Ei mennyt jussi niin kuin piti..

Alkuperäinen kirjoittaja hu:
Etkös ap vasta hehkuttanu pitkää ketjua täällä miten tollot palstalaiset ei usko alkoholistin voivan parantua ja alkaa raittiiksi? :saint: osu omaan nilkkaan viisastelu.
Ei mun nilkkaan ole mikään osunut.
Ja kyllä voi parantua, pystyy olla juomatta. En mä missään sanonut että toi lasten isä siihen pystyisi, sanoin silloin etten elä siinä pelossa päivääkään, että se alkaisi juomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
oliko se ihan kaatohumalassa?
Silloin kun viimeksi puhuin, niin ehkä 2 kaljaa, mut nyt taatusti kunto on jo toinen ;)
Niinkuin kerran sanoin, että ollaan sovittu, ettei pisaraakaan, kun sillä ei jää siihen yhteen se kalja.
Juomisen suhteen mua ei hatuta, mut kaikki se maalla olo sun muu olis tullut tarpeeseen, kun ei oo paljon missään tullu oltua.
Harmi kuulla että kaatui nyt toi miehes raittiusputki. Mutta hieno homma et oot pitäny pääs ja vietätte jussin siellä kerrostalossa keskenänne, eipähän tarvi katella miestä joka ei ole teidän arvoinen. Hyvää juhannusta siltikin teille :flower:
Kiitti, harmittaa myös esikoisen puolesta, kun hän joutui tulemaan sieltä pois, sekin kun oli odottanut juhannusta ja kaikkea kivaa.
Pitää yrittää jotain keksiä.
höh :( toivottavasti kuitenkin tulee hauska juhannus, menkää vaikka katsomaan kokkoa ja grillaamaan makkaraa johonkin..
Tänään ei jaksa, mut huomenna varmaan mennään käymään tossa taloyhtiön grillillä =)
 
Mamma italiana
bv, koska en ole sun kirjoituksia kovasti seurannut, kysyn: onko miehellàsi pahakin alkoholiongelma? anteeksi kysymykseni, ei tarvitse vastata,mutta kysyin koska en todellakaan tiedà.

oletko varma, ettà kahden kaljan jàlkeen alkaa juoda enemmàn (kaksi kaljaa ei ole mitààn, mutta tietenkin jos hànellà on taipumusta aloitta siità ja pààtyà umpihumalaan, asia on eri).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
bv, koska en ole sun kirjoituksia kovasti seurannut, kysyn: onko miehellàsi pahakin alkoholiongelma? anteeksi kysymykseni, ei tarvitse vastata,mutta kysyin koska en todellakaan tiedà.

oletko varma, ettà kahden kaljan jàlkeen alkaa juoda enemmàn (kaksi kaljaa ei ole mitààn, mutta tietenkin jos hànellà on taipumusta aloitta siità ja pààtyà umpihumalaan, asia on eri).
Silloin kun se joi, niin 99% se joi enemmän kuin 2 ja sen käytös muuttui NIIN paljon, ettei kukaan uskokaan.
Sen takia silloin sovittiin, ettei passais ottaa sitä yhtäkään.

Työnsä sun muut on hoitanut moitettomasti aina, mut perhe-elämä siitä juomisesta on eniten kärsinyt.

Saas nähdä, mitä se huomenna yrittää sönköttää, samat ummet ja lammet niin kuin aina :D
 
Mamma italiana
no onhan se kurjaa. ja sà bv itse tunnet miehesi kàytòksen ja reaktiot. tottakai tulee nàin ulkopuolisena mieleen, ettà mitàs jos olisit mennyt kuitenkin, olisiko juominen loppunut vai jatkunut? tàà on mulle vieras aihe, en tiedà mità spesialistit sanovat.
 
vieras
Ikävää et mies noin retkahti, mut hienoa että pidät pääsi! Ei se alkoholisti voi ottaa sitä pariakaan olutta ja ihan turha jäädä miettimään oisko juominen jäänyt tohon jos oisitte menneet sinne. Kyllä sen miehen pitää itse haluta raitistua ja tehdä työt sen eteen, ei muut pysty estämään sen juomista.

Sulla on hyvä asenne, jaksamisia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Voi kun kurjaa. :( Mutta, kaikesta huolimatta mukavaa juhannusta sulle ja tytöille. :hug: :heart:
Juu, ei tässä mitään hätää ole, tää mun asunto on ihan jees, vaikka sitten vain lapsille ja mulle :hug: =)
Tosin en ole vieläkään tottunut asumaan kertsissä
 
vieras
Mekin kotona ja muuten kivaa mutta ilma on mielettömän hiostava ja itikoita ihan tolkuttomasti. Meillä ei normaalisti edes ole itikoita mutta nyt siis ei paljo tee mieli ulkona istuskella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mekin kotona ja muuten kivaa mutta ilma on mielettömän hiostava ja itikoita ihan tolkuttomasti. Meillä ei normaalisti edes ole itikoita mutta nyt siis ei paljo tee mieli ulkona istuskella.
Yksi hyvä puoli löytyy tästä kämpästä, ei ole ainuttakaan hyttystä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
:hug: :hug: :hug: Onpas kurjaa. Joko sä nyt uskot, ettei se tosiaan taida olla valmis muuttumaan oikeasti?
Voi olla vielä halukas, mutta se vaatii jo sitten kovemman luokan keinot.
Nyt hän oli selvinpäin omin voimin.
Mulla on kuitenkin hyvä mahdollisuus katsoa tilannetta eri osoitteessa, eli katsellaan mitä huominen tuo tullessaan.

Mutta itse en stressaa asiasta, ne menee miten menee =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mekin kotona ja muuten kivaa mutta ilma on mielettömän hiostava ja itikoita ihan tolkuttomasti. Meillä ei normaalisti edes ole itikoita mutta nyt siis ei paljo tee mieli ulkona istuskella.
Yksi hyvä puoli löytyy tästä kämpästä, ei ole ainuttakaan hyttystä :D
:D
Helvatan kuuma täällä on :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mekin kotona ja muuten kivaa mutta ilma on mielettömän hiostava ja itikoita ihan tolkuttomasti. Meillä ei normaalisti edes ole itikoita mutta nyt siis ei paljo tee mieli ulkona istuskella.
Yksi hyvä puoli löytyy tästä kämpästä, ei ole ainuttakaan hyttystä :D
:D
Helvatan kuuma täällä on :xmas:
Hmmm, tuo on jo sitten hitusen suurempi ongelma. Onko sulla minkäänsortin tuuletinta? Vai mitä ne puhaltimet on oikealta nimeltään. Mäitse vihaan sellaista hiostavaa kuumuutta yli kaiken.
:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
:hug: :hug: :hug: Onpas kurjaa. Joko sä nyt uskot, ettei se tosiaan taida olla valmis muuttumaan oikeasti?
Voi olla vielä halukas, mutta se vaatii jo sitten kovemman luokan keinot.
Nyt hän oli selvinpäin omin voimin.
Mulla on kuitenkin hyvä mahdollisuus katsoa tilannetta eri osoitteessa, eli katsellaan mitä huominen tuo tullessaan.

Mutta itse en stressaa asiasta, ne menee miten menee =)
Nostan hattua sun asenteelle!

En tiedä asiasta muuta kuin tämän ketjun verran, mutta asenteesi kuulostaa terveeltä.

Hyvää juhannusta sinne. Täällä mekin kotosalla ollaan, niin tosin oli tarkoituskin, en tämän mahan kanssa enää mihinkään lähteä!
 
Onneksi meillä ei oo alkon kans ongelmia ku ei käytetä.

Muuten vaan meni Juhannus pyrstölleen. Tai pyrstölleen ja pyrstölleen, mutta suunnitelmat nurin kuitenki. Oltiin pitkään suunniteltu "mökille" menoa, matkaa noin 80 km. Osin kesken, piharakennus valmis ja oma vaunu siellä jossa voi yöpyä, piha valmis ja meren rannassa että ihan kiva ajatus.

Miekkosella ei kuitenkaa oo iku kuuna päivänä hermo pitäny asuvaunureissuilla. Ja siksi vähä hirvitti ajatus. ´Kotielämä ollu nyt muutenki vaikeaa agressivisen ja välillä vakivaltasen ihmisen kans. Hän on nyt kuitenki lastensuojehommien takia yrittäny oikeasti ja tosissaan ja uskon ja luotan siihen.

Nyt oon taas tiistaista asti ollu ittekseen kolmen mukelon kans 4vee, kohta 3 ja 1,5, kun mies ollu mökkiraksalla pätkätöitten välissä. Mulla liikaa perussairauksia ja toimintakykyä jälellä vajjaa 20% että koville ottaa.

Soiteltii ja sanoin että ihan mukava ajatus mutta en jaksa tapella vaunussa, että sielä pittää olla ihmiste lailla, ku en meinaa millää jaksaa tätä normiakkaa nyt.
Oma ajatus lähteäkkö vai ei seilas eestaas, ja aamulla sitte innostui että lähetäänpä! Pakkailin kamoja, siivottiin kämppää, oon pitkin viikkoa haalannu pyörällä eväitä reissua varten, tein salaattia yms.

Kaikki paikat oli lähes tiptop, muutama lego siellä täällä ja kolme vaatekappaletta khh:n ovensuussa matkalla pyykkikoriin, ja mies astuu ovesta sisää ja alkaa meuhkaa että täältä ei lähetä mihinkää ku niin kamala sotku ja siivo. Siivotkaa ensin. Pienin astmaatikko itseskeli ahtaalla, ja oli päiväunien tarpeessa. Sitten isä osoitti "hellyyttä" pienelle viikon tauon jälkeen huutamalla että sun kans en ainakaa lähe mihinkää ku oot tuommone.

Sillon kilahti mulla

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Minä: Ja minä en lähe sun kanssas ku oot tuommone. Mies: No minä meen sitte yksin. Minä: Et vaan kahen isomman kans, jotka on neljä tuntia oottanee reppu selässä! -Laitoin lasten tavarat valmiiksi, raapasin eväistä vähän itelle, ja laitoin nuorimmaisen nukkuun. Ja lapset reppanat oli vähä ihmeissää miks äiti ei lähekkää, mutta rajat ne on mullaki. Ja nyt vaan ne tuli vastaan. Koetan parhaan kykyni mukaan luottaa että reissussa kaikki menee "hyvin", tai edes kelvollisesti :/

Nyt tuo pieni raasu nukkuun taas, ku ihan ahtaalla.
 

Yhteistyössä