EI voi olla totta.... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:
fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:

ja synnytär, tulen kyllä kertomaan :wave:
Ihan ok :)
rv 35 jo :eek: :) . Paljon supistelee ja maha puristuu kivikovaksi aina kun kävelen. Mutta nukun hyvin, ei kipuja, ei vaivoja :wave: . Vauva hirrrrvee potkiin :eek: :D
Että ei kummosta, ihan hyvin menee.
voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:13 Oliivipuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:06 Hölmölän-Iita kirjoitti:
kiitos oliivipuu ja synnytär(onpas ihana nikki :heart: )

:heart:
Eipä kestä, voimia vain sinulle ja toivotaan parasta :hug: Minullakin on sanat kadoksissa, ja murheet pieniä (kärähtäneet pullat :ashamed: ) sinuun verrattuna, mutta myötätuntoa löytyy. :hug:
eipä hätää, eihän omat murheet olis mitään jos aina vaan vertais toisiin, aina löytyy joku jolla asiat vielä pahemmin :hug: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:17 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:
fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:

ja synnytär, tulen kyllä kertomaan :wave:
Ihan ok :)
rv 35 jo :eek: :) . Paljon supistelee ja maha puristuu kivikovaksi aina kun kävelen. Mutta nukun hyvin, ei kipuja, ei vaivoja :wave: . Vauva hirrrrvee potkiin :eek: :D
Että ei kummosta, ihan hyvin menee.
voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:
Kiitos :flower: :heart: :hug: Odottaahan tuo hirveesti vauvaa. Rasvaa ja silittelee/halii masua. Aika mennyt siivillä.
Voi että, toivottavasti saatte hyviä uutisia. Koko palsta hengessä mukana :hug: :flower: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:19 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:13 Oliivipuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:06 Hölmölän-Iita kirjoitti:
kiitos oliivipuu ja synnytär(onpas ihana nikki :heart: )

:heart:
Eipä kestä, voimia vain sinulle ja toivotaan parasta :hug: Minullakin on sanat kadoksissa, ja murheet pieniä (kärähtäneet pullat :ashamed: ) sinuun verrattuna, mutta myötätuntoa löytyy. :hug:
eipä hätää, eihän omat murheet olis mitään jos aina vaan vertais toisiin, aina löytyisi joku jolla asiat vielä pahemmin :hug: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:20 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:17 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:
fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:

ja synnytär, tulen kyllä kertomaan :wave:
Ihan ok :)
rv 35 jo :eek: :) . Paljon supistelee ja maha puristuu kivikovaksi aina kun kävelen. Mutta nukun hyvin, ei kipuja, ei vaivoja :wave: . Vauva hirrrrvee potkiin :eek: :D
Että ei kummosta, ihan hyvin menee.
voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:
Kiitos :flower: :heart: :hug: Odottaahan tuo hirveesti vauvaa. Rasvaa ja silittelee/halii masua. Aika mennyt siivillä.
Voi että, toivottavasti saatte hyviä uutisia. Koko palsta hengessä mukana :hug: :flower: :hug:
Kiitos vielä...hitto soittais nyt........

ja voin kuvitella silmissäni miten teidän ihana poika silittelee masua ..oi oi oi :'( :heart: Teillä kun on niiiiin sulonen poitsu, kun kuvia katellu ja hänen ne upeat piirustukset se vauva kuva varsinkin, niin ihania ja hellyyttäviä kuvia :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:22 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:20 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:17 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:
fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:

ja synnytär, tulen kyllä kertomaan :wave:
Ihan ok :)
rv 35 jo :eek: :) . Paljon supistelee ja maha puristuu kivikovaksi aina kun kävelen. Mutta nukun hyvin, ei kipuja, ei vaivoja :wave: . Vauva hirrrrvee potkiin :eek: :D
Että ei kummosta, ihan hyvin menee.
voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:
Kiitos :flower: :heart: :hug: Odottaahan tuo hirveesti vauvaa. Rasvaa ja silittelee/halii masua. Aika mennyt siivillä.
Voi että, toivottavasti saatte hyviä uutisia. Koko palsta hengessä mukana :hug: :flower: :hug:
Kiitos vielä...hitto soittais nyt........

ja voin kuvitella silmissäni miten teidän ihana poika silittelee masua ..oi oi oi :'( :heart: Teillä kun on niiiiin sulonen poitsu, kun kuvia katellu ja hänen ne upeat piirustukset se vauva kuva varsinkin, niin ihania ja hellyyttäviä kuvia :heart:
:hug: :hug: :hug:
*odottaa myös teitin puhelua* :\|
 
ei vielä tiedetä...patologi epäilee että olis ehkä imusolmukesyöpää..................................................tiistaina saadaan tulokset siitä että onko sitä vai ei....mä en enää kestä tätä............... :'( :'( :'( :'( :'( :'(

mä oon taas ihan shokissa............

:'( :'( :'( :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:35 Hölmölän-Iita kirjoitti:
ei vielä tiedetä...patologi epäilee että olis ehkä imusolmukesyöpää..................................................tiistaina saadaan tulokset siitä että onko sitä vai ei....mä en enää kestä tätä............... :'( :'( :'( :'( :'( :'(

mä oon taas ihan shokissa............

:'( :'( :'( :'(
Voi ei! Voimia sinne tosi paljon!
Toivotaan ettei ole sitä :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:38 Hölmölän-Iita kirjoitti:
sanokaa ettei se voi olla sitä sanokaa nyt p*rkele..... :'( :'( :'( :'(


mä tärisen ja oon ihan paniikissa...miks se ei voinu olla vaan joku hyvänlaatuinen..miks miks miks miks miks....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hodgkinin taudistakin voi ihminen parantua. Älä menetä siellä toivoa. Meillä on hyvät lääkärit Suomessa :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:41 helläheluna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:38 Hölmölän-Iita kirjoitti:
sanokaa ettei se voi olla sitä sanokaa nyt p*rkele..... :'( :'( :'( :'(


mä tärisen ja oon ihan paniikissa...miks se ei voinu olla vaan joku hyvänlaatuinen..miks miks miks miks miks....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hodgkinin taudistakin voi ihminen parantua. Älä menetä siellä toivoa. Meillä on hyvät lääkärit Suomessa :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
mä en voi ku itkeä...mua pelottaa niiiiin paljon....... onneks pappa on muksujen kans tossa pihalla ja vauvat nukkuu...etteivät nää ku oon ihan hysteerinen...

 

Yhteistyössä