Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

Salliina85 Kiitos!! Ja oikein paljon onnea vauva-yritykseen! Mullakin tuntuu et paino jumii ja sekin on hyvä jos saa tässä pidettyä. Mutta jatkan pudottamista.Tuossa onkin uudistettu lenkkipolku vieressä ja sinne ampaisen kun sopivasti aikaa on.Saattaa tulla pitkä lenkki. :) Minäkin tästä poistun/siirryn eri pinkkaan jos näyttää siltä ettei tässä ketjussa ole "eloa". Mutta katsellaan kuin käy.
 
Pikainen moikkaus
Mä olen edelleen samoissa lukemissa,n 77.5. Mulla on nyt sellainen tilanne, että luen pää höyryten pääsykokeisiin, enkä sen takia ehdi ja jaksa nyt keskittyä laihduttamiseen, enkä viettää aikaa täällä palstallakaan. Palailen siis asiaan kesäkuun puolella :wave:
 
Täällä taas! :wave: Tuntuu olevan porukka kadoksissa ja katoamassa ihan tyystin... Itselläni on tänään ollut sellainen hulina päivä, ettei ole tosikaan. Aikaani on vienyt eräs riita-asia, joka on ollut työn alla 1,5 vuotta. Tänään sitten istuttiin asian tiimoilta käräjillä koko päivä, mutta sovinto saatiin aikaiseksi ja sievoinen korvaussumma on minulle tulossa. :D Tästäkin syystä olen ollut täältä hieman taka-alalla. Nyt siis yksi kivi pois sydämeltä, joten ehkä aikaa riittää taas tähän painonpudotusprojektiinkin...Siitä puheenollen eilen aamupaino tasan 72 kg eli alin paino vuosiin. Eli rimpsuun seuraavaa:
1 vk: 76 kg
3 vk: 75 kg
4 vk: 74 kg
6 vk: 73 kg
7 vk: 73 kg
8 vk: 74,7 kg
9 vk: 74,5 kg
10 vk: 74,9 kg
11 vk: 74 kg
12 vk: 73,7 kg
14 vk: 74,5 kg
15 vk: 72,4 kg
17 vk: 72 kg
Pari kiloa siis olis enää kampaajaan... =) Toivotaan et ensi viikolla jo alle 72. Tosin vkl:na on yhdet hautajaiset, joissa taas tarjolla kakkua sun muuta höystettä. Saa nähdä kuinka käy...
Liikkuminen on ollu mulla nyt ihan olematonta, mut syömiset on pysyny aika kohtuudessa.

Salliina85 tsemppiä teille vauvan hankintaan, tulehan ainakin sit ilmoittelemaan kun tärppää.

haaveilija77 sinulla hieno saavutus, ehkä se taas antaa hieman puhtia jatkaa kun hetkeksi höllää ja pyrkii vaan pysymään saavutetussa painossa. Mutta koitetaan edes me hieman pitää eloa tässä pinossa, edes harvakseltaan. Minäkin olen täällä jatkuvasti käyny lukemassa teidän edistymistä, mut en vaan oo ehtinyt kirjottelemaan. Yritän ryhdistäytyä siinäkin asiassa...
 
Moikka, kyllä täällä vielä ollaan ja sinnitellään vaikkakin taas tuli tänään mähkittyä oikein olan takaa. Painoa lähtenyt 5 kg ja kroppa on timmimpi, mutta jäipä tavoitepaino haaveeksi. Palstailu on jäänyt, mutta en ole kyllä ehtinyt istumaaan koneen ääressä muutenkaan, sen verran on ollut matalalentoa ja on vielä kunnes loma alkaa. Tsemppiä kaikille jotka vielä jatkaa kohti keveämpää eloa....
 
haaveilija77, tsemppiä jatkoon! Jos muistat, niin käy tänne joskus kommentoimassa, miten sulla sujuu, mä en ota tätä kuitenkaan pois seurattavista :)

Narkissos, hurjasti tsemppiä luku-urakkaan!!

horrorpop, hieno saavutus!! Mä ihan varmasti tuun tänne laittamaan, jos toista aletaan odottamaan :) Saa nähä, onko onni myötä. Eka kierto meneillään ja uusia menkkoja odotellen, ei oikein lykästänyt päivät tässä kuussa...

isokeiju, hyvää jatkoa!!

sohvii, tosi hieno pudotus! Onnea! :) Tsemppiä jatkoonkin :) Mä en ole taaskaan uskaltanut vaa'alle, mutta pitänee toisinaan seurata, ettei paino tästä lähde nousemaan (paitsi tietty jos alan odottaa!) :)

Ootte ihania, käykää välillä laittamassa mitä teille kuuluu :) Kuljettiin kuitenkin niin pitkä matka yhdessä <3
 
Huh,että piti vkl herkutella,oli kaupoissa äitienpäivän kunniaksi kakkukahveja,sitten jatkoin mässäilyä kotona..yök mikä olo.Niin ja kun hartiasärky oli todella pahana niin en voinut ees venytellä.Eilen alkoi pää kääntyä paremmin..Eli mahtaa tulla lukema ylihuomenna kun vaaka-aika koittaa..mutta menen ja murisen. :O Harmi kun tämä lösähtää,mutta täällä olen ja jatkan tästä etiäpäin samaan malliin tai edes jotenkin :)
 
^Samoissa merkeissä meni täällä vkl. Saas nähdä mitä vaaka huomenna näyttää... Koko vkl meni liikkumatta, kun oltiin reissussa. Tänään sain kuitenki käytyä lenkillä, mut tuskin se huomista punnitusta pelastaa. :| Mut en aio luovuttaa, sisulla vaikka läpi harmaan kiven...
 
Tänään aamupaino oli yllättävän hyvä, vaikka vkl:na tuli syötyä vähän sitä sun tätä...
1 vk: 76 kg
-------
17 vk: 72 kg
18 vk: 71,8 kg
Pätkäisin vähän tuota listaa, turhaan kai tuota koko rimpsua aina toistaa.
Tänään on ollu tosi flunssainen ja tukkoinen olo. Niskat aivan jumissa, kurkku ja pää kipeä ja nenä vuotaa. Ei tarvii lenkille lähtöä edes miettiä. Täytyy ottaa nukkumaan mennessä kunnon satsi troppeja ja koittaa päästä ajoissa petiin, ettei tauti jyrää ihan täysin...
 
Sama täällä,herkutteluista ja kivuista päättelin että paino varmaan +500g mutta eilinen lenkki tais vähän auttaa kun lähtikin -100g. :) Nyt taas yritystä päästä liikuntaan kiinni ja herkut melkein pois..ehhehe. Voi horrorpop pikaista parantumista sinne,toivottavasti ei tauti muutu pahaksi.Meillä keskimmäisellä neidillä aina nuha ja aikansa saa räkiä vieressä kun tarttuu muihin. Ei syö kun muutamia ruokia niin varmaan vaikuttaa sairasteluihin.Otin monivitamiinin käyttöön mutta yökkää tosi herkästi.. :/ hankalaa.. Mutta nyt on suostunut jopa maistelemaan yhden teelusikallisen uusia ruokia/makuja.
Mutta se siitä.. Eikun jaksuja sinne ja mukavaa kun kesä pian ovella :) Jospa saisin tilaamani aurinkorasvan huomenna kun helteitä luvannut.Olen siis yliherkkä (allerginen) auringolle.Ei mukava kykkiä sisälläkään.
 
Tänne iski sit ihan kunnon tauti...kuumetta kolmatta päivää. Poikakin ollu hieman kipeä. Liikkumaan en tietenkään oo päässy ja syöny olen kaikkee mahdollista, ruokahalu on jostain syystä ihan valtava. Eli takapakkia taitaa tulla...:snotty:
 
Nyt ei paniikkia,kroppa tarvii ruokaa ja lepoa yms.sitä on kuunneltava.Itse huomasin ettei muutaman päivän tauko tuonut ylimääräistä niin huoletta saan välillä relata. Oikein paljon toivotan parantumista sinne!! Ja kuumeesta on yleensä hyötyä.Tauti saa kyytiä nopeammin,toivotaan näin :)
 
haaveilija77, sulla menee niin hienosti, onnea :flower: Saitko sen aurinkorasvasi? Ootko päässyt lenkkeilemään?

horrorpop, pikaista paranemista! :) Miten on tauti hellittänyt? Itsellä oli kanssa pitkään puolikuntoinen olo, mutta nyt alan olla taas kunnossa.

Ihmettelette varmaan, että mitä mä täällä palstalla taas teen ;) No, en osaa olla poiskaan :LOL: Lähinnä tuli tuossa taas (omasta mielestä) sellanen kommentti ukolta, että alkoi ahdistaa, vaikkei hän mitää pahaa taaskaan tarkoittanut. Kävin siis ostamassa tänään kesäksi bikinit! Siis ihan totta, bikinit. Mulla on navasta polviin asti kirkuvanpunasia raskausarpia ja alamaha on tollanen löysä reppu, niin piti sitten ostaa ne pöksyt mallia synnyttänyt nainen. Eipä sitten miehen kommentit olleet kovin imartelevia, vaikka sanoikin, että sopivat mulle. Kaipa se odotti jotain pikkupikkubikineitä, jotkut laput nännien päällä ja joku naru tuossa takapuolen päällä... Eihän se ymmärrä, ettei mulle sovi sellaset, mahakin roikkuis siitä yli, kun on tosiaan tollainen roikkuva. Mutta mulla tuli siitä nyt sellanen olo, että olkoon. Minä laihdutan vielä. Hänen itsensäkin pitäisi laihduttaa omien sanojensa mukaan 7kg, mutta ei tee asian eteen mitään, niin minä ajattelin ruveta nyt sitten kuitenkin normaalipainoiseksi. Toki tää täytyy keskeyttää jos raskaaksi tulee, mutta nyt kun ei mitään ole kuulunut, niin voi ainakin yrittää. Raivostutti niin, että täytyy varmaan näyttää sille taivaan merkit ;) Ei hänkään kuitenkaan mikään Vin Diesel ole... :D
 
Kiitosta vain! Ja kiva kun bikineistä ei löydy vain ja ainoastaan sellaisia tikkumalleja. :) Kauheeta sentään,en vois itelleni kuvitellakaan sellaisia naruviritelmiä :eek: Sain rasvan onneksi keskiviikkona,pikkuista vaille 5 illalla tuli tekstari et saapunut postiin.Ei tulis ilman sitä mittään ja vaikka sen laittaa hyvissä ajoin niin saattaa lievää kutinaa olla illalla.Ja keskipäivän aurinkoa tulis välttää,nk.kaikkien. Olen käynyt äitini luonä kävellen to ja eilen lauantaina.Eilen jopa muistin mittarit ottaa mukaan.Eihän se näyttänyt matkaksi keskustaan kuin 1.7km,oikeasti on lähemmäs 3km.Nooh,askelia tuli siihen 3880. Yhteensä sellainen 8km tuli täyteen. Ihan kiinnosti vaakaan hypätä kun paino jyllännyt siinä 65kg:ssä ja nyt olikin tasan 64kg. Tiistaina oikea pv sitten. Tänään jos isäntä jaksais iltasella näitä tirppanoita katsoa etpääsen lenkille.Huomenna kyllään,tiistaina kerhoa+sirkusta katsomaan,joka pv tuntuu olevan jotain että voipi olla etten jaksa kuntoilla joka pv. Syömisiä voi tarkkailla(ainakin vähän) vaikka oiskin menossa.
 
haaveilija77, pudotus se on pienikin pudotus! :)

horrorpop, mullakin flunssaa. Tai oli tuossa flunssa, sitten läksin lenkille tiistaina kun olin olevinaan jo terve, niin vilustuin sitten uudestaa :(

Kävin tuossa painon mittaamassa, se keikkuu siellä 73kg. Olin ymmärtänyt tuon miehen bikinikommentin ihan väärin :p Tarkoitti vain, että hän ei tajua, miksi mun pitäis peitellä noita arpia ja noita, kun ei ne hänen mielestään mun ulkonäköä huononna. Mutta kaipa sitä sitten aina kuulee, mitä haluaa kuulla...

Mun liikunnat on siis jääneet aika vähäiseksi, kun oon ollut kipeä, mutta syömiset on taas onnistuneet tosi hyvin, kun olen ollut koko ajan menossa johonkin, niin ei ole muistanut syödä ja mässäillä :D Salilla käynnin jouduin lopettamaan, kun meillä ei ole ylimääräistä rahaa yhtään, mutta nyt sitten aion keskittyä lenkkeilyyn ja rullaluisteluun, kunhan tästä tervehdyn. Kesällä pääsee sitten uimaankin. Tykkäättekö te rullaluistelusta?
 
Jep,parempi vähän kun ei mitään tai aina plussaviikko. No tuohon rullaluisteluun en ole silleen ihastunut,mutta tiijä vaikka joskus sitä kokeilisin.Ois varmaan nuorena pitänyt aloitella kun vanhana oon arka vauhtilajeille :/ Raha se on joskus vastassa ja monikin juttu sen takia jäänyt väliin :( Kun olen kotona niin toisen tuloilla elellään melkeinpä kokonaan.Pitää aina kysyä isännältä miten ois esim.konserttiin tms.meno..Se sitten hölmönä kattoo et menkää jo,mitä siitä lupaa kyselet. :D Siksi ehkä en omiin harrastuksiin halua "tuhlata" että saa lapsille välillä muutakin kun kotona oloa/puistoilua. Jaahas,täytyy hypätä kuntopyörän selkään..Isännälläkin iltavuorosta suoraan aamuvukiin joten ei helppoa hänellä enkä uskalla ennen sunnuntaita kysellä hoitamaan. Pikapikaista parantumista ja lepoa sairastaville!!
 
miss_piggy
Liityn nyt minäkin, sillä painoa on PAKKO pudottaa, en vain tiedä miten! :ashamed:
Olin joku aika sitten dieetillä, jossa söin 7 krt/pvä ja pieniä annoksia, paljon proteiinia. Sain painon tippumaan noin 3kg, mutta kun lopetin dieetin jota jaksoin noin 2kk, tuli paino aikalailla heti takaisin.
Lapsia mulla ei ole, mutta haaveilen raskaaksi tulemisesta, ja siksikin painonpudotus auttaisi. En vaan tajua, että mistä sitä painoa tulee, sillä mun liikuntatottumukset on sellaiset, että käyn esim. body pumpissa 2-3krt/vko, jossa vetelen aikalailla isoilla painoilla, lihaskestävyyttä siis on. Usein myös ensin lämppään kuntosalin puolella lihaksiani. Pyöräilen lähes päivittäin, ja noin 1/2h kävelylenkeillä koitan käydä myös useampana päivänä viikossa.
Karkkia syön todella harvoin, en edes joka viikko, ja jäätelöäkään ei mene kuin korkeintaan puikko/tuutti viikossa. Sokeria en käytä kahviin lainkaan, vaan käytän makeutusainetta. Ravintolassa käyn syömässä välillä, mutta korkeintaan noin 1krt/kk, alkoholia käytän todella vähän nykyään, baarissa tulee käytyä ehkä noin 1krt/kk jos sitäkään.
Muutenkin syön paljon proteiinia, eli kanaa lähinnä, kasviksia, vihanneksia..
Mitat kuitenkin on 165/72 joten pois pitäisi saada ainakin 7kg, että olisin tyytyväinen.

Kertokaa mulle että miten mun pitäis vaihtaa ruokavaliota tai mitä pitäis tehdä kun jotenkin salakavalasti sitä painoa vaan tulee lisää.. :mad:

Kunto on hyvä, ja uskon että kun paino tippuis niin lihaksetkin tulis paremmin näkyviin. Plus että raskautuminen ois todennäköisempää :heart:
 
miss_piggy, tervetuloa! :) Mulla on suunnillen samat mitat kun sulla (167/73), ja tässä vaiheessa mullakin on hankalaa tuo pudotus. Ite lähtisin liikkeelle sillä, että laskisin kalorit. Siis ite oon huono niitä laskemaan, mutta jos osaat/jaksat, niin sillä varmaan olis paras lähteä liikkeelle. Oon kuitenkin käsittänyt, että ruokavalio se on se, joka painoa pudottaa. Minkälaista leipää/pastaa/riisiä syöt? Mä vaihdoin kaikki tummaan.

Liikunnasta sen verran, että lisää aerobista liikuntaa, vaikka juurikin sitä lenkkeilyä. Mulla se oli alkuun takkusta, mutta auttaa. Ja sitten jos on "juminut" tietynlaiseen viikkorytmiin liikunnassa, niin mulla ainaki paino tyssäsi. Eli piti sitten yrittää vaihdella lajeja, ettei kroppa ehdi "tottua" mihinkään vaan aina tulisi uutta rääkkiä :D
 
Moi taas =)
Täällä jälleen! Ja painoa tänään aamulla 77.3kg :D Eli ei ole tullut takapakkia, vaikka olen paahtanut viikkokausia pääsykokeisiin ja loppuvaiheessa myös karkkien voimalla :ashamed: Saman kilon sisällä olen keikkunut jo monta viikkoa ja olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. Kokeet on nyt takana ja suon itselleni nyt hieman lellintää ja relaamista pari päivää, sitten varmaan taas ryhdyn tuumasta toimeen ja yritän pudottaa vielä pari kiloa.
Hei miss_piggy tervetuloa porukkaan =) Mä ehdottaisin myös, että alkajaisiksi rupeaisit pitämään tarkkaa ruokapäiväkirjaa ja laskemaan kaikki kalorit, se on hyvin valaisevaa! Sillä lailla todella silmät aukeavat ruokien energiapitoisuuksille. Apuna voi käyttää esim. EnergyNetin virtuaaliravintolan kalorilaskuria. :flower:
 
Narkissos, mullakin on tässä ollu vähän "taukoa" tästä painonpudotusprojektista, kun olin tosiaan ensin kipeänä ja sitten vielä onnistuin vilustumaan lenkillä. Nyt olo alkaa olla hyvä, mutta en vielä eilenkään saanut itseäni lenkille. Jos tänään yrittäisi? Meillä on vaan tälle viikolle ihan hurjasti hommia, niin ei ole muka olevinaan niin helppoa se lähtö.

Tosiaan, huomenna ollaan lähdössä loppuviikoksi reissuun, kun sukulaisella on juhlat lauantaina, niin mennään auttelemaan järjestelyissä. Siellä sitten syödään taas oikein urakalla herkkuja, hohhoi :D Mutta jospa tää tästä lähtis taas. Pääsis rullaluistelee ja juoksee taas kohta puoleen (tai lähinnä sais itestään sen verran irti!)
 
Moikka.
Olette jo ollut hyvässä vauhdissa ja nyt kysyn jos saisin liittyä seuraan.
Mulla on 10 kk tyttö vauva,2 v ja 6 v lapsi. Elämäntapa remonttia olen yeittänyt koko talven tai sanotaanko syyskuusta viime vuonna. Elikkä minäkin imetän vielä... Ja vielä lisäksi luulen että kilot ei halua lähtee kun menkatkaan ei olevielä aloittanut. Juu olen tehnyt nyt 3 kk putkeen raskaustestin ja en ole raskaana. Soitinkin eilen neuvolaan ja kysyin milloin ne alkaa että pitääkö alkaa huolestua jo... Mutta ne sanoi että voi olla pois jopa vuoden. :O

Olen 2/3 pv jumppassa ja yritän syödä säännöllisesti mutta kun kilot ei vaan halua lähteä :(

Jos saisin motivaatiota aitten teiltä että nää kilot lähtisi. Vaihdoinkin gymin kun se vanha paikka tuntui kauhealta käydä siellä... Kaikkilla oli sixpäcki ja kauden uudet vaateet....

Uudessa paikkassa on maailman ihanimmat omistajat ja sinne saankin tuoda lapset päivisin.

Menen syksyllä takasin töihin ja haluaisin saada ainakin 8kg pois ennen sitä. Painan nyt 66kg ja 160cm. Bmi on 25.7 elikkä lievä ylipainoinen.
 
Tervetuloa joukkoomme!! Mulla oli viikko sekalainen,ajoin kyllä kuntopyörällä muutaman kerran,sitten piti lähteä extemporee naisteniltaa viettämään kun ei tulevana viikonloppuna saa hoitajaa.Makeatakin tuli syötyä ja tänään 2v.synttärit nuorimmalla ja eilen jo aloiteltiin herkuttelut..Noh,paino ihme kyllä pysyi siinä samassa.Eilen pääsin kunnon lenkille mäkiseen maastoon että liekö se jotain auttanut..Nyt jos yrittäis taas saada makiat vähemmälle että tuo paino lähtis alamäkkeen päin :) voihan sitä aina yrittää. Siitepölyä on muttei onneksi haittaa,jotain nuo lääkkeetkin auttaa.

Aloituspaino siis oli 69.6kg....

Vk 14-18 paino 65 ja jotain..
vk 19-20 64.8kg
 
Heippa vaan ja tervetuloa uusille!! :wave:
Täällä en uskaltautunut edes puntarille tänään, ahdistaa nämä läskit taas niin kympillä. Nyt alkaa pikkuhiljaa olla tauti voitettu, sitkeässä oli kyllä pirulainen. Tänään kävin jopa taas lenkillä, edelliset liikkumiset varmaan oli toissa viikolla. Ja viime vkl menikin melko kosteissa merkeissä kaverin 3-kymppisillä, ja turvotus on sen mukainen....huoh...Nyt alkaa taas herkuttelulakko, pakko ryhdistäytyä...
 

Yhteistyössä