Ekat raskaus oireet??

No, riippuu varmaan testistä. Mun testit maksoi sen 0,50?/kpl huuto.netistä ja plussaa näyttivät. Voithan sä käydä siellä apteekissa. Mun lähin apteekki on tuossa noin 100m päässä, mut silti piti netistä testejä tilailla :LOL:

Hui, kun säikähdin tänään. Tuli ihan itku. Auto melkein kaahas mun päältä. Ihan takaa meni ja vielä kiihdytti :eek:

Tää väsymys on jotain aivan outoa. Lyhyt pinna tuntuu myös olevan. Miehellä on omia kipujaan ja mä oon ihan väsynyt. Kumpikaan ei jaksa edes kauppaan mennä.. :x
 
Onnea kaikille positiivisen testin tehneille! :flower:
Mulla on ny n.12 päivää vatsa ollu pömppö, turvonnu olo ja ollu sellasta menkkakipua (moni tietää). Huonoa oloa ollu, en ole kuitenka toistaseks oksentanu. Eilen töissä 2 kertaa vihlas kovemmin vasemman nivusen tuntumasta. Lisäksi olen väsynyt ja usein kiukkuinen, mieliala heittelee miten sattuu.
Tää on niin outoa...menkkoihin on n.5 päivää aikaa. Ajattelin kyllä tehdä lauantaina aamulla testin. Näyttääköhän se mitään tulosta vielä silloin...? Laivalle ollaan sinä iltana lähdössä.
Haluisin jotain varmuutta vai onko tämä kuvitelmaa... :attn:
28.6 poistettiin kierukka ja mulle onki sanottu, että tuskin voisin vielä raskaana olla. Toivoisin kuitenkin! ;) Kuvittelenko kaikki oireeni...? :attn:
 
No meillä on pari kilsaa keskustaan... siel vaan tulee niin kauheasti... :) Mulla särkee päätä taas ja on hiukan huono olo.. senkin puolesta olis hyvä saada varmuus raskaudesta koska minä kärsin migreenistä. tietää uskaltaako lääkettä ottaa vai ei. täällä kans väsyttää koko ajan. ja kärttyinen olen kans. Mies parka :LOL: Minä kuuluun muutenkin temperamenttiseen sukuun joten mies saa aika ajoin kuulla kiukun puuskia. Mies ei sentään joudu mun pitkä kestoisen vihan kohteeks mut moni on sanonut et hermostun helpolla ja mua on sen jälkeen vaikea saada asiaa ymmärtämään.
 
Tänään ollut kunnon juilimista ja varsinkin vasemmalla puolella. Toivottavasti ei ois mitään km juilintaa.. :eek: No, ei auta kuin odotella.. Kauan noi juilimiset on teillä muilla kestäneet? Että onko ollut muutakin, kuin ns "liittymis"kipuja?

Nyt kp 36/32(vaihtelee) ja pelkään menkkojen alkavan, vaikka testi näyttikin plussaa.

Tsempatkaa nyt mua vähäsen, jooko :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sansu86:
Tulihan ne testit sitten.. posti oli ilmeisesti vienyt ne väärään postilaatikkoon.. joku tuli rappusia töminällä alas ja pudotti luukusta miun kirjekuoreni.. :) nyt sit pitää odottaa
Hauska, et just noi testit meni väärään paikkaan :LOL: Nyt jännätään.. Kerro jo! =)
 
negaa näytti.. testaan aamul viel mut kai se vuoto oli sit keskenmenoa.. ihmetyttää nää oireet vaan kun en sillai panikoi olenko raskaana vaiko en.. et ei nyt ihan mielikuvitus pitäis näin paljon laukata... pitäiskö mun kumminkin terveyskeskukseen soittaa.. kun edelleen tulee tisseistä nestet välil jopa ihan maidon väristä välil läpinäkyvää.


Hiukan kyl harmittaa ettei mul vissiin nyt sit ole kyytiläistä mukana
 
no negatiivistä näytti näin aamullakin.. joten pakko se on uskoa ettei minun masussa ole kyytiläistä. noh soitan terveyskeskukseen jos ne nyt haluaa jotain katsoa mut kai tää on sit et se vuoto oli keskenmeno. vaikka hyvin vähäinen vuoto kuin yleensä menkkojen kanssa.mut tulen sit illal taas katselee tänne.. pitää koht lähteä polkemaan töihin. Mutta onnea plussanneille ja onnea jännääjille.
 
sansu86, voi kurjaa :hug: Käy siellä lääkärissä vielä, ettei sinne ole jäänyt mitään "paloja" :x Niin, tai jos siellä sanotaankin aivan toista. Tsemppiä!

Hui, kun nää nännit on todella kipeät ja rinnat myös. Miten mä maltan odottaa sinne 11.8 asti? :eek: Jos vaikka tekis taas testin kohta.. :whistle:
 
Mitäs raskaustestiä väki suosittelee?? En meinaa tilailla niitä mistään kotiin vaan aion ostaa ihan apteekista, mut niitäkin on niin montaa sorttia...joku herkästi vastauksen antava koska menkat ei ole vielä myöhässä. Onko kukaan ostanut sellaista dikitaalista testiä joka muka näyttäis kuinka pitkällä mahdollinen raskaus on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja shiri82:
Mitäs raskaustestiä väki suosittelee?? En meinaa tilailla niitä mistään kotiin vaan aion ostaa ihan apteekista, mut niitäkin on niin montaa sorttia...joku herkästi vastauksen antava koska menkat ei ole vielä myöhässä. Onko kukaan ostanut sellaista dikitaalista testiä joka muka näyttäis kuinka pitkällä mahdollinen raskaus on?
Mä suosittelen tota Apteekin raskaustestiä (sini/valk. paketti, jossa 3 kukkaa kannessa). Näytti mulla haamun 32/32 (vaihtelee, voi viikollakin mennä yli). Digitaalista mietin myös, mut 15e oli mielestäni aika suolainen hinta, jos testi olisikin mennyt vaikka "pilalle" tai ois ollut nega :D Muutenkin suosittelen ensin pissimään purkkiin ja siinä kastamaan testin. On aika monta testiä mennyt aikoinaan pilalle, just sen takia, kun tuli pissittyä suoraan testiin :whistle:

 
Onko kaikilla plussainnella rinnat arat, vai onko sekin yksilöllistä? :D
Minä ja oudot kysymykseni..

Huihai, kuun lopussa olisi reissu tiedossa ja sitä ennen olisi mukava tietää onko sitä pientä tuolla vai ei, että tietää kuinka olla matkalla. Juili aamulla aivan törkeästi, ja vessaan menin toivossa että kuukautiset alkaisi.... MUTTA EI :O Ja tämä väsymys, olen kunnon yökukkuja ja nyt olen yhdeksän aikaa jo aivan poikki.. Jänskättää, kaveri meinaa plussasi, eli jos nyt vain minäkin niin oltaisi molemmat vatsat pystyssä :D
 
Mä en vielä viime perjantaina, kun plussasin, niin huomannut rinnoissa kipuja. Kivut tais tulla vasta vk.lopulla/maanantaina.. Nännit tosi arat ja rinnatkin vähän myös kipeet. Juilintaa on jo toista viikkoa. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Väsymys myös todella voimakasta. Muita oireita ei nyt taida "päällimmäisenä" olla. Niin ja alushousut "kastuu" (valkovuotoa?) helpommin.
 
NiQ
Hei koko sakki!

Täällä yksi kuumeilija on seuraillut jo keskustelua hetken taustalla :) Itsellä on toukokuun lopulla Nuvaring lopetettu tyhjennysvuotoon. Ekat menkat oli luomuna kp30 kesäkuun lopulla. Nyt siis mennään kp27/30 (mikäli kierto tuon 30 paikkeille jää...). Oviksia yritin tikutella kp 11 lähtien melkein joka päivä tai joka toinen (dementia!). Lähes poikkeuksetta jokaiseen tikkuun tuli kontrollin lisäksi vaaleanpunainen viiva. Tänään tein huvikseni ovistestin ja taasen sama haalea viiva. Onko kokemusta mitä tämä tarkoittanee? :)

Kuumeilijana olen tietenkin jokaisen "vaivan" ja kolotuksen pistänyt merkille ja toivonut parasta. Eli viikon verran ollut nännit tosi arat, ei muuten rinnat. Vatsa on ollut sekaisin, pissalla saa juosta usein, jopa yölläkin jota en ole ennen harrastanut. Olen tosin nämä pistänyt helteen piikkiin, enemmän vettä, useammin vessaan :LOL: sekä alavatsaa on kouraissut/puristanut reilun viikon. Kun taivuttaa itseään taaksepäin (ts. venyttelee :D ) tuntuu kuin alavatsan/kohdun kohdalta ei venyisi yhtään ja se pistää vastaan. Hassu tunne, en oikein osaa selittää... Päätä särkee (niskasta johtuvaa?) ja leuka on täynnä finnejä (johtuukohan Nuvan lopettamisesta?). Muutama päivä sitten olin ihan varma, että menkat alkoivat kun valkkaria pulpahti housuun ja juoksinkin töissä muutaman kerran vessaan kiireellä... kp18 paikkeilla oli sellainen hassu venyjä jojo valkkaria (ennen en ole tälläiseen törmännyt...) ovistesti näytti sinä aamuna saman haalean viivan. Voiko nämä kaikki johtua siitä Nuvan lopettelusta vai voisko olla jopa kyytiläinen?? :) :)

Kovasti kaikille plussatuulia!! :heart:

-NiQ-
 
NiQ, minusta nuo oireet kuulostaa kyllä ihan siltä, että siellä vois olla pieni kyytiläinen matkassa =) itselläni ainakii oli ihan samantyyppisiä oireita sillon kun ootin esikoista ja toista lasta. Joten kovasti plussatuulia sinne ja tietenkii kaikille muillekkii sitä toivoville!! :) Joiltai oon kuullu että jopa ovistesti vois näyttää raskauden..eikun oikeen raskaustestin ostoon ja kokeilemaan mitä se näyttää ;)
 
NiQ
Kiitti Möhkis :) Voi kunpa oliskin. Oon kyllä jo alkuviikosta ostanu CB:n herkän testin, mutta en uskalla sitä vielä tehdä. Pelkään sitä negaa :( hassua :) Jotenkin vaan selittelen itelleni että nää on vaan niitä oireita ku on hormoniehkaisyn lopettanu... :LOL:
 
NiQ: Mulla on juuriki venytellessä nuita alavatsan jummailuja ja juilimisia! Oireet just ko meikäläisellä! :)

Nuo tuntemukset alavatsalla on vähentyny. Nyt ei juuri ollenkaan ole niitä. Tänään taas pitkästä aikaa kuitenki, mutta ihan vain jos tein jotain äkillisiä liikkeitä.
Väsymys on a.r.m.o.t.o.n. Jotain todella järkyttävää! Myöski hajut ja tuoksut koen nyt vahvempina ja jotku saa minut yökkäämään :x
Ylihuomenna oiski jo eka neuvola! Mie en jaksa oottaa!! Pelottaa ihan hirveästi jos sieltä löytyyki tuulimuna tai joku ihan muu, mitä sielä ei pitäs olla! Ymmärrän siis innoMia erittäin hyvin ku sulla on siihen neuvolaan vielä ihan liikaa aikaa!
 
koitin tänään soittaa neuvolaan ja täti vastaskin mut sillä oli asiakas ja lupas soittaa mulle takas. no soittihan se just sit silloin kun en pystynyt vastaamaan... meinasin oksentaa tänään töis.. olin ruuan syönyt ja meinas tulla ylös.. onneks onnistuin estää sen. noi kun on tuol keittiös tarkkoi ne olis lähettänyt kotiin kun luulisivat et on vatsatauti
 
NiQ
Jonaaa: Kiva kuulla, että sulla on ollu samaa. Mikäs viikko siulla nytte on menossa?

Koitahan Santsu pärjäillä siellä töissä :)

Mulla on vielä sellanen hassu juttu ollu pari kertaa kun olen kuntosalilla käyny ja tehny oikein rankan treenin tai ollu spinningissä niin on yhtäkkiä tullu oksennus kurkkuun :x ja usein töissä on sellanen yleis-etova olo (ruokien kanssa myös tekemisissä töissä) jotkut ruoat saa voimaan pahoin... ja naama on koko ihan ihan rasvainen, mikä on joskus teininä ollu viimeks ongelmana. Mulla alkaa maanantaina 3 viikon kesäloma. Silloin teen testin, jos ei oo täti saapunu. Silloin olis sitten kp32. Jännää :)
 
kyllä mä jaksan... olin hiukkasen verran ajois töissä kun menin pyöräl varasin joku reilu 2 tuntia matkaan etten varmasti myöhästy.. no joo en myöhästynyt kun matka kesti polkupyöräl tunnin.. mut huomen pitää sit lähtee polkemaan klo. 05.30.. perhana.. pääsenkö sängyst ylös.. olen taas koko päivän ollut väsynyt
 

Yhteistyössä