<<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

huomenta tai mikä nyt sit onkaan. Meillä meni yö oikein rattoisasta sain nukuttua jotain 3 tuntia ja sitten ollaankin oltu loppuaika lähes tulkoon hereillä. Alex kävi nukkumaan joskus 11 maissa ja heräsi vähän ennen kolmea ja siinä välissä ehdin siis minäkin nukkua. Tuon jälkeen jätkää ei sitten nukuttanutkaan. Välillä torkahti, mutta heräsi hetken päästä ja välillä kitisi ja kitisi ja välillä oli ihan hyvällä tuulella.
Itselläni on flunssa iskemässä, joten ajattelin, että jos vauvallekin se on tulossa ja toisekseen sillä saattoi olla myös ilmavaivoja, mutta lopulta syyksi selvisi pääasiassa nälkä. Tissiä kyllä söi aikansa, mutta ei kauaa, ilmeisesti ei tullut tarpeeksi, joten lopulta kävin hakemassa pullollisen korviketta ja sitä vetikin samantein noin 100ml ja kitinät loppu siihen.

Nyt herra nukkuu eteisessä vaunuissa tyytyväisenä :) Itse en vain nukkumaan voi käydä, kun kaveri tulee kohta kylään.

Tuosta jälkitarkastuksesta, niin oletteko olleet siellä yksin, vai onko jonkun pitänyt ottaa vauva mukaan, sillä mun on jotenkin keksittävä miten ton kanssa sumplin, sillä Alex on otettava mukaan, no toivotaan että se nukkuu sen ajan.

shihtzu + Alex 6vko
 
jälkitarkistuksesta mulla oli venla (vauva) mukana mies vahti isompaa odotus huoneessa laitoin vauvan vaunun koppaan kävi kuitenkin niin hauskasti että lääkärillä oli apulääkäri niin apulääkäri tarkasti minut ja lääkäri oli onnellinen kun sai hoitaa vauvaa
 
Lapsoset unilla ja itse välipalaa mutustan:) Ihanaa.

Mistäs täällä olikaan puhetta...ainakin tuosta jälkitarkastusjutusta... esikoisen jälkeen tarkastus oli ehkäisyneuvolassa, ja siellä poika jäi hoitsujen vahtiin kun minä menin tutkittavaksi. Olin etukäteen suunnitellut että vauva olisi vaunuissa, mutta niitä ei sinne sitten saanutkaan kun ei mahtuneet hissiin.

Tässä toisessa tarkastus oli äippäpolilla ja miehen oli tultava mukaan esikoista vahtimaan. Vauva oli mun mukana tutkimushuoneessa ja nukkui turvakaukalossa(koska esikoinen juoksee paikasta toiseen ja jos oisin jättänyt miehen kanssa vauvan niin olisi ollut vähä vaikea juosta pojan perässä).

Meillä on poitsulla taas ihottuma riesana:( Ei tunnu tätä itseään häiritsevän mutta vanhempia senkin edestä. Lääkäriin suuntaa tiemme jälleen siis.

Pikkuinen tyttömme on ihan hurmaava, paljon hyväntuulisempi nykyään kuin vielä pari viikkoa sitten;ilmeisesti vatsavaivat on hellittäneet:) Nauraa kihertää ja kurluttaa onnellisena vaipanvaihdonkin aikana. Kyljeltä toiselle pyörii jo kovin, jumppamatolla yrittää huitoa leluja. Yöt nukkuu oikein hyvin, en ole ihan perillä yösyömisistä, koska en välttämättä itse ihan kokonaan edes herää, koska nukahdan melkein heti kun tyttö saa tissin suuhunsa. Mies haluisi että vauva nukkuisi jo omassa sängyssään, mutta mä en raaski siirtää kun on niin ihanaa nukkua tuollainen nyyti vieressä:) Olen yrittänyt ehdottaa miehelle, että ostettaisiin sellainen sängyn alle laitettava varavuode, johon hän voisi ryömiä jos esikoinen tulee viereen, koska ei oikein nelistään meinata sänkyyn mahtua. Tai kun esikoinen potkii ja kovaa!

Onko kellään liinailijalla käytössään kantotakkia? Mulla ei ole mutta haluaisin nyt talveksi. Ihan hirveitä hintoja vaan kiskovat, en voi kertakaikkiaan tajuta. Ja osa on aika hirveän näköisiäkin, tuo mam coat on ihana, mutta kuluineen paneeleineen lähemmäs 200 euroa....Käytettynä myytävät taas on kaikki isoja kokoja. Jos kuitenkin sitten investoisi koska sitä oikeasti tarvitsisin!

Pappi tulee käymään tänään juttelemaan ristiäisistä. Pitääköhän sille jotain kahveja alkaa keittelemään? Kai se täytyy kohteliaisuuden vuoksi, mutta ei kauheasti innostaisi :ashamed:

Olisi ihanaa nähdä kavereita pitkästä aikaa ilman lapsia:) Sitä on niin kiinni noissa pienissä että tuntuu kuin hukkaisi oman itsensä... vaikka toisaalta mä en osaisi ollakaan enää ilman lapsia.
 
Sone


Tässäpä meidän veikeestä vekarasta, tänään otettu! :heart:

Imetys on nyt oikeesti alkanu takkuumaan illalla, päivisin sujuu ihan hyvin.. Eilenkin illalla ei vaan tahtonu rintaa, mut pullosta kelpas tissimaito kuitenkin. No tuleepahan tarjottua pulloakin ettei se taito pääse unohtuu.

Onkos muita multivammasia mammoja? Mie en nää enkä kuule läheskään yhtähyvin kun ennen. Näköön vaikuttaa imetys mut entäs kuuloon? Vai pitäskö miun vaan käydä huuhtelee korvat. Koko ajan pitää huutaa et MITÄ?? :snotty: :LOL:

 
neitiperho
Jahas, jospa taas kommentoisi tänne jotakin.

Mulla lääkäri otti itse alkuun ehkäisyasiat ennen kuin kerkesin asiasta avata suutani. Nyt sitten pillerit myös käytössä. Niitä nyt alunalkaen olinkin suunnitellut. Neiti oli myös mukana vastaanotolla, tosin hoitaja myös vahti neitiä sen aikaa. Ja mielellään neidin kanssa olikin.

Välillä täytyy myös myöntää, että olisi kiva päästä käymään jossakin ilman tuota ihanaista neitiäkin. Siis edes kavereita moikkaamassa tai jotain. Ei nyt tarkoita, että pitäisi kunnolla baariin päästä. Mies kyllä menee vähän väliä jonnekin, mutta tuntuu että mun pääsy mihinkään on hirveä ongelma. Tai lähinnä jos jotain ehdotan niin mies heti ilmaisee miksi en hänen kanssaan lähde. Tai sitten jos yleensä kauppaakin menen niin hetken päästä jo soittaa perään, että meneekö vielä kauan. Joten suunnittele nyt sitten mihinkään pääsyä edes hetkeksi. Toki lapseni kanssa on aivan ihana olla, enkä väsynytkään ole hoitamiseen. Mutta kai sitä joskus saa toivoa omaa aikaakin, vai olenko huono ihminen.

Enpä mä taas muuta osaa oikein kertoakaan. Koiran mahaa edelleen kasvatellaan. Iina on ollut oma ihana itsensä. Odottelen että kohta heräisi, jos lähtisi etsimään tytölle mobilea lattialle. Viihtyy hyvin peiton päällä lattialla, mutta olisihan se mukava jotakin siinä samalla katsella. Muuten tylsyys iskee nopeasti.

Neitiperho ja Iina 7vko6pvä
 
ilmoitan itseni teijän vakoilijaksi :D
Kuulun alunperin syysmassuihin mutta meidän pikku-neiti päätyi maailmaan kolme viikkoa etuajassa 15.8.

Syysmassuissa muiden vauvat onkin suurimmaksi osaksi tosi nuoria omaani verrattuna ja siksi olen kovin kiinnostuneena vakoillut teitä :)


Tini+Pingu perjantaina jo 8vkoa :heart:
 
juhlaa! takana hyvät yöunet ja aamupäikkäritkin :)

jälkitarkastuksesta: oli pikku-ukko mukana, koska samalla oli hänen lääkäritarkastuksensa. jotta saatiin simmut ja muut tutkittua, piti käyttää pullomaitotainnutusta vastaanotolla. sen jälkeen kölli rauhallisena neuvolan sitterissä mun tarkistuksen ajan.

tinii! tervetuloa vaklaamaan ja sekaan vaan! ihanaa, että sinä ja Pingu ootte täällä =) (ollaan siis tuttuja ennestään, seliseli muille)

tänään lepopäivä, sillä alapiän haavat vissiin ärtyi eilisestä tunnin reippaasta kävelystä ja liiasta "suorana" istumisesta. nyt on pötkötelty ja loikoiltu huolella särkylääkkeen avulla. haavat siis ulkoisesti parantuneet, mut sisäisesti ehkä viel jotain toipumista vielä käynnissä, sillä olo oli aika messevä illalla...

hmm, tutuista puheenollen, aurinkoenergiaa ei ole näkynyt? varmaan kiirettä pitää pikkusten kanssa.

irtis ja q-ukko 7 vkoa ja 2 päivää
 
irtosora! jee sinäkin täällä :heart:
ja arskakinko pitäisi olla, siistiä!

Ehkä mä sitten asutan tännekin itseni jos kerran olen tervetullut kun tuttujakin näyttää löytyvän :)

Meillä oli hurja alotus vauva-arjelle ja kuus viikkoa aikalailla vaan huudettiin. Pienellä oli kovat masuvaivat ja koliikki vielä siihen päälle. Ei nukkunut ollenkaan paikallaan vaan koko aika piti heijata. Miehen kanssa ei kuuteen viikkoon nukuttu yhtä aikaa kun toisen piti aina olla hereillä pikkusen kanssa.

Pari viikkoa sitten kuitenkin löytyis apu osteopaatilta ja nyt kahden kerran jälkeen nukutaan koko porukka perhepedissä pitkät yöunet! Vyöhyketerapiasta ei meille ollu oikeen mitään apua sen sijaan...

Pikkunen alkaakin heräilemään kantoliinassa ja kaipaa vaipan vaihtoa ja ruokaa, enemmän siis ensi kerralla :)

Voimia mammoille :flower:


Tini+Pikku-Pingu 7vkoa+4pv

PS. Täällä kuvia meijän neidistä http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Tinii&album_id=2589575
 
Heippa taas pitkästä aikaa!

Jokunen aika taas vierähtänyt etten ole koneelle ennättänyt. Joskos sitä nyt vaikka muutaman rivin ennättäis kirjoittaa ennen lasten heräämistä.

Meillä pikku-ukko kasvaa hurjaa vauhtia. Neuvola on meillä vasta 24. päivä (2kk) joten tarkemmat mitat selvinnee sitten. Varmasti on kuukaudessa tullut niin painoa kuin pituuttakin reippaasti ukkelille, sen verta isolta tapaukselta hän tuntuu jo nyt 1½ kk:n iässä. Me saadaankin Rota-rokote sitten silloin seuraavalla neuvolakerralla, täällä saa kaikki -08 syntyneet vauvat ilmaiseksi tuon ko. rokotteen. Eipä sillä, otettiin esikoisellekin se, joten tälle kakkosellekin se olisi ostettu jos olis ollut tarvetta.

Jälkitarkastus mulla on vasta loppukuusta. Ehkäisyasiat otetaan kuulema siellä sitten puheeksi, niinpä se oli esikoisenkin aikaan. Pillerit on se mun juttuni, sopiva valmiste kun on ollut käytössä jo vuosia. Tosin imetyksen jälkeen vasta voi aloittaa ne yhdistelmäpillerit, joten saa nähdä aloitanko tässä välissä ne imetyksen aikanakin sopivat pillerit. Esikoisen imetysaikaan en aloittanut, imetinkin tosin vain 4kk.. Pohdinnan paikka siis tuokin..

RYTMISTÄ: meillä aika hyvin muotoutunut, kiitos 2-vee esikoisen. Pakkokin olla säännöllinen päivärytmi, muuten tuo uhmis alkais varmaan totaallisesti hyppiä seinille. Vauva tulee siinä mukana, mutta selvästi on tyytyväinen kun päivittäin asiat toistuu samaan aikaan ja samassa järjestyksessä. Aamupäivä ulkoilut puistossa on aina ekojen päiväunien paikka pojulle ja sitten esikoisen päikkäriaikaan mennään kaikki sänkyyn lepäilemään, sinne muksut sitten jääkin keskenään nukkumaan ja minä poistun kotihommiin. Sitten alkuillasta poju ottaa vielä parit lyhemmät tirsat ennen yöunia. Yöunille päästään noin klo. 23 mennessä. Joskus(yleensä viikonloppuisin) jos päiväohjelma heittää kovastikin on vauvakin selvästi tyytymättömämpi ja nukkuu huonosti päiväuniaan yms. Joten kyllä se selvästi näinkin pieni ihminen jo vaistoaa arkistenrutiinien muutokset.

Tissillä viihtyy meidän ukko edelleenkin hyvin, varsinkin öisin. Nyt olen suosiolla antanut iltaisin ennen yöunille menoa korviketta annoksen pullosta. Saan itsekin edes yhden pidemmän unipätkän alkuyöstä, 4-5h. Muuten mennään 1-2h syöttöväleillä öisin. Alkoi jo jossain vaiheessa noi repaleiset yöt tuntua, mutta nyt ton korvikkeen avulla sain hieman helpotusta väsymykseen. Mulla muuten käytössä öisin imetysliivit yöpaidan/topin alla, pakko olla, muuten valuu maidot pitkin sänkyä.

Jassoo mies soitti että on ajelemassa kotiin töistä, pitänee lähetä laittamaan ruokaa.

Vointeja kaikille äideille ja vauvoille!

:heart: haaveilija ja poju 7vkoa

 
Jälkitarkastuksesta: oletteko varanneet jostain ajan vai ovatko neuvolasta ohjanneet? En nyt yhtään tiedä, että mihin minun pitäisi mennä jälkitarkastukseen, ja neuvolassa eivät ole puhuneet asiasta. Neiti täyttää huomenna 7 viikkoa, joten kohta pitäisi kai jokin aika varata? Mikä oli se viimeinen hetki, jolloin jälkitarkastuksessa pitäisi käydä viimeistään? Paras ehkäisy meillä on kyllä yksi kitisevä vauva, joten se puoli on hyvässä hoidossa. Minä nukahdan illalla lähes aina ennen vauvaa (mies nukuttaa vauvan, jotta saan vähän pidemmät unet). Päivälläkin neiti nukkuu lähinnä ulkona liikkuvissa vaunuissa, joten siinä on samalla vähän vaikea puuhailla muuta.

Neidillä on ollut vatsatauti. Osa kitinöistä ilmeisesti johtuu siitä. Raukan kakkakin on ollut välillä ihan myrkynvihreää ja limaista. :( Onneksi syö kuitenkin hyvin, joten mitään hätää ei ole.

Marikki ja neiti 1,5kk
 
meillä annettiin aika neuvolassa käyntiin synnytyksestä seuraavalla viikolla josta annettiin suoraan aika jälkitarkastukseen.. eikös se oo että pitäis 2kk:n kuluessa käydä, onko sillä jokin takaraja? itsellä se on loppukuusta..
 
Tinii: Tervetuloa, onpa Pingu suloinen tyttö! Ilmoittaudun muuten myös vakoilijaksi :kieh: Ahkerasta taustailusta huolimatta en saanut tuolla odotuspuolella ikinä aikaiseksi ilmoittautua sinne palstalle mistä ootte Irtosoran kanssa tuttuja. Muiden kuulumisia olen saanut sitten seurata täällä elokuisissa, joten kiva saada sinutkin tänne mukaan! Teillä on ollut tosiaan hurja alku, ihanaa, jos nyt alkaa helpottamaan.

Meillä poju on alkanut myös "juttelemaan" ja hymyilemään yhä enemmän, kivaa saada jotain vastakaikua omille naaman irvistyksille :D

Myöhemmin lisää, meillä ei ähinästä ja puhinasta päätellen näköjään enää nukuta päiväunia..

oviili ja poju 7vkoa 2pvää
 
Tinii! Teidän vauva on täysin samannäköinen kuin meidän tyttö. Ihan kuin ois oman vauvan kuvia katsonut. Näytin mummolle kuvia ja kysyin että kenen näköinen kuvan vauva on ja hän sanoi että ihan ittensä näköinen (meidän tytön) Hän ei ollut uskoa ettei se ole meidän muru. Joten ei ole pelkästään minun mielipide... =)
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan!!

Tässä taas istun ja nukutan vauvaa. Tuumaan jo välillä nukahtaa ,mutta sitten masua taas nipristää niin herää. Pierut porisee kyllä hyvin. Mulla on joku syysväsymys lyönnyt totaalisesti päälle. Tosi kurjaa ,kun väsyttää koko ajan. Tänään meidän isompi rinsessa ei vielä suostunut nukahtamaan päikyille ollenkaa. Yli kaksi tuntia häntä nukutin sisällä ja ulkona ,mutta ei. Onneksi vauveli on niin ihana ,että nukkui koko ajan. Kyllä välillä vauveli niin niin "helppo", kun vertaa tuohon uhmakkaseen 2 vuotiaaseen =) . Onneksi mies kotiutuu huomenna.

Marikki A En muista mihin mennessä jälkitarkastuksessa piti käydä ,mutta sieltä saa sen lapun ,joka pitää viedä Kelaa, jotta saa sen vanheimpainrahan sitten ,kun ä-loma loppuu. Joten aika tärkeää käydä ajoissa. Soitappa neuvolaan ja kysy aikaa.

Jaahas, vauva taisi nukahtaa. Nyt nukkumaan ,jotta jaksetaan huomenna raahautua kerhoon.
-Poni ja vauva pian 2 kk
 
huuh, pitihän sitä taas herätä kun ei tuo pikku-ukkeli enää jaksanu sitten niin ei millään nukkua, huuto alkaa kun jos yrittää antaa maitoa ja että wielä wähän nukkuis!
ja nyt meilläkin piiiiiiiiitkästä aikaa heiluteltiin peittoja! :D
nyt tuossa pikkumies kattelee sitterin lelukaaren leluja, kamalaa miten äkkiä kaswaa! pitäis siiwoillakin...pakko ois jaksaa.. huh, kämppä on ihan sotkunen, weti niin woimat se wklopun reissu ja ristiäiset että alkuwiikko meni waan ollessa kun ei yksinkertasesti jaksanu siiwota tms.. niin, ja pitipä käydä apteekista hakee watsaa pehmentäwää nestettä, ilm.meinaa olla peräpukaman oireita :x tosi ärsyttäwää! kellään muilla? mulla ku ei ikinään oo moista ollu, googletin ja tuumasin että näin warmaan asiat on!
 
Huomenta!

Eilen enhtinyt koko päivänä täällä käymään. Nyt pikaisesti lukasin, pitää ehtiä aamupalalle ennen ku tytsy herää nokosilta.

Tervetuloa Tinii! Haluatko tonne meidän syntyneiden listaa teijän tytsyn tiedot? Jos haluut, ni ilmotatko rv millä synty, syntymämitat ja la:n? :wave:

neitiperho, tottakai sä tarviit omaa aikaa, et tod. oo huono äiti! Kaikki tarvii, ei sitä muuten jaksa tätä raskasta, mutta niin ihanaa, äitinä olemista. :)

Meijän tytsy on nyt kahtena yönä nukkunu älyttömän hyvin. Ekana yönä nukku yhtee putkee 6h ja viime yönä 7h!! :eek: Sit jatko kainalossa unia seiskaa asti, millon heräs sit lopullisesti. =)

Nyt äkkii aamikselle, viel ku saan rauhassa syödä. =)

HooÄs ja Aliisa 7vko6pvä
 
Kyllä se äitin oma aikakin on aika tärkeetä, ja yhtään ei ole huono äiti vaikka tekee mieli olla ihan yksin välillä!!!

Ja mein lapset menee ens viikonloppuna mummolaan ja arvatkaas mitä tää äiti tekee :D !!! en ainakaan nuku!!! Meinaan nähä aiankin sata aikuista ihmistä ja jutella niitten kaa!! ja ehkä maistaa punaviiniä ;) :whistle:

Tiitu nukku viime yönä 6h putkeen!! mutta nukutus veikin aikaa, ku ei ollu koko eilisen aikana nukkunu kunnon päikkyjä ni aattelin et ku kylvetän hänet ni varmaan nukahtaa, ni klo 19 lähtien yritin nukuttaa ja kyllä hää nukkukin aina sellasia 10min pätkiä, mut kunnolla nukahti n. 23 aikaan ja tosiaan herättiin vasta miehen herätys kelloon 5 aikaa!!! ja sit vielä nukuttii 8.30, että hyvin on levätty!!

Maitoa tulee taas ihan hyvin, ku se oli vähän katkolla/jäähyllä, ku poitsu oli kipee ja äiti huolesta harmaana ei muistanu syyä eikä juua kunnolla.. Mut nyt taas tulee, tosin vauva on alkanu syyä molemmat tissit peräjälkee.. mut eikai tuop haittaa.. totuin vaan siihen et syömiseen menee n. 5min ja nyt siihen menee 10min.. :D ehkä vähän oon nipo.. :D :D
Iltasin oon antanu korviketta pullosta n. 50-80ml menee, ku tuntuu et tisseistä ei tuu hälle sillon tarpeex, syö molemmat ja sit melkee heti söis taas, ni oon sit antanu pulloo!! pysyypähän sekin taito!!

Lattialla viihtyy vaihtelevasti, just herättyä ja syötä viihtyy hyvin ja viihtyy väsyneenpänkin, mut sit pitää viihdyttää. ja masullaan piän jonkun verran tos lattialla ja hirvee sutina käy jaloissa ja käsissä, että eiköhän sitä jo treenata lihaksia liikkeelle lähtöä varten :D . Isoveli tosiaan käänty ympäri 3kk ja sit alko treenata ryömimistä ja ryömi n. 4.5kk!!

Nyt pitää mennä valmistautuu linja-auto reissuun.. vähänkö jännää saanko vaunut kyytii ja muutenki.. liikkunu bussilla viimex.. 4v. sitten vissii.. pitää hakee elämään jotain jännitystä!!

äiti lpr ja Tiitu 7vk 4pv
 
Selailin syntyneiden listaa ja huomasin, että monesta ei ole kuulunut pitkään aikaa mitään, ilmeisesti vauva-arki vie aikaa.. Missä siis aurinkoenergia, katham, pieniananas,taivannasta ja kaikki muut hiljaiset :wave: :wave: Tulkaa kertomaan kuulumisia, jos ehditte :)
 
Huomenia!

Kyllä se oma aika vaan on tärkeää. Eilen olin huikeat 2 tuntia poissa kun kävin kampaajalla ja samalla reissulla sitten kelassa ja apteekissa. Ihan kaikessa rauhassa kävelin kaupungilla ja mietin että on todella ihanaa olla yksin liikkeellä =) (vaikka samalla tosin mietin että on ehkä vähän säälittävää kun päivän kohokohta on käydä kelassa :LOL: )

Meilläkin usein yön ensimmäinen unipätkä on ruvennut olemaan 6 tuntia, saa siinä itekin levättyä. Yöunille ruvetaan siinä 21.30-22.30 välillä. Tänä yönä tosin en ite enää saanut unta sen jälkeen kun poika heräsi syömään viiden maissa. Pitää varmaan vielä kunnon kahvit keittää kohta. Yhtenä aamuna kun puoli kuudelta noustiin niin nauroin kyllä että on varmasti ollut joku Äiti joka on kahvin keksinyt :LOL:

Mulle oli neuvolantäti varannut ajan jälkitarkastukseen valmiiksi jo silloin kun ekan kerran kävi meillä kun poika oli viikon vanha. Se oli toissapäivänä ja kaikki oli kunnossa, sain sen cerazette reseptin, mutta vielä on vähän mietinnässä aloitanko nuo vai en. Ne kun on imetysajaksi niin jos vaikka osittaisimettää vielä pitkään niin tarkoittaako se että niitä syödään sitten sinne asti?
Meillä olisi voinut ottaa vauvan sinne mukaan, siellä on sittereitä ja kaukalo jossa voi sen aikaa odottaa kun lääkäri tutkii äidin, mutta jätin sitten miehen lapsenvahdiksi. (Mullahan on tällä viikolla ollut oikein reilusti omaa aikaa :LOL: )

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
neitiperho
Varoitus nyt heti alkuun. Valitus tekstiä tulossa!!!!!!!!!!!!!!!

Pakko taas avautua, kuinka ainakin omalla ukolla ei tunnu olevan aivoja päässä. Herra siis lähti aamulla nyt sitten laivalle. Tulee vasta lauantaina takasin. Kyseessä siis työn puolesta tapahtuva reissu, jonka tiedän kuitenkin olevan ihan muuta. Samalla reissulla olin nimittäin mukana viime vuonna ja muistan vaan olleeni vahvassa humalassa.

No, aamulla sitten tietty olin vähän kireenä ennen sen lähtöä, mut ymmärrän joo, työn takia myös mentävä. Alko mulle sitten isäntä pokerina tokaisemaan kuinka mulla ole vara sanoa asiaan mitään. Hän kun on pyytäny mua sinne mukaan enkä suostunut lähtemään. Niinpä, mulla olisi kaksi vaihtoehtoa. Joko lähteä mukaan tytön kanssa, istua se kaksi päivää hytissä, kun voin istua sen ajan kotonakin. Tai sitten laittaa vajaan 2kk ikäinen lapsi miehen porukoille hoitoon, KAHDEKSI PÄIVÄKSI. Halooo!!!! Missä sen aivot. Lapsi hoitoon, joka täysimetyksellä, syö jotenkin pulloa tällä hetkellä eikä koske korvikkeisiin ollenkaan. Just.

Ja sitten kaiken huippu..eilen kävin kaupungilla ostamassa Iinalle lelumaton, mies tulee illalla kotiin ja tokaisee kireänä, jahas, sitä on jossakin käyty kun tuollainen on tänne ilmestynyt. Missäs oikein olit? Ja tänään kun olen ajatellut mennä työpaikalle näyttämään tyttöä niin siitäkin kuulin ennen miehen lähtöä, että varmaan jotain muuta olen menossa kattomaan. Ei hitto...ei mulla voi olla tuollainen mies!!!!!! Kuka suostuu vaihtamaan??? Haluu miehen jolla edes vähän järkeä vielä päässä jäljellä. Omalla miehellä se kulutettu jo loppuun.

Jos joku edes jaksoi lukea loppuun, niin kiitos. Jos et, niin ymmärrän..ehkä täs maailmassa isompiakin asioita murehdittavana, mut mun elämässä nyt ei vaan ole.

*Siirtyy muristen takavasempaan...*
 
Alkuperäinen kirjoittaja miranth:
Huomenia!

Kyllä se oma aika vaan on tärkeää. Eilen olin huikeat 2 tuntia poissa kun kävin kampaajalla ja samalla reissulla sitten kelassa ja apteekissa. Ihan kaikessa rauhassa kävelin kaupungilla ja mietin että on todella ihanaa olla yksin liikkeellä =) (vaikka samalla tosin mietin että on ehkä vähän säälittävää kun päivän kohokohta on käydä kelassa :LOL: )

Vähän on joo samat fiilikset!!! Jos suihkuun pääsis joskus itekseen, ettei joku kyttää sitteristä tai sit pyöri jaloissa kaikkien autojen ym kanssa tai saatika saunaan.. yhtenä iltana kerkesin lauteille asti istumaan, ni alko makkarista kuulua se niin ihana kutsu ääni!!!!

Mutta on tää äitiys kuitenki niin ihanaa!! :D
 
neitiperho, myö tapeltii eilen illalla jogurtista.. siis meillä oli kunnon riita, ku miestä kävi ärsyttämään ku meille ostetaan litran purkki ja se joskus jää syömättä, että osa menee viemäriin.. no eilen se oli miehelle maailman tärkein asia ja mie reppana erehyin sanoo, et tällä hetkellä miuta ei kiinnostaa pätkääkään sen jogurtit.. :LOL: :kieh:

että haluutko vaihossa :LOL:

mutta oon kyllä huomannu et miehillä on vaan niin helppoo ja ne tietää kaikkeen vastauksen ja missään ei oo mitään ongelmaa..

Että tiedän tunteen!!
 

Yhteistyössä