Ekat raskaus oireet??

Miulla itelläni taitaa vaan nuo hormoonit tehä melkoset tepposet :( Sinällään sitä on miettinykki iteksee että kolmas lapsi tähän saumaan ois ehkä vähän turhan aikastakin kun nuo kaks ensimmäistäkii on vielä niin pieniä, esikoine tosiaan sen 1v7kk ja toinen 4kk..mutta kuitenkii negatiivinen raskaustesti tuntuu aina tosi isolta pettymykseltä! Ja sellasen testin tein tänäiltana. Edellisestä veskikäynnistä oli sellaset parisen tuntia aikaa, mut en malttanu olla kokeilematta tehä testiä, kun niitä oireita on ollu jo niin paljo jonki aikaa ja oli nii kamala veskihätäkii etten ois pystyny enää yhtää kauempaa pidättelemää.. Mietin kyllä, et ois ollu ehkä viisainta oottaa ees aamuun et ois sit vasta aamupissasta sen testin tehny, mut enhä mie malttanu, tämmöne höselö ku oon. Ja negaaha se tosiaan näytti joo. :| En vaan ymmärrä mistä ihmeestä nää oireet sit tulee?! Nojoo, hormoonit varmaan vaa nii sekasi vielä ku tosiaa imetän edellee ja menkatkaa ei oo alkanu..mutta kaikki tämmöset ku etova olo ja välillä suorastaa yökötyksen tunne, ihanku hajut tuntus voimakkaammi nenään, kutisevaa näppylää joissai kohin (mitä tuli esikoisesta sekä toisestaki jonki verra kans), päänsärkyä, väsymystä, alamasun juilimiset ja jomotukset (vähä samaan tyyliin ku menkat ois alkamassa). Ja näitä kun on ollu jo iha jonki aikaa. HUOH.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonaaa:
Ymmärrän siis innoMia erittäin hyvin ku sulla on siihen neuvolaan vielä ihan liikaa aikaa!
No, älä muuta sano. Sano vaan, ettei ennen vk 8 oteta neuvolaan. No, jos siellä joku tm tms on, niin eiköhän se sitä ennen ulos tuu. Mies sanoi tänään ihanasti, kun puhuin just, että JOS siellä on tm tms. "Jos minä päästän lastit sisälle, ni sieltähän ei mitään sellaisia tule". Tjn. Ihanan positiivinen jaksaa olla, kun minä taas pelkään pahinta, kuten AINA. No, ei auta, kuin vaan odotella. 3 viikkoa vielä siis ekaan neuvola-aikaan.

Olin hetken mahalteen ja ai, kun repäs ilkeesti. Juilimiset tänään olleet ihan kohtuullisia. Onko muita, jotka joka vessa kerralla kurkkaa paperin väriä pyyhkiessä (pissalla siis)? :LOL:

 
:wave: tunnustaa :ashamed:
mut mulla onki ollu tuhrua monasti plussan jälkeen... (tänäänki pari kertaa) pakko tarkistaa joka kerta!
tosiaan tänään noi juilimiset ollu huippuja :p mut terkka sano,et kuudennella viikolla istukka (?) kiinnittyy. se voi tehä jopa veristä vuotoo
panikoin ja hysteerinen oon :ashamed:

tombatar ja toukka 5+2
 
tombatar Apteekissa on ollut nyt tarjouksessa(Yliopiston ainahin)CB:N digin tuplapakkaus.

Eli paketissa on se digitaalinen perus R-testi( "raskaana"/"ei raskaana" ) ja viikkonäytöllinen.
Hinta oli jotain 16-17e. =)
..pelkkä viikkonäytöllinen n. 14e..

Plussatuulia kaillle!!!:wave::heart:
 
Mieki kurkkaan aina :D

Hui, huolestuttaa vähän. Ei pitäs mennä lukemaan nyt mitään raskautta käsitteleviä nettisivuja, sillä eilen eksyin sitte keskenmenoa käsitteleville sivuile ja sielä mainittiin, että raskausoireiden loppuminen voi enteillä keskenmenoa :x ja meikäläisellä on ainaki se raskas olo kadonnu. :| Ja tuntuu nyt kummasti, että nännien kipuiluki on nyt helpottanu. o-ou.

NiQ: Olisin nyt viikola 6 (+5?).
 
"Terkan" mukaan olisin vk 6 ja ei mitään vuotoja ei ole tullut. No, kyllä ne sieltä tulee, jos on tullakseen. Tärkeintä on et oon raskaana ja synnytän n. maaliskuussa :D Luin ihan samaa noiden oireiden katoamisista, mut ei se pakolla sitä tarkoita. Ainakin luulisin niin. Mä tarkastelen monta kertaa päivässä onko nännit vielä arat :LOL:

Jarrusukkia Jonaaa :hug:

Kiva, kun tunnustitte, niin en tunne itteäni täysin vainoharhaiseksi :whistle:
 
Tai oikeastaan terveyskeskuksen lääkäri. No siitä kun pissatestit näyttäny negaa ja menkat myöhässä ja mm... en oikee tiiä mistä se sai sen loppujen lopuks päähän että vois olla se. Kohta kuulemaa tuomio :/
 
eli täällä ei vissiinkään olla raskaana :( äitiysneuvolan nainen sano et jos menkat ei ala 2-3 viikon sisällä niin sit uudestaan. et sit ihmetellään tarkemmin mihin menkat on itsensä unohtanut. :) mut jossain toisesta kierrosta sit oma vaavi
 
Kurjia uutisia täällä :ashamed: Nyt alkaa itsekin epäillä omaa raskauttaan :eek: Tänään taas juili siihen malliin, et säikähdin jo km alkaneen. Nyt hyvä olla, kun tuli äsken nukuttua taas. Tissit on muuten kivasti kasvaneet, mut onko edes mahdollista näin aikaisin? B)
 
sansu86, toivotaan parasta :)

tombatar, :LOL: No, mulla ei mitkään isot rinnat ole ja toinen on jopa toista pienempi :eek: Haluisin mieluummin, et toi pikkurinta kasvais ja isompi vois jäädä kasvamatta :LOL:

Ja taas aloin miehelle puhumaan km, ulkoisesta jne mahdollisuuksista ja se jaksoi vaan tsempata :heart: Ihanaa, kun on joku joka uskoo.. Ilman tuollaista tukea olisin aivan hysteerinen.
 
innoM: KYLLÄ ne tissit vaan voi kasvaa!! Minun kaveri itteasiassa mainitsiki siittä, että mulla on tissit kasvanu ja ite huomaan kuinka toinen on nyt selvästi isompi. On normaalistiki, mutta nyt sen huomaa ihan selvästi. :LOL: Ja itekki sen paperin kurkkimisen lisäksi myös puristelen tissejä pitkin päivää, että saan todeta ne aroiksi :D ja samoten hyppelen portaat alas, että hölskyessä tuntuu arkuutta :D Että et todellakaan ole ainoa höperö. Meilä ois muuten innoM aika yhtäaikanen odotus jos molemmilla on kaikki loppuun saakka hyvin. Jännä!

Joop nyt on taas rinnat normisti kipeät :D no panic. HUOMENNA NEUVOLA!! IIK! Minua pelottaa ihan hirveästi... Menkkakipuilua ilmenny lievästi nyt tän päivän ja vähä jotenki hassusti kihelmöi alavatsaa nyt illalla ku touhusin pihalla.

nnatsku: VOIMIA :heart: Totisesti toivon, että sielä masussa ois kaikki hyvin!
 
Jonaaa, monesko viikko sulla on, kun jo huomenna neuvola? Mulla vasta vk 9 (laskujen mukaan) neuvola. Miten mä kestän ja reissukin siinä välissä :whistle: Hui, kun väsyttää. Nukuin päiväunet ja nyt meen taas kohta nukkumaan. Ei jaksa keskittyä mihkään. Kokoajan tekee mieli olla tietokoneella näitä juttuja lukemassa :D
 
Mulla on ollut tässä jo jonkin aikaan monenmoisia oireita.. mutta en tiedä, olenko raskaana. pelkään olevani, koska olen vasta 18 vuotias. olen syönyt kaks e-pilsulaattaa putkeen, mutta ensimmäisen aikana unohdin parilta päivältä pillerin. Lähdin siis juhannuksen tienoil syömää toista laattaa. Nyt 17.7 otin viimeisen pillerin eikä ole vieläkään kuukautiset alkanut.. koko ajan on aika outo olo... eniten kyllä turvottaa.. rintoja ei niinkää koske, mutta niissäkin on outoa tunnetta. olen suurimman osan ajastani omissa maailmoissani ja erittäin väsynyt. Jano yllättää koko ajan ja sen mukana tietysti pissahätä. Olen tässä viikon sisällä huomannu, että joka ilta käydessäni nukkumaan päätäni särkee ja aamulla herätessäni on nenä tukossa.

Tämä on varmaan aika näurettavaa, mutta joillakin oli näitä samoja oireita, joten päätin itsekkin tuoda ne esiin kun itselläni niitä on...

Pitäisikö tehdä testi?? kuitenkin tänään on jo 5pv siitä kun vikan e-pilsun otin... huolestuttaa... (huokaus)

Kivä jos joku viitsii vastata :)
 

Yhteistyössä