Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

Tosi kivaa kun tulee lisää porukkaa ja cherrrye olet minun tavoite painossa nyt(tosin olen sua vähän lyhyempi). Aloititko painonpudotuksen siis tuosta lukemasta ja tavoitteesi on tuo 4kg? Mitä liikuntaa harrastat? Mulla on lääkekuuri meneillään ja mahaan koskee,mutta luulisin että yritän kävelyä parin päivän sisällä.Olen vaan syöny..eilen sain puoliväkisin imuroitua (se tuntui heti mahassa :( ). Painoa en mittaa koska tiedän sen olevan liikaa. Mutta tämmöset kokemukset vaan pistää puskemaan terveenä ollessa tosissaan. :)
 
Kivaa, että saan liittyä poppooseen! Tämmönen motivoi niin hyvin, kun saa jakaa ajatuksia
ja tuntemuksia muiden kanssa. Mites, pidetäänkö me virallinen punnituspäivä kerran
viikossa? Mikä päivä olis hyvä? :) Joo miulla ois meiningissä alottaa tää painonpudotus tästä
painosta. En oo siis ollu aina tän painonen; ennen esikoispojua painoin 60kg, ja synnyttämään
mennessäni painoin 86kg. Sain kuin sainkin painon pudotettua 63kiloon, kunnes aloin odottaan
meijen typsyä, ja synnärillä painoin tällä kertaa 78kg. Esikoinen nytten 2v ja pienempi 6kk :)
Olis unelma-juttu jos pääsisin tuohon 56kiloon, tai siis pääsenhän mie siihen! ;)
Mie oon käyny salilla, mutta miun salikaveri alottaa piakkoin työt, niin saa nähdä miten tuon
saleilun käy.. Lisäks käyn vaunulenkeillä, ja sit toisinaan tullu käytyy ihan yksinää iltasilla
lenkkeilees. Ja zumban tahtii tulee toisinaa pompittuu kotosalla, heh :)
Voihan ei tuo sinun mahas, mikä siinä siis on? Ootko saanu selvää vastausta? :(
Pikaisia toipumisia siulle!!
 
Tottakai saat liittyä joukkoon,sitä vartenhan tää on :) Mulla ollu aina tiistaisin punnitus päivä mutta jotenkin tuo paino jämähti tuohon n.64kiloon niin mietinkin että jos en käviskään itteeni ärsyttämässä..nyt sitten kun on liikunta sitä ja tätä ja syönyt kuitenkin olen ni pelotti..mutta vaaka näytti 63.6kg tänä aamuna,uskalsin mennä koska sain eilen tehtyä 2h sauvakävelylenkin(varoen) ja tuli sellanen olo että elämä voittaa! Sulla on kyllä tehokasta tuo liikunta.Mulla on tuo crossari ja sit tosiaan käyn lenkillä n.1-2kertaa viikossa,riippuen miten pääsen(hoitaja pula toisinaan). Oot kyllä tosi hyvin saanu painoa pois ja asenne on positiivinen. :) Minun mahakivun syytä ei ole vielä saatu selville mutta lääkekuuri on alkanu tosiaan tehoamaan.Ihan yhdessä päivässä jo tuli valtava muutos ja kuuria jäljellä vielä että jospa se tästä! Tulehdus ainakin mutta miksi ja mikä tulehdus,sitä tietoa ootellessa. Juu..sää näyttää ihanalta :)
 
Siepäs heitit pitkän lenkin sauvoilla! :) Muista tosiaa kuulostella ittees, pikkuhiljaa. Hienoa hei,
siun paino on alle 64kg, tavote lähestyy :) Miun syömispuoli on ollut aika järkyttävää täs viime
päivinä. Esikoinen täytti tuon 2 vuotta viime torstaina, ja vieraita on käyny niin tasasee tahtii,
ett herkkuja on tullu mutustettuu aivan liikaa.. :p Mut huomenna palataan taas ruotuun! :)
 
Oli niin ihana ilma ja kun ei koskenu niin jatkoin vaan :D Kunhan tässä paranee kunnolla niin alkaa armoton zemppi(näitä on tullu täs 9kk aikana paljon,aina vaan noustava ja jatkettava vaik välillä repsahtelee mut sitä tää kai tulee aina olee). Synttärit yms.tekee tästä projektista vaan mielenkiintosempaa ja herkutella pitääkin.Mulla luvassa lääkekuurin jälkeen muutama siideri :D Unohdin punnita tänään mutta ei sen niin väliä.Kieltämättä pään sisällä pyörii niin paljon kaikkee ettei ihmekään kun unohtelee.Kaikki vaan tahtoo pukkautua samaan ajankohtaan mutta kyllä se tästä. Täytyy kai tänään isännän kotiuduttua pistää lenkkarit jalkaan kun huomenna luvattu sadetta.Tosin sade ei haittaa mua,mutta onhan se kivempi palata kotiin lenkiltä VAIN hiestä märkänä.
 
Voihan flunssa.. : / Ja mie kun aattelin välttyväni tältä. Ei tää siis paha oo vielä, pääkipu
on vaan aivan armoton, pääkoppa kuin Haminan kaupunki.. Toki tää tuli just tähän saumaan,
kun vannonut itelleen pitävänsä 12viikon kunto+terveelisempi ruokavalio-kuurin, johon ei
kuulu olleskaan herkkuja. Itsekuria koetellaan.. Tää on siis 2. täysin herkuton päivä, so far
so good kuiteskii.. :) Mites siellä menee? :)
 
Kyllä noita vastoinkäymisiä riittää.Mahakipu hellitti hetkeksi,taas tuli jonkinlaista kipua.Ei silti niin kovaa ole etteikö vois liikkua.Eilen lenkkeilin 2h.Mutta syönykin olen ja paino 100g vaille 64..siinä pyörii.Mutta sinnittelen ja jaksan yrittää. Kuis siellä olo? Flunssa vielä vai onko selätetty? toivon jälkimmäistä. :) Nyt tulevana vkl on serkkujen kokoontuminen Kangasniemellä,on mökki vuokrattuna ja 8meitä ois tulossa.Odotan sitä innolla ja herkkujakin varmaan on vaikka minkälaista! Mutta sauvat mukaan tai ainaskin lenkkiasu. ;)
 
Mulla paino oli varsinaisena punnituspäivänä 63.6kg,tänään 62.9kg :) Viikonloppu meni serkustapaamisessa ja todella paljon naurettiin ja lauantaina tehtiin 11km lenkki porukalla :) Syömistä oli ja paljon jäi ylikin vaikka yritettiin syödä kaikkea mahdollista.Kävin soutelemassa ja pari serkkua kävi jopa uimassakin vaikka päivällä satoi vähän rakeita. Nyt sitten on viikko mennyt tässä kotona.Eilen tein sitten 1.5h lenkin. Niinjoo,se viimeinen mahakipu meni ohi,se syy oli ruoansulatukseen liittyvää.Kaikkea sitä tulee vastaan,en ois uskonut.
 
Vau tuo siun painos! :) Sie kyl lenkkeiletkin aivan ihailtavan pitkiä lenkkejä :) Hienooa,
että siun vatsakivuille selvis syy, ja kyse ei ollu mistää vakavasta. Mie ite painan 59kg, ja
siinä se on pysynyt. No joo, se vois olla jo vähemmän, mut en oo yksinkertaisesti jaksanut
keskittyy tarpeeks ruokapuoleen.. Noh, hiljaa hyvä tulee.. :)
 
Täällä menny melkeinpä niin että vk kuntoilua ja seuraava vk herkuttelua.Ja nyt sitten koko vkl herkuttelua kaikin tavoin joten ihan hirrrrvittää mennä aamulla pitkästä aikaa punnitukseen.Mutta tarkoitus ois mennä ystävän kanssa huomenna luontopolulle,sauvat otan mukaan ja siellä mäkiä joten saattaa tehdä hyvää.Oon mä lenkkeilly ihan normaalisti ja tarkoitus oli viim.su mennä mutta mökillä oltiin ja keskityttiin muihin juttuihin. Elikkäs paino on ja pysyy samassa.
 

Yhteistyössä