¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

Moi!

Onko linjoilla muita ensi elokuussa synnyttäviä? :attn: :wave:

Hypätkää mukaan elomassut :D


Moision Musta Enkeli...1.8
VilliSiili..........................1.8, 1 lapsi
Pastilla.........................1.8, 2 lapsi
Piua.............................2.8, 2 lapsi
elomamma08...............2.8, 2 lapsi ¤K-SKS
Tiina80.........................2.8, 2 lapsi ¤KPKS
fosfori..........................3.8, 2 lapsi ¤TAYS
illuusia.........................4.8, 2 lapsi
Odile............................4.8, 2 lapsi
unelmaanelma............4.8, 4 lapsi ¤PHKS
Wendyliini...................4.8, 3 lapsi ¤LKS
Rit li.............................5.8, ¤TYKS
Lilli-85..........................6.8, 2 lapsi
Suhoska......................4.8, 2 lapsi ¤TYKS
oda-sofia.....................6.8, 1 lapsi
Coke............................6.8, 1 lapsi
Tatjana80....................7.8, 4 lapsi ¤SeKS
perämaan emäntä.......7.8, 3 lapsi ¤KYS
elokuu08.....................7.8, 2 lapsi ¤Kätilöopisto
hosso..........................7.8, 1 lapsi ¤KYS
nea85.........................7.8, 1 lapsi ¤PKKS
aurinkoenergiaa..........8.8, 3 lapsi ¤KAKS
very important baby....8.8, 2 lapsi ¤TYKS
Salamanteri85.............8.8, 1 lapsi
daizz...........................8.8, 3 lapsi ¤K-SKS
HooÄs.........................8.8, 2 lapsi ¤PHKS
melluli.........................8.8
Kaneliomena...............9.8, 1 lapsi ¤TAYS
Amaranth....................9.8, 4 lapsi ¤PHKS
mimulus.......................9.8, 3 yhteinen lapsi ¤TAYS
coatrack.....................10.8, 2 lapsi ¤TAYS
Mansikka85................10.8, 2 lapsi
Rouva Pikkumyy.........11.8, 1 yhteinen lapsi ¤TYKS
jennika 1983..............11.8, 2 lapsi ¤TYKS
Milba..........................11.8, 2 lapsi ¤TAYS
Emeelia......................11.8, 1 yhteinen lapsi
Serafima.....................12.8, 2 lapsi ¤KYS
Pamu k........................12.8, 3 lapsi ¤KOKS
Kesä-74......................13.8, 4 lapsi ¤EKKS
pieniananas................13.8,
irtosora.......................13.8, 1 lapsi
millimenninkäinen.......14.8,
Bella-Lumia.................16.8, 1 lapsi
Äityli-84......................17.8
Syksyinen haave....... .20.8, 1 lapsi
Poni06........................21.8, 2 lapsi
Hannele76.................25.8, 2 lapsi ¤TAYS
Supertyttö
Nefeli
Mariainen


 
ja paaaaljon kaikkia kiinnittäviä ainesosia pienille elämänaluillenne masussa...ihan oli pakko tulla kurkkaamaan, kun itse plussasin viime vuonna tähän aikaan ja vauva syntyi 12.8 ( la oli 10.8 ) Tsemppiä raskausaikaan! Elokuu on kiva kuu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fosfori:
Moi!

Onko linjoilla muita ensi elokuussa synnyttäviä? :attn: :wave:
Oma la sijoittuu ihan alkupäiviin eli 3.8 :D
Pinoa, pinoa.. :xmas:
Pakko onnitella teitä elokuun odottajia! Itsellä oli laskettuaika 3.8.2007 ja poika syntyi 11.8.2007 =)

ONNEA JA JAKSAMISIA jo ilmoittautuneille sekä tuleville elo-odottajille!
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
juu..mietinkin tänään aamusella kun ei ollu elomassuja vielä...
eli tyylikkäästi 080808 oli LA ja kolomatta odotellaan. :D
siis toivottavasti...oon nyt saanu vaan haamutestejä...eli edelleen oli aamulla haamu..nyt ei kylläkään ollu herkästä testistä kiinni...
eli oli cittarin oma testi...
huomenna vielä teen ja katotaan sitten kuulunko sittenkään tänne...vai :headwall:

ollaan yli vuosi yritetty ja kesällä 07 oli km...johan se nyt olis aika...

Miten kauan te muut ootte yrittäny?
 
Ihanaa! Oon tuolta toukokuisten pinosta ja vähän aikaa jo odotellu, että millon tulee elokuisten pino. Hirmuiset onnittelut kaikille! (Itsestä tuntuu, että on jo pitkällä tämä raskaus, kun on JO elokuisiakin! )
 
Löytyyhän meitä, ja varmaan lisää kohta tulee :D Kiitos onnittelijoille! ja onnea muille elomassuille!!
Meillä on yksi poika, joka on syntynyt 04/05. Poikaa "tehtiin" 8 kk:tta ja nyt tätä pampulaa 6kk:tta. Meinas taas lentää hanskat tiskiin :ashamed: Mun pinna kun on niiiin lyhyt :snotty: Eka neuvola on 7.1. Jännittää taas niinkun ekalla kerrallakin:D

Dreamer: Toivotaan että liityt joukkoon pari viikon kuluttu :heart:
Aurinkoenergia: Eka tein päiväpissasta haamun ja seuraavana aamuna aika haaleen, mutta selvän plussan. Että tervetuloa vaan :saint:
 
Fosfori: Voisit lisätä minun tietoihini, että synnytys tapahtuu Seinäjoen keskussairaalassa. Ja meillä siis neljäs lapsi tulollaan ja näillä näkymin VIIMEINEN, miehen mielestä. Hieman on olo haikea sen suunnalta, mutta aion nyt ottaa odotusajasta kaiken irti ja nauttia siitä täysin rinnoin!! Muut lapseni ovat p -02, t -03 ja t -05. Ikää on keväällä paukahtanut mittariin 27 v ja mies on 29 v. Onnea vielä kerran kaikille juuri plussanneille :hug:
 
mulla on ihan kauhia flunssa päällä...joten ei oikein hoksaa mitään oireita..
ei tiedä onko repäisyjä kovinkaan paljon, yskittää vaan.
jomotukset on ainakin täällä loppuneet ja tää flunssa on jotakin aivan järkkyä.
tissit kipruilee...siis sillein kihelmöi ja nännit on menny kipeiksi...

ihan ku ekaa oottais ku mie muista mitään ekojen ootusajasta...eli tyttö -00 ja poika -04. ja sitten se km kesäkuussa, mutten muistaakseni ainakaan sitä jomotusta siitä tuntenu...

mitäs oireita teillä muilla on?
vai onko vielä mitään?
 
Onnea kaikille plussaajille :flower: itekki oli pakko tulla kurkkailee tänne :ashamed: mä oon nyt tehny kolme tooooosi haaleeta plussaa,menkkojen pitäis alkaa viimeistään maanantaina,mut oon niin malttamaton :ashamed: toivotaan,et mäkin pääsen kohta tälle puolelle jo :D
 
Juu eli täältä tulee yksi elomamma lisää! uskottava se kai on, kolmen testin jälkeen! maanantaina testasin ekan kerran ja aina kaksi viivaa pamahtaa =) Kiekkoa pyörittelin ja LA näyttäisi olevan 4.8.08. Nelosta näytetään meille odotettavan, muut lapset p99, t02 ja p06. Kolmosta oli suuria vaikeuksia saada alulle ja siksi tämä tuntuukin niin uskomattomalta! Neuvolaan se on soitettava ja toivotaan, että kaikilla on kaikki ok ja odotus lähtisi hyvin alkuun. Tsemppiä kaikille elokuisille, nyt on mentävä.. :flower:
 
Heips!

Ja täältä myös yksi elokuinen lisää =)
Puolitoista vuotta tätä esikkoa on värkätty ja vihdoinkin mikrohedelmöityksen tuloksena tänään plussa - olo on aivan epäuskoinen... Testejäkin piti kuluttaa tämän viikon aikana peräti kolme, ennenkuin tulos saavutti tajunnan :D

LAsta en vielä osaa sanoo sen tarkemmin, kun en ihan satavarma oo kuinka se näissä hoidoissa lasketaan. Jos kuitenkaan oon yhtään oikeilla jäljillä niin 9.8.2008 olis varmaan aika lähellä oikeaa. Ja synnärinä on TAYS.

Tällä hetkellä nipistelyn lisäksi ainoat tuntemukset, on ajoittain tosi kovat menkkajuilinnat sekä selän, että mahan puolella. Tulevat äkkiä ja laantuvatkin kyllä nopsaan, mutta eiköhän tää kuulu asiaan :)

Paljon onnea kaikille odotukseen :heart:
 
täällä ilmoittautuu yksi elomassu mukaan :wave:
onnea plussajille ja vauvaliimaa mukaan odotukseen.
eli kolmas lapsi olisi tuloillaan. LA on 070808 ja synnytyssairaalana KYS. rinnat on menneet araksi ja sitä jomotusta on sekä alamahassa ja alaselässä. Sain jo varhennetun ultran 18 pv joulukuuta, kun se keskenmenokin oli kesänä, niin saa vähän herkemmin näköjään ultran aikasemmaksi :whistle:
Olen jo kerennyt kertomaankin melkein kaikille, koska ei kukaan voi olla huomaata jos alan odottamaan lasta, nimittäin poltin tupakkaa ja nyt odotuksen myötä pääsin siitä eroon, joten kun en polta niin monet jo arvaa, "ai sä oot raskaana" :D koitappa siinä sitte salata raskautta. :whistle:

Mutta mukavaa et tämä ketju aloitettiin niin saa laittaa mietteitään. illanjatkoja :wave:
 
Ilmoitelkaa jos oon kirjotellu omiani tietoihin :D
Itse en oikein kai ole vielä sisäistänyt tät odotusta..Tai olen mutta hassulta tuntuu :xmas: Yleensä paria päivää ennen menkkoja on semmosta juilintaa tuolla selässä ja vähän mahassa, mutta mitään sinne viittaavaakaan ei ole nyt ollut. Nyt on vaan alkanut vähän lonkkia ja alaselkää särkeä :/ Tissejäkin nippailee vaan silloin tällöin. Poikaa kun odotin, niin tässä vaiheessa oli jo niin paha kuvotus ja väsymys että kuikuttelin vaan :LOL:Ja tissit oli kipeet. Nyt on tosi hyvä olo. Loputon nälän tunnekin on mennyt jonnekin :whistle: :heart:
Kaneliomena: laitoin sut jo listalle :D Ilmoile lisätietoja kun varmistuu
Mansikka85: kiva saada odottajia samasta pinosta, mä uskon vakaasti että plussa se on :saint:
 
onnea aurinkoenergia :wave:

mulla koski yöllä mahaan vähän väliä, ajattelinkin et tässäkö tää nyt sitte oli, mut vuotoa ei ole tullut, joten vielä voin huokaista helpotuksesta. ajattelin siivota tänään, mattoja jo käärinkin tuonne eteiseen jotta heitän ne ulos tuulettumaan, ja ajattelin laittaa noita joulukoristeita, kun illaksi menen töihin ja huomisenkin olen töissä niin en varmaan huomen illalla jaksa sitte enää niitä laitella.
Mutta päivänjatkoja :wave:
 
Katos, oli meidän lista tippunut jo toka sivulle!!

Mulla alkoi eilen illalla vihloileen, ja heti muistui mieleen että niinhän sen kuuluukin...on se niin ihanaa :heart:
Ihania kipuja...nautin niistä niin paljon, kunhan ne tuo mulle suloisen vauvelin syliin asti... :heart:

tää aika on kyllä jännää...tiedätte varmaan tunteen kun saa plussan testiin niin sen haluis kaiuttaa koko maailmalle, sen ihanan uutisen! Mutta me päätettiin että odotetaan sinne vkolle 12 asti ennen kuin aletaan kertoo siitä, koska edellisessä raskaudessa melkein kaikki tiesi siitä, ni olipa kiva selitellä ku km tuli...

Mutta , On tää tosi vaikeeta pitää suu supussa... :D :heart: :heart:

Arska ja säde
 

Yhteistyössä