eikö ketään muuta ärsytä?

  • Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti
kiukku
että veteraaneille kerätään vieläkin rahaa?
siis ilmaisia golfkursseja ym. järjestetään solttujen keräämillä rahoilla.

eikö se ole jo maksettu moneen tuhanteen kertaan? jotain rajaa!
pienet vauvat viedään hoitoon ja lapsiperheiltä ollaan viemässä lapsilisää, jota on maksettu jo kohta 100 vuotta. nyt ei ole rahaa.

suurin osa tällä hetkellä elossa olevista veteraaneista on niin rikkaita, ett paskalle ei taivu.
 
vihainen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
että veteraaneille kerätään vieläkin rahaa?
siis ilmaisia golfkursseja ym. järjestetään solttujen keräämillä rahoilla.

eikö se ole jo maksettu moneen tuhanteen kertaan? jotain rajaa!
pienet vauvat viedään hoitoon ja lapsiperheiltä ollaan viemässä lapsilisää, jota on maksettu jo kohta 100 vuotta. nyt ei ole rahaa.

suurin osa tällä hetkellä elossa olevista veteraaneista on niin rikkaita, ett paskalle ei taivu.
äläpäs puhu puuta heinää!!
suurin osa veteraaneista jotka vielä elävät ovat pienellä kansaneläkkeellä kituuttavia, sodassa vammautuneita ihmisiä!
se, että heille kerätään rahaa, ei ole pois meiltä muilta. Jos valtio huolehtisi heistä, ei näitä keräyksiä tarvittaisi.
 
voi****
ootteko tosissanne???

Jo on katkeraa porukkaa parista lantista...ei selvästi mitään tajua mistä asiasta puhutte :(
miettikää nyt vähän minkä kuvan itsestänne annatte...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
alkaa noi veteraanitkin olemaan aika vanhoja että kannattaa miettiä mihinne sitä kerää? Ne saa jo valtiolta tukea hienosti
ja mitähän tukea ne VALTIOLTA saa, kerro ja valaise meitä muitakin!!!
eläkkeet, kaikenlaiset korvausavustukset, jos ovat pienituloisia, kaikelaiset kotiavut jne
rahamäärähän on aivan sairas.
 
___
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
alkaa noi veteraanitkin olemaan aika vanhoja että kannattaa miettiä mihinne sitä kerää? Ne saa jo valtiolta tukea hienosti
ja mitähän tukea ne VALTIOLTA saa, kerro ja valaise meitä muitakin!!!
eläkkeet, kaikenlaiset korvausavustukset, jos ovat pienituloisia, kaikelaiset kotiavut jne
rahamäärähän on aivan sairas.
Töö on surkee provo, mee kotiin kasvaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
alkaa noi veteraanitkin olemaan aika vanhoja että kannattaa miettiä mihinne sitä kerää? Ne saa jo valtiolta tukea hienosti
ja mitähän tukea ne VALTIOLTA saa, kerro ja valaise meitä muitakin!!!
eläkkeet, kaikenlaiset korvausavustukset, jos ovat pienituloisia, kaikelaiset kotiavut jne
rahamäärähän on aivan sairas.
annapa euromääriä/veteraani
 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No ei mee montaa vuotta kun viimeinenkin veteraani kupsahtaa, sitten niitä ei ole enää ärsyttämässä.
Tämä on totta! Ihan liian myöhään on ylipäänsä alettu mitään keräämään oikein ajatuksen kanssa, kun heistä on todellakin suurin osa poistunut aikaa sitten joukostamme. Ärsytystä herättää siinä mielessä, että todellakin se kaikki mitä kerätään, pitäisi tulla automaattisesti valtionkassasta. Eihän sun Ap tarvitse osallistua keräyksiin, jos koet, että on turha asia.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
alkaa noi veteraanitkin olemaan aika vanhoja että kannattaa miettiä mihinne sitä kerää? Ne saa jo valtiolta tukea hienosti
ja mitähän tukea ne VALTIOLTA saa, kerro ja valaise meitä muitakin!!!
eläkkeet, kaikenlaiset korvausavustukset, jos ovat pienituloisia, kaikelaiset kotiavut jne
rahamäärähän on aivan sairas.
Siis etv**** voi olla tosissas?? tän on pakko olla porvoosta päivää, eiks niin? Jos ei niin menepä ja lue vähn Suomen historiaa ja mieti keskenäspari päivää, et mitenköhän nää jutut menee...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
alkaa noi veteraanitkin olemaan aika vanhoja että kannattaa miettiä mihinne sitä kerää? Ne saa jo valtiolta tukea hienosti
ja mitähän tukea ne VALTIOLTA saa, kerro ja valaise meitä muitakin!!!
eläkkeet, kaikenlaiset korvausavustukset, jos ovat pienituloisia, kaikelaiset kotiavut jne
rahamäärähän on aivan sairas.
tiedätkö että ne veteraanit eivät saa näitä rahoja kuin Manu illallistaan, vaan on osattava hakea itse, täyttää tietyt vaatimukset jne. että saa sitten näitä rahoja jos yleensä saa. nämä ihmiset ovat jo niin vanhoja ja heikkoja ,että monikaan ei jaksa enää itse hakea avustuksia, joihin olisi oikeutettu. eräät veteraanit ovat ns. vanhan kansan ihmisiä eivätkä halua sen vuoksi hakea avustuksia, joita pitävät entisajan köyhäin apuna.
nämä ihmiset -miehet ja naiset- taistelivat meille itsenäisyyden. en voi ymmärtää tällaista ala-arvoista kirjoitusta ap:ltä.
ap:n lähipiirissä ei ilmeisesti ole enää ketää veteraania elossa, jolta hän voisi käydä kysymässä mitä oli olla rintamalla ja kotirintamalla.
mene, ap hyvä, kasvamaan kunnes korvantauksesi kuivuvat kunnolla, ja tule vasta sitten takaisin palstalle.
 

Yhteistyössä