Elämme jännittäviä hetkiä...

Tässä muutaman tunnin sisällä luultavasti vähintään yksi meistä alkaa oksentaa. Kukahan se onnellinen mahtaa olla ja milloin on se odotettu hetki?

Huoh ja plääh. Minä en halua olla se. Mutta en myöskään halua joutua pesemään matkasänkyä nuorimmaisen jäljiltä. Pitäisiköhän viritellä yöksi jokin patjasysteemi tuohon lattialle?
 
Maitohappobakteereja syön jatkuvasti, mutta veikkaan, ettei ne nyt auta.

Meidän esikoinen sai mahataudin kaksi päivää sitten. Nyt on jo parantunut, tosin ei oikein saa syötyä paljon mitään. Kaikissa muissa perheissä, joissa olen tämän taudin kuullut olevan, on itämisaika ollut aika tarkalleen 2 vuorokautta. Joten... ei kai tässä voi kuin odottaa ja yrittää nauttia viimeisistä terveistä hetkistä. Ja syödä vain ruokia, joita on kiva oksentaa (viimeksi kun sain oksennustaudin, olin viimeisenä syönyt puoli pakettia hapankorppuja... sitä voi kokeilla kuvitella, miltä tuntui oksentaa ne puolen tunnin kuluttua kaikki pois... kurkku ihan riekaleina.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26283628:
Syötte kokonaisia valkopippureita runsaan veden kanssa :)
Aikuinen.10kpl ja lapsi vähemmän :D
Toimii.
Meillä ei oo ollu mahatautia vuoden 2006 jälkeen kun ton kikan kuulin.... :)
Ei ole valkopippuria, joten ei voi kokeilla. :D Eikä noita lapsia kyllä saisi sellaisia syömään...
 

Yhteistyössä