¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

Onnäänii ihana kamalia nää säryt :heart: Aamulla kun mies oli vieny poikaa pph:lle, oli siltä mieheltä sitten lipsahtanu tää vauvauutinen :snotty: Olin vähän pahoillani, kun ei edes omat vanhemmat tiedä niin lipsauttaa hoitotädille :kieh: Mutta toisaalta se on hellyttävää, kun se on taas niin täpinöissään :D :heart:
Ajateltiin että jos joululahjaksi kerrottas vanhemmille.. :saint: :xmas: Toisaalta haluisin kyllä kertoa vasta neuvolan jälkeen. Mutta se on vasta 7.1. Ellei nyt ukko mesoo tätä juttua sitä ennen kaikille :LOL: :headwall:
Onneks on perjantai! =) Ooteko muut muuten kotona vai töissä ja minkä ikäsiä lapsosia? Minä oon töissä(äikkäriä odotellessa :whistle: ) ja poika on2v8kk :heart:
Jatkan töitä vielä vähän aikaa :saint:
 
Hei,
Täällä odotellaan kakkosta syntyväksi 4.8. ja Tyks olisi sitten päämääränä. Pikkusiskoa/veljeä odottelee 01/06 syntynyt esikoistyttö. Meillä taustalla lapsettomuushoidot, molemmat raskaudet saaneet alkunsa IVF:n tuoresiirroista.
Tämän raskauden myötä (tuntuu ihan oudolta edes kirjoittaa se) tuntuu paljon pelottavammalta kaikki mahdolliset asiat(km, kohdunulkopuolinen tms.) Onneksi ultra on 17.12, jolloin nähdään missä mennään.

Mekin ollaan ajateltu ihan läheisille kertoa vauvasta jouluna, kun on toi ultrakin takana. Ellei sitten ala massiiviset pahoinvoinnit ja paljasta meidän salaisuutta.

Onnea elokuisille odottajille ja masuasukeille

Suhoska, Rv 4+4
 
Mahtuuko elokuisiin vielä mukaan? :) Olen aikaisemmin tuolla -vauvakuume mutta ei vielä- ketjussa kirjoitellut.

Plussasin eilen illalla, yrityskierrosta neljä ja tämän piiperon la olisi alustavien tutkimuksien mukaan 7.8.2008 :) Kunhan kaikki vaan sujuisi hyvin!

Meillä on jo yksi poika, 1v6kk ja kotona olen hänen kanssaan edelleen, ja tämä kotonaolo näyttää jatkuvan vielä pitkään :)

Muutama läheinen ihminen jo tietää tästä plussasta, muille kerromme joskus "turvallisimmilla" viikoilla.

Hirmuisesti onnea teille muillekin masuasukistanne, ja mukavaa viikonloppua!
 
siis raskaana oleminen! :) Kävin tk:ssa raskaustestissä, vaikkakin olin jo täysin varma omien 3 testin perusteella, heh! :p
Täällä siis odotellaan esikoista, ja parin viikon päästä on eka neuvola. Hui kun tää on niin jännää aikaa. Alamasua tuntuu koko ajan nipistelevän, kaipa se on normaalia!?! Iltaisin paleltaa ja väsyttää hirveästi! Jo nyt! :whistle:
Mutta kyllä saa nipistelläkin ja väsyttää, kun toivottavasti tämä tuo ensi elokuussa pienen nyytin syliin! Tekisi mieli heti mennä ostamaan pikkuinen myssy vauvalle, mutta täytyisi tässä malttaa. Ja tekisi mieli kertoa vanhemmille tästä, mutta ei tiedä millon kertoisi. Huh kun on niin monta asiaa mielessä...
 
onpas toi 4 pvä kovin suosittu :LOL: Noista oireista sen verran että oon aina iltaisin aivan jäässä, villapaitaa ja-sukkaa tarvii pukea :/ Nyt kyllä väsyttääkin. Tänään repäs oikein kunnolla tuolta oikealta alavatsasta :eek: Auts :heart: Tuli vaan mieleen, että kyllä se pahoinvointi sieltä vielä ehtii kun eikös se ala yleensä siin vk.6? Terkan mukann kun olisin viikolla 4+ jotain :saint:
Onnea uusille odottajille ja tervetuloa mukaan B) :flower:
 
Tuola ekalla sivulla jo kerroinkin, että odotan neljättä lasta ja laitoin myös lasteni syntymävuodet siihen. Sieltä voi halukkaat tsekata muistin virkistämiseksi ;) Minä olen ollut vuodesta 2002 kotiäiti ja on tässä paljon hyviäkin päiviä ja on toki niitä huonojakin joskus. Mutta pääasia, että saan hoitaa lapsiani kotona niin kauan kuin nuorin täyttää kolme. Mulla kans on kauheen kylmä joka päivä tossa puolen päivän maissa. Kädet on ihan jäässä ja melkein tärisen. Ei muutakuin aina äkkiä puita hellaan ja jo lämpee :LOL:
 
Voi että oli pakko tulla kurkkaamaan kun vuosi sitten samanlaiseen pinoon liityin eli Elomassut 2007! :D Onnea kaikille plussanneille ja peukkuja odotukseen! Meillä poju syntyi jo kesäkuun 15. vaikka laskettu oli 3.8. :heart: :)

milana ja Rasmus 4,5kk
 
Tulen tänne puolelle varovaisesti, illalla testasin plussan, varmistuksen teen vielä sunnuntai aamuna. Olo on ihana, onnellinen, epäuskoinen, kiitollinen ja vaikka mitä, tämä koskee meitä molempia niin minua kuin miestänikin! :heart: Meidät vihittiin viime perjantaina ja nyt tämä Onni! :heart: Varovaisen onnellinen tietenkin saa olla näin alussa! :saint:

Meillä on jo molemmilla entuudestaan lapsia, mutta tämä olisi meidän ensimmäinen yhteinen pieni ihmeemme! :heart:

Kierukkani poistettiin 25.7, eli 3:t luomumenkat tulivat ennen tätä plussaamme. *toivomme vain niin kovasti, että pikkainen on hyvin kiinni ja jaksaa kasvaa vauvaksi asti!* :heart:

Paljon onnea jokaiselle ja paljon tarroja, jotta pienet pysyisivät kiinni!

Rakkaudella rouva pikkumyy ja pienen Tiuhti-Viuhti :heart:
 
muidenkin oireista ja tunteista. Kiitos Lilli-85! Samoin onnea sulle! Tässä vaiheessa kun ei vielä viitsi muille tästä salaisuudesta kertoa, vaikka mieli tekisikin! ;)
Tänäänkin nipisteli mahasta melko kovasti, ihan säikähdin sitä. Ja jotenkin turvonnut olo on.. ja joka ilta alkaa kuuden maissa paleltaa, ihan hytisen.. :/ hassuja nämä ensimmäiset oireet, mutta toisaalta ihanaa, että tuntuu joltakin ;)
 
Minäkin liityn mukaan. Tänään plussasin ( viikot 4+2). Toinen lapsi tulossa, ikäeroa tulisi kaksi vuotta. La 7.8. Kotona olen vielä mutta menen alkuvuodesta hetkeksi töihin.
Meidän piti aloittaa yritys vasta joulukuussa mutta ns. "varmat päivät" eivät sittenkään olleet varmat. Aivan ihanaa!

Eka neuvola on 14.12
 
Niin ja sen vielä lisään noista oireista: ekan kanssa tunsin todella aikaisin kuvotusta kunnes sitten oksentelu alkoikin ja loppui viikolle 18. Nyt ei semmoista vaan aivan mielettömät "menkkakivut". Niitten takia luulinkin että menkat alkavat. Vatsaa ja selkää sattuu, paleltaa ja väsyttää mutta on tää vaan niin ihanaa!
 
mä olen lasten kanssa kotona mut välillä käyn seurakunnan leirikeskuksessa keittelmässä ruokaa leiriläisille, eilen oli ja tänään on mentävä. on se vaan vaihtelua kun se ei joka vkonloppu kuitekaan ole.
Täällä kanssa jo ennen plussa palelti aivan vietävästi ja palelu jatkuu. mahaan on viiltänyt kanssa ajoittain. Aamuisin pahaolo ennekuin kerkee mitään syömään, mut ihana kumminkin kun on noita oireita, kun keskenmenossa ei ollut mitään raskausoireita.
Mut täytyy lähte töihin :wave:
tervetuloa uudet ja tarrasukkia mukaan :)
 
Heip,

mahtuuko mukaan?

Eilen kävin verikokeissa ja testi näytti plussaa. Sitä ennen olin tehnyt kotona kaksi testiä mammaksin herkillä, jotka oli negoja. Mutta kai se on nyt uskottava... On kyllä niin epätodellinen olo! Sain laskurilla la:ksi 6.8 ja esikoista tässä odotellaan.
 
Kiva,kun olen listalla, vielä huomenaamulla teen sen kontrollitestin, sitten tietoja lisää;=). Minullakin samajuttu jo yöllä alkaa outo olo, olen käynyt juomassa lasin maitoa ja sitten aamulla taas herään nälkään-huonoon oloon, en kuitenkaan vielä oksettavaan oloon.Palelen iltaisinja lämmöt ovatkin olleet koholla. Kiitos tervetulotoivotuksista ja tarroista! :D :heart: . Ensi viikolla alkaakin loma ke-ma,seonkin kiva kun nyt heti tähän alkuun osuu lomaa :heart:

Kaikille tarroja edelleen ja voikaa hyvin! :hug: :heart:

Rakkaudella -rouva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti- :heart:
 
Onnea kaikille uusille elomasuille :heart:

Suhoska: Meille myös tulossa icsillä alkuunsaatu pieni ihme =) Eka ultra on 17.12, mihin asti saa jännittää voiko tää pitää paikkaansa... Sulla on varmaan tarkempaa tietoa siitä, kuinka LA lasketaan näissä jutuissa?

Maha- ja selkäsäryt on välillä niin voimakkaat, ettei koskaan edes kovimmissa menkkakivuissa oo olleet. Silloin sitä hetkittäin pelkää, että kohta se sieltä tulee pihalle...
Oon alkanut lisäksi heräämään ihmeellisen aikaisin ja yöllä on pakko käydä syömässä ellei oo kunnon satsia syönyt ennen nukkumaan menoa :D Saa nähdä kuinka tällä vauhdilla painon käy...

Hyvää lauantain jatkoa kaikille :wave:
 
Moi ja onnittelut kaikille!

Plussasin tänä aamuna kun vatsaa on nipistellyt ja vääntänyt viikon verran, rv3+6 menossa ja ekasta yrityskierrosta tärpänneen vauvelin la olis kai 10.8 tienoilla. Synnytyssairaalana olisi Tays mutta jos suinkin mahdollista, haluaisin synnyttää 50km päässä Vammalan sairaalassa kuten vuoden ikäisen esikon kanssa tehtiin (halutaan nimittäin omanlainen synnytys perhehuoneella jonne esikonkin voi ottaa sit yöksi). Eka raskaus meni kesken, joten saman kokeminen jännittää nytkin.

Meinaatteko mennä yksityiselle varhaisraskauden ultraan? Me käytiin viimeksi "toteamassa raskaus" ja tekis mieli mennä nytkin, mutta toisaalta tuo maksamattomien laskujen pino jääkaapin ovessa on niin suuri että täytyy vakavasti harkita pärjäiskö ilmankin..
 
Onnea kaikille plussanneille!

Tuossa kyseltiin ultrasta... itse jo varasin ajan kun ekankin kanssa käytiin ja nyt olisi etelän reissu edessä kahden viikon päästä. Jotenkin sitä haluais saada täyden varmuuden siitä, että siellä masussa on oikeesti elämää. Satasen se taas maksaisi joten vielä nyt harkitsen.
 
Onnea kaikille plussanneille! Ite plussasin viikko sitte perjantaina ja oon tässä jo vähä ootellukki,et millon näitä elokuisia tulee. Ihan eka kertaa kirjottelen tämmoselle palstalle, että tää on ihan uus juttu mulle.
Elikkä. Meillä on ennestään yks tyttö 10/06 ja nyt rv 5. La. laskurien mukaan 2.8. Eka neuvola on vasta 2.8 :( . Oireet on aika lieviä, mut pientä väsymystä, palelua ja, kun nälän tunne pääsee yllättämään niin sit tulee huono olo.Repäisy kipuja tule joskus aamulla, jos nousee liian nopeesti ylös. Että tämmöstä....
 

Yhteistyössä