eiköhän repästä..

tytöt ja keksitä tännekkin jotain turinan aihetta. meillä oli tänään tytön kans eka neuvola käynti, kaikki kunnossa.
Lastenlääkäri oli tosi tyly, sano vaan päivää,tutki tytön ja heihei. ai niin, kysyhän se että missäs isä on, mä vaan että no töissä. Kysy sen sillä äänensävyllä että onkos tällä lapsella isää ollenkaa...
 
Mä en edelleenkään kuulu tänne puolen. Tiedän. Ettei joku kohta hyökkää mun kimppuun. Mutta mulle kerran sanoi yksi hoitaja sairaalassa, kun neidin kanssa mentiin keuhkokuva kontrollin, että "Tällaisiin paikkoihin on tapana tulla vanhempien yhdessä, vai eikö isää kiinnosta?" kun menin yksin siis neidin kanssa. Isukki oli töissä. Ai että mun meinas päässä joku ruuvi irrota. Kyllä niin suututti, itku pääsi sen jälkeen. :ashamed:
 
rita18
meillä kans eräs vanhempien tuttu,jota itse olen vaan kerran nähny,ku se kuuli että odotan ni se oli tokassu isälleni että "No onko sillä lapsella isäkään?" isäni oli siihen sanonut että "yleensä lapsilla on isä"olipa akka menny hiljaseks ja nyt vaan mulkoilee ku on nähnyt minut ja mieheni kaupassa,ym..
 
rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:19 sinttu kirjoitti:
mäkään en oikeestaan kuulu tänne puolen ku oon tasan 20, täytin vasta hiljattain..jospa me kaikki tänne mahutaan..?
joo,kyllähän tänne sekaan mahtuu vaikka ei just niin alle 20wee ookkaan =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:52 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:39 sinttu kirjoitti:
mä täytin lokakuussa, että mulla myös se ikä jo painaa hartioita lyttyyn..

No juu, kyllä vaan. Joko päätä kivistää, lonkasta vetää ja hartioita särkee? :whistle: ;)
todellakin, ja tekareihin pitäs siirtyä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:55 sinttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:52 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:39 sinttu kirjoitti:
mä täytin lokakuussa, että mulla myös se ikä jo painaa hartioita lyttyyn..

No juu, kyllä vaan. Joko päätä kivistää, lonkasta vetää ja hartioita särkee? :whistle: ;)
todellakin, ja tekareihin pitäs siirtyä.

:LOL:
 
sanna-cata
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:09 sinttu kirjoitti:
tytöt ja keksitä tännekkin jotain turinan aihetta. meillä oli tänään tytön kans eka neuvola käynti, kaikki kunnossa.
Lastenlääkäri oli tosi tyly, sano vaan päivää,tutki tytön ja heihei. ai niin, kysyhän se että missäs isä on, mä vaan että no töissä. Kysy sen sillä äänensävyllä että onkos tällä lapsella isää ollenkaa...
Jaa-a mitähän sitä keksis...
Ei kannata ottaa tuota neuvola juttua niin vakavasti. Yleensä neuvoloissa on tosi kiire ja eikä lääkärit ehdi siinä jutustelemaan. Meillä sen neuvola tätin kanssa on toinen juttu kun puhuu niin paljon ettei saa suun vuoroa ja ajat venyy reilusi yli tuntii \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:12 NeitiNasu kirjoitti:
Mä en edelleenkään kuulu tänne puolen. Tiedän. Ettei joku kohta hyökkää mun kimppuun. Mutta mulle kerran sanoi yksi hoitaja sairaalassa, kun neidin kanssa mentiin keuhkokuva kontrollin, että "Tällaisiin paikkoihin on tapana tulla vanhempien yhdessä, vai eikö isää kiinnosta?" kun menin yksin siis neidin kanssa. Isukki oli töissä. Ai että mun meinas päässä joku ruuvi irrota. Kyllä niin suututti, itku pääsi sen jälkeen. :ashamed:
samanlaisii kokemuksii jo ekasta ultrasra, ukko kun on merillä ja ei oikee sieltä laivalta päässy sairaalaan ni kätilö kyseli et onko tällä isää ollenkaa? ja kaikki käynnit sen jälkee samanlaisia synnytykseen asti, vasta osastolla suhtauduttiin normaalisti!
 
mantariini
heippis!!

Jaahas...en minäkään tänne kuulu mutta täällä pyörin kuitenkin aina välillä....mä myös lokakuussa 20 vuotta täytin...Missäs päin Sinttu asustelee,mietin vaan että ootko se sinä joksi sinua luulen...?! ;)

Juuh tänään loppu viimeinkin työharjoittelu...huh!!Piti sen kunniaksi käydä muutama olut ostamassa... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 18:49 eräs-sinttu kirjoitti:
ei me varmaan tunneta tai tiedetäkään edes toisiamme kun ei olla edes asuttu täällä kun jotain puolisenvuotta ehkä vähän yli...

pari kuukautinen tyttö.
Rekisteröidy ja laita yytä jos haluat joskus kirjotella enemmän, ja vaikka nähdä. :wave:
 

Yhteistyössä