EI voi olla totta.... :'(

katjuska72
Onnea tarvitaan elämän varrella ja sitä toivotan myös sinne teille! :flower:

Multa löytyi myös jalasta syöpä 6 vuotta sitten... Luu on korvattu proteesilla ja sain pitää oman jalan. Lottovoittoa asiassa oli se, ettei se ollut levinnyt muualle. Ikuista kontrollissakäyntiähän se on, mutta kaikki on ollut tähän asti hyvin. Jos ei lasketa sitä, että jalka toimii hieman huonosti...

Onneksi syöpä ei nykyisin ole kuolemantuomio läheskään aina!

:hug:
 
:hug: Hirmuisen paljon voimia koko perheelle!

Itse oon joutunu muutama vuosi sitte odottelemaan tuloksia kun kävin Syöpäyhdistyksellä mammografiassa kun molemmista rinnoista löytyi kyhmyjä...ja kun äidin puolella rintasyöpää on tosi lähellä... Mut onneks olikin vain kystia ja pienenivät itsekseen...nyt on vaan ilmaantunu taas uudelleen ja isompina :/ Pitäis vissiin lääkärillä käydä näyttämässä...

Huomenna oon menossa polven tähystysleikkaukseen...Ja tän ketjun luettuani rupes jänskättämään ihan kauheesti. Ei varmaan en yönä tuu pahemmin nukuttua :/ Polvi vihoitellu jo yli vuoden ku raskausaikana alkoi...ja nyt vasta vihdoin pääsen tähystykseen...Kierukka rikki...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 11:30 katjuska72 kirjoitti:
Onnea tarvitaan elämän varrella ja sitä toivotan myös sinne teille! :flower:

Multa löytyi myös jalasta syöpä 6 vuotta sitten... Luu on korvattu proteesilla ja sain pitää oman jalan. Lottovoittoa asiassa oli se, ettei se ollut levinnyt muualle. Ikuista kontrollissakäyntiähän se on, mutta kaikki on ollut tähän asti hyvin. Jos ei lasketa sitä, että jalka toimii hieman huonosti...

Onneksi syöpä ei nykyisin ole kuolemantuomio läheskään aina!

:hug:
Kiitos sinulle! <3

hui...onneks ei ollut levinnyt muualle :hug: :hug:
 
lääkäri soitteli taas Tampereelta.

Miehen pitää mennä maanantaina Tampereelle, ottavat joitain verikokeita ja sitten tiistaina ottavat sen koepalan, nukutuksessa.Pääsee sit tiistaina tai keskiviikkona kai kotio... kolme päivää erossa :'( :'(

Että sellasta tänne..

Sitä kummasti yrittää koko ajan tehdä jotain ettei vaan ajattelis sitä asiaa...vaikka se silti koko ajan päässä pyörii... :/

voi mun rakasta :heart: :'(
 
Kirjoitanpa vaikkapas tähän ketjuun, kun eilen jututin puolituttua Anttilan kassatätiä (siksi puolituttu, koska hän on alkanut tervehtimään muuallakin kuin Anttilan kassalla..). Hän on yleensä varsin iloinen ja reipas tapaus ja eilen hän oli allapäin. Jäätiin siinä sitten rupattelemaan miun kasvaimesta ja sitten hän alkoi kertomaan, että hänellä on poika, jolla löydetty kivessyöpä pahasti levinneenä 22 vuotiaana. Hän kertoi, että se oli mennyt jo maksaan ja ties minne asti. Ja rankat hoidot oli läpi joutunut käymään.. Nyt siitä on 4 vuotta ja poika on _TERVE_. Kontrolleissa käy edelleen ja nyt sitä äitiä jännitti taas poikansa kontrollit sairaalassa. Siksi oli allapäin.

=0) Selviytymistarinat on aina mukavia kuulla.


Heili
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 09:57 Heili Karjalasta kirjoitti:
Kirjoitanpa vaikkapas tähän ketjuun, kun eilen jututin puolituttua Anttilan kassatätiä (siksi puolituttu, koska hän on alkanut tervehtimään muuallakin kuin Anttilan kassalla..). Hän on yleensä varsin iloinen ja reipas tapaus ja eilen hän oli allapäin. Jäätiin siinä sitten rupattelemaan miun kasvaimesta ja sitten hän alkoi kertomaan, että hänellä on poika, jolla löydetty kivessyöpä pahasti levinneenä 22 vuotiaana. Hän kertoi, että se oli mennyt jo maksaan ja ties minne asti. Ja rankat hoidot oli läpi joutunut käymään.. Nyt siitä on 4 vuotta ja poika on _TERVE_. Kontrolleissa käy edelleen ja nyt sitä äitiä jännitti taas poikansa kontrollit sairaalassa. Siksi oli allapäin.

=0) Selviytymistarinat on aina mukavia kuulla.


Heili
Selviytymistarinat todella on ihania lukea =) :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 14:09 kidetär kirjoitti:
Mitä teille nyt kuuluu? :wave: Olette ajatuksissani :) Onko pikkuiset jo terveitä?
Kiitos kysymästä :heart: :hug:

Vauvat ovat nyt vaihteeksi flunssassa ja Olivialla korvatulehdus, mä ja Veeti ollaan viel toistaseks ainaki terveitä.

Mieheltä oli tänään otettu se koepala, olivat kysyneet haluaako nukutuksen vai ilman, hän oli sit ollu hereillä, sanoi ,että oli aika häijyn kuulosta ja tuntusta kun porasivat ja nakuttelivat polvea. Kahden viikon sisällä saadaan tulokset siitä ja sitten on leikkaus. Lääkäri oli sanonut ,että kasvain näyttää tuoreelta , että ei ole kauhean kauan ollu vielä. Ja oli sanonut, että kyllä me tästä vielä jalka saadaan . Nyt se polvi kuulema kipeytyy kovasti , koska siihen tuli ns vamma nyt tuon koepalan oton takia. Huomena pitäisi päästä näillä näkymin kotiin.

siinäpä kuulumiset :wave:
 
vielä odotellaan tuloksia koepalasta...luulisi, että viimeistään ens viikolla tulee soitto tai kirje tai kumpaakin.

mä ite alan oleen aika rikki, tästä pelosta...vaikka munhan pitäs olla vahva..mut mä en pysty..mä oon heikko..ja koen hirveetä syyllisyyttä siitä että mies, joka on sairas, joutuu mua lohduttaa..

terveisin "thö luusör"
 
yksi taustailija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:31 Hölmölän-Iita kirjoitti:
vielä odotellaan tuloksia koepalasta...luulisi, että viimeistään ens viikolla tulee soitto tai kirje tai kumpaakin.

mä ite alan oleen aika rikki, tästä pelosta...vaikka munhan pitäs olla vahva..mut mä en pysty..mä oon heikko..ja koen hirveetä syyllisyyttä siitä että mies, joka on sairas, joutuu mua lohduttaa..

terveisin "thö luusör"
:hug: Voimia sulle ja miehellesi. Te olette jo 4 viikkoa eläneet tätä epätietoisuutta, en yhtään ihmettele, että olo on rikkinäinen. Toivottavasti saisitte pian tulokset. Epätietoisuus on pahinta. :hug:
Äläkä sanoa itseäri luuseriksi, sitä sinä et ole! :hug:
 
äippä ja tenavat
Miehen siskolla leikattiin juuri polvi, siitäkin kierukka mennyt "rikki", sitä ei kuulemma voinut korjat, koska oli sen verran pahasti mennyt säpäleiksi.. EI haittaa menoa mitenkään, mutta uusia "kaatumisia" pitää kuulemma välttää, koska sillon voi tulla pahempaakin jälkeä aikaan.. Mutta se siis ainakin paranee ihan muutamassa viikossa ja tää oli jo lenkillä 2 pvä leikkauksen jälkeen.. Joten sen puolesta ei siis kannata olla huolissaan.. :D

Mutta tuosta kasvaimesta en osaa sanoa... Onko se sitten kuinka pahanlaatunen, levinnyt jne, senhän sitten näkevät tarkemmissa tutkimuksissa.. :D Voimia!
 
äippä ja tenavat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:45 äippä ja tenavat kirjoitti:
Miehen siskolla leikattiin juuri polvi, siitäkin kierukka mennyt "rikki", sitä ei kuulemma voinut korjat, koska oli sen verran pahasti mennyt säpäleiksi.. EI haittaa menoa mitenkään, mutta uusia "kaatumisia" pitää kuulemma välttää, koska sillon voi tulla pahempaakin jälkeä aikaan.. Mutta se siis ainakin paranee ihan muutamassa viikossa ja tää oli jo lenkillä 2 pvä leikkauksen jälkeen.. Joten sen puolesta ei siis kannata olla huolissaan.. :D

Mutta tuosta kasvaimesta en osaa sanoa... Onko se sitten kuinka pahanlaatunen, levinnyt jne, senhän sitten näkevät tarkemmissa tutkimuksissa.. :D Voimia!
hups.. :ashamed: en huomannut, että olikin jo noin pitkälle selvitetty asiaa.. :D mutta voimia kuitenkin! Kaikella on tapana järjestyä!
 
mulla on ollut vuodesta -76 reuma ja polvia punkteerattu vissiin tuhat ja 1 kertaa... on leikatta jne etc. viitisen vuotta sitten vasemman polven takaa löytyi suuri bakerin kysta, mille ie tehdä mitään... myt polvet on taas tähystetty ja poistettu kaikki ylimääränen rustoutuma ja kysta tyhjennetty...
yhteenveto. tiedän että polvi jutut on tosi ikäviä... :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:41 yksi taustailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:31 Hölmölän-Iita kirjoitti:
vielä odotellaan tuloksia koepalasta...luulisi, että viimeistään ens viikolla tulee soitto tai kirje tai kumpaakin.

mä ite alan oleen aika rikki, tästä pelosta...vaikka munhan pitäs olla vahva..mut mä en pysty..mä oon heikko..ja koen hirveetä syyllisyyttä siitä että mies, joka on sairas, joutuu mua lohduttaa..

terveisin "thö luusör"
:hug: Voimia sulle ja miehellesi. Te olette jo 4 viikkoa eläneet tätä epätietoisuutta, en yhtään ihmettele, että olo on rikkinäinen. Toivottavasti saisitte pian tulokset. Epätietoisuus on pahinta. :hug:
Äläkä sanoa itseäri luuseriksi, sitä sinä et ole! :hug:
kiitos, mut mä tunnen itteni täysin luuseriks ja et mä oon tosi heikko ja kauheeta itseinhoa just siitä että en pysty tukemaan miestä taikai mä pystyn mut en tarpeeks..vaikka miehestä ei juurikaan näy mitään pelkoa..vaikka kyllä häntä pelottaa..vaikka ei sitä nyt oo myöntänykkään...mut kunpa tää kaikki olis vaa ohi...muuta mä en toivo..ja että mies pysyy hengissä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:49 vieras kirjoitti:
mulla on ollut vuodesta -76 reuma ja polvia punkteerattu vissiin tuhat ja 1 kertaa... on leikatta jne etc. viitisen vuotta sitten vasemman polven takaa löytyi suuri bakerin kysta, mille ie tehdä mitään... myt polvet on taas tähystetty ja poistettu kaikki ylimääränen rustoutuma ja kysta tyhjennetty...
yhteenveto. tiedän että polvi jutut on tosi ikäviä... :hug:
voi että miten kurjaa..oon todella pahoillani kaikesta kivusta, pelosta ja särystä, jota olet joutunut kokemaan :heart: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:31 Hölmölän-Iita kirjoitti:
vielä odotellaan tuloksia koepalasta...luulisi, että viimeistään ens viikolla tulee soitto tai kirje tai kumpaakin.

mä ite alan oleen aika rikki, tästä pelosta...vaikka munhan pitäs olla vahva..mut mä en pysty..mä oon heikko..ja koen hirveetä syyllisyyttä siitä että mies, joka on sairas, joutuu mua lohduttaa..

terveisin "thö luusör"
Luin tarinasi kokonaan. Hui sentään, todella pitkään kestänyt selvitä onko kasvain hyvän- vai pahanlaatuinen.

Peukut pidän pystyssä ja voimia sulle! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:52 Venus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:31 Hölmölän-Iita kirjoitti:
vielä odotellaan tuloksia koepalasta...luulisi, että viimeistään ens viikolla tulee soitto tai kirje tai kumpaakin.

mä ite alan oleen aika rikki, tästä pelosta...vaikka munhan pitäs olla vahva..mut mä en pysty..mä oon heikko..ja koen hirveetä syyllisyyttä siitä että mies, joka on sairas, joutuu mua lohduttaa..

terveisin "thö luusör"
Luin tarinasi kokonaan. Hui sentään, todella pitkään kestänyt selvitä onko kasvain hyvän- vai pahanlaatuinen.

Peukut pidän pystyssä ja voimia sulle! :hug:
Kiitos, ja eiköhän tää piina lopu viimeistään ens viikolla...
 
Olen miettinyt "siviilissä" aika ajoin ap:n tilannetta, harvoin enää koneella käynkään. Toivon teille paljon voimia! Toivon, ettet syyttelisi itseäsi turhaan heikkoudesta tai pelosta. Jos mietit tarkemmin, niin mikä muu tilanne ihmisen vetää heikoksi kuin huoli rakkaastaan? :hug:

Onneksi teille on tullut jo hyviä uutisia! Pidetään peukkuja, että hyvät uutiset jatkuvat! :flower: :flower:
 

Yhteistyössä