(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Täällä ei raskautta salailla, mutta ei varta vasten kaikille kerrotakaan...20 viikon ultra ois 16.3 (ei oo enää pitkä aika) niin sitten vois enemmänkin kertoa ihmisille, jos kaikki siellä hyvin... :heart: Ollaan mietitty myös, että sit vois harkita jo vaunujen ostoa...Tosin tiedetään mitkä halutaan, niin en tiedä onko järkeä ostaa niitä nurkkaan pölyttymään ennen kun sit lähempänä kesää..:) Tää innostus on vaan niin suuri.. :D

Äippälomasta: Olen ajatellut aloittaa sen 30 pv aiemmin, ettei sit toisesta päästä lyhene. Ja jos vointi on tukala niin voihan jäädä saikkulomalle jo aiemmin. Mukavasti sattuukin, kun loma alkaa juuri juhannukselta... :D :heart: Olisipa silloin hyvävointinen ja pystyisi nauttimaan kesästä! Lomapäiviä saatan pitää viikon ennen tuota virallisen ä-loman alkua.
 
Tirliina: hyvä, että voit jo paremmin!

äitiyslomalle ajattelin jäädä juhannukselta tai edellisellä viikolla. Eli niin aikasin ku saapi. Tulot nousee sit meinaan tän opintotukikituutuskevään jälkeen huomattavasti...
Tietty JOS sattusin meneen touko-kesäkuuks töihin, niin ei olis niin tarpeellista, ehkä.

 
^mulla todettiin tuo strepto viime odotuksessa kun paljon suppaili n 30 viikoilta eteenpäin.Tyksissä ottivat ja yht`äkkiä merkintä strepto pos. oli nla kortissa.Sen kummempia eivät selitelleet vaan itse tiedon hankin.
Mulle laitettiin tippa ennekuin kalvot puhkaistiin.Vauvalla synnyttyään kaikki ok.
Mut voi aiheuttaa ennenaikaisuutta ja jollei tipalla hoidettu ennen synnytystä,voi olla ennenaikaiselle vauvalle ainakin vaarallinen...
Mut monilla tää bakteeri on osana kehoa,olisko ollut et peräti 30% suomen naisväestö kantaa sitä...?

Mä jään äitiyslomalle juhannuksesta,tai lomalle ja lomalle :D

Ai niin,kerrottiin tänään lapsille:esikoinen myhäili"mä tiesin mä tiesi"kakkonen purskahti itkuun"meitä on sitten kymmenen"mut kun rauhottui,sanoi että muuttaa pois jo on poika :D kolmas huusi jee ja nelkku poika taas lupas muuttaa jos on tyttö :D Viides oli kans ihan jee ja kuutonen ja seiska ei nyt asiaa ihan takjunneet,kai :whistle:
Mut alkushokin jälkeen alkoivat kaikki suunnittelemaan nimiä ja kyselemään vauvasta;"minkä kokoinen,koska syntyy,mikä annetaan nimeksi" :heart:
 
^
^
Mä tossa joku aika sit mietin, että minkäs takia en päässyt viime synnytyksessä ammeeseen ja mies muisteli, että olis ollut joku "peruspöpö" .
Mulla ei muistikuvaa siitä, tarvis varmaan kysästä joskus kun on papereiden äärellä.
(eka kerralla olin ammeessa, oiva paikka! Paitsi vesi oli ajoittain liian kuumaa...vai oliko se vaan mun olo ;) )
Tippa mulla oli, sen muistan. Miks, en edes tiedä/muista/ihmetellyt


 
Alkuperäinen kirjoittaja Me9jaBonus:
Ai niin,kerrottiin tänään lapsille:esikoinen myhäili"mä tiesin mä tiesi"kakkonen purskahti itkuun"meitä on sitten kymmenen"mut kun rauhottui,sanoi että muuttaa pois jo on poika :D kolmas huusi jee ja nelkku poika taas lupas muuttaa jos on tyttö :D Viides oli kans ihan jee ja kuutonen ja seiska ei nyt asiaa ihan takjunneet,kai :whistle:
Mut alkushokin jälkeen alkoivat kaikki suunnittelemaan nimiä ja kyselemään vauvasta;"minkä kokoinen,koska syntyy,mikä annetaan nimeksi" :heart:
:D reaktioo moneen lähtöön
:heart:
 
Martta78 :'( :hug: voimia!

Mä jään äippälomalle sen 30pvä ennen ja pidän sitä ennen 4viikkoo kesälomaa. Eli kesäkuun alussa jään lomalle! ja sitä tosiaan odotetaan jo! =) kesäkesäkesä!

n11na ja tiitti 17+1
 
Voimattomasta olosta .. luulin jo että pääsin eroon voimattomuudesta ja jatkuvasta väsymyksestä kun viikot 12-15 oli paljon paremmat , mutta nyt se väsymys tuli takaisin ja olen viikon verran ollut jatkuvasti väsynyt !!! Tosin osasyynä väsymykseen saattaa olla tää edelleenkin jotenkuten hengissä oleva flunssa .. siis ei enään kunnon flunssaa päällä ,mutta nenä valuu edelleenkin ja tää väsy !!!!

Ihanaa , eilen pääsi lasten kanssa pihalle !!!!!!!!!! Siis ei olla oltu pihalla nuorimmaisen kanssa kunnolla 3 viikkoon , sekin taitaa kyllä olla osasyy tähän jatkuvaan väsymykseen ... Mutta eilen , vietettiin yhdessä lasten kanssa hiihtolomaa ja käytiin pulkkamäessä ja poika 12v koitti elämänsä ensimmäistä kertaa laskettelua , ihan pienestä mäestä vaan, mutta kuitenkin ja meinaa nyt sitten mennä koulun kanssa myös laskettelemaan niin haluaa taas sukset , mutta edelleen riittää toi pieni mäki , mun ei osaa vielä edes kääntyä yms. vaan laskee mäestä lähes suoraan ... Mutta 2½ tuntia ulkona oloa ja sen jälkeen ... voi kun olisi uni maistunut ! Mutta toisaalta olipa hyvin nukuttu yö enkä ollut aamulla lainkaan niin väsynyt kun oon ollut monena muuna aamuna ! :D

neitim+nappula 17+1
 

Yhteistyössä