Elokuisia varovasti huhuilen..

Heipsan.
Facebook ryhmä on todella aktiivinen ja henk koht miellumin siellä keskustelen. Siellä jo 50 hlöä joten otamme vielä 30 mukaan. Ja mukaanhan pääset kun laitat kaveripyynnön Titta Tee nimiselle henkilölle. Kaverin voi poistaa heti ryhmään päästyä. Ryhmä on salainen eikä kukaan muu kun ryhmäläiset näe että olet siellä. Tervetuloa mukavaan joukkoomme!
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-uu89
Heipsan.
Facebook ryhmä on todella aktiivinen ja henk koht miellumin siellä keskustelen. Siellä jo 50 hlöä joten otamme vielä 30 mukaan. Ja mukaanhan pääset kun laitat kaveripyynnön Titta Tee nimiselle henkilölle. Kaverin voi poistaa heti ryhmään päästyä. Ryhmä on salainen eikä kukaan muu kun ryhmäläiset näe että olet siellä. Tervetuloa mukavaan joukkoomme!
Pyyntö laitettu :)
 
Onkohan normaalia?
Soitan tänään muutenkin neuvolaan, kun varaan ensimmäisen ajan. Kysyn samalla tästä. Siis ihan piti panadol ottaa :/ ihanku ois menkkakivut selässä/pakarassa, sellaista vihlovaa. :( Mielellään sitä oireista kärsii, jos kuuluvat asiaan, mutta km pelko on niin kova....
Mulla oli esikoisen kohdalla sama juttu ja oli normaalia! Tosi pelästytti kyllä moinen! Mulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu, joten kaikki kivut ym. supistukset tuntui vaan selässä :sick:
 
Minäkin laitoin kaveripyynnön Titta teelle :)
Täällä paukahti rv 6+1 mittariin, aika oireetonta menoa vieläkin :LOL: rinnat on kipeät ja tämä väsymys...
Välillä närästää :whistle: onneksi pahimmat mahakrampit on alkaneet taantumaan (y)
Varasin nyt kuitenkin sen Ultran tonne loppukuulle :love: onpahan mitä odottaa joulun lisäksi :p
 
Päänsärky!! Onkohan tämäkin joku raskausoire kun koskaan ei pää särje. Tätä jatkunut nyt joka päivä viikon verran..
Mulla! Kaikissa raskauksissa! Enkä edes juo kahvia.

Laitoin minäkin pyynnön. Vähän kyllä mälsää, että näin aikaisessa vaiheessa siirtymä faceen jo tapahtui, kun eihän tässä vielä tiedä onko mitään elävää missään... Onko kaikki 50 alkujaan tästä viestiketjusta?
 
Plaah...:( Taas menee kesken. Vuotaa ihan huolella. En ole varannut vielä neuvolaa. Aiemmin ollut keskeytyneitä keskenmenoja, jolloin ultrassa vasta huomattu ja toimittu sen mukaan. Nyt en tiedä miten toimia? Teenkö raskaustestin viikon päästä ja varmistan itsekseni että on nega vai pitääkö käydä jossain ultraamassa tai verikokeissa tai jotain?
 
Heippa plussanneet! Täällä yksi raskausta yrittävä ahdistuu ja ajattelin että teillä voisi olla viimeisimpänä tietoa ja vastauksia minulle :notworthy: Eli olen nyt dpo 8, oireita on ollut jonkinverran viime päivinä. Päätä on särkenyt, vatsaa nippaillut, vatsa ollut iltaisin aivan turvoksissa ja nälkä on kokoajan. No, dpo 6 alkoi pientä ruskeaa vuotoa tulemaan ja se on jatkunut tähän päivään saakka. Tänään on ollut vähän runsaampaa! Onko teillä ollut kiinnittymisvuotoja, millaisia ja missä vaiheessa ennen plussaa? Kiitän jos joku viitsisi auttaa :rolleyes:
 
Heippa, täällä liittyy mukaan yksi mahdollinen elokuinen. Vielä ei ole raskauden kestosta virallista tietoa, koska edellisen raskauden jälkeen ei ole kuukautisia tullut neuvolaan päästään välipäivinä katsomaan miten pitkällä tämä kirppu olisi mutta todennäköisempänä pidän elokuun loppupuolta. Oireita ei oikeastaan vielä ole ollut tuli vaan olo, että pitäisi tehdä testi ja plussaahan se näytti

Tosi harmi tuo fb-liittyminen nyt jo tässä vaiheessa. Edellisen minin kohdalla fb-liittyminen sulkeutui np-ultran jälkeen jolloin kaikki saivat varmuuden onko mini tulossa ja meillä on noin 100-hengen just sopivan kokoinen ihana ryhmä. Itse en ihan vielä uskaltaisi hypätä mukaan mutta ehkä voisin jos ei kukaan muu kerkeä niin perustaa uuden ketjun ja fb-ryhmän vähän myöhemmin, jossa vähän pitempi liittymisaika :) tuolla heinäkuisten puolella moni liittyy vasta nyt fb-ryhmiin eli halukkaita varmasti on myöhemminkin :) tuskin kaikki 80 ovat kuitenkaan mitään tähän ketjuun kirjoittaneet? Ainakin vauva.fi puolella suositellaan myös Titta Teen kautta liittymään näköjään :)
 
Mä olen kanssa aika arkaileva tuon fb-ryhmän osalta, juuri siksi kun on niin varhaisessa vaiheessa.. Voidaanhan me jatkaa täällä keskustelua, ketkä emme vielä halua muille foorumeille mukaan..?

Täällä ollaan viidennen viikon puolivälissä, linssi-tomaatti-kookoskeittoa tässä vetelen lounaaksi, joululahjoja pitäisi paketoida ja fyysisesti olo on suht hyvä. Ainoastaan huomaa, että aavistuksen enemmän väsyttää kuin normaalisti, mutta ei mitään katastrofaalista. Välillä hieman vatsaa juilii tai aivan aavistuksen etoo, mutta etenkin jälkimmäiseen tuskin edes kiinnittäisin huomiota jos en tietäisi raskaana olevani :) Toivottavasti olo pysyykin hyvänä mahdollisimman pitkään!
 
  • Tykkää
Reactions: emilyyh
Plaah...:( Taas menee kesken. Vuotaa ihan huolella. En ole varannut vielä neuvolaa. Aiemmin ollut keskeytyneitä keskenmenoja, jolloin ultrassa vasta huomattu ja toimittu sen mukaan. Nyt en tiedä miten toimia? Teenkö raskaustestin viikon päästä ja varmistan itsekseni että on nega vai pitääkö käydä jossain ultraamassa tai verikokeissa tai jotain?
Pahoittelut keskenmenosta! Mua on aina käsketty seuraamaan tilaa raskaustesteillä ja viim.kahden viikon päästä ollut jo nega.(tietty riippuu raskauden kestosta) olen myös halunnut käydä ultrassa varmuuden vuoksi tarkistuttamassa, että kaikki tyhjentynyt. Pakollistahan ultraaminen ei ole km jlk.
 
Kukha samoilla viikoilla ollaan. Mua on alkanut väsyttämään enemmän ja itkupotkuraivaritkin oon saanut..finnejä alkanut tulemaan naamaan (just eilen ajattelin,että missäköhän ne on..), ja ruokaa on saatava heti,muuten tulee etova olo ja kauhea kiukku ja hikoilen ja palelen vuoronperään..lisäksi nuha tuntuu pahenevan ja suun kuivuminen..,(otin käyttööön apteekin suun kosteuttajat, katsotaan tehooko). Vatsan vihlonnatkin pahentuneet ,välillä oikein pelästyy vihlaisuja. Ja jostain syystä mulla ei ole esikoisen odotuksesta tuttua ummetusta, vaan vatsa ollut välillä sekaisin..turvotus on aika kovaa, piti alkaa tehdä jo vaate inventaariota ja miettiä äitiysvaatteita.
 

Yhteistyössä