Clomittaret 2012

P12 Oikein paljon voimia sulle, olen todella pahoillani sun puolesta.

Mulla on pari päivää ollut oikein kuvottava olo, eikä menkkojakaan ole vielä kuulunut. Teen huomenna testin uudelleen, sillä tuona päivänä poliltakin ohjeistivat testaamaan. Pää on aivan pilvissä ja etsiskelin odotuskirjojakin kaapin perukoilta. Kyllä tulen kovalla rytinällä alas, jos/kun testi on negatiivinen.
 


perjantai 20.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp77/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp70/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp35/28-31...........yk3..............................tauko
kiri....................kp34/25-30..........ya10/10.......................2.clomi
Nana2012...........kp33/??..............ya6/2011......................4.clomi
magda...............kp33/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
skorppari82........kp29/??..............yv1,5.............................1.clomi
toivounelma.....kp28/29-48...ya 5/2009/ yk28... 2.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp26/28-?.........yk5/ya1/11.......................1.clomi
10kaks..............kp26/42...............yk2.............................2.clomi
AamuTorkku.......kp23/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp20/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp19/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp15/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp15/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Inkeri84.............kp7/??..............yk7................................4.clomi
Ambrosia85.........kp7/26-32.........ya10/10/yk16...................2.clomi
Kassiopeia..........kp7/??...............ya8/2010.......................3.clomi
Sanzu...............kp6/34................yv1.............................1.femar
Raita12..............kp2/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp2/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
Pettunia..............kp2/28-36..............yk18......................2.lezorol
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi



Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope


Piinailijat



Ghostbusters
minttu_89





PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4....kp26/??....ya12/08....8.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi (km :()


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Mulla on noi follit olleet molemmilla clomikierroilla kp12 n. 28mm, eli eipä ihme jos nyt taukokierrolla jotain tapahtuisi myös.. saa nähdä.

Mulla on ovistestien käyttöohjeissa lukenut, että kaikki "haamut" on negatiivisia, eli niihin periaatteessa kuuluukin tulla haamu aina. Ja niin mulle on tullutkin. Paitsi juuri eilen epäonnistui koko testi eikä siihen tullut mitään! Ja mä olin ihan varma, että nyt oviksen bongaan. No pupuiltiin varmuuden vuoksi (vaikka olen flunssassa...:/) ja tänään taas testailen. Mutta sen verran mietin, etten niitä teroja perjantaina aloita kuten lääkäri määräsi.. annan kierron venyä jos siltä näyttää ja menkööt sitten niin. Ehkä :D

Paljon voimia P12!!! :( Itselläni ei ole hajuakaan miten koskaan kestäisin keskenmenon.. :( Niin sitä vain ihminen turtuu erilaisiin asioihin.. ja miten erilaisia asioita saamme kaikki kokea. Ja samatkin jutut koetaan erilailla. Toivottavasti teillä kaikilla on hyviä ystäviä joiden kanssa puhua ja vaihtaa ajatuksia...
Itselläni on vähän sitä ongelmaa, etten oikein halua enää puhua kenellekään. Tämän kuun lopussa (syntymäpäivänäni) tulee 1,5v yritystä täyteen ja jotenkin tuntuu, että tämä alkaa olla muiden silmissä jo vähän "vanha juttu". Veljeni vaimo on ainut joka tästä asiasta jaksaa aina puhua. Ja hän on juuri se ihminen, jonka kanssa en muuten tule ollenkaan toimeen. Mutta he ovat yrittäneet molempia lapsiaan 2v, joten häneltä löytyy ymmärrystä.

Koittakaahan leidit jaksaa.. <3 Joku puhui ihanasti siitä miten pitäisi jaksaa kaikesta huolimatta elää.. ettei sitten 10 vuoden päästä huomaa olevansa edelleen lapseton eikä ole tullut mitään muuta koko aikana mietittyäkään. Mutta jos vois silloin sanoa, että on edes elänyt ja ollut muuten onnellinen..
 
undercovergirl pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! kai sie kuitenkin ootat vielä ne huomenna saatavat verokokeen tulokset?

onnittelut uuden kierron alkamisesta raita12!
hihhih kyllä miekin iloitsen aina menkoista, koska on itsellä ollut niin onnettoman surkeet kierrot (tai niiden puute), niin lääkkeet sentäs auttavat kun kerta vuoto tulee :D noooh, toivotaan siis että vuoto tulee miullekin nyt sitten ensi viikon alussa.. tai sitten että jäis tulematta oikeesta syystä ;)

kiri uijui, kivoja oireita :D pidetään peukkuja huomiselle siulle että iso plussa pärähtäisi testiin!!

pettunia testailitko tänään?? miten kävi?? *onnea matkaan*

Sanzu okei, jännä että se on tosiaan edullisempi lääke kuin clomit :D noh, mutta onneksi suomessa asumisessa on se hyvä puoli että lääkkeitä testaillaan aina tosi pitkään ennenkuin ne markkinoille päästetään!
niin ja tuommoisen tekstiselvityksen löysin kun yritin miettiä miten sen lh:n nousun selittää useilla pco:laisilla:
"Polykystiset munasarjat eivät tuota hormoneja oikeissa suhteissa. Aivolisäke tunnistaa tämän ja vuorostaan erittää epänormaalin suuria määriä LH:ta. Kun LH:ta on ylimäärin suhteessa FSH:hon, munasarjojen miessukupuolihormonien (androgeenien) eritys lisääntyy." lähde Perhesuunnittelun kotisivut

pikkujellona
hienosti kirjoitettua :heart: voi kun osaisikin elää tätä päivää eikä aina vain haaveilla tulevaa..
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki clomittaret! :)

Ajattelin uskaltautua ensimmäistä kertaa tänne kirjoittamaan. Lasta on mieheni kanssa yritetty nyt kaksi vuotta. Pco todettiin vuosi sitten, jonka jälkeen söin puoli vuotta teroluteja ja sitten puoli vuotta clomifenia. Nyt odotellaan mitä hoitoja jatkossa tulossa, lähete laitettu naistenklinikalle. Mulla jäi kahden kuukauden clomit ylimääräisiksi kun käsitin ensin että niitä voi syödä vain puoli vuotta. Kuitenkin puhelimessa hoitaja sanoi, että voin syödä ne kaksi kiertoa lääkkeitä mitkä mulla vielä on niin suoraan siihen kuuden kuukauden jatkoksi. Osaisittekohan sanoa että uskallankohan nyt tosiaan syödä ne kaksi kiertoa vielä clomeja tämän yhden välikierron jälkeen? annostus on tosin vain 1 tbl/vrk, eikä silloin kun aloitin clomit, niin ollut seurannassa mitään kummempia tai ylistimulaatioon viittaavaa.
 
another kiitos onnitteluista ja päivityksestä, mulle voi päivittää vielä hoitokertaan 5. clomi, jonka nappaan lauantaina huuleen. Päivittelen sitten kierron pituuden, jahka päästään sen loppuun. Tietystihän kovasti toivon, ettei tarvis päivittää, vaan tärppäis heti tästä ekasta clomista kkm:n jälkeen, mut jostain syystä pieni pessimisti nostaa päätään!

undercovergirl pahoitteluni, että uusi kierto saapui jälleen. Olisko kuitenkin vielä tosiaan parempi odottaa huomista, ennen ku kirves lentää kaivoon?

Pikkujellona hienosti jaksat tsempata, itselläkin olo on nyt paljon parempi kun uusi kierto alkoi ja jaksaa taas uskoa tulevaan. Kyllä tää viimenen 1,5 kk on ollu sellaista suossa rämpimistä välillä.

iidis tervetuloa joukkoon! En osaa valitettavasti ottaa kantaa tuohon määrään, mitä clomeja voi putkeen popsia. En ehtinyt itse ennen kkm:a syödä puolta vuotta, kun 4. clomikierto toi onnen hetkeksi. Nyt mulla taas on ollu taukoo ja toivottavasti ei tarviis neljää kiertoo lääkkeitä syödä. Mut moni on kyl täällä puhunu siitä puolesta vuodesta, toki jos sulla on katsottu, että annostus toimii... Jospa joku viisaampi osais vastata! Mulle gyne ei oo maininnu tosta puolesta vuodesta mitään, tosin en ollutkaan sitä vielä saavuttanut, että ehkä siksi.

Pettunialle peukut pystyssä!
 
voi p12, olen niin pahoillani :( te jos ketkä ansaitsisitte jo pysyvän raskauden! uskomatonta ajatella ettei kumpikaan pikkuisista selvinnyt :(
noh, kohti uusia tuulia vain! :hug:

tsemppaushalaukset kaikille niitä tarvitseville :hug:
 
P12 Pahoittelut. Ei voi ymmärtää mitä kaikkea sitä joutuukaan kestämään. Paljon voimia sinulle :hug:

undercovergirl :hug:

Aniit mukava kuullu, että alkaa hiukkasen valo paistaa tunnelin päässä ja pääsette pian uudelleen yrittää :)

Pettunian ja kirin tuloksia tässä kuumeisesti odottelen. voi kun ois hyviä uutisia :)

Raita12 eikun kiertoa ylöspäin ja kohti plussia :) ite soitin kerran julkiselle, jossa sit hoitaja ei tainnu kunnolla kuunnella mua kun koetin sanoa, että menkat alko klo 18 niin se vaan toitotti, että kp1 kp1. ja niin sen sitten laskin. onneks ei varmaan tullut suurta vahinkoo.

iiidikselle :wave: Tervetuloa!
 
Kiva vauvaton, kun käyt meitä täällä tsemppailemassa.

:hug: Under. Surullinen rivi sulla.

Mullekin vois laittaa uuden rivin:
Pettunia................1/28-36..............yk18............2.lezorol

Huomaan pikku hiljaa tekeväni surutyötä ja valmistautuvani siihen, ettei meille enempää lapsia taida tulla. Ei haluta mihinkään isompiin hoitoihin, joten muutama lääkkeellinen kierto vielä ja se on sitten luultavasti siinä. Välillä huomaan jo ajattelevani esim. sitä, miten ryhdyn sitten loppukesästä lahjoittelemaan/myymään kaikkea sitä tavaraa ja vaatetta, mitä varastoon on kertynyt. Toki vauva olis aivan ihana yllätys vielä, mutta henkisesti alkaa olla luovuttanut olo. Eikä se välttämättä ole edes niin kauhean paha vaihtoehto. Tilanne onkin niin kovin toinen teillä, jotka odotatte esikoista. Voi kun niin soisin teille kaikille sen pysyvän plussan ja mahdollisimman pian.
 
Viimeksi muokattu:
Onnitttelut kirille :heart:

Aniitilla ihana asenne vaikka varmasti ottaa päähän. Osaanotot siis täältäkin :hug:

P12:lle suuret sympatiat ja halit. Oon niin pahoillani :(


Täällä clomit tältä kierrolta syöty ja yöllä hitolliset kuumat aallot ja muniksissa tuntuu.. tänään ihan ihme pistelyä..
Voiskohan olla niin että tässä kierrossa tapahtuu sitten enemmän jos clomit vaikka ois kropan omaa toimintaa herätellyt?

Ja voiko clomi-hoito herättää kropan toimimaan "itsenäisesti"? Eli että taukokierrossa ovulois ilman clomeja? Jos siis lähtökohtana on se, ettei ovulaatiota juurikaan ole tapahtunut ennen/ilman clomeja?

Mulla iho parantunut kasvoissa kuukaudessa ihan järjettömästi! Pistän sen ihan täysin clomien piikkiin jos tasottaa tota hormonien määrää tai jotain.
Tietty varmaan ulkoilulla ja lenkkeilylläkin on osansa, koska aineenvaihdunta vilkastunut ja sitenkin iho puhdistuu mutta silti. AIka uskomaton fiilis!
Vielä tosin matkaa on näpyttömään naamaan, mutta suunta on oikea :)

Muuten täällä on taas himot heränneet ja ihan hillitön kostuminen.. josko tänään taas sais ukkokullan mukaan kun ei oo aamulla aikasta herätystä ;)
 
oiii onnea kiri!!:heart:
saako laittaa plussauslistalle ja millä päivämäärällä?

ambro ihanaa kuulla hyviä oireiluja sieltäkin suunnalta, etenkin tuo hormonien tasoittuminen ja finnien poistuminen on plussaa, hihii nyt vain miehen kimppuun pahaa aavistamattomana jos on :D

pettunia pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! tällaisilla hetkillä varmasti omaa oloa auttaisi se jos on jo lapsia, mutta teilläkin on jo pitkä vauvan yritys takana, niin ei ihme jos välillä tuntuu sille että jokohan ois aika luovuttaa.

vauvaton onkos siulla pitkä aika vielä ekaan ultraan? on se varmasti kyllä jännää vain ootella!
 
ai niin iidis, tervetuloa :)
haluatko listalle? jos niin pistätkö lisää tietoja..
en valitettavasti osaa neuvoa tuohon, miten niitä clomeja kannattaa syödä, ollaan me kyllä täällä puhuttu, että ei se puoli vuotta ole niin ehdoton..
 
Oikein jättisuuret voimahalit P12, under, Pettunia ja Calliope!!! :hug: :hug: :hug: :hug:

Kirille taas IIIIISOT ONNITTELUT!!! :heart:

iidis Tervetuloa! :wave:

ON: Ei mitään ihmeitä! Kuten odotettavissa oli, niin tuskinpa mitään ihmeitä on tuolla muniksissa tapahtunut ilman clomeja ku ei niittenkää kanssa meinaa tapahtua!! En ainakaa usko! Mut, toivottavasti kierto edes pysyy kohtuullisena! :D
 
voi p12 :kiss: murunen!
vai oviksen metsästykseen sitä heti jouduttiin :D hahha, on kyllä niin hassuu miten noita folleja voi vain yllättäen ilmestyä. taisi tosiaan liiankin hyvin clomit vaikutaa siulla ;)! mutta tsemppiä flunssasta toipumiseen :)

vauvaton ei oo pitkä aika sitten enää ootella! hihi varmasti sitä itsellänikin ois tuommosii vaikeuksii uskoo omaa raskautta ennen kuin sen pienen oikeesti ultrassa näkee.. ja joskus ei silloinkaan..

ansku toivotaan kuitenkin että ovis siulla tapahtuisi taukokierrosta huolimatta! aika pitkään kai nuo clomit kropassa vaikuttavat :/
 
Iidis, mulle on sanottu että se miksi Clomeja ei suositella syötäväksi yli 6 kiertoa, on limakalvon ohentuminen. Mutta jos tiedetään että kohdun limakalvo on riittävän paksu että alkio voi siihen kiinnittyä, ei kai ole estettä syödä useampiakin kiertoja.

Minulla ei edellisellä 6 kierrolla limakalvo ohentunut ja plussa onni osui kohdalle juurikin heti seuraavasta lääkkeettömästä kierrosta. Oma ovulointini ilman lääkkeitä on sattuman varaista. Ja mulle lääkäri sanoi että Clomifenin vaikutus pysyy kehossa pidempään ja kertyy kierto kierrolta, tämän vuoksi ovulointi voi onnistua myös tauolla.
Nyt kun aloitin ensimäisen kierron clomeja olikin limakalvo liian ohut ekassa kontrolliultrassa. Siksi sain Gonal-f pistokset käyttöön. Kysyin olisiko ohentuminen voinut johtua keskenmenosta, mutta ei kuulemma voi, koska kkm:n kontrollissa oli limakalvo erinomainen. Clomit vaan vaikuttivat nyt niin että limakalvo ei kasvanut tarpeeksi nopeasti. Toisen clomi+Gonal kierron aikana on limakalvo ollut todella hyvä.

Kirille onnittellut!

Täällä eilinen testipäivä toi negan. Ei siis saanut meidän esikoinen alkuaan vielä tästäkään kierrosta. Edessä tulee olemaan siis yrityskerta 29 (ja 6 kerta keskenmenon jälkeen). Menkkoja odottelen alkavaksi sunnuntaina, koska keskiviikkona viimeinen Luge. Viimeksi alkoi kolme päivää lugejen lopettamisesta.
 
kirille pidetään kaikkia peukkuja ja varpaita ja muutakin mahdollista pystyssä, jotta kaikki menee hyvin alusta loppuun :) hirmuisesti onnea odotukseen :heart:

jännityksellä odottelen vauvattoman ultrauutisia :) ihanaa, että olet meidän kanssa täällä mukana ja tsemppaamassa :)

P12 VAU! sullahan on komean kokoinen folli odottamassa ottajaansa :) toivottavasti voimia riittää kokeilemaan, harvoin täällä näkee noin hyviä kokoja...se ilo siitä on kaiken jälkeen, että sun kroppa tuottaa folleja joilla on mahdollista onnistua taas.

voi Pettunia :hug:

Ambrosia85 sulle kuuluu ihanan hyvää. tunnut niin ilomieliseltä, että se tarttuu :)

toivounelma onko ihan varma, että tänä kierron toiveet voi jo unohtaa? jos niin on niin toivottavasti seuraavassa kierrossa onnistaa. sinulle niin toivoisin onnea onnistumiseen. voimia
 
Mä ovuloin, mä ovuloin, mä ovuloin!!! :D :D
Tein tänään viimeisen testin, mutta se näytti jotain hyvin hyvin epämääräistä.. Tänäänhän mun piti ne Terolutit alottaa, joten patistin isännän apteekkiin hakemaan lisää testejä. Ja seuraava näytti niin positiivista kuin olla ja voi! :D
Ei siis Teroja mulle, me tehään nyt se vauva. PISTE! :D
 
Jee PikkuJellona jes!!! Mahtavaa! onneks olkoon ovisplussasta ja mikä asenne! :) Menestystä matkaan ;)

on: viimeinenkin clomi tässä kierrossa syöty. oon yrittäny tehä kaikkea mahollista minkä voi tehdä onnistuakseen. pelko tosin hiipii hiukan ajatuksiin...nyt tiputaan niin korkeelta ja kovaa jos nyt ei onnistu. pitäis varmaan tilata ovistestejäkin lisää, varasto alkaa hiipumaan. Pliis saisinpa kokea sen kaiken edes kerran! kauan on yritetty eikä oo ees sinnepäin. nyt sit vaan oottamaan torstain folliultraa. aika vaan kuluu ja kuluu. joskus kun kuuntelee ihmisten ongelmia niin sit vaan haluis sanoo, et lommot autossa on aika pientä verrattuna mitä oikeita ongelmia on. oikeita ongelmiahan ne heille on eikä niitä voi vähätellä, mut silti. mikä vois olla elämässä tärkeintä kun oma ihana mussukka. höpö höpö ja nöpö. piti tässä purkautua :)
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Pahoitteluni P12 ja samalla onnittelut näin nopeasta "toiminnasta" eli hienosta follista! Toivon kovasti, että jaksaisit surussasi eteenpäin. Ehkä mustan verhon takaa alkaa jo valo pilkistämään?

ON:
Ei mitään, kunhan tulin selailemaan kuulumisia. Jotenkin tuntuu, etten edes kuulu tälle palstalle?
 

Yhteistyössä