***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

He, mä soitin neuvolaan ja kysyin, saisko huomenna siellä jotain tilannetarkastusta alakertaan.. no ei saa, kun lääkärit vaan tekee ja on varattuina... mut sen verran neuvolasta sanottiin, et ens ma jos ei ole syntyny niin kyllä ne sit käynnistää jo sen yliaikakontrollin yhteydessä, kun se menee niin lähelle sitä normaalia. Et viikko tässä sit olis maksimissaan. Enköhän mä nyt sen sit jaksa vaikka tolpan päässä seisten...
 
:wave:
Viime yö kärvistelty supistusten kanssa,mutta nyt ei enää oikeen mitään.. :headwall: :headwall: pientä jomotusta selässä ja alapäässä,mut..plääh.Tosiaan,viikko enää maksimissaan,eiköhän tää mene vaikka "tolpan päässä seisten",kuten runttis sanoi.. |O

hepetius ja jääräpää rv 40+6 :heart:
 
mpv Oon varmaan joskus lukenu saman huumorihoroskoopin, ja kyllä ainakin mun kohalla pitää aika hyvin paikkansa :LOL: Ja oon siis neitsyt horoskoopissa.

Mulla tuli toissaviikolla suihkussa käydessä semmonen teelusikallisen kokonen limaklöntti, ja muistaakseni aikasemmin päivällä tuli paperiin jonkin verran kellertävää limaa. Mutta eipä tuo mulla ainakaan mitään vaikuttanu.

Täällä nautitaan vauva-arjesta. Neiti nukkuu ja syö eikä kyllä turhia kitise. Rytmi vaan on hieman päälaellaan, mutta onneks mies on kotona niin voi olla esikoisen kans jos tarvii päikkärit ottaa. Harmittaa vaan ku ei voi poikaa ottaa syliin millon haluaa :/

Niin ja onnittelut muillekkin vauvan saaneille :flower:

Marlin ja Justiina 6vrk
 
Onnea uusille vauvautuneille :heart: :flower:

ja tsemppiä tositoimissa oleville :D

Sekä hermoja ja voimia vielä vuoroaan odottaville ja extratsemppaukset yliajalla oleville :hug:

Täällä kans tissittely vie päivästä suurimman osan ja sitten kun pikkuinen nukkuu, niin yrittää sitten noita isompia hauskuuttaa. =)

Katjuska ja sintti 10 vrk :heart:
 
merkkiä :flower:

Ja suuren suuret onnittelut kaikille nyytin saaneille!! :flower: :heart:
Sekä mahakkaille lopputsempit ja jaksamiset! :hug:

mmiilia ja typy tylleröinen huomenna 2vkoa <3 (vähänkö aika menee nopeasti!!)
 
Mmilia: Ai menee vai :kieh: :kieh: :kieh: Sanosin, että tässä vaiheessa tunnit vaan hidastaa kulkuaan... perskules. No, pitää lähteä shoppailemaan jotain kivaa, kun ei tässä vielä mihinkään tarvii ryntäillä....
Sain muuten nakatuks lopputyön painoon ja se vissiin tulee jo loppuviikosta mulle kotiin sidottuna. Nyt siis sekin on hoidettu todellakin loppuun =)

Eipä mulla muuta, tämä selkäsärky tekee mut hulluks. Kävelyn avulla sain pari pientä supistusta tai kiristystä aikaseks, mut en kyllä tänään enää kolmatta lenkkiä lähde tekemään.

Jeh, palaillaan linjoille taas =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mmilia: Ai menee vai :kieh: :kieh: :kieh: Sanosin, että tässä vaiheessa tunnit vaan hidastaa kulkuaan... perskules.

Eipä mulla muuta, tämä selkäsärky tekee mut hulluks.

Jeh, palaillaan linjoille taas =)
Peesaan,tuntuu et aika tosiaan vaan matelee...ja mulla kans selkäsärky on ihan uskomatonta..! :kieh:

mies lähti yövuoroon,taidan minä lähteä vaikka kuuraan vessaa.. :headwall: :headwall:
 
Oli sitten turha neuvola reissu.. ei edes mitään kerrottavaa, painoa oli tullu +900g/vko, johtuskohan tuosta paljosta pizzan/lakun syönnistä ? :) :whistle:

Tänään tulee ikää lisää, olis ollu mukava jos neiti olisi tänään päättänyt syntyä, mutta tunne on että ainakin vielä viikon ellei kauemmin vielä masussa viihdy.
Noh,torstaina sitten painokontrolliin taasen, josap sitten olis edes jotain kerrottavaa ;)
 
RAKKAUDESTA ÄITI kuopus on 2v 1kk. ujo kiltti tyttö mutta HUH osaa kyllä pitää puolensa ja kuikutella kun haluaa!! ja sitä haluaa nykyään aamusta iltaan!! esikoisella samanlainen uhma kun kuopus syntyi joten olis pitänyt varautua mutta... nopeasti sitä unohtaa ;)

RD miedän nlassa saavat mitata Hb:n max 3 kertaa koska liuskat kuulemma maksaa liikaa. multa mitattiin pyynnöstä viime kerralla vaikka sanotaan ettei se loppuvaiheessa enää laske niin oli laskenu 130 -> 120 mikä mulle merkitsee paljon koska pitäis olla yli 135 kun meen synnyttää koska laski viimeksi niin paljon. mutta kun en muista niitä rautatabuja ottaa... :saint:

ON ei uutta eikä kummempaa. tänään ollu paljon liikkeellä ja se tuntuu vielä ihan hyvältä. oon niin tottunu tähän mahaan etten tosiaan osaa odottaa sen loppuvan jossain vaiheessa. mies sanoo että sen takia synnytys ei lähekään käyntiin koska mä oon ite niin varma että menee rv 42 + käynnistykseen... ainut mikä mietityttää on koko mikä pitäisi UL mukaan olla n. 4000g nyt...

korvapuusti 40+3
 
Moonalle onnea pojasta! Se nännien pyörittely tais tehota.. :whistle:

Täällä tapahtu jotain, kun käytiin rautakaupassa. Karmeita aaltomaisia polttoja, mut ei mitään säännöllistä. Jospa se tästä kuitenkin - toivon, että avais paikkoja ja ei sinne käynnistykseen saakka tarviis olla... siis lähinnä sen takia, että mimmoseks jöllikäks tää ehtii kasvamaan jos majailee tuolla nahan sisäpuolla vielä pitkäänkin....

Nyt töllön äärelle ja ihmettelemään, menikö ne aaltoilut vai tuleeko ne takasin.

Palaillaan - aamulla mä täällä palstahäiriköin kuitenkin.

Marsalle tietenkin synttärionnittelut! :flower:
 
hoh hoh... nyt täytyy jo suoltakin käydä tyhjääs puolen tunnin välein :$

tein tuohon mein ylimääräseen "siipeen" kirpputori paikan, hyllyi laitellu sinne ja siivoillu sekä rahdannu tavaraa esille... paljon mukavampi tehdä tommonen itte kun vuokrata se yks ällöpyllyn pieni pöytä ja odottaa et joku ostaa ees yhen tavaran... mulla kun viimeksi oli kirpparil pöytä varaukses niin parhaimmillaan niitä oli 2 eikä siltikään tila riittänyt, ja siin oli VAAN mun vaatetta krääsää :eek:

nyt olen täyttänyt yhden yksiön verran tavaraa/vaatetta tuonne, ja huom mä en oo ees ulkovarastoo vielä käynyt läpi :D kuinka niin hamsteri :LOL:

on kyl nii kyykistelty ja nosteltu kaikkee isompaa ja pienempää laatikkoo kirstuu et huh huh.. maha ollu kovan koko ajan, sitte ku vähän huilii niin tulee muutamia supistuksia... hmm.. miten tota tavaraa on noin paljon vieläkin vaikka ollaan heitetty laatikollisia vaatetta pois muutamien reikien takii, poltettu kokkoo romuista tos pihas ja pidetty huutokauppaa isommista... ajatellen et sisarukset muuttanu pois kotoo isä vaihtanu maisemaa yms yms..

romuu tulee koko ajan JOSTAIN lisää.. nimim. 1 kortillinen 4 autoo pihas (1 ei rekisteris, kunnos, 1 seisonnas projekti, 1 rikkinäinen/korjaukses ja 1 käyttöauto) :D

joo-o...

onnittelut moonalle nyytistä ja marsalle vuosista :flower:

huoh... huomenna aamulla neuvola, ko mä jaksais se kuitenki rönttyy ton mahan kun se outous siin kuulem on :ashamed:

noo... voin samal reissul käydä kerjuul ja täyrentää tota mein kirppis siipee (joo tavaroita säilytykses myös muualla :xmas: ) jollei tää suostu käynnistyy tänää :whistle:

giraffe 38+6
 
Jep, täälläkin ne lupaavat polttelut laantui. Nyt pötkölleen, on tää ihan sukasta tää kyttääminen, et tuleeko tästä vai eikö tule. Missä on nappi josta painetaan synnytys vaan päälle??? :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: Ku mä en osaa lukee itteeni yhtään et mikä on mitäkin... :headwall: :headwall: :headwall:

Ötyjä naiset!
 
Tunti sitten heräsin, kun alkoi mahaa jomottaa ihan samalla tavalla kuin kuukautisten alkaessa...sitten menin vessaan ja tuli vähän verensekaista vuotoa. Kai tämä on sitten synnytyksen alkamisen merkkejä... Ja nyt on sitten tullut supistuksia n. 10:n minuutin välein.... Nyt kyllä jännittää/pelottaa! Onneksi täällä on muitakin samassa tilassa! Kiitos mahtavasta palstasta!

elovena79 + masuasukkineiti 40 + 5 (ti)
 
Mpv
elovena 79 samassa veneessä ollaan, paitsi että mahdolliset supistukset on mulla kyllä vielä tosi heikkoja. Tuota vuotoa siis täälläkin hiukan aamusta oli, ja muutenkin ekat "vannemaiset" tosi heikot tuntemukset tulleet.

Miehelle jo naureskelin, että saadaankohan ihan tosi "pikkutarkka neitsyt", jos meinaa täsmälleen laskettunapäivänä ulos tulla. :D Huomenna siis 40 viikkoa täynnä.
 

Yhteistyössä