EI voi olla totta.... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:42 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:41 helläheluna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:38 Hölmölän-Iita kirjoitti:
sanokaa ettei se voi olla sitä sanokaa nyt p*rkele..... :'( :'( :'( :'(


mä tärisen ja oon ihan paniikissa...miks se ei voinu olla vaan joku hyvänlaatuinen..miks miks miks miks miks....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hodgkinin taudistakin voi ihminen parantua. Älä menetä siellä toivoa. Meillä on hyvät lääkärit Suomessa :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
mä en voi ku itkeä...mua pelottaa niiiiin paljon....... onneks pappa on muksujen kans tossa pihalla ja vauvat nukkuu...etteivät nää ku oon ihan hysteerinen...
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:47 hepuliherkkä kirjoitti:
voi ei toi epätietoisuus on varmasti kamalaa :'( voimia tosi paljon teidän perheelle :hug:
kiitos...tää vie järjen mennessään .....nyt pitää tiistaihin ootella.......4 kokonaista päiväää....mä niin toivon ettei se olis sitä....mut jotenki paha epäilys että sanovat taas jotain kauheaa... :'(
 
:hug: :hug: voimia hurjan paljon! meidän naapurin setäkin parantu ko. syövästä ja nyt monta tervettä vuotta jo takana hänellä. sun miehelläs etuna kun on kuitenki suhteellisen nuori ja hyväkuntonenkin! voimia, voimia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:50 vieras kirjoitti:
miks lääkäri sit sitä epäili? onko sun miehellä suurentuneita imsuolmukkeita tai siihen liittyviä muita oireita? vai oisko tämä ihan yllätys? oisko se sit levinnyt polveen vai mikä se polven kasvain on?
emmä tiiä...mä en oikein muista mitä kaikkea mies selitti puhelimessa......en osaa kertoa..oon niin sekasin just nyt..koitan koota itteni..
 
Eikös Saku Koivullakin ollut tuo samainen syöpä ja on nyt julistettu täysin terveeksi? Ja jos en ihan väärin muista, on Hodgkinin taudin parantumisprosentti äärimmäisen korkeata luokkaa. Olen kuullut sanonnan että "jos nuoren miehen tarvitsee syöpä sairastaa, kannattaa se olla Horgkinin tauti".

Voimia ja rohkeutta! :hug: :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 16:08 vieras kirjoitti:
:'( En haluaisi pelotella, mutta harvoin lääkärit noin sanoo epäilevänsä, jos eivät melko varmoja sairaudesta ole. Toivotaan, että tällä kertaa hekin erehtyisivät. :hug: :hug:
Niin tätä mäkin ajattelin, että sanoisiko lääkäri noin...mutta en tiedä....voi ku se tiistai tulis äkkiä......
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 16:09 Poikien äiti kirjoitti:
Eikös Saku Koivullakin ollut tuo samainen syöpä ja on nyt julistettu täysin terveeksi? Ja jos en ihan väärin muista, on Hodgkinin taudin parantumisprosentti äärimmäisen korkeata luokkaa. Olen kuullut sanonnan että "jos nuoren miehen tarvitsee syöpä sairastaa, kannattaa se olla Horgkinin tauti".

Voimia ja rohkeutta! :hug: :hug: :hug:
Lueskelin tuosta koivusta täältä netistä ..ja joo sama juttu on, siis jos miehellä se on....
 
Tuo syöpä mitä miehelläsi epäillään ja Saku Koivullakin sama oli, ja molemmat kiekkoilijoita.
Oletko tai onko joku täällä nähnyt saman ohjelman kuin minä jossa kerrottiin muutama kuukausi sitten että juuri jääkiekoilijoilla on tuota kyseistä syöpää oudon paljon!?
Ja tutkimuksia kun on tehty niin epäilty on löytynyt. Joku aine jota jää sisältää tai millä se käsitellään saattaa olla/on syöpää aiheuttavaa. :(
Ohjelmassa asia jäi siihen enkä tiedä onko sille tehty mitään. Silloinhan pitäis keksiä korvaava aine eikä sellaisia noin vain puskasta revitä. :/
 
XXS
Mun veljellä oli ihan vastaavankuuloinen juttu polvessaan. Siihen tehtiin leikkaus, jolla kierukkaa jotenkin metalliosilla korjattiin ja kasvain poistettiin. Kasvain oli ihan vaaraton. Tästä on aikaa ainakin 10 vuotta ja ihan kohtuullisesti sen korjatun polvensa kanssa pärjäilee eli käy töissä ja viettää muutenkin normaaliaelämää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 16:31 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Tuo syöpä mitä miehelläsi epäillään ja Saku Koivullakin sama oli, ja molemmat kiekkoilijoita.
Oletko tai onko joku täällä nähnyt saman ohjelman kuin minä jossa kerrottiin muutama kuukausi sitten että juuri jääkiekoilijoilla on tuota kyseistä syöpää oudon paljon!?
Ja tutkimuksia kun on tehty niin epäilty on löytynyt. Joku aine jota jää sisältää tai millä se käsitellään saattaa olla/on syöpää aiheuttavaa. :(
Ohjelmassa asia jäi siihen enkä tiedä onko sille tehty mitään. Silloinhan pitäis keksiä korvaava aine eikä sellaisia noin vain puskasta revitä. :/
siis ihanko totta..mä en oo kuullutkaan tollasesta...että jäässä on ainetta mikä voi aiheuttaa syöpää..."kiva" ... :'( :/ <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 16:37 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 16:31 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Tuo syöpä mitä miehelläsi epäillään ja Saku Koivullakin sama oli, ja molemmat kiekkoilijoita.
Oletko tai onko joku täällä nähnyt saman ohjelman kuin minä jossa kerrottiin muutama kuukausi sitten että juuri jääkiekoilijoilla on tuota kyseistä syöpää oudon paljon!?
Ja tutkimuksia kun on tehty niin epäilty on löytynyt. Joku aine jota jää sisältää tai millä se käsitellään saattaa olla/on syöpää aiheuttavaa. :(
Ohjelmassa asia jäi siihen enkä tiedä onko sille tehty mitään. Silloinhan pitäis keksiä korvaava aine eikä sellaisia noin vain puskasta revitä. :/
siis ihanko totta..mä en oo kuullutkaan tollasesta...että jäässä on ainetta mikä voi aiheuttaa syöpää..."kiva" ... :'( :/
Näin sen talvella joten en muista mikä ohjelma. Googlasin ja löytyi heti eräs muukin kiekkoilija (kun ohjelmassa sanottiin että normaalia enemmän kiekkoilijoilla juuri tuota on):
Hodgkinin lymfoomasta toipunut Blues-maalivahti Mika Oksa, 27, tekee paluun tositoimiin huomenna lauantaina Lahden Pelicansia vastaan.
Tommonen pätkä leikattuna tähän.

Ja tässä esim tämmöinen:
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=7591094
Eihän jäässä siis ole tuota ainetta mutta ajattelin että siis näemmä juuri erilaiset kemikaalit voi juuri tuota aiheuttaa. Kun sais selville mitä se jää sisältää tai millä sitä hoidetaan?

Googlasin jäänhoitokone kemikaali, tuli esiin kaikenlaista kamaa missä sanoja myrkyllisiä kemikaaleja blaablaa jne mutta en saa auki kun meillä ei pdf-tiedostot aukee koneessa. Että en tiiä liittyykö tohon asiaan vai mitä?
Koitin googlata kemikaalijuttuja, jäähallijuttuja ym mutta on aika hakuammuntaa. Kun vaan vois lukee että mitä kemikaaleja siinä hoidossa käytetään.

Nyt menen pois koneelta. Oli syy sairauteen mikä vain, toivon sydämestäni että miehesi paranee :hug:
Nyt juuri ei kannata keskittyä mahdolliseen syyhyn vaan paranemiseen mutta ihan tulevaisuutta varten tuli toi mieleen, että jos ottaa myöhemmin asiasta selvää niin mies voi miettiä kannattaako kiekkoilua jatkaa myöhemminkään. :hug:
En tiedä mistä selvyyttä sais. Voiko jostain kysellä/tilata tietoa jäähallissa käytettävistä kemikaaleista...ehkä? Ja niiden kanssa mennä lääkärin juttusille.

Muoks. Mies eilen sanoi että myös mm Mario Lemioux(miten se ny kirjotetaan), kiekkoilija sairasti saman ja toipui. <br><br>
 
tilda harmailee
Mun oli pakko kirjoittaa, vähän lohduttaa.. ystäväni mieheltä löydettiin iso kasvain ja heti epäiltiin, että se on pahanlaatuinen ns. sarkooman muoto (huonosti hoidettava syöpä). Meni Helsinkiin tutkimuksiin, otettiin koepaloja, edelleen ennustetta ei oikein tarkkaan annettu, varautuivat pahimpaan... noh, nyt ku aikaa on kulunut n. 2 kk huomaamisesta, tämä mies on leikattu ja todettu, että se kasvain (joka oli muuten iso) olikin hyvänlaatuinen. Epäilivät vain heti pahinta koska siinä oli paljon verisuonia ym. Poistivat myös yhden imusolmukkeen kaulan alueelta ja epäiltiin että se on ollut se ns. "alkulähde".. eli toivon, että teilläkin on hyvä uutinen vielä edessä päin! Tuollaisen asian kanssa on kamala elää! Toivon voimia sekä sinulle että koko perheellenne!!!
 

Yhteistyössä