Elokuiset 2019

Meitä alkaa tänne mukavasti kertymään, ihanaa. Onko raskausoireita?
Mulla on rinnat arat ja turvonneet. Alavatsalla jomotusta ja ajoittain repivää kipua. Toivottavasti kaikki menisi hyvin.
Mun oireet on ollut suun kuivuminen, kova jano, hengästyminen, vatsan vihlonta ja rintojen arkuus ja turpoaminen. Pahaa oloa ei ole ollut :) Ja niin, herääminen aikaisin!
 
Itsellä tänään 5+2, olo on huomattavasti parempi kuin viime viikolla mutta kaamea väsy - klo 14 aikaan olen ihan loppu. Huulet edelleen rikki, nyt puhkesi herpes huuleen. Oikein hehkeää...
Jännä kun viime raskaudessa rinnat kipeät ja närästystä, tässä taas ihan eri oireet.
 
Täällä myös olo viime päivinä hieman helpottanut, alkuviikosta jouduin päivän olemaan saikulla kun olo oli niin huono ettei oikeen muuhun kyennyt kuin olemaan sängyssä kippurassa. Ja tuntuu pahalta kun "valehtelee" miksi on työkyvytön eikä töihin kykene, me kun haluamme raskauden pitää salassa niin pitkään kuin mahdollista.
 
Mulla oli aiemmin tuo doppler ja mietin taas ostamista. Toisaalta liikkeet tuntui viimeksi joskus viikolla 15, et aika pienelle ajalle tulee käyttöä.. pitää harkita :rolleyes:

Onnea muillekin plussanneille :love: en minä ainakaan kokonaan fb katoa :) vapaapäivänä on sen verran kiire ettei ehdi somettaa :LOL:
Itsellä doppleri oli ihan ehdoton miltei koko raskauden, vaikka tunsin liikkeet jo vkolla 13. Varsinkin loppua myöten kun tutun vauva kuoli vkolla 30 kohtuun doppleroin miltei päivittäin jos en saanut heti liikkeitä.
 
Minä taas.. miks viivat ei vahvistu?!?! (Kyllä olen tehnyt noin miljoona testiä) kaikissa ne on ihan selkeät,mutta ne ei vahvistu.. ja toki alan miettii, ettei tää nyt pääty hyvin..
Mulla oli ihan sama ja panikoin viikon. Noi liuskat ei vahvistunu ollenkaan, mulla jäi yhtä ”haaleaksi” kuin toi sun uusin. Apteekin oma ja clearblue näytti selkeämmin. Pitäis ehkä hakea uus testi ja katsoa tuleeko vahvat viivat. Pelottaa vaan, et jos ei tulekaan, niin skitsoilen uudestaan.o_O Viiva kuin viiva. :love:

Taidan siis hakea testin tänään :ninja:
 
Mulla oli ihan sama ja panikoin viikon. Noi liuskat ei vahvistunu ollenkaan, mulla jäi yhtä ”haaleaksi” kuin toi sun uusin. Apteekin oma ja clearblue näytti selkeämmin. Pitäis ehkä hakea uus testi ja katsoa tuleeko vahvat viivat. Pelottaa vaan, et jos ei tulekaan, niin skitsoilen uudestaan.o_O Viiva kuin viiva. :love:

Taidan siis hakea testin tänään :ninja:
Mä YRITÄN olla ostamatta enää yhtään :ninja: vielä on yks rsfu, postista on tulossa kaks viikkonäytöllistä ja sitten pregcheckiltä pitäis tulla hyvitys niistä viallisista :whistle:
Toivon että viikkonäytällistä tulis tänään. Tekisin toisen viikonloppuna.. ja sitten liuskoja vois tehdä joka toinen päivä,kunnes loppuu.. ja toinen viikkonäytöllinen sit vkon-parin päästä. Kyllä. Testaaminen on vakavaa puuhaa. :ROFLMAO::ROFLMAO::love:
 
Muoks. Ja siis maanantaina on ollut dpo9, että onhan se tosi ajoissa plussattu (n)
Ihan samoilla päivillä plussasin ja samanlaiset viivat. Ei ollut leffaviiva vielä 4+
Mulla oli ihan sama ja panikoin viikon. Noi liuskat ei vahvistunu ollenkaan, mulla jäi yhtä ”haaleaksi” kuin toi sun uusin. Apteekin oma ja clearblue näytti selkeämmin. Pitäis ehkä hakea uus testi ja katsoa tuleeko vahvat viivat. Pelottaa vaan, et jos ei tulekaan, niin skitsoilen uudestaan.o_O Viiva kuin viiva. :love:

Taidan siis hakea testin tänään :ninja:

Tämähän oli järkevää. :devil: Digi näyttää 2-3. Okei aamun kolmas käynti vessassa, viikkoja 5+5. Menee haarukkaan, mut olishan se voinut näyttää myös +3. Sai luvan olla viimeinen testi. :cautious:
 
Mullakaan ei viiva vahvistunut kontrolliviivan tasolle koskaan. Nyt on raskausoireet tasoittuneet ja alavatsan kipu loppunut kokonaan viikkoja 5+4. Ensimmäiset päivät plussan jälkeen mulla oli fyysisesti jotenkin tuskainen olo. Muutama päivä sitten huolestuin oireettomuutta, mutta sitten totesin, että mä en mahda millekään mitään. Mun osa on vain odottaa. Näinköhän sanonta "odottavan aika on pitkä" viittaa alkuraskauteen. Kun Testissä oli kaksi viivaa alkoi päivän hurmos ja sen jälkeen jatkuva epävarmuus. Olo ei ole yhtään sellainen kuin raskaana pitäisi olla. HAH. Eka raskaus niin en tiedä millainen olo edes pitäisi olla. Mutta oletan, että sen pitäisi olla toisenlainen.
 
  • Tykkää
Reactions: haikara83
Mä en nyt jaksa välittää noista viivojen voimakkuuksista. Ei sieltä kuitenkaan tuu sellaista, kuin mä haluan :LOL:

Siispä ajattelin uhmata kohtaloa ja nauttia elämästä. Bongasin eilen h&m sivuilta pari ihanaa pienenpientä vaatetta, jotka on ihan pakko saada. Koska ne oli jo verkkokaupasta loppu, niin käyn liikkeessä vaivihkaa hyllyjen välissä. #shoppailuterapiaa.
Jos joku kysyy, niin vien vaan auton pesuun lounaalla. :whistle::whistle::whistle:
 
Varovainen kurkkaus tänne elokuisiin.☺Tänään tein positiivisen testin ja selkeät kaksi viivaa tuli. Nyt kp 26. Viime kierto oli kp25 ja se oliki ensimmäinen kunnon kierto raskauden jälkeen. Meillä on siis elokuussa 2018 syntynyt poika ja lisäksi mulla kolme lasta edellisestä liitosta ja miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta. Joo kyl meit hulluina pidetään mut mut nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin ja jos pääsisin vähän helpommalla tän raskauden kanssa kuin edellisen. Onko muilla muuten ollu plussaamisen aikoihin menkkakipuja? Nää on nyt kolmisen päivää jatkunut. Tietysti taas pelko hiipii puseroon.
 
Huh uskaltaakohan tänne tulla. Lähdetään sitten pois jos huonosti käy. Johonkin pitää van päästä purkamaan tunteita!

Meillä siis lapsettomuutta taustalla. Mulla pcos ja luomukiertoa ei lainkaan. No nyt polilla ollut kolme kiertoa ovulaation induktiota ja eilen tikkuun pärähti kaks viivaa. Haaleeta, mutta niin et väri näkyy. Tänään aamulla piti testata uudelleen ja edelleen viivat oli. En koskaa olisi uskomu, että näin neuroottiseks tuun, mutta töissä piti vielä testata. No nyt ostin digitestin ja sen vois sunnuntaina tehdä. Toive on ollut niin pitkään. Mulla yli 5v ja yritystä 2v takana, etten voi uskoa, että edes viiva saattoi testiin tulla.

Tästä nyt vain se jännääminen alkaa. Tiedän riskit, ja ne vasta pelottaa. Nyt pitäis osata ottaa rauhassa. Ma varman soittelen polille. Ootteko muut ollu vielä neuvolaan yhteydessä?
 
Tervetuloa mukaan uusille!
Itsellä on ollut viime päivät ihan hirveä keskipäivän väsymys ja meinaa nukahtaa pystyyn. Lisäksi maha on kipeä mutta enemmänkin vatsakipua kuin tyypillistä alavatsan menkkakipua.

Mene ja tiedä mitä nämä kivut on, uskoisin että nyt kun on plussannut niin jokainen kolotus ja vihlaisu on merkki ja oire :/
Neuvolan varaan ensi tiistaina, tuolloin olisi 6+0 eli seiskaviikko aluillaan.
 
Alkuraskauden oireita joku kyseli. Oon ihnetellyt kun mitään oireita ei oo. Mutta ummetus. Siis alkanut 1,5 vk sitten eikä meinaa helpottaa. Tämä ilmeisesti yleinenkin vaiva. En vaan osannut uskoa, että näin alusta vois jo vaivata. Nyt siis laskujen mukaan 3+6
 
-S-
Moikka!

Mä liityn myös mukaan tänne. Mulla ois nyt rv 5+6, toinen raskaus. :) Toivottu, mutta yllätys, sillä oltiin just tänä syksynä aloitettu lapsettomuustutkimukset ja nyt siis yllättäen luomusti oonkin raskaana. Varhaisultra tulossa 18.12. Ja neuvola sit joulun jälkeen. Oireina mulla on hirveä väsymys, rintojen arkuus ja välillä vatsa turvoksissa ja kipeäkin. Mitään pahoinvointia ei ole ollut.. siksi välillä mietityttää et onkohan siellä oikeesti mitään..
Oisin myös halukas liittymään fb-ryhmään :) laitan sähköpostia!
 
  • Tykkää
Reactions: Marlauri

Yhteistyössä