Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

Hienoa Narkissos ja haaveilija77!! Hyvin sujuu!! :)

Mä kävin eilen siellä lenkillä, vetäsin juosten ihan 35 minuutin lenkin, se on multa aika hyvin, kun en todellakaan oo mikään juoksija :) Lisäksi perinteinen vaunulenkki sekä eilen että tänään. Tänä illalla käydään vielä toisen kerran vaunuilemassa asioilla ja oon illalla menossa jumppaan. Taas söin vähän suklaata tänään :( En tajua, miksen pysty olemaan syömättä koko ajan jotain herkkuja :( Onkohan mulla joku sokerikoukku vai kieliikö tää siitä, että ruuasta saan liian vähän kaloreita?

Huomenna olisi sitten taas salipäivä, toivottavasti tulee yhtä hyvä reeni kuin viikonloppuna :D

Tsempit kaikille, me onnistutaan hienosti! :D
 
Nyt vaan pikapäivitys, poika nukahti just ja isäntä lähti treeneihin ja meinasin itekki vielä treenata...
1 vk: 76 kg
3 vk: 75 kg
4 vk: 74 kg
6 vk: 73 kg
7 vk: 73 kg
8 vk: 74,7 kg
9 vk: 74,5 kg
10 vk: 74,9 kg
11 vk: 74 kg
Junnaa, junnaa...onhan tuo edellisestä laskenu, mut silti tuntuu et tyssäsi pudotus tähän ku kävi jo välillä vähempänäki. :headwall: ärsyttää!! Tekis melkein mieli vaihtaa takas vanhaan puntariin, ku uuden hankkimisen jälkeen tyssäsi...
Mahtavia tuloksia jo porukalla!!
 
Hei taas!
Kylläpä tuntuu ihanalta kun paino putoaa :D

Salliina85: mullakin on ongelmana tuo herkkuhimo, taistelen sen kanssa päivittäin. Mulla on tapana tehdä aamuisin itselleni jääkaappiin sellainen vihannesrasia, josta voin pitkin päivää popsia kun tekee mieli napostella jotain tai sitten ruoka-aikana täytän mahaa niillä kasviksilla kun muu ruoka on nyt niukkaa. Pilkon siihen yleensä muutaman porkkanan, yhden paprikan ja vähintään puolikkaan kurkun, tulee samalla varmistettua sitä kuidunsaantia ja maha pysyy vetreänä. Lisäksi mulla on varalla sokerittomia karkkeja ja pastilleja ja paljon purkkaa. Ja jos tekee mieli herkutella vaikka kahvin kanssa, niin syön Alpen light-myslipatukan, niissä on alle 70 kcal kun suklaapatukassa on n.200 (esim. Fazerina). Nämä konstit on auttaneet mua mässytyshimon kanssa taistellessa. :)

Aurinkoista päivää kaikille :flower:
 
Ihan pikaisesti tulin kirjoittelemaan.

Kiitos Narkissos tuosta Alpen-patukka vinkistä (sekä toki muistakin vinkeistä!). Täytyy varmaan ihan ottaa käyttöön, kun mulla tosiaan tuppaa lipsumaan melkein joka päivä... : / Mulla oli tuossa päivällä paino 72,8 kg mikä on päiväpainoksi aika hyvä :) Ainoa vaan, että meillä on tänään kaverien kanssa pitsailta, mikä tarkoittaa parin päivän turvotuksia sen suolamäärän kanssa. Ja päivällä syötiin vielä silliä... Että ei pariin päivään puntaria!

Mulla on tän viikon urheilut menneet hienosti - maanantaina lenkki, tiistaina jumppa, eilen sali ja tänään lenkki :) Joka päivä jotain, että oikeesti hikoiluttaa. Lisäksi tietysti ne päivittäiset vaunulenkit. Miten teillä on sujunut tämä viikko? Nyt mietin sitä, että kannattaako tuosta hikiliikunnasta joskus pitää lepopäivä vai vaan ihan niin usein urheilee kun jaksaa?
 
Heippa kaikille!

Onko kaikki jossain viikonlopun vietossa? Mulla lähti tuosta torstaisesta pitsasta tämän viikon alamäki. Eilen leivoin tutun rotinoille herkkuja sekä söin karkkia, samoin tänään karkkia ja leivoin huomiseksi kakkua, kun tulee vieraita... Niin ja tänään oli jälkkäriksi valkosuklaamoussea. Plaah. En tajua. On niin hurjan iso olo nyt, että voi olla, etten nouse vaa'alle huomenna.

Liikuntamäärääni olen todella tyytyväinen kyllä tällä viikolla. Tuon viimeisen postauksen jälkeen pidin perjantaina hikiliikunnasta vapaapäivän ja tänään kävin taas vääntämässä salilla. Huomenna olisi tarkotus mennä lenkkeilemään. Maanantaina olis taas sali. Sitten lähdetään pääsiäisloman viettoon keskiviikkona sukulaisiin. Mitähän siitäkin tulee... Syömistä, ja liikunta nolla. Apua. En tajua, miten selviän.

Mulla oli se aiempi tavoite, että huomenna olisi ollut paino alle 72kg. No. En varmaan edes mittaa, mutta ei varmasti ole. Ei varmaan ole enää edes alle 73kg... Yhyy :( Mua masentaa tää koko projekti. Mitenhän saisin tuon syömisen kuriin... Kai sitä pitäisi miettiä, että mihin sitä koko ajan syö. Mutta en tiedä.

Kiva olisi, jos ehtisitte kirjoitella kuulumisianne. Toivottavasti teillä on mennyt tää viikko paremmin. Mua masentaa ihan riittävästi nyt. Tuntuu, että mieskin haluais jonku fitnessmallin, ku aina potkii salille. Tai kai se yrittää kannustaa. Meni vaan jotenkin maku tähän koko touhuun taas vähäks aikaa. Ehkä oon vaan liian väsyny nyt... Jos menis nukkumaan ja miettis näitä asioita sitten kun olis vähän vähemmän univelkaa...
 
Moi!
Uuusi yritys täältä. Ollaan koettu kaikenlaista.. kipeinä oltu tooodella paljon ja samaan syssyyn sain kuulla itse sairastavani kilpirauhasen vajaatoimintaa. On ollut aika jännitystä tämä aika, huomenna verikokeisiin taas ja sitten alkaakin lääkitys... :|

Tämän hetken tiedot
lähtö paino oli siis 85kg
ja nyt 82,5kg
eli pikkasen on tippunut :D

Oikein ihanaa kevättä kaikille!!
 
Mittailin kuitenkin tuota painoa, kun utelias olin. Ei olisi kannattanut. Turvonnut olo ei tiennyt hyvää:

Vko 1: 77,1 kg
Vko 2: 76,5 kg
Vko 3: 76,9 kg
Vko 4: 74,6 kg
Vko 5: 75,5 kg
Vko 6: 73,9 kg
Vko 7: 73,7 kg
Vko 8: 73,7 kg
Vko 9: 73,6 kg
Vko 10: 72,9 kg
Vko 11: 74,0 kg
Vko 12: 74,0 kg

Nyt tuskin on kaikki turvotustakaan, että takaisin päin ollaan taas tultu. Nyt pitäisi osata motivoida itsensä taas kunnolla tähän projektiin. Tuntuu niin tyhmältä, kun tavoite on kuitenkin ollut jo aika lähellä, mutta nyt se valuu taas kauemmas. Haluaisin vain niin kovin, että paino alkaisi numerolla 6. Mutta olen huomannut sen, että ei se olo tästä paremmaksi muutu kuin väliaikaisesti - korvien välissä se taitaa olla, että miksi uskon olevani liian suuri enkä pidä ulkonäöstäni.

Kun vain osaisi kiinnittää huomion olennaisiin asioihin ja olisi niin paljon tekemistä, että ei muistaisi syödä koko ajan. Tänään taas kun ajelin autolla puolisen tuntia, niin siinä välissä ehti syödä vaikka ja mitä :( En tiedä, mistä löytyisi itsekuri. Anteeksi kaikille kun valitan, mutta toivon, että tää olo lähtisi tällä pois, että saisin sen jollekin kerrottua. Ja että sitten taas saisin tsempin päälle. Mulla jäi se tän päivän lenkki väliin, kun oli maha niin kipeä. Huomenna olis tarkoitus lähteä salille kuitenkin. Mua jännittää pääsiäisloma, mitähän kaikkea sitä tulee syötyä ja saakohan edes lenkillä käytyä... : /

Tsempit kuitenkin kaikille! Ehkä mäkin tästä taas nousen.
 
Hellou!
Mulla meni viikonloppu vähän lipsuen, meillä kävi lauantaina päivällisvieraita ja kun mä niin rakastan ruuanlaittoa, niin tuli tehtyä ihanaa sapuskaa ja pullat ja kakut päälle :D En kuitenkaan ihan hirveästi syönyt ja poljin kuntopyörää sitten illalla. Ja eilen oli sitten lasten virpomishässäkät ja tulihan siinä omaankin suuhun niitä nameja salaa sujautettua... :ashamed: No, en kuitenkaan päästänyt itseäni täysin repsahtamaan ja vetäisin sitten illalla parin tunnin treenit. Ja nyt voin olla ihan iloinen:
1.vko 84kg
2.vko82.7kg
3.vko 82.4 kg
4.vko 81.0 kg
5.vko 80.2 kg

Eli alaspäin tultiin sittenkin!! :D Tästä on taas kiva jatkaa.

Salliina85: Tosi kurjaa tollainen takapakki, se vaatii tiukkaa motivaatiota että saa itsensä taas ruotuun. Toivon sulle parempaa viikkoa :flower:
 
Kiitos Narkissos! Ja isot onnittelut sulle tiputuksesta!! Tämä päivä on mennyt paremmin, kun on ollut itsellä koko ajan jotain menemistä ja tekemistä. Toivottavasti jatkuu iltaan saakka tää hyvä meno. Oon sopinut kaverin kanssa, että tänään mennään salille. Jospa tää tästä :)
 
Hei hei,tuohan on hyvä kun herkutteluista ja takapakista ei noussut paino vaan pysyi samassa :) Arvelepas jos ois vaik kilo kaks tullu takasin,se ois pettymys.Nyt vaan jatkamaan ja repimään se into vaikka taivaalta! Mulla punnitus aamulla.Olen herkutellu kun ollaan vietetty noita 6v.synttäreitä lauantaista asti ja huomenna vielä+pääsiäinenkin tulossa jolloin rakas siskoni tulee ja se tietää pikaruokia..Mutta kävin toissa-aamuna huvikseni vaa'an päällä ja se näytti 65.7:ää eli se lukema ois oltava ensi viikon tiistaina.Tietty nyt näyttää sitä ja viikon päästä plussaa..nooh,en manaile vaan menen päivä kerrallaan.Mun tavoite oli painaa kesällä jotain 62kg mutta nyt olen ajatellut että vois se olla vaikka tasan 60kg.Mutta sen näkee sit miten jumii.Nyt ainakin ihan kiva vauhti vaikken ole liikkunutkaan kun 4kertaa viikossa.Ruokien määrät on vähentynyt kyllä,en jaksa syödä kerralla paljoakaan ja se harmittaa jos tekee mieli jotain grilliruokaa niin pitää lastenannoksia kohta ottaa :D Zemppiä kaikille!! Huomenna käyn sen lukeman laittamassa.
 
Kiitos tsempistä haaveilija77! Toivottavasti sulla näyttää nyt aamulla samaa lukemaa, kun mitä toivoit :)

Mulla meni eilinen ihan kivasti, lukuunottamatta paria keksiä... Musta tuntuu, että kroppa taas hakee vähän tätä uutta tilannetta, kun pojan syöttäminen on muuttunut tosi paljon, siis tissin määrä on vähentynyt kuukaudessa aika paljon. Piti oikein tehdä raskaustestikin, kun viimeksi kun tulin raskaaksi, niin heti hyppäsi kilolla paino, kun tuli alkuturvotuksia. No, negaahan se näytti. En silti tajua, mitä tässä on käynyt, kun en ole mitään kuitenkaan muuttanut. Voikohan se johtua ihan tuosta pojan syömän maidon määrästä. En usko, että se voisi noin paljon vaikuttaa heti, kun edelleen kuitenkin syö hyvin...

Eilen kävin siellä salilla ja lihaksistoon alan olla ihan tyytyväinen. Nyt vaan kun saisi tuosta lihasten päältä nuo vararavinnot pois :D Tänään pitäisi kyllä lenkille lähteä, mutta en taida päästä. Päivällä kun ollaan pojan kanssa kaksin kotona, mies pyysi meitä käymään kaupassa ja iltapäivällä on sovittua menoa eli kaksi kertaa vaunuilla liikkeelle, en usko että juokseminen onnistuu noilla reissuilla. Sitten illalla mies on menossa salille, joten olen illankin lapsen kanssa kotona. Täytyy katsoa, jos jossain välissä olisi aikaa, että pääsisi ihan juoksemaan. Pääsiäiseksikin täytyy ottaa juoksukengät mukaan kun lähdetään sukuloimaan.

Mua jännittää nykyään jopa tuollainen kaupassa käynti, kun pelkään, että ostan sieltä jotain suklaata, kun ei ole ketään "vahtimassa". Hirveen itsekurin vaatii, etten osta mitään. Toivottavasti onnistun. Lisäksi meillä on edelleen kaapissa keksejä ja tiedän sen koko ajan, mutta en tiedä miten saan vastustettua kiusausta. Pitäisi varmaan ostaa purkkaa, jos söisi sitä koko ajan. Tää on ihan hirveetä, ihan kuin joku alkkis, joka meinaa koko ajan retkahtaa :| Kaipa tätä pitää samalla tavalla kohdellakin, että on riippuvuus, niin on...
 
Aloituspaino 69.6kg
vk 1: 67,8
vk 2:68,4
vk 3:67,8
vk 4:67,8
vk 5:68,1
vk 6:66,6 ja vars.punnituspvnä
67,4
vk 7:67,2
vk 8:67,0
vk 9:67,1
vk 10:66,6
vk 11:66,1
vk 12:66,0

lähti sit sata grammaa :)

Mulla taas jumii hartiat ja olen yrittäny hieroa,olla piikkimatolla,laittanut särkyvoidetta ja käynyt sauvakävelyllä aina kun ehtii/pääsee,eilen meni pari buranaa kun tuntui että se kipu on myöskin aivan niskan yläpuolella(kallon lähellä). Mutta kun aina ei sauvoilla liiku niin pääsee tähän kuntoon.

Meillä herkkuja riittää kaapeissa ja tänään en ota kun kahvin+jäätelöpuikon.Onhan noita karkkeja yms.tullutkin napsittua.
 
Liityn näköjään mukaan vähän myöhässä mutta aattelin vastata ku aloittelin samaan aikaan kuin tekin ja hyvin samoista kiloista. 7.1 päätin et nyt riittää, jotain on tehtävä ja alotuspaino siis sillon 77,5 /pituutta 172cm.
16kg oli tavoite, ja liityin keventäjiinkin samalla. Siellä oli ja on edelleenki helppo laskee ruokien kaloreita ja pysyä suositusten alla. Aika nopeesti lähti tippuun paino, ja alussa tuli myös käytyä salilla tiuhempaan kuin nyt.

Tällä hetkellä aamupaino 68,8kg. Eli tiputusta 3kk:ssa n.10kg. Voi sitä tunnetta ku vaaka näytti edes alle 70kg. Se oli enemmän ku uskalsi toivoa alkuun.
Nyt kun miettii niin luulen että itsekurilla on ollu suurin vaikutus. Päätin että nyt jätän ensinnäki kaikki herkut pois (hampurilaiset, pizzat, pullat yms) ja kaupassa on vaan mentävä ohi pullahyllyjen, niin hyvä tulee.
3kk aikana on tullu syötyä 1 pizza, 1 hampurilaisateria ja muutama munkki, ja jokaisen jälkeen on tullut sanoinkuvaamattoman huono olo. Elimistö on saanut jonkinlaisen sokeriryöpyn niistä, joten niiden jälkeen on ollu entistä helpompi jättää ne väliin.
Kaikkein hienointa on se ku ennen niin tiukat vaatteet on ku telttoja, tippuu päältä ja on pakko ostaa uusia pienempi :) Tällä hetkellä S-koon vaatteet on just sopivia, ja ennen vaan haaveilin että mahtuisin joskus sen kokoiseen vaatteeseen.

Iltasyöminen on kans sellainen jonka oon huomannu vaikuttavan. Kun ei enää syö itteensä ähkyyn klo 9 jälkeen illalla, huomaa että elimistö kiittää.

Lopulliseen tavoitteeseen ois vielä 6kg matkaa,ja alunperin päätin että 62kg näyttää vaaka toukokuun viimenen päivä, saa nähdä käykö niin.

Tsempit täältä! :)
 
Se oli myös keventäjissa helppoo, että siellä sain päivittäiseksi kalorisuositukseksi reilu 1700 kcal, ja lähes koko ajan oon pyrkiny siihen että syön sen alle joka päivä. Yleensä päivässä tulee syötyä n. 1500 kcal, joskus alle 1300kcal. Selkeä vaikutus oli silläkin, että piti siitä kiinni.
 
Heippa kaikille taas pitkästä aikaa! :wave:
Mä kun aloittelin ne työt niin eipä tuota oo enää ehtiny paljo kirjottelemaan tänne, käyn kyllä aina säännöllisesti lukemassa teidän kuulumiset. Ja hienolta kyllä vaikuttaa, täällä alkaa porukan läskit sulaa lumien kans samaa tahtia.

Aivan uskomattoman hieno suoritus sulla mandarin_, voi kun itse pystyis samaan.

Ja tsemppiä Salliina85, meillä tuntuu tuo repsahtelu ja jumituski tulevan aina samoihin aikoihin... =)

1 vk: 76 kg
3 vk: 75 kg
4 vk: 74 kg
6 vk: 73 kg
7 vk: 73 kg
8 vk: 74,7 kg
9 vk: 74,5 kg
10 vk: 74,9 kg
11 vk: 74 kg
12 vk: 73,7 kg

Ei taaskaan paljon laskenu, mut parempi tuokin kuin plussaviikko. Mulla meinaa tuo paino viikon sisälläkin jojoilla aika paljon. Oon käyny välillä ihan mielenkiinnosta puntarilla myös muina kuin punnituspäivänä ja välillä paino kävi jo alle 73 kg. Mut oon päättäny merkkailla ylös vaan nuo punnituspäivän lukemat. Liikkumiset on menny ihan ok, oon jaksanu edelleen veivata sitä kotitreeniä kohtuu ahkerasti. Arkipäivisin ihan hyvin tulee treenattua, mut vkl:sin meinaa jäädä tekemättä. Ja sit vkl herkuttelut on edelleen ihan hirveitä... Mä oisin varmaan tiputtanu jo moninkertaisesti painoani jos vaan oisin saanu herkuttelun kuriin.

Pääsiäispyhät kauhistuttaa jo valmiiksi, ollaan lähdössä sukuloimaan ja vielä pitkä vkl olla siellä hemmoteltavana ja toisten ruokittavana. Täytyy ottaa salikamppeet mukaan, jos siellä sit salille edes pääsis.
 
Mä olen sitä mieltä vieläkin että normiruoalla menen vaikkakin pienimmillä annoksilla ja välillä herkuttelujaksoja saakin tulla,nk.normielämässä kuuluukin olla.Ja silti se paino tippuu hitaasti ja varmasti.Tietty nyt olen pikkuisen tiukempi itselleni kunnes tavoitepaino saavutettu.Mutta kun tämän ottaa tavaksi niin kai se luonnostaan jääkin näin. Ei mitään liha-kala-herkku-tms.estoja,kaikkea syön mutta kohtuudella.Ja eilen mulle maistui ruoka entistä paremmin kun jätin herkut vähemmälle.En silti tee kauheeta hikijumppaa sen takia.Elimistö kaipaa ruokaa tms.Tänään asiointi päivä ja illasta en tiedä mitä liikuntaa harrastan mutta edes jotain kun eilen en kivuilta voinut ees ajatella. Ja olihan noiden lastenkin takia vähän voimat vähissä.Esikoisella tosi paha murkkuikä että tuntui ettei fiiliksiä mihinkään.Mutta jospa se tästä,päivä kerrallaan!
 
Hyvä haavelija77, suunta on alaspäin! :)

Tervetuloa mandarin_ ja onnittelut jo tähän astisista saavutuksista! Olispa mulla samanlainen itsekuri kun sulla :)

horrorpop, kiitokset tsempeistä ja onnea sulle pudotuksesta! :) Mulla vähän sama tilanne, et kai sitä olis jo tavoitepainossa, jos ei olis mitään herkkuja syöny. Mulla kanssa on nuo viikonloput vähän se kompastuskivi... Ku arkisin on kiva rytmi, niin ei tuu niin paljon herkuteltua, mut viikonloppusin sit senkin edestä...

Me ollaan perheen kanssa pyhien vietossa täällä mun anopin ja apen luona ja varmaan arvaatte, mitä se on tehnyt liikuntamäärille ja herkuille :kieh: No, oma syyhän se on, jos ei itsekuri pidä. Kahvilla on aina pullaa, tänään oli ruualla viiniä ja eilen mulle oli varattu saunasiideri. Niin ja ruuan kanssa on jälkkäriä! Lisäksi anoppi on varannut mulle ja sille täksi illaki punaviiniä, aurajuustoa ja tummaa suklaata kun "ei nuo miehet hänen kanssa herkuttele" :D Huomenna vielä miehen ystävän tuparit, joihin mennään ilman vauvaa, että varmaan parit siiderit ja kai siellä jotain tarjottaviakin on... Lisäksi miehen muita sukulaisia on tulossa sunnuntaina kylään ja mä lupasin leipoa kakun. Että voihan olla, että paino nousee 2kg tän loman aikana :D On ehkä vähän turhan suuria testejä mulle, kun koko ajan joka suunnasta tulee joku mahdollisuus ratketa.

Liikunta on muuten nolla, mutta ollaan me vaunulenkkejä tehty. Kai sekin on tyhjää parempi? Lisäksi kun tultiin, niin anoppi sano heti, että sä oot laihtunut ihan hirveästi :) Se tuntu ihan kivalta, että jotain tulostakin on nähtävissä. Ja ihanaahan täällä on olla, aina tuntee, että on tervetullut eikä tuosta painosta tehdä mitään numeroa, vaan kyllä saa herkutella jos siltä tuntuu :) Anoppi on laiha ku luuviulu, appi ei, mutta mun painosta ei kyllä täällä oo koskaan mitään huomauteltu :)

Jos ehditte lomiltanne, niin laittakaa kuulumisia. Mä en tiedä, miten käy varsinaisen punnituspäivän punnituksen, kun en viitsi aamulla herätessä tulla alusvaatteissa tulla anopin ja apen makuuhuoneeseen, jossa vaaka on, punnittavaksi :LOL: Mutta äsken kun välitilannetta katsoin, niin iltapaino oli täysissä sisävaatteissa vain 500g enemmän kuin viime punnituksen aamupaino :) Että tuskin on noussut aamupaino, kun iltapaino on mulla aina enemmän ja nyt oli tosiaan ihan kunnolla vaatteet päällä :)
 
Moikka
Pääsiäinen on nyt juhlittu täällä eikä huomista pyhäpäivää enään noteerata mitenkään :D
Pääsiäisherkkuja tiesin syöväni mutten ottanut siitä paineita, kiloja tuli takas 1, mutta nyt kunnolla elämäntaparemonttiin.
Liikunnan aloitus tekee mulla tiukkaa rasitusvamman vuoksi mutta ensin ruokavaliolla tiputan reilun 5kg ennen varsinaisia urheiluja. Vaunulenkkejä tietty teen, kuten eilenkinja olipas ihana ilma :) tänään näyttäisi tulevan yhtä ihana päivä :heart: eli kohta ulkoilemaan.

Mukavaa päivää teille jokaiselle ja tsemppiä jatkoon :wave:
 
Pääsiäistä vietetty ja menoja ollut,mm.kummipojan synttärit+oma tyttöjen ilta eilen,joten on tullut syötyä,juotua mutta olen myöskin liikkunut.Yksi aamu kävin 1.5h sauvalenkillä,tänään pyöräilin hiljakseen krapulasta huolimatta.Huomenna jotain rankempaa kuntoilua ja makiat pois.Ylimääräinen punnitus oli ja se näytti 65.5kg.Eilen illalla myöhään oli kaverin vaaka veskissä niin siihen piti hypätä,näytti 66.7.Ei paha.Nyt ois sit mahikset saada hyvä lukema taas tiistaille kunhan pysyn herkuista erossa ja liikun. :)
 
Arvelinkin että vois tulla plussa vk muttei kuitenkaan niin paha et itku ois tullu..+100g :) Ja tästä lähti makkeeton vk.Ois pitänyt painon olla väh.se 65.7 mut minkäs mahtaa kun herkut+siiderit vei voiton.. Suihkussa kävin kun pienin nukkui.Teen pyöräretken tässä olohuoneessa iltasella niin saan uuden hien pintaan ;) Onnea kaikille jotka saaneet tuloksia aikaan. :)
 
paino jumahti täysin 79 ja menin ja sorruin ravinto lisään ( 30 days) saa nähdä onko apua, mutta jos edes henkisenä tukena. Herkku lakko lipsunut ja ehkä annos kootkin aavistuksen taas kasvaneet. Voi miks ruoka on niin hyvää! Urheilla sentään olen jaksanut 4 * viikko. Nyt vaan opiskelut vie aikaa kun eän kuun viiminen on yks iso deadline johon mennessä tunteja menee vapaajasta melkoisesti :/ no sit taas ehtii urheilee:)
kesäkuun alkuun ei kyl tavoite 73 tule täyttyy josnyt ei ihmeitä tapahdu :(
Mut on noikin hävinneet kilot tyhjäää paremmat ja varsinkin kunto on noussut huimasti!
Tsemppiä kaikille!
 
Moikka kaikille!

isokeiju, hienoa että sait pääsiäisen herkut pudoteltua nopeasti pois! :)

haaveilija77, hienoa! Käytännössä sulla kesti paino samassa pyhistä huolimatta. Se on aina hyvä juttu :) Mullakin olis tarkoitus pitää suht herkuton viikko, mutta saa nähdä miten käy. Tämän aamun aloitin "normaalilla" aamupalalla ja nyt kello on 9 ja mulla on nälkä :D Tuli vissiin syötyä anoppilassa vähän reilumpaa aamupalaa :LOL:

Narkissos, upeaa!!! Mäkin odotan sitä, että joku päivä paino menee alle 70kg! Se on varmasti vapauttava tunne, kun kymmenluku vaihtuu :) Sulla oli pudotus ihan hurja tässä välissä, onnea! :)

sohvii, tsempit sulle. Mullakin on ollut nyt jo monta viikkoa paino ihan jumissa, masentaa itseäkin, kun se ei siitä mihinkään laske. Usko meinaa loppua. Mutta ei kai se muu auta, kuin jatkaa, kaipa se siitä liikkeelle nytkähtää ajastaan.

Mulla tosiaan meni liikkumiset vähän huonosti pyhien aikana, mutta tänään oli tarkoitus palata ruotuun :LOL: Meinasin lähteä lenkkeilemään jossakin vaiheessa tai sitten jos en pääse (miehellä oli aika täysi päivä tänään), niin täytyy yrittää polkea ainakin stepperiä. Mietin tosin myös, että voisinhan minä mennä juoksemaan vaunujenkin kanssa. On pyörätiet nimittäin sulaneet kokonaan ja muutenkin ihana ilma. Jos saisi vaikka sellaisen lenkin, että osittain juoksisi ja osittain kävelisi. Lisäksi musta tuntuu, että herkuista on vaikea kestää erossa, niin ajattelin mennä seuraavaksi tekemään sellaisen vihannesrasian itselleni kaappiin, että jos tuntuu, että on pakko jotakin napsia, niin voi niitä sitten syödä. Purkka on myös kovassa käytössä :D Pääsiäisenä tuli kyllä syötyä herkkuja niin paljon, että tulee varmaan sokerista vierotusoireita seuraavat pari päivää :attn: Ne on kyllä todella inhottavia, että pääsisi niistä yli.

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon! :hug: Harmi, ettei asuta samalla paikkakunnalla, voisi muuten lähteä yhdessä lenkille! :D
 
Täs on oman laihdutusurakkansa aikana tullu huomattua ettei ne pienet lipsahdukset (tai vähä isommatkaan) haittaa, tärkeintä on se, että elämäntaparemontti on tehty, ettei pelkästään syö nälkäänsä sipsejä, karkkeja, kakkuja yms.
Meillä juhlittiin vkloppuna 4-v poikani synttäreitä ja tottakai täytekakun tein ja oli muutakin hyväskää tarjolla. Kakku maistui pitkästä aikaa hyvältä ja monta palaa tuli otettuakin. Pienen morkkiksen sain aikaseks ku aamupaino tais kivuta yli 68 (normisti ollu 67,5) mutta sitte aattelin mitäpä siitä, täytyy joskus herkutellakin.
Pakko myöntää että pikkusen repsahti ote vkloppuna, mutta nyt täytynee kiriä takaisin.
BMI on jo normaalipainossa ollut jokusen aikaa, mutta edelleen tuntuu että vieläkin on tiputettavaa.
Hauska sinällän ajatella, etten ikinä uskonu saavuttavani tätäkään rajapyykkiä joka nyt on. Ja nyt on kohta saavutettu se ihan alkuperäinen tavoite, ja vielä on vähän aikaakin, kun toukokuun vika päivä on rajana, ja viitisen kiloa vielä jäljellä.
 

Yhteistyössä