että ovis on ihan juurikin nyt, joten katsoaan kuin käy?


Osaatteko muuten sanoa miksi clomeja ei saisi syödä kun sen ~puolivuotta?
Tarvisko tän jälkeen pitää esim taukoa jotta voi ottaa clomit uudestaan vai onko clomit sellanen on time in the lifetime-juttu?
 
Viimeksi muokattu:
undercovergirl hyvä että meni oikein :)
toivotaan etten listoja pahemmin sekaisin saa, jos mie noita päivittelyjä välistä hoidan..

PikkuJellona jänniä kyllä nuo ovishuiput noissa testeissä kun voivat kestää niinkin vähän aikaa ;) pitäisi osata tulkita viivoja jo vähän aiemminkin että milloin ne alkaa vahvistumaan. mutta tuo pirun pcos tekee asiasta vähän vaikeampaa :/
mutta tuosta pesuilla käynnistä, se taitaa olla semmoista vanhan kansan sanontaa että pitäis jalat nostaa seinälle hetkeksi, luulisi sen vähän auttavan, painovoimaa :D hahhah,
mie ainakin tein nyt tässä kierrossa niin että hengailen aktin jälkeen hetken (n. 15 min) jalat kohti kattoa ja tyyny pyllyn alla, sitten mie käyn vasta pesuilla. en mie kuitenkaan viitsisi jättää pesuilla käyntiä vasta aamuun jos illalla harrasteleepi..

ambro samaa 6 kierron määrää miekin oon mietiskellyt, että miten itsellenikin sitten käy kun nyt juurikin sen kuusi kiertoa sain lääkkeitä eli syksyllä uudestaan lääkäriin niin sitten katsovat asiaa uudelleen. perustuiskohan tuo 6 kierron sääntö siihen että limakalvot voi ohentua liikaa että sitten ois tauolle tarvetta.. tai sitten siihen että jos vaikutuksii ei tuu tuossa ajassa niin tuskin tulee ollenkaan? onhan se kyllä kurjaa jos enempää ei niitä saakkaan syödä sitten ikinä enää, niin menisi nuo hoitomuodot vaikeiksi kun ei me ainakaan heti olla tästä mihinkään inssiin tms. menossa. kun ajattelin siis että seuraavaksi jos saisi clomit + pregnyl jos ei pelkät clomit tuota toivottua tulosta. mutta nuo nyt siis on ihan miun omii päätelmiä noista lääkkeistä, et jos jollain enempi tietoo clomien käyttörajoituksista niin kuuntelen mielelläni ;)

ambro heh hassua sinällään että tulit eri tulokseen tikutuksessa kuin mie ;) mie taas päätin että ensi kierrossakin tikutan, ainakin näillä näkymin. toki nuo ovis fiilikset tunnistaa ilman tikutteluakin (vau :D) ja se on kyllä niin totta, että seksi maistuu paremmalle kun ei ole pakkopullaa!
milloin meinasit testata ekan kerran r-testiä?? ;) :kiss: ollappa plussa siinä siulla! :heart:

on:
eilen oli vähän semmoinen välipäivä ettei ollut minkään sortin kipuja, tänään selkää onkin tuikkinut sitten vähän enemmän kuin eilen. heräsin myös viime yönä puoli kahdelta ihan kylmän-hikisenä ja täysin pirteänä :D hrrh, kylmähiki on kamalaa kyllä!
 


torstai 12.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp69/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp62/32-33..........ya1/10...........................
Inkeri84............kp33/??..............yk7................................4.clomi
Kassiopeia.........kp31/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp31/??................yv1.............................2.clomi
tinksu...............kp27/28-31...........yk3..............................tauko
Calliope.............kp26/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp26/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
Ambrosia85.........kp26/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp25/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp25/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp22/28-36......... yk17...............................tauko
undercovergirl.....kp22/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
skorppari82........kp21/??..............yv1,5.............................1.clomi
another.............kp18/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp18/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp15/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp12/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp11/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp7/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp7/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi
Raita12..............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92


Piinailijat



Ghostbusters







PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83 (ja another)

 
another eka ajattelin että testailisin sillon 16.4 jolloin ois se kp30, mutta koska siellä folliultrassa (kp11) oli sen verta mahtavat ne follit niin tuolla kaapissa makuuttaa jo 2 apteekin omaa.. jos joku aamu sais testin tehtyäkin.

Tänään mulla ollut ihan ihmeellinen tunne vatsassa - samanlainen paineen tunne kun aukkarissa kun laitettiin katetri ja sitä nestettä.
Tämmöstä ei oo ollu koskaan! Lämmöt edelleen koholla..
Ei vaan uskaltais ottaa niitä tikapuita ja alkaa kiipeemään pilviin.

Itsesuojeluvaistoa i think.. uskon että nega tulee ja terot joudun taas alottamaan.. :/ mutta liekö ihme että suojelee itseään kun kohta puolitoistavuotta tullut pettymyksiä!
 
Voi että on synkkää. Tää on niiin turhauuttavaa ja masentavaa tikuttaa ovista ja plussaa ei vaan tuu. Ei tainnut clomit auttaa, ainakaan 1 pilleri päivässä annostuksella.. :( nyt mietin koska pitää luovuttaa ja uskoa ettei irtoa ja syödä terot, että pääsee uuteen kiertoon. Tää on niin syvältä! Mur!
 
Aniit olen todella todella pahoillani! Ei voi muuta sanoa, kun ihan äärettömän pahalle tuntuu sinun puolestasi ja voin kuvitella oman menetykseni myötä, miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu. Se suunnittelu ja haaveilu tulevasta lapsesta alkaa heti plussan pärähdettyä testiin! Voimia kovasti!

skorppari82 mun täytyy myöntää, et oon tikuttanu ovista yhden ainoan kerran ihan kokeeksi samana aamuna kun olin menossa folliultraan. En saanut mitään näkyviin tikkuun ja silti ultrassa oli komea folli kasvamassa! Tietysti irtoamisestahan ei ole ollut takuita, kun todistetusti sen yhden ainoan kerran. Sen jälkeen päätin, etten jaksa ovistestejä tehdä vaan heilutellaan peittoja oletetun oviksen aikaan, hyvissä ajoin ennen ja sen jälkeen myös. Se siitä spontaaniudesta!

on: ei mitään uutta. Menkkoja odotellessa ja välillä vaipumista epätoivoon sekä sieltä nousemista. En tiedä, mä oon tällainen murehtija, ettei mee päivääkään, ettenkö ajattelis tätä lapsettomuutta ym. sen ympärillä pyöriviä asioita. Ystävät poksahtelee raskaaks vieressä ja kasvattavat mahojaan. Onnellinen olen toki heidän puolestaan, mutta ei voi mitään, olen myös kateellinen. Lehdet täynnä raskaana olevia julkkiksia, jee! Onneks mies yrittää tsempata ja on positiivinen, toivottavasti se tarttuu joskus muhun.
 
Mulle puhuttiin vain neljästä clomikierrosta, ja siinäkin välissä pitää syödä tämä terolut-kuuri välissä, ettei kohdun limakalvo pääsisi ohenemaan, sitä clomit kuulemma tekee.
Ja eräs kätilöystäväni, joka on myös lapsettomuuden kanssa paininut, sanoi, että joka vaivaan on omat lääkkeensä.. Clomit tekevät oviksen, pregnyl irrottaa munasolun... sitten on vielä omansa hedelmöittymisen avustamiseen ja hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiseen (tässä ystävälläni lopulta todettiin vian olevan). Melkeista tiedettä tuntuu siis olevan koko touhu.

Mulla on mahassa ihan kummallinen tunne. Kun nukun mahallani, niin siellä tuntuu sellainen paine. Ihan kuten raskausaikana tuntui. Ja mahaa vihloo, se on turvoksissa (!) ja muutenkin sellainen kummallinen olo. Voiko tämä johtua siitä, etten nyt aloittanut niitä clomeja vai kannattaisiko tehdä raskaustesti ennen kuin aloitan terot viikon päästä?
Mutta kun menkat kuitenkin tuli ja vielä aika runsaina.. Tuntuu pöntöltä tuhlata 10€ testiin. Onko se kuinka yleistä, että on kuitenkin raskaana vaikka menkat tulisivatkin?

Mies totesi, että no tottakai nyt ollaan sitten raskaana, kun varasimme juuri häämatkan sellaiselle ajalle, etten voisi enää matkustaa jos raskaana ollaan :) Ollaan varaamista nyt odoteltu tähän asti, kun alkaa olla turvalliset ajat.
 
Aniit: Oon hirvittävän pahoillani teidän puolesta. :(

Mulle clomeista sanottiin, että 4-6 kiertoa ja sitten tauko, ettei limakalvot ohene. Mutta uudelleen voi tämän tauon jälkeen aloittaa. En ymmärrä miksei muille ole vissiin kovinkaan helposti määrätty pregnyliä, se kun ei kallis lääke ole ja helpottaa huomattavasti kun ei tarvitse jo pelkkää ovulaatiota tikutella. Itselläni ei ainakaan mitään muuta oireita siitä tullut, kun että pistosalueella tuntui hetken sellaista pientä kipuilua.

Oma tilanteeni on nyt tämä, tein tänä aamuna uuden r-testin ja melko vahva viiva siihen piirtyi, toki hieman haaleampi kun kontrolli, mutta eiköhän tuo plussa ole. Soittelin neuvolaan ja tuosta vuodosta tovin juttelimme, sanoi sen olevan täysin normaalia ja hyvin yleistä. Varasin myös varhaisultraan ajan. Yhtään en uskalla iloita. Jotenkin en vaan pidä plussaa todellisena ja vielä epäuskoisempi olen siitä, että sisälläni kasvaisi oikeasti jotain. Kai tässä suojelen itseäni, ettei sitten tultaisi ryminällä alas. Pitäisi kai saada käännettyä ajatukset jonnekkin muualle, mutta miten?
 
Minttu-89, tuohan kuulostaa mahtavalta! Ymmärrän kyllä varovaisuuden, mutta kovasti paljon silti onnea! :)

Mä oon jaksanut vaan taustailla viime aikoina.

Mulla jotenkin on helpottanut kovasti henkisesti, kun oon ajatellut, että ei tämä edisty kärsimällä yhtään mihinkään. Lapsen todennäköisyys ei kasva ollenkaan, oli mulla kuinka paha olo tahansa. Ja vain minä voin vaikuttaa siihen, että millainen mieli ja olo mulla on. Ja jälkeenpäin voin joko katsoa tätä aikakautta ja todeta joko kärsineeni helvetisti tai eläneeni edes jonkinlaista elämää. Ja oli lopputulos mikä tahansa, niin mä näkisin mieluummin ton jälkimmäisen. Ja tuosta ajatuksesta mä oon jotenkin saanut voimaa ottaa rauhallisesti ja yrittää nauttia elämästä kaikesta huolimatta. Ainakin on ollut hetkellisesti helpompaa.

Lisää ON: Hanat aukesivat tänään eli tänään kp 1. En ehtinyt tehdä edes raskaustestiä. Ihan hyvä niin, sillä se negatiivinen testi on mun mielestä paljon kurjempi kuin menkat. Johtuu ehkä siitä, että mä saan pientä toivoa edes siitä, että on jonkinlainen kierto. Kun taas viivästyneet menkat + negatiivinen raskaustesti on se kaikista kurjin...

Tsemppiä kaikille kanssasisarille! Ei tämä helppoa ole, mutta minkäs teet.
 


perjantai 13.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp70/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp63/32-33..........ya1/10...........................
Kassiopeia.........kp32/??...............ya8/2010.......................2.clomi
Sanzu...............kp32/??................yv1.............................2.clomi
tinksu...............kp28/28-31...........yk3..............................tauko
Calliope.............kp27/30-33?........yk11.............................3.clomi
kiri....................kp27/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
Ambrosia85.........kp27/32...........ya10/10/yk15...................1.clomi
Nana2012...........kp26/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp26/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
Pettunia............kp23/28-36......... yk17...............................tauko
undercovergirl.....kp23/30..............ya6/10/yv2...................2.clomi
skorppari82........kp22/??..............yv1,5.............................1.clomi
another.............kp19/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp19/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp16/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp13/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp12/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp8/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp8/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Inkeri84............kp1/??..............yk7................................4.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi
Raita12..............kp??...................ya8/10............................?


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92


Piinailijat



Ghostbusters
minttu_89






PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83 (ja another)

 
minttu_89 lisätäänkö siut jo plussanneisiin? millä päivämäärällä ja kp:llä?
lisäsin tilapäisesti siut ghostbustereisiin ;) muutan sitä sitten kunhan vastaat.
mutta hei onnea :heart:

inkeri84 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( ihan kurjaa... mutta olkoon tää sitten se the kierto teille ;)

voi kun ei nyt meinaa tää kaksplussa oikein toimia, niin ei saa noita boldauksia oikein..
 
Onnea ja tarrasukkia plussanneille!

Ja kovasti voimia Aniitille.

Mä tein tänään raskaustestin ja negaahan se näytti:( Eipä ole kyllä mitään oireitakaan ollut. Mutta oikeastaan testasinkin siksi, että tiedän mitä juomia juon huomisella risteilyllä:)
 
Ei tarttenu testailla, tänään kp1 yk 16!
Ei vituta eikä harmita kun en onnistunut pilvilinnoja rakentamaan :) Tänään oli tarkoitus testata, mutta eipä turhaan tullut testattua.

Clomit selkeesti toimii, koska vuotokin alkaa ihan kuten pitääkin.
Ei tarttenut teroja tähän kiertoon ja herrasiunaa, viimeksi on tainnut tammikuussa 2011 menkat tulla ilman teroja :)
 
minttu_89 ONNEA :flower:

Raita12 tiedän tuon tunteen kun ei jaksa enää uskoa ja kun jotenkin vaan pitäis. täällä on helppo purkaa tuntojaan. tsemppiä :hug: eikun miehen kainaloon kiehnäämään :)

Inkeri84 :hug: voimia sinulle

kiri :hug:

Ambrosia85 hienoa ettei tää lauantai mee sulla ihan vitutukseen :) mun pitää ottaa hiukan mallia sun asenteesta :) eikun kasan pohjalle ja sieltä uuteen nousuun. mennään samaa matkaa ja plussien kera, eikö?

kp1. voisin luetella rivitolkulla kirosanoja tähän perään. 3.clomikierros sit alkaa...olihan tää jo tiedossa, mut silti. me kun ollaan ihan oikeina päivinä oltu touhuamassa (kaks viikkoo sitten) niin miks ei osu? elämä menee melkein kahen viikon sykleissä. aina oottaa jotain mikä tapahtuu kahen viikon päästä.

another/Ansku83 laittakaas listan loppuun taas nousemaan ylöspäin.

KYSYMYS: syön siis clomeja. saan (ehkä) oviksen pongattua. verikokeessa on prog. ollu 33 (kertoo siis sen, että ovis on vissiin tapahtunu). auttaisko pregnylit mua? lääkäri ei oo puhunu mulle mistään muusta ku clomeista 4.kiertoo...

ikävää, että niin monella ei nyt tärpänny :( ens kierrossa isolla porukalla pois tältä listalta :)
 
minttu_89 ONNEA :flower:

Raita12 tiedän tuon tunteen kun ei jaksa enää uskoa ja kun jotenkin vaan pitäis. täällä on helppo purkaa tuntojaan. tsemppiä :hug: eikun miehen kainaloon kiehnäämään :)

Inkeri84 :hug: voimia sinulle

kiri :hug:

Ambrosia85 hienoa ettei tää lauantai mee sulla ihan vitutukseen :) mun pitää ottaa hiukan mallia sun asenteesta :) eikun kasan pohjalle ja sieltä uuteen nousuun. mennään samaa matkaa ja plussien kera, eikö?

kp1. voisin luetella rivitolkulla kirosanoja tähän perään. 3.clomikierros sit alkaa...olihan tää jo tiedossa, mut silti. me kun ollaan ihan oikeina päivinä oltu touhuamassa (kaks viikkoo sitten) niin miks ei osu? elämä menee melkein kahen viikon sykleissä. aina oottaa jotain mikä tapahtuu kahen viikon päästä.

another/Ansku83 laittakaas listan loppuun taas nousemaan ylöspäin.

KYSYMYS: syön siis clomeja. saan (ehkä) oviksen pongattua. verikokeessa on prog. ollu 33 (kertoo siis sen, että ovis on vissiin tapahtunu). auttaisko pregnylit mua? lääkäri ei oo puhunu mulle mistään muusta ku clomeista 4.kiertoo...

ikävää, että niin monella ei nyt tärpänny :( ens kierrossa isolla porukalla pois tältä listalta :)
 

Yhteistyössä