EI voi olla totta.... :'(

Sen verran selvennystä asiaan että Hodgkinin ja Non-Hodgkinin ovat erilaatuisia sairauksia. Non-Hodgkinin lymfooma tarkoittaa pahanlaatuista kasvainta jossa hoitoennuste ja -vaste on huono. AP:n miehellä ilmeisestikin epäilyssä Hodgkinin tauti jossa erittäin hyvät hoitotulokset ja paranemisennuste.
 
Voi että :'( Tuo epätietoisuus on se pahin vaihe :'(
Voimia ja jaksamisia, yrittäkää olla toisenne tukena :hug: Te molemmat tarvitsette nyt tukea ja olkapäätä :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Paljon voimahaleja ja parannussäteitä :hug:
 
Kiitän jälleen teitä kaikkia :heart: Olette ihania :heart:

Yö meni vähän niin ja näin, mies kyllä simahti nopeasti mikä tärkeintä, mut mä en meinannu saada millään unta, vaikka kyllä väsytti..ajatukset kiersi ympyrää..mutta kyllä sitten vihdoin ukkosen viekkuun simahdin.

Viikonloppu meni kyllä pilalle...kunpa se lääkäri olis sanonu ton kaiken sillon ens viikolla, tiistaina.Kuulema voi ehkä soittaa jo maanantaina, jos saa tulokset jo silloin.

Jaahas vauvat tais herätä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 09:14 Hölmölän-Iita kirjoitti:
Kiitän jälleen teitä kaikkia :heart: Olette ihania :heart:

Yö meni vähän niin ja näin, mies kyllä simahti nopeasti mikä tärkeintä, mut mä en meinannu saada millään unta, vaikka kyllä väsytti..ajatukset kiersi ympyrää..mutta kyllä sitten vihdoin ukkosen viekkuun simahdin.

Viikonloppu meni kyllä pilalle...kunpa se lääkäri olis sanonu ton kaiken sillon ens viikolla, tiistaina.Kuulema voi ehkä soittaa jo maanantaina, jos saa tulokset jo silloin.

Jaahas vauvat tais herätä..
:hug: olet ajatuksissani, kävinkin lukemassa viimeiset kuulumiset. :hug: Kovasti voimia toivon, toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkosto lähelläsi että jaksat pahimman yli. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 13:37 Oliivipuu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 09:14 Hölmölän-Iita kirjoitti:
Kiitän jälleen teitä kaikkia :heart: Olette ihania :heart:

Yö meni vähän niin ja näin, mies kyllä simahti nopeasti mikä tärkeintä, mut mä en meinannu saada millään unta, vaikka kyllä väsytti..ajatukset kiersi ympyrää..mutta kyllä sitten vihdoin ukkosen viekkuun simahdin.

Viikonloppu meni kyllä pilalle...kunpa se lääkäri olis sanonu ton kaiken sillon ens viikolla, tiistaina.Kuulema voi ehkä soittaa jo maanantaina, jos saa tulokset jo silloin.

Jaahas vauvat tais herätä..
:hug: olet ajatuksissani, kävinkin lukemassa viimeiset kuulumiset. :hug: Kovasti voimia toivon, toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkosto lähelläsi että jaksat pahimman yli. :heart:
Kiitos sinulle :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 
vIeRaSS
mitä toi sun profiilin kuvateksti oikeen meinaa??
ku sullahan on neljä lasta+mies ja kuvassa on lapsi+mies ja teksti kaksi rakkainta neljästä rakkaimmasta,eli kuka niistä lapsista ei oo rakas? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:07 vIeRaSS kirjoitti:
mitä toi sun profiilin kuvateksti oikeen meinaa??
ku sullahan on neljä lasta+mies ja kuvassa on lapsi+mies ja teksti kaksi rakkainta neljästä rakkaimmasta,eli kuka niistä lapsista ei oo rakas? :whistle:
heh..mä eilen vaihdoin tuon ja olin iha sekasin tuosta syöpä asiasta..ja mietin pitkään et hetkinen monta rakasta mulla on..eli aivan oikein viisi on maailman rakkainta aarretta.. kiitos kun huomautit :wave:
 
vIeRaSS
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:07 vIeRaSS kirjoitti:
mitä toi sun profiilin kuvateksti oikeen meinaa??
ku sullahan on neljä lasta+mies ja kuvassa on lapsi+mies ja teksti kaksi rakkainta neljästä rakkaimmasta,eli kuka niistä lapsista ei oo rakas? :whistle:
heh..mä eilen vaihdoin tuon ja olin iha sekasin tuosta syöpä asiasta..ja mietin pitkään et hetkinen monta rakasta mulla on..eli aivan oikein viisi on maailman rakkainta aarretta.. kiitos kun huomautit :wave:
=) :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:12 vIeRaSS kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:07 vIeRaSS kirjoitti:
mitä toi sun profiilin kuvateksti oikeen meinaa??
ku sullahan on neljä lasta+mies ja kuvassa on lapsi+mies ja teksti kaksi rakkainta neljästä rakkaimmasta,eli kuka niistä lapsista ei oo rakas? :whistle:
heh..mä eilen vaihdoin tuon ja olin iha sekasin tuosta syöpä asiasta..ja mietin pitkään et hetkinen monta rakasta mulla on..eli aivan oikein viisi on maailman rakkainta aarretta.. kiitos kun huomautit :wave:
=) :hug:
Kiitos :heart: :wave:
 
Stella (fin) - Häävalssi (Sinä vain)


Tuulimyllyjä vastaan
täällä taistellaan
Viima hiuksissa viipyy
hetken vaan
Toiset nuorena nukkuu
joskus se pelko uniin kulkeutuu
Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä:

kertosäe:
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan että mä kelpaan

Kun pyryttää ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu.
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy.

Hangen alla paine kasvaa
kestänkö sen mitä vaaditaan
Rakas, onneks sä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä:

kertosäe

Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä:

kertosäe

Sinä vain, sinä vain
saat mut taistelemaan
tuulimyllyjä vastaan.

Sinä vain, sinä vain
saat mut nousemaan
läpi hangen ja roudan
 
Enkelimankeli
Ensinnäkin :hug:

Toivotan teille todellakin paljon voimia tulevaan, niitä tarvitsette koko perhe! Kumpa teille olisi vielä paljon aikaa yhteiselle retkellenne, toivotaan niin.

Tiedän mikä epätoivoisen epätodellinen olo sinulla on, olen itse kulkenut syöpäpotilaan läheisenä kappaleen matkaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 23:11 Hölmölän-Iita kirjoitti:
Stella (fin) - Häävalssi (Sinä vain)


Tuulimyllyjä vastaan
täällä taistellaan
Viima hiuksissa viipyy
hetken vaan
Toiset nuorena nukkuu
joskus se pelko uniin kulkeutuu
Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä:

kertosäe:
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan että mä kelpaan

Kun pyryttää ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu.
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy.

Hangen alla paine kasvaa
kestänkö sen mitä vaaditaan
Rakas, onneks sä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä:

kertosäe

Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä:

kertosäe

Sinä vain, sinä vain
saat mut taistelemaan
tuulimyllyjä vastaan.

Sinä vain, sinä vain
saat mut nousemaan
läpi hangen ja roudan

:hug:
 
:hug: jaksamista edelleen hurjasti. sinulle ja miehille. toivottavasti saatte pian jotain uutta tietoa lääkäriltä ja pääsette jatkamaan elämää niihin hoitoihin. toivottavasti saatte vielä nauttia toisistanne vuosia ja vuosia ja vanheta yhdessä

:hug: :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 13:39 miero kirjoitti:
:hug: jaksamista edelleen hurjasti. sinulle ja miehille. toivottavasti saatte pian jotain uutta tietoa lääkäriltä ja pääsette jatkamaan elämää niihin hoitoihin. toivottavasti saatte vielä nauttia toisistanne vuosia ja vuosia ja vanheta yhdessä

:hug: :hug: :hug:
Kiitos :heart:

Hui...mua niin hirvittää huominen......tänään ei ole kuulunut mitään lääkäriltä..tai ainakaan vielä... voi että kunpa se ei olisi syöpää... :'(

Oli todella ihana viikonloppu, ihanaa yhdessäoloa perheen kanssa, tai no onhan se muutenkin, mut jotenkin nyt se tuntuu niin superihanalta..vaikka samanlaista onkin kuin yleensäkkin viikonloppuina, sitä vaan osaa eri tavalla arvostaa näitä hetkiä nyt. :heart:

Pitäkää nyt oikein kovasti varpaat ja sormet ristissä, että huomena saatais hyviä uutisia..
 

Yhteistyössä