~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

neitiperho
Meillä kun neiti ei vielä edes pillistäkään osaa juoda :/ Onko ollu laiska äiti kyseessä sitten vai mitä. Aina kun yritän pilliä suuhun työntää niin neiti kätkättää nauraa ja pureskelee pilliä tyytyväisenä. Se vissiin sille hammastikku :whistle:
 
en miekä oo opettanu juomaan..pari kertaa yritettii ja ei ymmärtäny.. no kerran sit mein äiti sano et varas pillin tiitulle, mie sanoin et ihan turhaan, ei se osaa juua siitä..ja kappas ku osaskin, eli siis ihan itse hoksas :D

meillä on pakkaus projektit käynnissä.. hirmu helppoo ja huoletonta näitten muksujen kaa.. no, poika 5v. kyllä' tykkää auttaa, mutta innostus lopahtaa nopeesti ja sit alkaa jäynän teko..ja en ees viiti mainita mitä tää pienempi tekee.. ja siellä uudella talollapurkaminen on vielä hauskempaa :D
 
Laiskottelua koneella :) ..neiti nukkuu päikkyjä. Mies lähti esikon kanssa uimahalliin. Mies tosiaan käsileikkauksen johdosta vielä kolmisen viikkoa saikulla. Mun pitäsi kyllä jatkaa kaappien siivousta, mutta vähän hengähdän.

Meillä tehdään oikein kunnolla hampaita. Reilun viikon on olleet yöt itkuisia, välillä lämpöäkin, nuhaa ja ripulia. Lääkärissäkin jo käytiin, mutta ei mitään tulehdusta missään. Juuri kun sain yöt vähän paranemaan, kun imetykset jätin öistä pois niin heti tuli nämä hammaskipuilut. Särkylääkkeillä onneksi pystyy vähän pikkuisen oloa parantamaan. Nyt imetäkin enää iltaisin. Haikeaa lopetella pikku hiljaa koko hommaa. Voi olla, että iltatisuttelut kyllä jatkuu vielä pitkään :)
Ihanaa syksyä kaikille ja Joulun odotusta :)
 
Vähän tulee täällä enää käytyä, jotensakin väsyy tässä koneella käymiseen :whistle: . Meillä menee tytön kanssa hyvin, yöt nukutaan nätisti, kun imetys loppui noin kuukausi sitten. Päikkärien pituus vaihtelee tunnista pariin keskinmäärin. Syödään itse ja hyvin, imetyksen lopetettua sekin alkoi sujua paremmin, maistuu paremmin. Vieläkään ei uskalleta paljon askeleita ottaa, vaikka hyvin vakaa, kun pitkään jo seiniä pitkin mennyt. Nyt jo kiipeilläänkin. Oma tahtoakin jo kovasti löytyy.
 
Uusi koti!! jee oma piha ja ulkona ihana käydä kävelee ku on paljon taloja ja katu valoja!!

Tiitu puhua kalkattaa vauva kieltä ja välistä kuuluu melkeen joka päivä joku oikee sana (ainakin mie kuulen että ne ois oikeita:D) se on niin ihanan näkönen ku puhua pälättää ja osottelee johonki ja kävelee samalla ja nyökyttelee :heart:

hurja teho pakkaus on..ei oo hetkeekään paikallaan ja veili on tosi in tällä hetkellä, poitsun ei tarvi ku vähän näyttää kieltä tms. ni heti hurja naurun räkätys!!

Ja pieni possulunssa gallup, otatteko?? mie taidan ottaa lapsille ja itelle jos saadaan. olin pitkään mieltä että ei.. mutta monelta taholta on miulle vakuuteltu että ei suomessa tarjota roketetta turhaan ja se on oltava luotettava..

näissä tunnelmissa nukuttamaan isompaa lasta!!

ä ja tipi 1v++
 
heips!

Meillä Tilduska sai tänään ekana meistä possupiikin.... saas nähä tuleeko oireita. Reiteen pistettiin näin pienelle. Keskimmäinen sai viikko sitten normaalin rokoteohjelmaan kuuluvan rokotteen ja ihan kamala ihoreaktio tuli! Pistoskohtaan nousi aikuisen kämmenen kokoinen punainen kova iso kohouma! Tänään näkyy enään ihottumamaisena rinkulana. :/
Tilda sai myös riskiryhmäläisenä pneumokokkirokotteen viikko sitten, siitä ei tullut mitään sivuoireita.

Kamala iltavilli täällä.... meille tulee huomenna kiinteistövälittäjä ottamaa kuvia kun tämä asunto menee myyntiin ja koita täällä saada yksin pidettyä jonkinlainen järjestys kun kolmella elämäntehtävänä sotkea kokoajan! :kieh: Esikoisella alkanut jokin ihme uhmavaihe ja tapellaan nykyään kokoajan!! Joka asiasta likan pitää sanoa eri mielipide kun ite. Ei usko että pihalla on kylmä ja eskariin pitää pukea kunnolla jne... hUOH! :kieh: Ite vielä ollut vähän huonossa kunnossa ja ei jaksais yhtään...

Muutetaan tän kuun lopussa toiseen, uudempaan asuntoon.. pakkaustouhut on jo aloitettu kun oikeastaan vaan viikonloppuisin voi pakata kun mieskin silloin kotona. Mutta kiva päästä jouluksi "uuteen", pääsee helpolla joulusiivoissa kun just on pesty ja puunattu niin ei tartte kuin vähän sieltä täältä pyyhkiä aatoksi.

Tunnelmallista joulunodotusta!

Mammaliini ja Tilda 1v n.3kk
 
Mä otin rokotteen, selvitettyäni siitä melkein kaiken mahdollisen. Ihan siksi kun odotan. Odotuspahoinvointi mulla jo on ollut ohi, tuosta oksensin, kun muuten en ole ollenkaan. Kamala päänsärkykin tuli ja aivan vetelä olo. Sitten ajattelin, etten lapsille halua tuollaista rääkkiä, kun eivät ehkä edes altistu, kun ovat pääasiassa kotona ja noudatan erityistä varovaisuutta nyt epidemia-aikana. Uusimmissa uutisissa oli, että ehkä enää joka 10. sairastuu. Toki ei siihen voi luottaa.

Onne äiti lpr uuteen kotiin :flower:
 
Minä oon ihan kahden vaiheilla vieläkin tuosta rokotteesta. Eri maissakin on niin erilaisia käytäntöjä ja suosituksia - välillä tuntuu, kun olis käynnissä joku maailmanlaajuinen ihmiskoe :| Ite kuulun riskiryhmään (aktiivivaiheen reuman vuoksi), mutta alan kallistua siihen vaihtariin, etten itse rokotetta ota. Pojan kohdalta mietityttää mahdollinen tartunta mahdollisine jälkitauteineen/komplikaatioineen ja se kuinka noin pienet sellaisen kestävät. Ei todella mitään helppoja ratkaisuja.
Toisaalta varsin kotipiirissä olevaa elämää tällä hetkellä vietetään, mutta miehen ja mun ammatit on asiakaspalvelussa... Suo siellä ja vetelä täällä :/

Elmeri oli ihan innoissaan, kun maa oli aamulla valkoisena. Kaivettiin pulkka esille ja käytiin heittään eka mäenlaskukin tuossa aamupäivällä :) Poitsu tykkäsi touhusta kovasti ja veti innolla pulkkaa perässään pitkin pihamaata.

Poju on kova juttelemaan ja tarkoituksellisia sanoja löytyy nykyään mm. äiti, ikkä, ank-a (ankka), aka (haka), auva (koira), petitee (menninkäinen :D ), okka (nokkamuki) jne. Lempileikkejä on pallonpotkimisen lisäksi piilosilla olo. Hieman oli naurussa pitelemistä, kun Elmeri paineli eräänä päivänä aivan tolkuttoman suuren ilmapallon kanssa huoneeseensa... Kun ei hetkeen kuulunut mitään, niin arvasin pojan olevan piilossa. Menin ovelta katsomaan ja poitsu oli piilossa sängyn ja ikkunaseinän välissä. Näkyvissä oli ainoastaan se pikkumiehen kokoinen ilmapallo, mikä pomppi ylös alas suoraan Elmerin pään yläpuolella :LOL: Ei sitten millään voinut arvata missä pikkuinen on...

Yöt menee nykyään suht hyvin... Muutama yö ollaan nukuttu ihan kokonaan ja muuten parilla heräämisellä. Yömaidosta vieroitettiin pari viikkoa sitten - siinä meni kolme yötä ja jokaisena yönä selvittiin tunnin huutosessiolla, kunnes poju rauhoittui vaunuihin/meidän väliin nukkumaan.

Pitänee lähteä nukkumaan.. Ihan tajuton päänsärky, kun hartiat ja niska on nykyään joka päivä ihan jumissa.

Öitä kaikille :wave: , kaneliomena ja Elmeri (1v 3kk)
 
Aikamoinen herkuttelupäivä ollut tänään; pihviä valkosipulisinihomejuustoperunoilla ja muilla lisäkkeillä, valkosipulipatonkia, punaviiniä ja jälkkäriksi valkosuklaakakkukahvit :D Huomenna ei uskalla vaakaan nousta... :LOL:

Kohta lähetään käymään ukkien haudalla, tyttö ei kerennyt tavata kumpaakaan ukkia, mikä on todella harmi, olisivat rinsessasta kovasti tykänneet.

Mairo ja Tyttö huomenna 1v 3kk :heart:
 
Pitää nyt hehkuttaa kun ollaan päästy tissittelystä eroon!!! Olisiko kaksi viikkoa jo mennyt, eikä tyttö ole tissiä kinunnut! Kerran jouduin antamaan parin päivän jälkeen kun oli niin täynnä rinnat mutta hyvin on muuten mennyt, pullosta tosin mutta jos se saatais sitten kesään mennes pois kun tyttö muuten kasvaa vähäsen. En olis uskonut että näin helposti käy kun Tilda on ollut aikamoinen tissitakiainen ja kaksi käsin roikkui paidan kauluksessa ja hekotteli kun oli tissiä tiedossa...
 
^Onnea tissittelyn loppumisen johdosta, itellä on niin tuoreessa muistissa kuinka helpottavalta se olo tuntui =)

Teetettiin vuoden ajalta lopultakin valokuvat... voi kuinka pieni tuo tyttö on ollutkaan ja nyt on jo niiin iso likka, pukkaa uutta vauvakuumetta ja kunnolla!

Mairo ja Tyttö tänään 1v 3kk
 
joup!

Tiitu sai eilen possupiikin ja jalka tuli tosi kipeex, mutta sylissä rauhottu illalla ja yöllä, niin ei sit tarvinnu antaa kipulääkettä..ku siitä ollu puhetta ettei kannattas ottaa.. ja ruoka ei maistu ihan niin hyvin ku aiemmin, mutta kenkkuilua ruokapöydässä on kyllä ollu havaittavissa jo aiemmin..

ihanaa ku isoveli laulo tänään tiitulle "laiva, laiva, minnekkä laiva menee.." laulua, ni tiitu ihan selvästi laulo sen jälkee nuo ekat sanat siitä :heart:

Mammaliinille onnittelut tissittelyn lopetuksesta!!

Ja nuo pienten leikit on niin ihania, tiitun kanssa leikittiin muumitalolla yhtenä päivänä ja siinä on muumien kiikku ja laitettii muumi siihen kiikkumaan ja sanottii kiikaa, ni tiitu nappas sen muumin pois siitä ja yritti ite käyä sen kiikun päälle istumaan ja ku ei onnistunu, ni hirveesti suuttu:kieh: ja yritti monta kertaa uudestaan, sama tulos..!!

nyt illan jatkoja!

 
Hei vaan kaikki :wave:

Meidän tytöt saivat possupiikit tänään. Eipä vielä ainakaa mitään oireita. Ihan reippaana reihuneet ja leikkineet koko päivän. Nyt nukkuvat tyytyväisenä. :heart:

Meidän neitillä on ollut jo pitkään nuhaan ja yöt niiin levottomia, että käytiin alkuviikosta uudelleen lääkärissä. No toisesssa korvassa oli tulehdus. Heti alkoi kuuri vaikuttamaan siten, että öisin herätään enää 2-3 kertaa ja pieten pyörimisien jälkeen kainaloon kuukahtaa jälleen. Koska nukuttaminen oli myös pitkällistä vääntöä niin pari iltaa sitten lopetin imetyksen. Yllättävän hyvin on sujunut. Uni tulee paljon nopeampaa kuin tisulla riekkuessa.
Pikkuinen muuten heräsi juuri ja nukkuu nyt tässä sylissäni niin tyytyväisenä.

Ihanaa Joulun odotusta kaikille!!!
 
PLÄÄH!!! Meillä Tildalla kuumetta ja nuhaa ja yskää!! Kaks viikkoa tänään rokotteesta! Pitää soittaa kai teekoohon että onko tuo nyt kumminkin possua vai mitä ja mitä teen. Ihan hyvin nyt voi ja panadol on tähän asti (ihmekyllä) pitänyt kuumeen alhaalla. Itellä kans kurkku kipeä. ITKU! |O
 
neitiperho
Meillä kans lapset kaikki saaneet possupiikin, enkä edes harkinnut ettenkö ottaisi sitä. Iinalle piikistä ei varsinaisesti mitään, pientä kärttyisyyttä, mutta sai samalla kausi-influenssapiikin ja alkuviikosta vieläpä hepatiitti piikin. Kurjaa vaan kun reppana saa pienen ajan sisään näin hirveästi piikkejä :(

Kolmesta siskosta yhdelle nousi korkea kuume vuorokaudeksi, joten siinä kaikki sivuoireet mitä tuli. Itselle ja miehelleni tuli ainoastaan käsi todella kipeäksi. Siinä meidän perheen oireet.

Oikeastaan hyvä että keskustellaan nykyään asioista, mutta pikkusen turhan suureksi hysteriaksi tää possulunssa musta käyny. Vahvasti mediankin syytä. No tämä nyt siis vaan mun mielipide. Ja tietysti huolestuttaa ja pelottaa ettei oma lapsi joutuisi tätä kärsimään niinkuin mitään muutakaan tautia/pöpöä. Mutta loppujen lopuksi noita tauteja/pöpöjä tänä päivänä on niin paljon mihin voi peräti kuolla, että ei tämä nyt mun elämää täysin sekoita.

Tarkoitan nyt tälläkin kun muutama kaveri lopettanut suurin piirtein kaupassa käynnin, ei suostu lastaan laittamaan edes ulos nukkumaan kun tiedä vaikka siihen nyt kuolisi kun tuota possulunssaakin. Eikö vähän jo mene yli????? Vai olenko vaan välinpitämätön..??
 
Terve pitkästä aikaa, en vaan ole saanut aikaiseksi käydä täällä ja facebookin puolellakaan ei ole tullut käytyä, kun tällä omalla koneelle en sinne jostain kumman syystä pääse.
Me otettiin n.2 viikkoa sitten possupiikki pojalle ja mitään oireita ei tullut, ekana yönä oli alkuyöstä hieman levoton, mutta sekin meni tosi nopeasti ohi ja nukkui sitten koko loppuyön kuin tukki.
Juomisesta oli puhetta, niin meillä sujuu juominen ihan tavallisestakin mukista todella hyvin, mutta yleensä tulee annettua nokkiksesta juotavat.
Syöminen meillä ei taas suju lusikalla ollenkaan ellen minä syötä. Lusikkaa kyllä pitää kädessä ja hakkaa sillä pöytää tai lautasta, mutta ei edes yritä syödä sillä, sormin pistää kaiken suuhun, ehkä jossain vaiheessa sen keksii miten sitä lusikkaa käytetään.

Meillä saadaan nykyisin todellisia raivareita kun ei saada tahtoa läpi ja heittäydytään hankalaksi, ulkovaatteiden pukeminen on nykyään taitolaji on onkilieron kanssa, kun ei millään niitä saisi laittaa päälle.
Tässä parin viikon sisällä jätkä on pari kertaa meinannut saada raivarin kun ollaan lähdetty kotiin, ekan kerran mun siskon luona, kun sieltä oltiin lähdössä niin eipä käynyt jätkälle, kun piti päästä mun siskon syliin ja viime viikonloppuna oli lähellä mun tätini luona, kun ei olisi sieltäkään pois halunnut.

Puhe meillä on täysin vauvahöpötystä, mitään selvää ei saa, kova on sormella osoittamaan mitä mistäkin haluaa, ja kaikelle sanotaan myös ei pyörittämällä päätä.
Jos nyt saisi täällä käytyä vähän ahkerammin ja pysyisi jotenkuten ajantasalla.
 
Moikka, pitkästä aikaa.
ei vaan enää muista että tääkin palsta on olemassa... :ashamed: en oo ees tuonne odotuspalstalle muistanut kirjotella (vai pitäiskö olla iloinen, et on muutakin elämää kuin netti? :LOL: )

Onnea "uuteen" kotiin sinne Lpr:n suuntaan. Ja onnittelut myös tissittelyn loppumisesta. Hassua, kun meillä se loppui jo 5kk sitten... maitoa tulis ihan varmasti vieläkin, tissit on tosi raskaan oloiset, mut eipä tässä enää kauaa mee, että syntyy uusi maitovampyyri :heart: . Vielä pitäis 7,5 viikkoo ootella LA:an ja kun tää(kään) ei takuulla synny vielä silloin, niin ootellaan sit se 10 viikkoo...

Sikaflunssa gallupiin. Mä sain meidän perheestä sen ekana, tän kuun alussa. Pimpula sai viikko sitten ja esikoisen vuoro ois nyt perjantaina. Meillähän oli joku flunssa muutama viikko sitten, itseasiassa just samaan aikaan, kun mä sain rokotteen. Meillä se ei ollut pahana, "kuumetta" tais olla maksimissaan 37 tuntumassa, mut ne ketä nähtiin siihen aikaan, sai kovan kuumeen eikä päässeet sängystä ylös... et tiiä, jos meillä oli sikatauti lievänä ja tartutettiin se kunnolla muihin?? Rokotteesta mulle tuli päänsärkyä pariks päiväks, tyttö oli kiukkuinen rokotusillan, mut siinäpä ne.

Tyttö juoksee, kälättää, kiusaa veljeään ja kiipee joka paikkaan... osaa mennä rappusetki jo molempiin suuntiin... AKTIIVINEN!!! Nuket, dinosaurukset, kirjat yms. on leluista pop - ja Ikean putki! Sit tykkää "miekkailla" ym. hyvin tyttömäistä, vissiin vaikuttaa, kun on päivät isänä ja veljensä kanssa kotona... no, mulla alkaa äippäloma ens viikon jälkeen :) .
Puheesta vielä sen verran, et sanojahan neidillä on tosi paljon, varmaan jo lähemmäs 100. Viime aikoina on vaan keksinyt uudelleen "lässytyksen" ja vauvakielen, ja sit vaan osottaa tavaroita ja "ynisee" tai korkeintaan sanoo anna, anna. No, aamulla viimeeks tuli uus sana, tyttö antoi hammasharjansa mulle ja sanoi: "pese".

Hemuli + tenavat ja masukki 32+2
 
Possunuhagalluppiin: Viikko sitten tytöllä ois ollut virallinen rokotuspäivä, jätettiin väliin kun tuntui silloin vielä niin ettei sitä oteta ollenkaan. Viikko tässä asiaa vatvottiin ja vatuloitiin ja halusin asian jollakin tavalla päätökseen niin lopulta käytiin se rokote ottamassa (tänään). Neiti on kauheessa räkätaudissa ja vähän köhii mutta pistivät koska ei oo kuumetta. Toivottavasti päätös oli nyt oikea eikä tarvitsisi katua jälkikäteen.

Mies sai viikko sitten rokotteen ja nyt makoilee kauheessa räkätaudissa...

Mairo ja Tyttö 1v3kk
 
Me kans käytiin tänään kahden viikon pohdinnan jälkeen ottamassa piikit sekä pojalle, että mulle. Toistaiseksi ei oo tullut kummallekaan sen ihmeempiä - mua vähän kuumottaa ja päätä särkee, poitsu menee normaaliin tapaan. Elmeri ei ihmeekseni huutanut yhtään rokotuksessa. Inahduksen päästi, kun terkka pisti, mutta sit alkoi seurata tarkasti miten pistetään ja laitetaan laastari, ni ei huomannut sanoa mitään :D Ja mä olin ihan paniikissa jo aamulla poitsun puolesta, kun inhoon yli kaiken neuloja ja piikityksiä...

Syömispuuhissa meillä on edelleen kova harjoittelu menossa. Eltsu jaksaa yleensä syödä "kunnolla" (eli lusikalla) noin puolet ruoasta ja loppu menee sitten mährätessä käsin :D Juomansa nautiskelee nokkiksesta enkä oo vielä edes normimukia pojalle omaan käteen kokeillut, kun nokkiskin lentää aina kaaressa juomisen jälkeen. Meillä on vieläkin käytössä pullojuonnit osan päivästä, tavoitteena olis vieroittaa pullot veks ennen joulua...

Katselin tänään kaupassa, että pitää ostaa Elmerille omat pienet siivousvälineet, kun jatkuvasti pojalla on kainalossa imurin varsi, harja, mattopiiska tms. Meillä on kerrossiivooja vauhdissa aina aamuyhdeksästä iltamyöhään :D

kaneliomena ja Elmeri (1v 3kk 3vko)
 
Hei taas!!

Meillä oli sitten vauvarokko! Tuo kuume mikä Tildalle nousi kesti noin kolme-neljä päivää ja sitten pari päivää maha ja selkä oli keltapunasen kirjavat. Yksi hammaskin alhaalla taas tekee tuloaan joten lisäsi varmaan mukavasti vielä.

Eilen leikkasin eka kerran Tildalle otsiksen, alkoi hiukset niin kutittamaan nenää.. :heart: suloinen tuli! Meillä muilla on leikattu paljon aikaisemmin ekoja kertoja mutta Tildalla päällä pitempää ja alhaalle kasvaa hitaasti vankempaa tukkaa... tuskin niin paksut hiukset saa kuin kaks vanhempaa mikä toisaalta on ihan hyväkin.

Neitiperho: mä oon sun kans samalla linjalla.... mä tiedän kans yhden tyypin jonka lapset on ihan eristyksissä kotona, jo kolmatta viikkoa! Kyllähän se varovainen kannattaa olla ja välttää esim. paikkoja jossa on paljon väkeä jne.. mutta mulla ei ainakaan pää kestäis jos ei kotoa minnekään liikkuis. Enkä jaksa eskarilaistakaan pitää montaa päivää pois kun meno menee niin hurjaksi muuten (on ollut pari pätkää pois sen aikaa että meillä riskiryhmäläisillä ehti piikit alkaa suojaamaan). Mutta kukin tyylillään...

Torstaina mennään hakemaan kahdelle vanhemmalle lapselle sikapiikki jossei nyt tauti iske heihin ennen sitä. Viikonloppuna oltiin mun kotona ja yksi siskoista nyt parhaillaan kipeänä sekä serkun lapsi (mun sisko oli käynyt niillä). Joten tarttunut se pöpö on mutta iskeekö tauti?!
 
Kiitän uuden kodin onnitteluista, kiva on kyllä olla täällä!!

Mie olin kyllä vähän turhan hysteerinen, mutta nyt lapsilla rokotuksesta 2vk, joten uskallamme liikkua normisti..

Ihana kuulla että muilla tarvitaan jo hiusten leikkuuta :D mein tiitulla on kyllä kasvanu hiukset, mutta vaan takanta, päällä on kans hiuksia mutta harvemmin. sain mie sille saparot laitettua ja ihanan pienen tytön näkönen tuli heti :heart:

oma tahto on kova.. monet suuret kyyneleet on itketty ku ei saakaan just sitä mitä haluis.. esim. tänään isoveikan luistelu kypärä ois ollu ihana, mutta kun veikka tarvis sen ite, ku lähti harkkoihin.. suru oli suuri.. vaunuissa ei meinaa malttaa koko lenkkiä istua, käydään n. puolen tunnin-tunnin lenkeillä.. mutta ei ihan vielä viittis antaa ite kävellä, vaikka mennäänkin pojan (5.5v.) tahtiin, joka ikinen keppi ja kivi pitää tutkia :headwall: ..

mites joululahjat?? tiitulle on tulossa (vissiin) yökkäriä, reppua, kahvinkeitin.. itellä ei oo hajuakaan mitä ostais.. vaikeeta.. ideoita otetaan vastaan :D

ä ja tipi 1v3kk
 
1.5vkoa kesti kauhee räkätauti, nuha loppui ma mutta silti yöt hulabaloota. Aattelin syynä olevan puhkeavan poskihampaan mutta varalta käytin lääkärissä. Korva olikin ärtynyt ja kurkku punoittaa. Neiti sai antibioottikuurin. Onneksi tuli käytettyä tuolla lekurissa, aina hirvee arpominen käyttääkkö vai ei kun ei viitsis turhaankaan juosta tuolla terpparilla....
Toivottavasti siis kohta nukuttais taas meilläkin yöllä.

Me ostetaan jokin soitin joululahjaksi, ehkä ksylofoni. Nukenvaunut olisi tehnyt mieli ostaa myös mutta ovat niin hiton kalliita ettei viiti vielä ostaa jos rikkoiskin ne.

Mairo ja Tyttö 1v3kk 2vkoa
 
Täällähän on varsin hiljaista nykyisin, taitaa mennä mulla yksinpuheluksi :p

Ootteko käynyt taaperoittenne kanssa jo hoplopissa? Mietin vain paikkoja missä muksu vois purkaa energiaa ja nähdä mahdollisesti toisia lapsia...
 

Yhteistyössä